Linköping: Parkeringsvakt till Dukaten

Hitta ansökningsinfo om jobbet Parkeringsvakt till Dukaten i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2021-05-05 // Varaktighet: Heltid

Är du en person som brinner för god service? Trivs du att arbeta utomhus? Vill du få möjlighet att jobba för en dynamisk stad i ständig förändring? - Då är du den vi söker!

Dukaten är en ledande aktör i strategiska mobilitetsprojekt och har en vision att skapa smidiga lösningar för ett tillgängligt Linköping i ständig rörelse. En del av Dukatens verksamhet omfattar parkeringsövervakning och handläggning av kontrollavgifter och du kommer att bli direkt anställd hos dem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som parkeringsvakt hos Dukaten kommer du att verka för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet samt hjälpa kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats. Vår målsättning är att vi ska vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du ska säkerställa våra uppdragsgivares parkeringsvillkor. Detta uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus och tycker om att ha en nära kundkontakt. Du tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.

• Du ska ha minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet, och körkort B.
• Du har flera års yrkeserfarenhet, t.ex. inom serviceyrken.
• Du trivs att arbeta i utomhusmiljö.
• Du ska kunna vara flexibel då arbetet innefattar varierande tider, även helger.
• Flytande svenska i tal och skrift. Har du goda språkkunskaper i engelska och/eller i andra språk är det bra.
• Erfarenhet av parkeringsverksamhet är meriterande, men inget krav. Utbildning kommer att ske internt på företaget.
Du som parkeringsövervakare ska uppfattas som pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor ser vi att du är trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i alla dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt.

Om verksamheten
Dukaten ingår i Sankt Kors. Dukaten ansvarar för genomförandet av Linköpings Kommuns parkeringsstrategi. Koncernen arbetar visions- och värderingsstyrt där alla medarbetare förväntas ta stort eget ansvar.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Parkeringsvakt

Nedan visas andra jobb i Linköping som Parkeringsvakt.

Parkeringsövervakare till Linköping

Läs mer Apr 26
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ, pålitlig och social person med erfarenhet från serviceyrket? Trivs du i att samarbeta och bemöta andra människor i en dynamisk miljö? Då kan vi ha tjänsten för dig! Just nu söker vi efter parkeringsövervakare till kund i Linköping! 


Som parkeringsövervakare/parkeringsvakt verkar du för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet. I rollen hjälper du kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats och du arbetar efter målsättningen att vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. I rollen som parkeringsövervakare arbetar du på ett lyhörd och kommunikativt sätt med att sakligt förklara för allmänheten om parkeringsregler. Läs med om tjänstens ansvarsområden nedan!

Tjänsten avser starta så snart som möjligt enligt överenskommelse. Du blir erbjuden en tillsvidareanställning, med en provanställning på 6 månader inledningsvis. 

Ansvarsområden
Som parkeringsövervakare arbetar du efter målsättningen att vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du säkerställer uppdragsgivares parkeringsvillkor som uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter.

Kvalifikationer
Till rollen som parkeringsövervakare söker vi dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus. Du tycker om att ha en nära kundkontakt,  tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.
Du har minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet.
Du har några års erfarenhet inom serviceyrken, gärna i utomhusmiljö.
Flytande svenska i tal och skrift. 

Utöver det lägger vi stor vikt vid personlig tillämpning inför denna tjänst. Som parkeringsövervakare är du pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor är du trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt!


 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-06-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Parkeringsvakt till Dukaten!

Läs mer Feb 25
Är du en person som brinner för god service? Trivs du att arbeta utomhus? Vill du få möjlighet att jobba för en dynamisk stad i ständig förändring? - Då är du den vi söker!

Dukaten är en ledande aktör i strategiska mobilitetsprojekt och har en vision att skapa smidiga lösningar för ett tillgängligt Linköping i ständig rörelse. En del av verksamheten omfattar parkeringsövervakning och handläggning av kontrollavgifter och du kommer att bli direkt anställd hos dem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som parkeringsvakt kommer du att verka för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet samt hjälpa kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats. Vår målsättning är att vi ska vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du ska säkerställa våra uppdragsgivares parkeringsvillkor. Detta uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus och tycker om att ha en nära kundkontakt. Du tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.

