Inter Agenturer AB jobb i Linköping

Hitta lediga jobb hos Inter Agenturer AB i Linköping. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Linköping.

Utesäljare

Resesäljare/Reseförsäljare/Resekonsulent
Läs mer Aug 18
Vi söker drivna säljare för omgående anställning! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kringresande försäljning på besökande basis, där du antingen har;
1) Hela Norrland, från Gävle och norrut eller
2) Södra/västra Sverige (Från Stockholm och söderut)

som ditt försäljningsdistrikt. Två gånger om året arbetar du även i vår monter på Formexmässan i Stockholm, tillsammans med företagets övriga säljare.

För våra nya säljare finns ett redan befintligt kundunderlag men vi vill att du, förutom att bearbeta och underhålla detta, även aktivt ska arbeta för att skapa förutsättningar för nya kunder och kanaler. Vi söker i första hand en säljare på heltid, men tror även att tjänsten kan passa för dig som redan har annan agentur och söker ett komplement till detta.

Vem är du? Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av försäljning och/eller att handha kundrelationer, är van att arbeta självständigt samt trivs med att arbeta ensam. Meriterande är också om du specifikt har erfarenhet från vår bransch. Det viktigaste är dock att du är rätt person. För att lyckas i rollen som säljare hos oss krävs kreativitet och förmåga att ta ansvar och egna initiativ. För att passa in i vår verksamhet är det också viktigt, att du liksom vi, sätter stor vikt vid ärlighet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Lönen består av en fast och en provisionsbaserad del.

Din ansökan med meritförteckning vill vi ha snarast möjligt då vi tillämpar ett löpande urval, dock senast 15:e september. Välkommen med din ansökan via mail till: anna.cocozza@interagenturer.se . Märk ansökan med ”Säljare” samt för vilket distrikt du söker.

Eventuella frågor besvaras av Anna Cocozza, 013-36 86 75 mellan kl. 10.00 – 11.00 eller via mail; anna.cocozza@interagenturer.se

Ansök nu

RESANDE SÄLJARE

Affärsresesäljare
Läs mer Nov 22
INTER AGENTURER AB
Är ett familjeföretag som bedriver importverksamhet inom inredning,
Presentartiklar och leksaker, Varor importeras mest från Kina och säljs vidare till allt
Från mindre butiker till större kedjor.
Arbetsuppgifter: Som resande säljare hos oss erbjuds du ett trivsamt säljarbete ute på fältet där du bearbetar kunder/butiker inom detaljhandeln. Du kommer att sälja ett mycket brett sortiment med stor potential att nå en bred kundbas. Sortimentet består av ca 3500 artiklar inom Interiör & inredning, kök & porslin, presenter, leksaker och säsongsvaror. Du kommer att underhålla befintliga kunder men även bearbeta potentiella nya kunder.
Placering: Distriktet sträcker sig från.SKÅNE,BLEKINGE,HALLAND,BOHUSLÄN, VÄSTERGÖTLAND,
SMÅLAND, GOTLAND,ÖLAND
Du utgår hemifrån där du också har ditt hemmakontor. Du lägger större delen av tid ute på fältet för att besöka kunder. Fokus ligger på att bearbeta ett brett spektrum av olika kunder., du driver och utvecklar försäljningen i distriktet.
Du deltar även på mässor. FORMEX I STOCKHOLM 2 gånger per år.
Vem söker vi?
- Du är energisk, utåtriktad och älskar sälj.
- Du är affärsdriven och tycker om att bygga värden för våra kunder och företaget.
- Du har eget driv och viljan att besöka kunden när våra kunder är tillgängliga.
- Du är självgående och duktig på att planera och organisera din tid.
- Du trivs att arbeta självständigt och är ej främmande för långa tjänsteresor.
- Du är relationsskapande, kreativ med hög social kompetens.
- Du trivs med mixen att dels vårda befintliga kunder dels söka upp nya kunder.
Erfarenhet
Vi ser gärna att du har branscherfarenhet. Vi har som krav att du har dokumenterad säljerfarenhet. B-körkort är ett krav. Tjänstebil ingår. Du behärskar svenska väl i tal och skrift.
Omfattning: Heltid, resor, övernattningar och obekväma arbetstider förekommer frekvent.
Vi kommer att ha löpande urval och tillsättning skall ske senast 221219. SKICKA DIN ANSÖKAN REDAN IDAG…!

Ansök nu

inköpsassistent

Inköpsassistent
Läs mer Okt 11
Till inköpsavdelning
Inter Agenturer AB har i över 50 års tid importerat olika artiklar främst leksaker, inredningsprodukter, köksartiklar och säsongsvaror. Våra kunder består av detaljister över hela Sverige samt Finland.

