Jobbakuten Väst AB jobb i Linköping

Hitta lediga jobb hos Jobbakuten Väst AB i Linköping. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Linköping.

Linköping: Senior utesäljare inom industri till Cargo Oil AB

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Aug 28
Vi söker efter en engagerad utesäljare med distrikt östergötland till Cargo Oil i Partille!

Vem är du?

Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta relationsskapande och affärsinriktat med försäljning, där du både bearbetar nya potentiella kunder och utvecklar befintliga kunder. Vi vill att detta ska bli ditt sista jobb, vi har långa anställningstider snittet på sälj idag är 11 år i anställningstid.

Du gillar utmaningar och tycker om att arbeta med nykundsbearbetning och bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha en mycket god social kompetens och trivas med att arbeta självständigt. Du kommer få sköta hela processen från första kontakt till löpande försäljning. Allt från första samtalet till avtalssignering eller liknande.

Om tjänsten

Uppsökande försäljning av smörjmedel till tillverkande industri inom ditt geografiska område. Som utesäljare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljningen och utveckla kundrelationer. Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till affär. Under en arbetsdag besöker du allt från den lokala cykelhandlaren till ett pappersbruk eller en detaljist som säljer specialtillverkade tangentbord till gamers. Du förväntas arbeta affärsmässigt, självständigt och målinriktat utifrån uppsatta mål. Du kommer främst arbeta gentemot nya kunder genom att hitta nya affärsmöjligheter, men du kommer även utveckla befintliga kunder. Kunderna är idag mekaniska verkstäder, livsmedel, MedTech, Automotive och övrig generell verkstadsindustri.

Vår roll när vi är ute är en av två hos kund:

De har ett smörjmedelsproblem som vi avhjälper (det roligaste)
Vi byter ut en befintlig leverantör
Vi räknar med att man behöver göra 6-8 kundbesök om dagen för att nå målen. Man är ute ca 4,5 dagar per vecka ibland mer. Distrikten är utformade så att man ska slippa övernattningar – men det förekommer ca 4-5 /år

Vad kan Cargo Oil erbjuda dig?

En omväxlande roll i ett tillverkandebolag som växer 10% per år. Du kommer ingå i ett positivt och stöttande team med engagerade kollegor. Du kommer få arbeta med frihet under ansvar utifrån uppsatta mål, med möjlighet att både påverka och utveckla ditt arbetssätt inom ditt kompetensområde men också företaget i sin helhet. Cargo Oil erbjuder dig ett flexibelt arbete med marknadsmässiga förmåner. Vi erbjuder förmånsbil och andra relevanta arbetsverktyg. För rätt person finns goda möjligheter för att både utvecklas och utveckla verksamheten.

Dina kvalifikationer

Flera års erfarenhet av B2B försäljning, gärna inom metall eller industriförsäljning.
Självgående med en stark drivkraft att nå uppsatta mål.
Aktivt söka nya affärsmöjligheter och potentiella kunder.
Flexibilitet och förmåga att resa då det blir ca 4-5 resdagar per vecka.
Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska
B-körkort är ett krav.
Meriterande med tidigare erfarenheter av att arbeta på ett mindre företag.
 

I din roll som utesäljare på Cargo Oil är din förmåga att arbeta självständigt, kvalitativt och affärsmässigt av största vikt, vilket du bör kunna styrka med goda och relevanta referenser.

Ansök nu

Linköping: Tekniskt intresserad alltiallo

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 25
Vi rekryterar en mångsidig alltiallo till StjärnaFyrkant i Linköping

StjärnaFyrkant i Linköping har många års erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer. Bolagets kunder är allt från små bolag till företag med över 1000 anställda. Vi erbjuder behovsanpassade lösningar inom kommunikation till kontor, ute på fält och i fordon.

Produkterna och tjänsterna innefattar bl.a. Telefoni, Komradio och utrusning inom Fordonsteknik.

Nu söker StjärnaFyrkant en ny medarbetare till sitt team!

Om jobbet

I din roll som alltiallo kommer du ha varierande arbetsdagar som innefattar försäljning/kundsupport och reparation av produkter.  Ibland kommer du även vara delaktig ute på fältet där du och en kollega arbetar i team i olika projekt med kabeldragning.

 Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:

Ta emot orderbeställningar från kunder som kommer till butiken samt via telefon eller e-post
Kundsupport till både besökande och digitala kunder 
Reparation/Service av headsets, hörselkåpor mm
Kabeldragning
Du kommer få upplärning på plats. Arbetstiden är dagtid. Resor kan förekomma. 

Om dig

Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare men det är inte ett krav.

För att passa in rollen har du ett stort tekniskt intresse. Du är serviceminded och tycker om att hjälpa både kunder och dina kollegor. Du har ett stort intresse för att vilja lära dig nya saker och är van att uppdatera dig själv med nyheter inom din yrkesroll.

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Ansök nu

Linköping: Tekniskt intresserad alltiallo

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Okt 14
Vi rekryterar en mångsidig alltiallo till StjärnaFyrkant i Linköping

StjärnaFyrkant i Linköping har många års erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer. Bolagets kunder är allt från små bolag till företag med över 1000 anställda. Vi erbjuder behovsanpassade lösningar inom kommunikation till kontor, ute på fält och i fordon.

Produkterna och tjänsterna innefattar bl.a. Telefoni, Komradio och utrusning inom Fordonsteknik.

Nu söker StjärnaFyrkant en ny medarbetare till sitt team!

Om jobbet

I din roll som alltiallo kommer du ha varierande arbetsdagar som innefattar försäljning/kundsupport och reparation av produkter.  Ibland kommer du även vara delaktig ute på fältet där du och en kollega arbetar i team i olika projekt med kabeldragning.

 Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:

Ta emot orderbeställningar från kunder som kommer till butiken samt via telefon eller e-post
Kundsupport till både besökande och digitala kunder 
Reparation/Service av headsets, hörselkåpor mm
Kabeldragning
Du kommer få upplärning på plats. Arbetstiden är dagtid. Resor kan förekomma. 

Om dig

Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare men det är inte ett krav.

För att passa in rollen har du ett stort tekniskt intresse. Du är serviceminded och tycker om att hjälpa både kunder och dina kollegor. Du har ett stort intresse för att vilja lära dig nya saker och är van att uppdatera dig själv med nyheter inom din yrkesroll.

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Ansök nu

Trollhättan: Ingenjör inom mekanik och teknik

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Sep 4
Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag!

Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillverkning och underhåll.

Du är en ansvarstagande person som är duktig på att kommunicera med din omgivning och har en mycket god samarbetsförmåga. Vi ser det som en självklarhet att du har ett stort intresse för teknik och är en problemlösare.

Hos oss får du möjligheten att utveckla din kunskap inom konstruktion och vara delaktig i nya kund unika projekt världen över.

Ansök nu

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 4
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning.

Ansök nu

Åmål: Ingenjör inom maskinteknik eller liknande

Civilingenjör, maskin
Läs mer Sep 4
Vi ser gärna kvinnliga sökanden till denna tjänsten, då vi strävar efter en mera jämställd fördelning bland våra medarbetare. Vill du ta nästa steg i din karriär och tillhöra ett segment som växer varje månad.

Vi behöver nu fler engagerade och kompetenta medarbetare till vår sektion med kontor i Åmål.  En sektion med interna såväl som externa projekt och lösningar mot kund.

Som person tror vi att du gillar att bidra med idéer och trivs med att jobba i projektform. Du gillar att ansvara för ditt arbete och kan utföra det självständigt samtidigt som du gillar att samarbeta med olika kompetenser och människor där alla har samma mål och där ni tillsammans måste hitta rätt väg att nå målet!

Är du yrkesverksam ingenjör, konstruktör inom mek- och anläggningskonstruktion och vill arbeta på ett av Europas ledande bolag?

Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Ansök nu

Stockholm: Senior Systemutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 1
Vi söker dig som har minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som systemutvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som systemutvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Grundkrav att du:

Talar och skriver flytande svenska och engelska.   
Har en högskoleutbildning inom programmering eller har erfarenhet som motsvarar detta.
Minst 4 års arbetserfarenhet från digitalbyrå eller från någon inhouse utvecklingsavdelning.