• Du ska ha minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet, och körkort B.
• Du har flera års yrkeserfarenhet, t.ex. inom serviceyrken.
• Du trivs att arbeta i utomhusmiljö.
• Du ska kunna vara flexibel då arbetet innefattar varierande tider, även helger.
• Flytande svenska i tal och skrift. Har du goda språkkunskaper i engelska och/eller i andra språk är det bra.
• Erfarenhet av parkeringsverksamhet är meriterande, men inget krav. Utbildning kommer att ske internt på företaget.
Du som parkeringsövervakare ska uppfattas som pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor ser vi att du är trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i alla dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt.

Om verksamheten
Poolia har i mer än 30 år fokuserat på en sak: att tillsätta kvalificerad kompetens. Denna avgränsning är vår styrka, och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi vet vad som krävs av individen. Varje år hjälper vi över 3 000 ambitiösa chefer att hitta rätt individ till rätt plats. Efter fusionen den 1 november 2018 så tillhör även Uniflex Pooliakoncernen.

Poolia har idag ett av branschens starkaste och mest omtyckta varumärken. Kännedomen är hög och associationerna är positiva. Detta gör att många kandidater upplever oss som intressanta. De vill söka jobb via oss och uppskattar hur vi bemöter och hanterar dem.

Poolia erbjuder hög kompetens inom kärnverksamheterna rekrytering, interimsuppdrag, executive search och uthyrning, över hela Sverige från Malmö i söder till Umeå i norr. Vi är specialister som tillsätter specialister inom affärsområdena Ekonomi, IT, Life Science, Engineering, HR, Lön, Försäljning, Marknad, Juridik, Administration, Bygg, Industri och Logistik.

Ansök nu

Parkeringsvakt för kunds räkning i Linköping!

Läs mer Jan 14
Är du en person som brinner för god service? Trivs du att arbeta utomhus? Vill du få möjlighet att jobba för en dynamisk stad i ständig förändring? - Då är du den vi söker!

Verksamheten är en ledande aktör i strategiska mobilitetsprojekt och har en vision att skapa smidiga lösningar för ett tillgängligt Linköping i ständig rörelse. En del av verksamheten omfattar parkeringsövervakning och handläggning av kontrollavgifter och du kommer att bli direkt anställd hos dem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som parkeringsvakt kommer du att verka för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet samt hjälpa kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats. Vår målsättning är att vi ska vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du ska säkerställa våra uppdragsgivares parkeringsvillkor. Detta uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus och tycker om att ha en nära kundkontakt. Du tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.

• Du ska ha minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet, och körkort B.
• Du har flera års yrkeserfarenhet, t.ex. inom serviceyrken.
• Du trivs att arbeta i utomhusmiljö.
• Du ska kunna vara flexibel då arbetet innefattar varierande tider, även helger.
• Flytande svenska i tal och skrift. Har du goda språkkunskaper i engelska och/eller i andra språk är det bra.
• Erfarenhet av parkeringsverksamhet är meriterande, men inget krav. Utbildning kommer att ske internt på företaget.
Du som parkeringsövervakare ska uppfattas som pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor ser vi att du är trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i alla dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt.

Om verksamheten
Poolia har i mer än 30 år fokuserat på en sak: att tillsätta kvalificerad kompetens. Denna avgränsning är vår styrka, och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi vet vad som krävs av individen. Varje år hjälper vi över 3 000 ambitiösa chefer att hitta rätt individ till rätt plats. Efter fusionen den 1 november 2018 så tillhör även Uniflex Pooliakoncernen.

Poolia har idag ett av branschens starkaste och mest omtyckta varumärken. Kännedomen är hög och associationerna är positiva. Detta gör att många kandidater upplever oss som intressanta. De vill söka jobb via oss och uppskattar hur vi bemöter och hanterar dem.