Vi söker dig som är , serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. För att lyckas i rollen behöver du även vara välorganiserad, strukturerad och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter pararellt. Goda kunskaper i engelska och svenska både tal och skrift är ett krav. Goda datakunskaper är också ett krav. Kunskaper i Microsoft Navision är meriterande. Eftersom vi är ett mindre familjeföretag är det självklart för oss att man är flexibel och har förmåga att snabbt ändra prioriteringar för att kunna lösa ev. problem som dyker upp.
Arbetsuppgifter:
Korrespondens med utländska leverantörer
Instansning av artiklar
Leverantörs order
Leverantörsbevakning att leveranserna sker i tid.
Ordna med lastning av container samt samlastning
Avstämning fakturor mot orden.
Kontrollera underlag till betalningsansvarig.


Välkommen med din ansökan till oss, skicka din ansökan till anna.cocozza@interagenturer.se
Vi kommer ha löpande urval med sista datum 2022-11-10
Skicka din ansökan redan idag.

Ansök nu

RESANDE SÄLJARE

Affärsresesäljare
Läs mer Maj 12
INTER AGENTURER AB
Är ett familjeföretag som bedriver importverksamhet inom inredning,
Presentartiklar och leksaker, Varor importeras mest från Kina och säljs vidare till allt
Från mindre butiker till större kedjor.
Arbetsuppgifter: Som resande säljare hos oss erbjuds du ett trivsamt säljarbete ute på fältet där du bearbetar kunder/butiker inom detaljhandeln. Du kommer att sälja ett mycket brett sortiment med stor potential att nå en bred kundbas. Sortimentet består av ca 3500 artiklar inom Interiör & inredning, kök & porslin, presenter, leksaker och säsongsvaror. Du kommer att underhålla befintliga kunder men även bearbeta potentiella nya kunder.
Placering: Distriktet sträcker sig från.SKÅNE,BLEKINGE,HALLAND,BOHUSLÄN, VÄSTERGÖTLAND,
SMÅLAND, GOTLAND,ÖLAND
Du utgår hemifrån där du också har ditt hemmakontor. Du lägger större delen av tid ute på fältet för att besöka kunder. Fokus ligger på att bearbeta ett brett spektrum av olika kunder., du driver och utvecklar försäljningen i distriktet.
Du deltar även på mässor. FORMEX I STOCKHOLM 2 gånger per år.
Vem söker vi?
- Du är energisk, utåtriktad och älskar sälj.
- Du är affärsdriven och tycker om att bygga värden för våra kunder och företaget.
- Du har eget driv och viljan att besöka kunden när våra kunder är tillgängliga.
- Du är självgående och duktig på att planera och organisera din tid.
- Du trivs att arbeta självständigt och är ej främmande för långa tjänsteresor.
- Du är relationsskapande, kreativ med hög social kompetens.
- Du trivs med mixen att dels vårda befintliga kunder dels söka upp nya kunder.
Erfarenhet
Vi ser gärna att du har branscherfarenhet. Vi har som krav att du har dokumenterad säljerfarenhet. B-körkort är ett krav. Tjänstebil ingår. Du behärskar svenska väl i tal och skrift.
Omfattning: Heltid, resor, övernattningar och obekväma arbetstider förekommer frekvent Välkommen med din ansökan till oss, skicka din ansökan till jobb@interagenturer.se.
Vi kommer att ha löpande urval och tillsättning skall ske senast 220601.SKICKA DIN ANSÖKAN REDAN IDAG…!

Ansök nu

Semestervikarie till inköpsavdelning

Inköpsassistent
Läs mer Maj 12
Inter Agenturer AB har i över 50 års tid importerat olika artiklar främst leksaker, inredningsprodukter, köksartiklar och säsongsvaror. Våra kunder består av detaljister över hela Sverige samt Finland.
Vi söker dig som är , serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. För att lyckas i rollen behöver du även vara välorganiserad, strukturerad och ha förmågan att hantera flera arbetsuppgifter pararellt. Goda kunskaper i engelska och svenska både tal och skrift är ett krav. Goda datakunskaper är också ett krav. Kunskaper i Microsoft Navision är meriterande. Eftersom vi är ett mindre familjeföretag är det självklart för oss att man är flexibel och har förmåga att snabbt ändra prioriteringar för att kunna lösa ev. problem som dyker upp.
Arbetsuppgifter: Korrespondens med utländska leverantörer. Instansning av artiklar. Leverantörs order. Leverantörsbevakning att leveranserna sker i tid. Ordna med lastning av container samt samlastning. Avstämning fakturor mot orden. Kontrollera underlag till betalningsansvarig.
Vi kommer ha löpande urval med sista datum 2022-06-01. Skicka din ansökan redan idag.

Ansök nu