Ansök nu

Trollhättan: Ingenjör inom mekanik och teknik

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Jul 30
Vi söker dig som är ingenjör och som vill jobba i ett team med andra teknikintresserade kollegor. Hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande roll i ett framgångsrikt bolag!

Vi söker efter dig som har minst några års erfarenhet som ingenjör. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i maskin, mekanik och konstruktion. Vidare talar och skriver du obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av verktygstillverkning och underhåll.

Du är en ansvarstagande person som är duktig på att kommunicera med din omgivning och har en mycket god samarbetsförmåga. Vi ser det som en självklarhet att du har ett stort intresse för teknik och är en problemlösare.

Hos oss får du möjligheten att utveckla din kunskap inom konstruktion och vara delaktig i nya kund unika projekt världen över.

Ansök nu

Åmål: Ingenjör inom maskinteknik eller liknande

Civilingenjör, maskin
Läs mer Jul 16
Vi ser gärna kvinnliga sökanden till denna tjänsten, då vi strävar efter en mera jämställd fördelning bland våra medarbetare. Vill du ta nästa steg i din karriär och tillhöra ett segment som växer varje månad.

Vi behöver nu fler engagerade och kompetenta medarbetare till vår sektion med kontor i Åmål.  En sektion med interna såväl som externa projekt och lösningar mot kund.

Som person tror vi att du gillar att bidra med idéer och trivs med att jobba i projektform. Du gillar att ansvara för ditt arbete och kan utföra det självständigt samtidigt som du gillar att samarbeta med olika kompetenser och människor där alla har samma mål och där ni tillsammans måste hitta rätt väg att nå målet!

Är du yrkesverksam ingenjör, konstruktör inom mek- och anläggningskonstruktion och vill arbeta på ett av Europas ledande bolag?

Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Ansök nu

Åmål: Ingenjör inom maskinteknik eller liknande

Civilingenjör, maskin
Läs mer Jun 25
Vi ser gärna kvinnliga sökanden till denna tjänsten, då vi strävar efter en mera jämställd fördelning bland våra medarbetare. Vill du ta nästa steg i din karriär och tillhöra ett segment som växer varje månad.

Vi behöver nu fler engagerade och kompetenta medarbetare till vår sektion med kontor i Åmål.  En sektion med interna såväl som externa projekt och lösningar mot kund.

Som person tror vi att du gillar att bidra med idéer och trivs med att jobba i projektform. Du gillar att ansvara för ditt arbete och kan utföra det självständigt samtidigt som du gillar att samarbeta med olika kompetenser och människor där alla har samma mål och där ni tillsammans måste hitta rätt väg att nå målet!

Är du yrkesverksam ingenjör, konstruktör inom mek- och anläggningskonstruktion och vill arbeta på ett av Europas ledande bolag?

Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Ansök nu

Linköping: .Netutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Dec 18
Reach Consulting söker .Netutvecklare

Reach Consulting är inte som de andra barnen. Vi både konstruerar väggar och springer ner dem, vi seglar i såväl hård sjö som lugnare farvatten, och för oss är målarboken oskrivna blad som egentligen bara råkar ha linjer, och dem förhåller man sig till om man vill och annars ritar man utanför dem. Samtliga av oss är nördar, handplockade för vår individuella förmåga och personlighet, och vi är stolta över det!

Vill du ha en snigel på ögat? Det vill helst inte vi heller. Däremot vill vi ta en kaffe med dig!

Vem är du? Vad brinner du för?  (Observera ”brinner”. Inte bränner. Vi eldar inte saker. I alla fall inte utanför väldigt kontrollerade former. Att leka med brännbara material utan adekvat utrustning att släcka med är väldigt farligt. Kom ihåg det!)  Älskar du kod? Välkommen!

Skriver du postit-lappar överallt hemma och har en Kanban-board på insidan av köksluckorna? Oh hello you! Tycker du att människor som INTE bygger en modell med tandpetare innan de börjar varandrabygget verkligen borde skärpa sig? Tja, då skulle du vara bland likar.

Vi har någonting som vi tycker är sjukt bra, och tydligen alla Reachare också då vi har vunnit Great Place To Work tre år i rad, och nu vill vi att fler skall få möjlighet att ta del av detta.  Om du är en sådan person som föredrar att programmera allt som heter Microsoft, .Net, C# så är du en sådan som vi gärna vil prata mer med.

Men  what´s in it for you?  Du får jobba på Sveriges nördigaste och personligaste bolag, bara det liksom. Du kommer även få lön och semester (och frukost på fredagarna). Men framförallt så värdesätter vi dig för den individ du är, och vi kommer låta dig fortsätta vara just den, bara lite nördigare och lite bättre!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Vill du veta mer? Maila andreas@headscout.se

Ansök nu

Linköping: Javautvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Dec 18
Reach Consulting söker Javautvecklare

Reach Consulting är inte som de andra barnen. Vi både konstruerar väggar och springer ner dem, vi seglar i såväl hård sjö som lugnare farvatten, och för oss är målarboken oskrivna blad som egentligen bara råkar ha linjer, och dem förhåller man sig till om man vill och annars ritar man utanför dem. Samtliga av oss är nördar, handplockade för vår individuella förmåga och personlighet, och vi är stolta över det!

Trodde du att Ruby on Rails var en indie-komedi? Sluta läs och scrolla vidare till Instagram istället. 

Vet du allt som finns att veta om SCRUM och hur man bär sig åt på ett agilt sätt? Grattis, det är perfekt men det funkar bra om du bara har ett hum om det också. Är du däremot grym på  Java och open source och råkar veta nåt kring saker som Eclipse, Hibernate, TopLink, Spring, Maven, Grandle, Git, SoapUI, JSP, JavaScript, Servlets, JBoss  så har du oss på tårna. Det är också schysst om du har någon form av relevant utbildning som t ex civil/högskoleingenjör i elektroteknik, teknisk fysik, elektronikdesign eller datateknik. Eller liknande.

Kan du dessutom äta frukost som en hel lastbilschaufför, gillar att klura länge och väl på problemlösningar eller gillar att munhuggas kring Vikings eller Pirates of the Caribbean, då är du förmodligen nörden vi på Reach Consulting söker!

Som nörd hos oss behöver man inte ha klockat alla spelen på sin Commodore 64 eller slått alla polarna i GoldenEye på Nintendo. En riktig nörd är en person med passion för någonting, och i vårt fall gärna inom teknik men det kan lika gärna vara att springa Ironman tillsammans med oss eller baka salted caramel cheescake till intervjun (true story).

Men  what´s in it for you?  Du får jobba på Sveriges nördigaste och personligaste bolag, bara det liksom. Du kommer även få lön och semester (och frukost på fredagarna). Men framförallt så värdesätter vi dig för den individ du är, och vi kommer låta dig fortsätta vara just den, bara lite nördigare och lite bättre!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Vill du veta mer? Maila andreas@headscout.se

Ansök nu

Account Manager inom Djurhälsobranschen

Account manager
Läs mer Jan 24
Swevet söker Account Manager

Vi söker dig som drivs med att jobba för ett starkt och växande bolag, inom en marknad med hög potential, där du har stora möjligheter att påverka din utveckling och lön.

I din roll som Account Manager är du och dina kollegor en viktig faktor i organisationens samt dina kunders fortsatta tillväxt. Din roll innefattar att självständigt, med rätt verktyg och support från organisationen, driva tillväxt och lönsamhet för ditt distrikt, konvertera nya kliniker samt utveckla befintliga kunder, inom djurhälsobranschen. Arbetet är varierande i form av telefon och digital kontakt med dina leads och kunder, till att besöka dem på plats.

För att passa i rollen:

Du är en tävlingsmänniska som drivs av att jobba mot uppsatta mål.
Du utmanas av provisionsbaserad lön och vara en bidragande faktor till din egen och organisationens framgång.
Du har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift och representerar alltid företaget och dig själv på ett professionellt sätt. Du känner dig även bekväm med att hålla digitala eller fysiska presentationer.
Även om du inte får en konvertering vid första försöket har du mod och envishet att hålla ut, och hitta andra vägar för att nå dina mål.
Du har en förståelse kring förhållandena mellan kostnader, intäkter och marginaler och kan sätta upp enklare budgetar.
Du förstår vikten av att snabbt skaffa dig kunskap kring de produkter och service vi erbjuder.
Du känner dig trygg i att ge viss support kring tekniska produkter (relevant utbildning bidrar vi med).
Krav:

B-körkort
Erfarenhet av B2B-försäljning: 3+
Du talar och skriver svenska obehindrat, och har en god nivå i tal och skrift på engelska
Arbetsuppgifterna består av:

Söka upp, kontakta, och boka möte med potentiella kunder.
Kontakta befintliga kunder med potential att växa mer.
Skaffa dig en förståelse om potentiella och befintliga kunders möjlighet till konvertering och därigenom ansvara för att säkerställa rätt prioritering av din tid.
Ansvara för att dina kostnader är i nivå med de riktlinjer som finns.
Ha löpande dialog med chefer och kollegor för att dela med dig av dina resonemang, framgångar och utmaningar inom ramen för säljarbetet.
Återkoppla resultat, insikter och status på bearbetning av kunder tillbaka till Swevet.
Delta på interna möten, och externa konferenser och mässor.
Om Swevet:

Swevet är en nordisk helhetsleverantör av produkter och tjänster inom läkemedel, förbrukning och utrustning för djursjukvård och friskvård av djur. Vi är marknadsledande inom vår bransch och ingår sedan 2022 i globala Cencora, och MWI Animal Health-familjen. Vi är ett starkt och stabilt företag som vunnit utmärkelsen ”Branschvinnare” två år i rad.  Vi har höga ambitioner med fortsatt tillväxt där vi tillsammans med våra kunder gör Allt för friskare djur.

Läs mer:  www.swevet.com ,  www.cencora.com

Övrig information:

Jobbtyp: Heltid, 100%

Arbetsplats: hemifrån, kunderna i ditt distrikt ligger i Öst- och Mellansverige

Lön: Fast lön med möjlighet till extra månadsvis provision

Arbetstider: Måndag till fredag. Resor med övernattning kan vara aktuellt, samt enstaka helger vid deltagande på konferenser eller mässor.

Förmåner: Årlig bonus, tjänstebil, friskvårdsbidrag, lunchförmåner

Tillträde: Snarast möjligt

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

För den här tjänsten har vi inte någon sista ansökningsdag, utan urval sker löpande. 

För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Tekniker/Installatör

Fordonsmontör
Läs mer Jan 22
Vi rekryterar en Tekniker/Installatör till StjärnaFyrkant

StjärnaFyrkant i Linköping har en lång och gedigen erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer.

Om jobbet

I din roll hos StjärnaFyrkant kommer du att få ett mycket varierande jobb med installation i både fordon och fastigheter. Jobben utförs i den egna verkstaden och på plats hos kunder som befinner sig i Östergötland. Du kommer ingå i ett litet och flexibelt team med 4 medarbetare, ni utgår från Linköping. I en del uppdrag jobbar du helt självständigt och i andra jobbar du i team med andra.

Fordon:

I den egna verkstaden kommer du att arbeta med montage och service av:

Komradio, alkolås, taxameterutrustning, blixtljusramper, LED/extraljus, arbetsljus, körjournaler mm.

Fastigheter:

Du kommer arbeta hos kunder med installationer av:

Komradioutrustning, mobilförstärkning, antenner, datanät, telefonilösningar mm.

 

Jobbet innebär även mycket kundkontakt. När du börjar kommer du få internutbildning.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet av tekniskt arbete, du har arbetat med installation/montage. Vidare har du har el-kunskaper, B-körkort och vana av att arbeta med datorer som verktyg. Det är meriterande om du har arbetat som fordonstekniker eller har kunskaper inom fordonsel.

Du har ett intresse för bilar och teknik. Som person är du social, flexibel och har en mycket god samarbetsförmåga.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Jobbakuten, andreas.jansson@jobbakuten.se

Ansök nu

Linköping: Tekniker/Installatör

Fordonsmontör
Läs mer Jan 2
Vi rekryterar en Tekniker/Installatör till StjärnaFyrkant

StjärnaFyrkant i Linköping har en lång och gedigen erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer.

Om jobbet

I din roll hos StjärnaFyrkant kommer du att få ett mycket varierande jobb med installation i både fordon och fastigheter. Jobben utförs i den egna verkstaden och på plats hos kunder som befinner sig i Östergötland. Du kommer ingå i ett litet och flexibelt team med 4 medarbetare, ni utgår från Linköping. I en del uppdrag jobbar du helt självständigt och i andra jobbar du i team med andra.

Fordon:

I den egna verkstaden kommer du att arbeta med montage och service av:

Komradio, alkolås, taxameterutrustning, blixtljusramper, LED/extraljus, arbetsljus, körjournaler mm.

Fastigheter:

Du kommer arbeta hos kunder med installationer av:

Komradioutrustning, mobilförstärkning, antenner, datanät, telefonilösningar mm.

 

Jobbet innebär även mycket kundkontakt. När du börjar kommer du få internutbildning.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet av tekniskt arbete, du har arbetat med installation/montage. Vidare har du har el-kunskaper, B-körkort och vana av att arbeta med datorer som verktyg. Det är meriterande om du har arbetat som fordonstekniker eller har kunskaper inom fordonsel.

Du har ett intresse för bilar och teknik. Som person är du social, flexibel och har en mycket god samarbetsförmåga.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Jobbakuten, andreas.jansson@jobbakuten.se

Ansök nu

Linköping: Tekniker/Installatör

Fordonsmontör
Läs mer Dec 4
Vi rekryterar en Tekniker/Installatör till StjärnaFyrkant

StjärnaFyrkant i Linköping har en lång och gedigen erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer.

Om jobbet

I din roll hos StjärnaFyrkant kommer du att få ett mycket varierande jobb med installation i både fordon och fastigheter. Jobben utförs i den egna verkstaden och på plats hos kunder som befinner sig i Östergötland. Du kommer ingå i ett litet och flexibelt team med 4 medarbetare, ni utgår från Linköping. I en del uppdrag jobbar du helt självständigt och i andra jobbar du i team med andra.

Fordon:

I den egna verkstaden kommer du att arbeta med montage och service av:

Komradio, alkolås, taxameterutrustning, blixtljusramper, LED/extraljus, arbetsljus, körjournaler mm.

Fastigheter:

Du kommer arbeta hos kunder med installationer av:

Komradioutrustning, mobilförstärkning, antenner, datanät, telefonilösningar mm.

 

Jobbet innebär även mycket kundkontakt. När du börjar kommer du få internutbildning.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet av tekniskt arbete, du har arbetat med installation/montage. Vidare har du har el-kunskaper, B-körkort och vana av att arbeta med datorer som verktyg. Det är meriterande om du har arbetat som fordonstekniker eller har kunskaper inom fordonsel.

Du har ett intresse för bilar och teknik. Som person är du social, flexibel och har en mycket god samarbetsförmåga.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Jobbakuten, andreas.jansson@jobbakuten.se

Ansök nu

Linköping: Redovisningskonsult till Asklöfs

Redovisningskonsult
Läs mer Nov 27
Jobba hos oss Redovisningskonsult

Nya Asklöfs söker Engagerad Redovisningskonsult med  erfarenhet!


Vad sägs om att börja jobba på Asklöfs tillsammans med oss. Vi är ett litet (5  st) men härligt team. Vi tycker att vi har världens bästa arbetsplats, men vi kan ju  vara lite partiska. Vi söker efter någon som vill jobba med oss heltid med start  typ imorgon. Mycket kundkontakt, stor variation, noggrannhet, hög kvalité, högt  tempo och periodvis kan det vara lite stressigt, allt detta gör att dagarna går fort.


Ribban ligger högt, men vi har även roligt när vi hjälper våra många kunder med  det mesta inom redovisningsområdet.


Tycker du om att hjälpa företagare och vill bli en del av vår framgångsrika  verksamhet? Vill du tillhöra vårt team där alla förväntas ta stort eget ansvar, är  en driftig person vars natur är medveten om sin omgivning och hjälper till där  det behövs? Då vill vi gärna lära känna dig och ge dig möjlighet att stimuleras  och utvecklas tillsammans med oss.


Nya Asklöfs Affärs- & Revisionsbyrå AB är en SRF Auktoriserad byrå som sätter  kunden i fokus, ingen fråga är för liten eller för stor för oss. Vår samlade  erfarenhet gör att vi vågar påstå att vi är unika i vår rådgivning, långsiktiga  skatteplanering, riskanalys och affärsutveckling. Vi arbetar mest med digitala  lösningar anpassade för våra kunder. Våra kunder är ägarledda företag som  driver sin verksamhet i olika bolagsformer som verkar inom flertalet branscher.


Asklöfs söker dig som helst har examen i ekonomi och har arbetat flera år som  redovisningskonsult. Har du erfarenhet av att arbeta på byrå och är du
Auktoriserad Redovisningskonsult via SRF eller FAR, så är det extra meriterande.  Vi erbjuder en tjänst med stor variation och stort eget ansvar som utgår ifrån
redovisning och skatterådgivning med alla de rutiner och uppgifter som kan  tänkas ingå.


Vi förväntar oss att du är engagerad, noggrann och har ett genuint intresse för  utveckling, service och att skapa mervärde i en positiv kommunikativ miljö med
våra kunder. Vidare ser vi att du är flexibel och gillar att ta dig an olika typer av  arbetsuppgifter både efter eget initiativ och via direktiv. Tempot är emellanåt  högt, så det är till din fördel att du är stresstålig.


Arbetet sker mestadels på vårt kontor som ligger centralt i Linköping, med  närhet till tåg och bussförbindelser. Möjlighet finns att arbeta hemifrån och  ibland sker det ute hos våra kunder.  Vi ser gärna att du arbetar heltid, men deltid kan vara aktuellt om det är viktigt  för dig. 

Ansökan

Du är vamt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Ange löneanspråk i din ansökan! Vi tillämpar löpande urval, skicka in din ansökan tillsammans med CV & ett personligt brev.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Tekniker/Installatör

Fordonsmontör
Läs mer Nov 13
Vi rekryterar en Tekniker/Installatör till StjärnaFyrkant

StjärnaFyrkant i Linköping har en lång och gedigen erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer.

Om jobbet

I din roll hos StjärnaFyrkant kommer du att få ett mycket varierande jobb med installation i både fordon och fastigheter. Jobben utförs i den egna verkstaden och på plats hos kunder som befinner sig i Östergötland. Du kommer ingå i ett litet och flexibelt team med 4 medarbetare, ni utgår från Linköping. I en del uppdrag jobbar du helt självständigt och i andra jobbar du i team med andra.

Fordon:

I den egna verkstaden kommer du att arbeta med montage och service av:

Komradio, alkolås, taxameterutrustning, blixtljusramper, LED/extraljus, arbetsljus, körjournaler mm.

Fastigheter:

Du kommer arbeta hos kunder med installationer av:

Komradioutrustning, mobilförstärkning, antenner, datanät, telefonilösningar mm.

 

Jobbet innebär även mycket kundkontakt. När du börjar kommer du få internutbildning.

Om dig

Vi söker dig med erfarenhet av tekniskt arbete, du har arbetat med installation/montage. Vidare har du har el-kunskaper, B-körkort och vana av att arbeta med datorer som verktyg. Det är meriterande om du har arbetat som fordonstekniker eller har kunskaper inom fordonsel.

Du har ett intresse för bilar och teknik. Som person är du social, flexibel och har en mycket god samarbetsförmåga.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Jobbakuten, andreas.jansson@jobbakuten.se

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 3
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Transportledare

Transportledare
Läs mer Jun 5
Vi rekryterar en Transportledare till Roxtrans

Roxtrans startades 2006 i Linköping med inriktning lokal åkeriverksamhet och lagerhantering.  Roxtrans sätter alltid sina kunder i centrum och erbjuder tjänster inom transport, lagerhållning och tredjepartslogistik. I företagets 5000 kvm stora lagerlokal i Linköping erbjuder Roxtrans flexibla lösningar för företag som har både långa och kortsiktiga behov.

Nu behöver Roxtrans förstärka sitt team med en Transportledare till åkeriverksamheten som i dagsläget består av sex ekipage.

Om jobbet

I din roll som transportledare kommer du att planera den dagliga/operativa driften av transportuppdragen. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, chaufförer och övriga kollegor. Du kommer även ha ett visst ansvar för vagnparken.

Vid behov kommer du även behöva stötta verksamheten genom att själv köra vid tillfälliga transporter.

Du kommer få stöttning och gå med den nuvarande transportledaren som kommer gå vidare till en ny tjänst internt.

Om dig

Vi söker dig är en erfaren transportledare och vi ser gärna att du har en utbildning inom logistik. Som person är du en strukturerad lagspelare som är lösningsorienterad och inte minst har ett mycket stort kundfokus. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Vi ser att du som söker har C-kort eller CE-kort samt YKB.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Transportledare

Transportledare
Läs mer Maj 17
Vi rekryterar en Transportledare till Roxtrans

Roxtrans startades 2006 i Linköping med inriktning lokal åkeriverksamhet och lagerhantering.  Roxtrans sätter alltid sina kunder i centrum och erbjuder tjänster inom transport, lagerhållning och tredjepartslogistik. I företagets 5000 kvm stora lagerlokal i Linköping erbjuder Roxtrans flexibla lösningar för företag som har både långa och kortsiktiga behov.

Nu behöver Roxtrans förstärka sitt team med en Transportledare till åkeriverksamheten som i dagsläget består av sex ekipage.

Om jobbet

I din roll som transportledare kommer du att planera den dagliga/operativa driften av transportuppdragen. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, chaufförer och övriga kollegor. Du kommer även ha ett visst ansvar för vagnparken.

Vid behov kommer du även behöva stötta verksamheten genom att själv köra vid tillfälliga transporter.

Du kommer få stöttning och gå med den nuvarande transportledaren som kommer gå vidare till en ny tjänst internt.

Om dig

Vi söker dig är en erfaren transportledare och vi ser gärna att du har en utbildning inom logistik. Som person är du en strukturerad lagspelare som är lösningsorienterad och inte minst har ett mycket stort kundfokus. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Vi ser att du som söker har C-kort eller CE-kort samt YKB.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Maj 17
Vi rekryterar en lagerarbetare till Roxtrans

 

Roxtrans växer och behöver förstärka sitt team med en ansvarsfull lagerarbetare! Tjänsten är en projektanställning på 12 månader med chans till en tillsvidareanställning.

Om jobbet

Du kommer att arbeta med orderplock, truckkörning, lastning och lossning. Tillsammans med din kollega ser du till att det är en god lagermiljö. I rollen kan det även förekomma (sällan) att köra transporter/leveranser.

Jobbet är en projektanställning på 12 månader med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.

Start: Omgående/Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Dagtid

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning sedan tidigare. Du är en ansvarsfull och flexibel person som gillar ordning och struktur. 

Vi ser att du har:

Truckkort
B-körkort
Datorvana, Officepaketet, Excel
Om företaget

Roxtrans startades i Linköping 2006 och erbjuder tjänster inom transport och lagerhantering. I företagets stora lagerlokal som är 5000 kvm finns kunder som hyr på både långa och korta perioder.

Ansökan

Urval sker löpande!

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Ansök nu

Linköping: Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Apr 26
Vi rekryterar en lagerarbetare till Roxtrans

 

Roxtrans växer och behöver förstärka sitt team med en ansvarsfull lagerarbetare! Tjänsten är en projektanställning på 12 månader med chans till en tillsvidareanställning.

Om jobbet

Du kommer att arbeta med orderplock, truckkörning, lastning och lossning. Tillsammans med din kollega ser du till att det är en god lagermiljö. I rollen kan det även förekomma (sällan) att köra transporter/leveranser.

Jobbet är en projektanställning på 12 månader med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.

Start: Omgående/Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Dagtid

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning sedan tidigare. Du är en ansvarsfull och flexibel person som gillar ordning och struktur. 

Vi ser att du har:

Truckkort
B-körkort
Datorvana, Officepaketet, Excel
Om företaget

Roxtrans startades i Linköping 2006 och erbjuder tjänster inom transport och lagerhantering. I företagets stora lagerlokal som är 5000 kvm finns kunder som hyr på både långa och korta perioder.

Ansökan

Urval sker löpande!

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Ansök nu

Linköping: Transportledare

Transportledare
Läs mer Apr 26
Vi rekryterar en Transportledare till Roxtrans

Roxtrans startades 2006 i Linköping med inriktning lokal åkeriverksamhet och lagerhantering.  Roxtrans sätter alltid sina kunder i centrum och erbjuder tjänster inom transport, lagerhållning och tredjepartslogistik. I företagets 5000 kvm stora lagerlokal i Linköping erbjuder Roxtrans flexibla lösningar för företag som har både långa och kortsiktiga behov.

Nu behöver Roxtrans förstärka sitt team med en Transportledare till åkeriverksamheten som i dagsläget består av sex ekipage.

Om jobbet

I din roll som transportledare kommer du att planera den dagliga/operativa driften av transportuppdragen. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, chaufförer och övriga kollegor.

Du kommer få stöttning och gå med den nuvarande transportledaren som kommer gå vidare till en ny tjänst internt.

Om dig

Vi söker dig är en erfaren transportledare och vi ser gärna att du har en utbildning inom logistik. Som person är du en strukturerad lagspelare som är lösningsorienterad och inte minst har ett mycket stort kundfokus. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore via andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Teknisk säljare

Systemsäljare
Läs mer Apr 3
UCS Industrial AB söker Driven säljare Arbetsbeskrivning:

Som säljare kommer du att arbeta med försäljning av hela UCS Industrial produkt- och tjänstesortiment. Du har budget och resultatansvar och kommer att arbeta med försäljning mot såväl potentiella som befintliga kunder. Rapportering sker till säljchef/VD. Du säkrar nya affärer vad gäller tillväxt och lönsamhet, vilket innebär att du har det fulla ansvaret för att hålla ihop en affär från första kontakt till avslut. Du ansvarar även för offert- och avtalshantering och är aktiv i att skapa relationer med dina kunder.

Som en viktig del av försäljningsarbetet kommer du också att i samråd med ledningen ta fram och utveckla en online/webb-strategi samt utveckla och ansvara för online försäljningen.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har ett stort eget driv och engagemang för att utveckla affärer och förmågan att skapa nya affärsmöjligheter. Du är mycket resultat- och lösningsorienterad och arbetar självständigt mot högt uppsatta mål och strävar ständigt efter att överträffa dina kunders mål och förväntningar. Vi ser att du har flera års erfarenhet av försäljning och minst två års erfarenhet från försäljning inom IT-branschen. Specifik försäljning av Industriella IT-produkter är meriterande. Du har mycket goda IT-kunskaper, är affärsmässig och har förmågan att sätta dig in i kundens behov och hitta smarta och kreativa lösningar för att säkerställa rätt leverans till kund. Självklart behärskar du svenska och engelska i tal och skrift.

Personligt:

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och viljan att leverera det där lilla extra.

Om du är en driven, säljorienterad person med social talang som har intresse för att representera UCS Industrial AB är vi mycket intresserade av din ansökan. 

Ansökan 

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Feb 13
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jan 2
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Nov 21
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Okt 3
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Bilmekaniker/Fordonstekniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Sep 12
Vi rekryterar en Bilmekaniker/Fordonstekniker till Mekonomen

Mekonomen i Linköping söker nu efter en ny fordonstekniker till sin verkstad. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar med service, reparationer och felsökningar på personbilar och lätta lastbilar av de flesta märken. I din roll har du alltid kunden i fokus.

Om dig

Vi söker dig som är utbildad fordonstekniker samt har arbetslivsefarenhet som fordonstekniker. Du talar och skriver på svenska och engelska. Vidare har du B-körkort samt är van att jobba med datorer som ett verktyg. 

Du är positiv, serviceinriktad och en duktig kommunikatör. Du har en mycket god samarbetsförmåga och kan jobba under tidspress.

Vi ser det som en självklarhet att du har ett brinnande intresse för fordon och teknik.

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval sker löpande!

Ansök nu

Linköping: Chaufför/Lagerarbetare

Distributionsförare
Läs mer Aug 11
Vi rekryterar en chaufför till ROXTRANS

Roxtrans specialitet är express- och budtransport med allt från små paket till hela enhetslaster. Vagnparken är modern och bolaget erbjuder transporter med fasta priser och garanterade leveranstider. Bolaget erbjuder även lagerverksamhet/lagerhotell i deras 5000 kvm stora lokal i Linköping.

ROXTRANS växer snabbt och behöver nu förstärka sitt team med nya chaufförer för framtiden.

Om jobbet

Du kommer att köra blandade transporter, samtidigt kan du komma att hjälpa till med lagerarbete vid behov.

Jobbet är på heltid och arbetstiden är dagtid, 07-16.

Om dig

Du är i början av din yrkeskarriär eller är en erfaren chaufför med erfarenhet av lastbil med släp. CE-kort och YKB är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska. Det är meriterande om du har ADR och/eller truckkort.

Du sätter säkerheten främst och tycker om att erbjuda en hög servicenivå till kunderna. Som person är du noggrann, flexibel och drivs av att lära dig nya saker.

Om företaget

ROXTRANS startade i mars 2006 med inriktning på lokal Åkeriverksamhet och Lagerhantering och har under åren byggt upp ett stort förtroende och kontaktnät.

ROXTRANS sätter alltid kunden i centrum och erbjuder snabb och flexibel problemlösning. Vi är en pålitlig och säker partner som ser till att gods kommer fram i tid: när som helst – var som helst!

ROXTRANS – Det lilla företaget med de stora resurserna!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Chaufför/Lagerarbetare

Distributionsförare
Läs mer Jul 11
Vi rekryterar en chaufför till ROXTRANS

Roxtrans specialitet är express- och budtransport med allt från små paket till hela enhetslaster. Vagnparken är modern och bolaget erbjuder transporter med fasta priser och garanterade leveranstider. Bolaget erbjuder även lagerverksamhet/lagerhotell i deras 5000 kvm stora lokal i Linköping.

ROXTRANS växer snabbt och behöver nu förstärka sitt team med nya chaufförer för framtiden.

Om jobbet

Du kommer att köra blandade transporter, samtidigt kan du komma att hjälpa till med lagerarbete vid behov.

Jobbet är på heltid och arbetstiden är dagtid, 07-16.

Om dig

Du är i början av din yrkeskarriär eller är en erfaren chaufför med erfarenhet av lastbil med släp. CE-kort och YKB är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska. Det är meriterande om du har ADR och/eller truckkort.

Du sätter säkerheten främst och tycker om att erbjuda en hög servicenivå till kunderna. Som person är du noggrann, flexibel och drivs av att lära dig nya saker.

Om företaget

ROXTRANS startade i mars 2006 med inriktning på lokal Åkeriverksamhet och Lagerhantering och har under åren byggt upp ett stort förtroende och kontaktnät.

ROXTRANS sätter alltid kunden i centrum och erbjuder snabb och flexibel problemlösning. Vi är en pålitlig och säker partner som ser till att gods kommer fram i tid: när som helst – var som helst!

ROXTRANS – Det lilla företaget med de stora resurserna!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Chaufförer med CE-kort sökes

Distributionsförare
Läs mer Jun 27
Vi rekryterar en chaufför till ROXTRANS

Roxtrans specialitet är express- och budtransport med allt från små paket till hela enhetslaster. Vagnparken är modern och bolaget erbjuder transporter med fasta priser och garanterade leveranstider. Bolaget erbjuder även lagerverksamhet/lagerhotell i deras 5000 kvm stora lokal i Linköping.

ROXTRANS växer snabbt och behöver nu förstärka sitt team med nya chaufförer för framtiden.

Om jobbet

Du kommer att köra blandade transporter, samtidigt kan du komma att hjälpa till med lagerarbete vid behov.

Jobbet är på heltid och arbetstiden är dagtid, 07-16.

Om dig

Du är i början av din yrkeskarriär eller är en erfaren chaufför med erfarenhet av lastbil med släp. CE-kort och YKB är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska. Det är meriterande om du har ADR och/eller truckkort.

Du sätter säkerheten främst och tycker om att erbjuda en hög servicenivå till kunderna. Som person är du noggrann, flexibel och drivs av att lära dig nya saker.

Om företaget

ROXTRANS startade i mars 2006 med inriktning på lokal Åkeriverksamhet och Lagerhantering och har under åren byggt upp ett stort förtroende och kontaktnät.

ROXTRANS sätter alltid kunden i centrum och erbjuder snabb och flexibel problemlösning. Vi är en pålitlig och säker partner som ser till att gods kommer fram i tid: när som helst – var som helst!

ROXTRANS – Det lilla företaget med de stora resurserna!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Chaufförer med CE-kort sökes

Distributionsförare
Läs mer Jun 7
Vi rekryterar en chaufför till ROXTRANS

Roxtrans specialitet är express- och budtransport med allt från små paket till hela enhetslaster. Vagnparken är modern och bolaget erbjuder transporter med fasta priser och garanterade leveranstider. Bolaget erbjuder även lagerverksamhet/lagerhotell i deras 5000 kvm stora lokal i Linköping.

ROXTRANS växer snabbt och behöver nu förstärka sitt team med nya chaufförer för framtiden.

Om jobbet

Du kommer att köra blandade transporter, samtidigt kan du komma att hjälpa till med lagerarbete vid behov.

Jobbet är på heltid och arbetstiden är dagtid, 07-16.

Om dig

Du är i början av din yrkeskarriär eller är en erfaren chaufför med erfarenhet av lastbil med släp. CE-kort och YKB är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska. Det är meriterande om du har ADR och/eller truckkort.

Du sätter säkerheten främst och tycker om att erbjuda en hög servicenivå till kunderna. Som person är du noggrann, flexibel och drivs av att lära dig nya saker.

Om företaget

ROXTRANS startade i mars 2006 med inriktning på lokal Åkeriverksamhet och Lagerhantering och har under åren byggt upp ett stort förtroende och kontaktnät.

ROXTRANS sätter alltid kunden i centrum och erbjuder snabb och flexibel problemlösning. Vi är en pålitlig och säker partner som ser till att gods kommer fram i tid: när som helst – var som helst!

ROXTRANS – Det lilla företaget med de stora resurserna!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Chaufförer med CE-kort sökes

Distributionsförare
Läs mer Maj 30
Vi rekryterar en chaufför till ROXTRANS

Roxtrans specialitet är express- och budtransport med allt från små paket till hela enhetslaster. Vagnparken är modern och bolaget erbjuder transporter med fasta priser och garanterade leveranstider. Bolaget erbjuder även lagerverksamhet/lagerhotell i deras 5000 kvm stora lokal i Linköping.

ROXTRANS växer snabbt och behöver nu förstärka sitt team med nya chaufförer för framtiden.

Om jobbet

Du kommer att köra blandade transporter, samtidigt kan du komma att hjälpa till med lagerarbete vid behov.

Jobbet är på heltid och arbetstiden är dagtid, 07-16.

Om dig

Du är i början av din yrkeskarriär eller är en erfaren chaufför med erfarenhet av lastbil med släp. CE-kort och YKB är ett krav. Vidare talar och skriver du obehindrat på svenska. Det är meriterande om du har ADR och/eller truckkort.

Du sätter säkerheten främst och tycker om att erbjuda en hög servicenivå till kunderna. Som person är du noggrann, flexibel och drivs av att lära dig nya saker.

Om företaget

ROXTRANS startade i mars 2006 med inriktning på lokal Åkeriverksamhet och Lagerhantering och har under åren byggt upp ett stort förtroende och kontaktnät.

ROXTRANS sätter alltid kunden i centrum och erbjuder snabb och flexibel problemlösning. Vi är en pålitlig och säker partner som ser till att gods kommer fram i tid: när som helst – var som helst!

ROXTRANS – Det lilla företaget med de stora resurserna!

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”. Urval sker löpande!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Finsnickare/Verkstadssnickare

Möbelsnickare
Läs mer Maj 20
Vi rekryterar en finsnickare till E-S Snickeri

E-S Snickeri gör alla möjliga typer av jobb, allt från ett större platsbyggt entréparti för en butik tom en serieproduktion av mindre list. E-S har lång och gedigen erfarenhet och kompetens som gör att man tackar ja till de allra flesta uppdrag. 

Företaget har sin egna verkstad i Tornby samt 8 medarbetare. 

Nu söker vi efter dig som har minst 5 års erfarenhet som finsnickare/verkstadssnickare. Du är självgående, noggrann och social person som alltid vill göra ett bra jobb.

 

Urval sker löpande!

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Karlstad: Chef inom anläggning

Platschef, anläggning
Läs mer Mar 1
Vi söker dig som är driven och handlingskraftig Projektchef/Platschef som kan stärka upp vårt team ytterligare. Hos oss blir du en del av en väl fungerande verksamhet och har en mycket viktig och central roll i våra projekt. Du rapporterar till VD/Arbetschef. Du kommer att utgå från Karlstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du leder och fördelar arbetet, ansvarar för produktionen ute på arbetsplatsen.
Du har erfarenhet av att leda andra och trivs med att vara en ledare.
Arbetar löpande med kundkontakter, räknar på mindre anbud och deltar i inköpsprocessen.
Ekonomiskt ansvar för dina projekt, uppföljning av ekonomin och prognosarbete.
Bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar alltid nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet, god fysisk och psykosocial arbetsmiljö samt säkerhet.
Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst fem års erfarenhet från mark och anläggningsprojekt.
Mycket meriterande om du har någon typ av ledarerfarenhet.
Du har en god förståelse för projektekonomi, deltar i kalkyl och prognosarbetet.
Du kan grunderna i entreprenadjuridik.
Du har god datorvana.
Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven.
Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären. Du har ett strukturerat och väl organiserat arbetssätt samt en god administrativ förmåga.

Sten & Vägarbeten AB, med 70 års erfarenhet ingår i Svea H Koncernen. Vi utför heltäckande tjänster inom mark och anläggning och jobbar brett mot olika kundkategorier. Vi är ISO certifierade till Kvalitet-Miljö-Arbetsmiljö och vår ambition är att växa och ta marknadsdelar inom närområdet Värmland med intilliggande Län

Ansök nu

Linköping: Application Specialist

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Mar 21
Vi rekryterar en Application Specialist till Amplio

Amplio är ett starkt och växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framöver. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Om tjänsten

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Om dig

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Affärsjurist till Amplio

Affärsjurist
Läs mer Mar 21
Vi rekryterar en Affärsjurist till Amplio

Amplio erbjuder en internationell miljö där du får insikt i hur bolaget styrs, kontrolleras och följs upp från ledningsnivå till funktioner och grupper inom hela organisationen.

Om tjänsten

Som affärsjurist hos oss får du möjlighet att arbeta med hela företaget i ett juridiskt perspektiv. Du kommer att ha kontakter med flera delar av verksamheten och säkerställa att regelefterlevnad och lagkrav uppfylls i alla processer, rutiner och i vår avtalshantering.

Ansvarsområden:

Identifiering, bedömning och rapportering av risker för bristande regelefterlevnad
Kommunicera granskningsresultat, analys och rekommendationer till ledningen samt återkoppla till verksamheten
Supporterande aktiviteter – t ex utbildning och information till verksamheten i avtals- och compliancefrågor
Bevaka och analysera nya regler och ny lagstiftning
Amplios policys och instruktioner – bidra med utveckling och hantering av våra interna regler samt ge stöd avseende implementering
Om dig

Du har universitets-/högskoleutbildning som jurist.
Du har två-fem års relevant arbetslivserfarenhet av affärsjuridik och regelefterlevnad ur ett brett perspektiv
Som person är du driven, affärsorienterad och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar.
Är analytisk, strukturerad och noggrann.
Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och det är ytterligare en fördel om du har erfarenhet av gransknings- och kontrollarbete från bank, finans-, försäkringsbolag eller annan liknande verksamhet under tillsyn. Arbetet ställer höga krav på integritet och gott omdöme.
Du har ett konsultativt arbetssätt såväl enskilt som i team, och är van vid ett nära samarbete med såväl kollegor som med externa aktörer/leverantörer. Du håller ordning och reda högt och kan hålla många bollar i luften samtidigt och ser till att leveranser sker efter vad som utlovats. Du har en hög servicekänsla och är alltid tydlig och tuff då det krävs.
Du behärskar engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Javautvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 24
Vi söker en Javautvecklare för kunds räkning

Vår kund söker en Javautvecklare för ett uppdrag som kommer att pågå i 6 månader med start omgående. Du kommer att kunna arbeta onsite 3 dagar i veckan på kontoret i Linköping eller i Jönköping. Resterande dagar har du möjlighet att jobba remote.

Vi söker dig som är en erfaren Fullstack/Javautvecklare. Du är driven, självgående och har en god samarbetsförmåga, vidare behärskar du svenska i tal och skrift. 

Du kommer ingå i ett team som använder sig av: Delphi, T-, Java, Springboot, Kubernetes, Kassandra, KaninMQ.

 

Urval sker löpande! Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Ansök nu

Linköping: Application Specialist

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Feb 28
Vi rekryterar en Application Specialist till Amplio

Amplio är ett starkt och växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framöver. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Om tjänsten

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Om dig

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Affärsjurist till Amplio

Affärsjurist
Läs mer Feb 28
Vi rekryterar en Affärsjurist till Amplio

Amplio erbjuder en internationell miljö där du får insikt i hur bolaget styrs, kontrolleras och följs upp från ledningsnivå till funktioner och grupper inom hela organisationen.

Om tjänsten

Som affärsjurist hos oss får du möjlighet att arbeta med hela företaget i ett juridiskt perspektiv. Du kommer att ha kontakter med flera delar av verksamheten och säkerställa att regelefterlevnad och lagkrav uppfylls i alla processer, rutiner och i vår avtalshantering.

Ansvarsområden:

Identifiering, bedömning och rapportering av risker för bristande regelefterlevnad
Kommunicera granskningsresultat, analys och rekommendationer till ledningen samt återkoppla till verksamheten
Supporterande aktiviteter – t ex utbildning och information till verksamheten i avtals- och compliancefrågor
Bevaka och analysera nya regler och ny lagstiftning
Amplios policys och instruktioner – bidra med utveckling och hantering av våra interna regler samt ge stöd avseende implementering
Om dig

Du har universitets-/högskoleutbildning som jurist.
Du har två-fem års relevant arbetslivserfarenhet av affärsjuridik och regelefterlevnad ur ett brett perspektiv
Som person är du driven, affärsorienterad och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar.
Är analytisk, strukturerad och noggrann.
Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och det är ytterligare en fördel om du har erfarenhet av gransknings- och kontrollarbete från bank, finans-, försäkringsbolag eller annan liknande verksamhet under tillsyn. Arbetet ställer höga krav på integritet och gott omdöme.
Du har ett konsultativt arbetssätt såväl enskilt som i team, och är van vid ett nära samarbete med såväl kollegor som med externa aktörer/leverantörer. Du håller ordning och reda högt och kan hålla många bollar i luften samtidigt och ser till att leveranser sker efter vad som utlovats. Du har en hög servicekänsla och är alltid tydlig och tuff då det krävs.
Du behärskar engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Application Specialist

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Feb 7
Vi rekryterar en Application Specialist till Amplio

Amplio är ett starkt och växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framöver. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Om tjänsten

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Om dig

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Affärsjurist till Amplio

Affärsjurist
Läs mer Feb 7
Vi rekryterar en Affärsjurist till Amplio

Amplio erbjuder en internationell miljö där du får insikt i hur bolaget styrs, kontrolleras och följs upp från ledningsnivå till funktioner och grupper inom hela organisationen.

Om tjänsten

Som affärsjurist hos oss får du möjlighet att arbeta med hela företaget i ett juridiskt perspektiv. Du kommer att ha kontakter med flera delar av verksamheten och säkerställa att regelefterlevnad och lagkrav uppfylls i alla processer, rutiner och i vår avtalshantering.

Ansvarsområden:

Identifiering, bedömning och rapportering av risker för bristande regelefterlevnad
Kommunicera granskningsresultat, analys och rekommendationer till ledningen samt återkoppla till verksamheten
Supporterande aktiviteter – t ex utbildning och information till verksamheten i avtals- och compliancefrågor
Bevaka och analysera nya regler och ny lagstiftning
Amplios policys och instruktioner – bidra med utveckling och hantering av våra interna regler samt ge stöd avseende implementering
Om dig

Du har universitets-/högskoleutbildning som jurist.
Du har två-fem års relevant arbetslivserfarenhet av affärsjuridik och regelefterlevnad ur ett brett perspektiv
Som person är du driven, affärsorienterad och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar.
Är analytisk, strukturerad och noggrann.
Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och det är ytterligare en fördel om du har erfarenhet av gransknings- och kontrollarbete från bank, finans-, försäkringsbolag eller annan liknande verksamhet under tillsyn. Arbetet ställer höga krav på integritet och gott omdöme.
Du har ett konsultativt arbetssätt såväl enskilt som i team, och är van vid ett nära samarbete med såväl kollegor som med externa aktörer/leverantörer. Du håller ordning och reda högt och kan hålla många bollar i luften samtidigt och ser till att leveranser sker efter vad som utlovats. Du har en hög servicekänsla och är alltid tydlig och tuff då det krävs.
Du behärskar engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Karlstad: Chef inom anläggning

Platschef, anläggning
Läs mer Sep 10
Vi söker dig som är driven och handlingskraftig Projektchef/Platschef som kan stärka upp vårt team ytterligare. Hos oss blir du en del av en väl fungerande verksamhet och har en mycket viktig och central roll i våra projekt. Du rapporterar till VD/Arbetschef. Du kommer att utgå från Karlstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du leder och fördelar arbetet, ansvarar för produktionen ute på arbetsplatsen.
Du har erfarenhet av att leda andra och trivs med att vara en ledare.
Arbetar löpande med kundkontakter, räknar på mindre anbud och deltar i inköpsprocessen.
Ekonomiskt ansvar för dina projekt, uppföljning av ekonomin och prognosarbete.
Bedriver verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och eftersträvar alltid nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet, god fysisk och psykosocial arbetsmiljö samt säkerhet.
Kvalifikationer och erfarenhet

Du har minst fem års erfarenhet från mark och anläggningsprojekt.
Mycket meriterande om du har någon typ av ledarerfarenhet.
Du har en god förståelse för projektekonomi, deltar i kalkyl och prognosarbetet.
Du kan grunderna i entreprenadjuridik.
Du har god datorvana.
Som person tror vi att dina styrkor ligger i att vara relationsbyggande och resultatdriven.
Du har en god kommunikativ förmåga och ditt ledarskap är tydligt, närvarande och entusiasmerande. Det är viktigt att du har ett stort engagemang för affären. Du har ett strukturerat och väl organiserat arbetssätt samt en god administrativ förmåga.

Sten & Vägarbeten AB, med 70 års erfarenhet ingår i Svea H Koncernen. Vi utför heltäckande tjänster inom mark och anläggning och jobbar brett mot olika kundkategorier. Vi är ISO certifierade till Kvalitet-Miljö-Arbetsmiljö och vår ambition är att växa och ta marknadsdelar inom närområdet Värmland med intilliggande Län

Ansök nu

Linköping: Affärsjurist till Amplio

Affärsjurist
Läs mer Dec 9
Vi rekryterar en Affärsjurist till Amplio

Amplio erbjuder en internationell miljö där du får insikt i hur bolaget styrs, kontrolleras och följs upp från ledningsnivå till funktioner och grupper inom hela organisationen.

Om tjänsten

Som affärsjurist hos oss får du möjlighet att arbeta med hela företaget i ett juridiskt perspektiv. Du kommer att ha kontakter med flera delar av verksamheten och säkerställa att regelefterlevnad och lagkrav uppfylls i alla processer, rutiner och i vår avtalshantering.

Ansvarsområden:

Identifiering, bedömning och rapportering av risker för bristande regelefterlevnad
Kommunicera granskningsresultat, analys och rekommendationer till ledningen samt återkoppla till verksamheten
Supporterande aktiviteter – t ex utbildning och information till verksamheten i avtals- och compliancefrågor
Bevaka och analysera nya regler och ny lagstiftning
Amplios policys och instruktioner – bidra med utveckling och hantering av våra interna regler samt ge stöd avseende implementering
Om dig

Du har universitets-/högskoleutbildning som jurist.
Du har två-fem års relevant arbetslivserfarenhet av affärsjuridik och regelefterlevnad ur ett brett perspektiv
Som person är du driven, affärsorienterad och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar.
Är analytisk, strukturerad och noggrann.
Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och det är ytterligare en fördel om du har erfarenhet av gransknings- och kontrollarbete från bank, finans-, försäkringsbolag eller annan liknande verksamhet under tillsyn. Arbetet ställer höga krav på integritet och gott omdöme.
Du har ett konsultativt arbetssätt såväl enskilt som i team, och är van vid ett nära samarbete med såväl kollegor som med externa aktörer/leverantörer. Du håller ordning och reda högt och kan hålla många bollar i luften samtidigt och ser till att leveranser sker efter vad som utlovats. Du har en hög servicekänsla och är alltid tydlig och tuff då det krävs.
Du behärskar engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Linköping: Application Specialist

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Jan 5
Vi rekryterar en Application Specialist till Amplio

Amplio är ett starkt och växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framöver. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Om tjänsten

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Om dig

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bethina Frostad på Recruitmore, bethina@recruitmore.se

Ansök nu

Regionsäljare tak- & fasadsystem

Account manager
Läs mer Jan 3
Prefa Sverige AB

Regionsäljare / Fältsäljare – Öst

PREFA har varit framgångsrikt i hela Europa i över  75 år  med utveckling, tillverkning och marknadsföring av tak- och fasadsystem av aluminium. PREFA-koncernen sysselsätter sammanlagt över  550 personer . Produktionen av över  5 000 högkvalitativa produkter  sker uteslutande i Österrike och Tyskland. PREFA är ett företag i industrikoncernen CAG Group, som i hela världen sysselsätter över  8 000 medarbetare  på över  45 produktionsorter .

I Sverige behöver vi nu utöka vår organisation och söker därför en Regionsäljare/Fältsäljare med ansvar för  regionen Öst .

Arbetsuppgifter

I rollen som Regionsäljare ansvarar du för etableringen av PREFA i din region. I dina arbetsuppgifter ingår rekrytering av nya kunder, försäljningsbudget, utbildning av kunder genom demonstrationer och information av företagets produkter och tjänster. Du arrangerar och deltar i workshops och lokala mässor, aktivitetsplanering samt uppföljning av försäljningskampanjer. Arbetet innebär resor och antalet övernattningar beräknas till ca 15-30 st./år. Du utgår från din arbetsplats i hemmet då vårt huvudkontor i Sverige finns i Malmö.

Din region/distrikt består av Östragötaland län, Jönköpings län, Kalmar län och Blekinge län.

Din profil

Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet samt intresse för teknisk försäljning mot byggbranschen och arkitekter. Du är tydligt resultatorienterad och självgående och ditt arbetssätt präglas av rutiner och struktur. Då tjänsten både internt och externt innebär mycket kontakt och kommunikation med andra människor är det viktigt för oss att du är bra på att skapa goda relationer. Externt innebär det bland annat kontakt med arkitekter, återförsäljare och plåtslagare. Det är också viktigt att du kan kommunicera på svenska i både tal och skrift. Då vi är en internationell koncern är det en fördel om du även kan kommunicera på engelska i tal och skrift. Du är van vid att arbeta i Officepaketet. Då du kommer att arbeta på fältet är B-körkort ett krav.

Vi erbjuder dig ett mycket fritt och varierande arbete inom en framgångsrik internationell koncern med mycket engagerade medarbetare. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas varför vi välkomnare alla sökande och eftersträvar en arbetsplats med mångfald.

Vill du veta mer?

För frågor kontakta Cecilia Moreno, CFO & Head of Office Sweden 010-498 66 61. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Sista ansökningsdag 17/12-21 men då urvalet sker löpande ser vi fram emot din ansökan snarast.

Ansök nu

Linköping: Application Specialist

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Dec 9
Vi rekryterar en Application Specialist till Amplio

Amplio är ett starkt och växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.

Hos oss erbjuds du ett omväxlande och roligt arbete där du har möjlighet att utvecklas under många år framöver. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.

Om tjänsten

Som Application Specialist får du möjlighet att arbeta med och i vårt affärssystem och dess underliggande system. Arbetet är kopplade till den dagliga driften, de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Vårt tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten där våra kundföretag och dess återförsäljare skapar hyres- och finansieringslösningar för sina slutkunder som kan vara såväl privat- som företagskunder.

Dina arbetsuppgifter är kopplade till de olika projekt som genomförs samt utveckling och underhåll av Amplios systemmiljö.

Dessa kan vara att:

– Stödja den operationella verksamheten som systemexpert

– Driva förändringar i system mot olika leverantörer

– Incidenthantering, driva lösningar av incidenter mot support

– Resurs i större utvecklingsprojekt, stödja specifikation och testning

– Konfigurera systemlösningar

Du rapporterar till Head of IT & Business Development.

Om dig

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom ekonomiområdet/informationssystem.

Du har erfarenhet av och har arbetat med ekonomiska/finansiella system och förstår affärsstödjande processer och hur viktigt det är att ett system konfigureras rätt med parametrar och annan information.

Det är meriterande om du har arbetat i eller med en större organisation och förstår de processer och den komplexitet som finns i en modern systemmiljö.

Om du tidigare arbetat med affärssystemet ProFinance så är det också ett plus.

Om Amplio

Amplio Rental AB with headquarter in Linköping, offers an intergrated rental concept to develop, profitable, sustainable growth and, through close partnership with customers, increase business benefits for both customer companies and their end customers.

To achieve this, a technical platform and a business concept is offered with inventory financing and customer financing through various integrated rental and finance solutions. The business system drives innovation and digitalization as well as sharpes service content and increases profitability for customers.

Ansökan:

Du är välkommen att söka tjänsten via länken “Skicka ansökan”. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansök nu

Regionsäljare tak- & fasadsystem

Account manager
Läs mer Dec 20
Prefa Sverige AB

Regionsäljare / Fältsäljare – Öst

PREFA har varit framgångsrikt i hela Europa i över  75 år  med utveckling, tillverkning och marknadsföring av tak- och fasadsystem av aluminium. PREFA-koncernen sysselsätter sammanlagt över  550 personer . Produktionen av över  5 000 högkvalitativa produkter  sker uteslutande i Österrike och Tyskland. PREFA är ett företag i industrikoncernen CAG Group, som i hela världen sysselsätter över  8 000 medarbetare  på över  45 produktionsorter .

I Sverige behöver vi nu utöka vår organisation och söker därför en Regionsäljare/Fältsäljare med ansvar för  regionen Öst .

Arbetsuppgifter

I rollen som Regionsäljare ansvarar du för etableringen av PREFA i din region. I dina arbetsuppgifter ingår rekrytering av nya kunder, försäljningsbudget, utbildning av kunder genom demonstrationer och information av företagets produkter och tjänster. Du arrangerar och deltar i workshops och lokala mässor, aktivitetsplanering samt uppföljning av försäljningskampanjer. Arbetet innebär resor och antalet övernattningar beräknas till ca 15-30 st./år. Du utgår från din arbetsplats i hemmet då vårt huvudkontor i Sverige finns i Malmö.

Din region/distrikt består av Östragötaland län, Jönköpings län, Kalmar län och Blekinge län.

Din profil

Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet samt intresse för teknisk försäljning mot byggbranschen och arkitekter. Du är tydligt resultatorienterad och självgående och ditt arbetssätt präglas av rutiner och struktur. Då tjänsten både internt och externt innebär mycket kontakt och kommunikation med andra människor är det viktigt för oss att du är bra på att skapa goda relationer. Externt innebär det bland annat kontakt med arkitekter, återförsäljare och plåtslagare. Det är också viktigt att du kan kommunicera på svenska i både tal och skrift. Då vi är en internationell koncern är det en fördel om du även kan kommunicera på engelska i tal och skrift. Du är van vid att arbeta i Officepaketet. Då du kommer att arbeta på fältet är B-körkort ett krav.

Vi erbjuder dig ett mycket fritt och varierande arbete inom en framgångsrik internationell koncern med mycket engagerade medarbetare. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas varför vi välkomnare alla sökande och eftersträvar en arbetsplats med mångfald.

Vill du veta mer?

För frågor kontakta Cecilia Moreno, CFO & Head of Office Sweden 010-498 66 61. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Sista ansökningsdag 17/12-21 men då urvalet sker löpande ser vi fram emot din ansökan snarast.

Ansök nu