Poolia erbjuder hög kompetens inom kärnverksamheterna rekrytering, interimsuppdrag, executive search och uthyrning, över hela Sverige från Malmö i söder till Umeå i norr. Vi är specialister som tillsätter specialister inom affärsområdena Ekonomi, IT, Life Science, Engineering, HR, Lön, Försäljning, Marknad, Juridik, Administration, Bygg, Industri och Logistik.

Ansök nu

Parkeringsvakt för kunds räkning i Linköping!

Läs mer Jan 25
Är du en person som brinner för god service? Trivs du att arbeta utomhus? Vill du få möjlighet att jobba för en dynamisk stad i ständig förändring? - Då är du den vi söker!

Verksamheten är en ledande aktör i strategiska mobilitetsprojekt och har en vision att skapa smidiga lösningar för ett tillgängligt Linköping i ständig rörelse. En del av verksamheten omfattar parkeringsövervakning och handläggning av kontrollavgifter och du kommer att bli direkt anställd hos dem. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som parkeringsvakt kommer du att verka för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet samt hjälpa kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats. Vår målsättning är att vi ska vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du ska säkerställa våra uppdragsgivares parkeringsvillkor. Detta uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus och tycker om att ha en nära kundkontakt. Du tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.

• Du ska ha minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet, och körkort B.
• Du har flera års yrkeserfarenhet, t.ex. inom serviceyrken.
• Du trivs att arbeta i utomhusmiljö.
• Du ska kunna vara flexibel då arbetet innefattar varierande tider, även helger.
• Flytande svenska i tal och skrift. Har du goda språkkunskaper i engelska och/eller i andra språk är det bra.
• Erfarenhet av parkeringsverksamhet är meriterande, men inget krav. Utbildning kommer att ske internt på företaget.
Du som parkeringsövervakare ska uppfattas som pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor ser vi att du är trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i alla dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt.

Om verksamheten
Poolia har i mer än 30 år fokuserat på en sak: att tillsätta kvalificerad kompetens. Denna avgränsning är vår styrka, och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi vet vad som krävs av individen. Varje år hjälper vi över 3 000 ambitiösa chefer att hitta rätt individ till rätt plats. Efter fusionen den 1 november 2018 så tillhör även Uniflex Pooliakoncernen.

Poolia har idag ett av branschens starkaste och mest omtyckta varumärken. Kännedomen är hög och associationerna är positiva. Detta gör att många kandidater upplever oss som intressanta. De vill söka jobb via oss och uppskattar hur vi bemöter och hanterar dem.

Poolia erbjuder hög kompetens inom kärnverksamheterna rekrytering, interimsuppdrag, executive search och uthyrning, över hela Sverige från Malmö i söder till Umeå i norr. Vi är specialister som tillsätter specialister inom affärsområdena Ekonomi, IT, Life Science, Engineering, HR, Lön, Försäljning, Marknad, Juridik, Administration, Bygg, Industri och Logistik.

Ansök nu

Parkeringsövervakare till Linköping

Läs mer Feb 7
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ, pålitlig och social person med erfarenhet från serviceyrket? Trivs du i att samarbeta och bemöta andra människor i en dynamisk miljö? Då kan vi ha tjänsten för dig! Just nu söker vi efter parkeringsövervakare till kund i Linköping! 


Som parkeringsövervakare/parkeringsvakt verkar du för trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet. I rollen hjälper du kunder att snabbt hitta en ledig och säker parkeringsplats och du arbetar efter målsättningen att vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. I rollen som parkeringsövervakare arbetar du på ett lyhörd och kommunikativt sätt med att sakligt förklara för allmänheten om parkeringsregler. Läs med om tjänstens ansvarsområden och omfattning nedan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som parkeringsövervakare arbetar du efter målsättningen att vara på rätt plats, vid rätt tidpunkt, arbeta i förebyggande syfte och ge god service. Du säkerställer uppdragsgivares parkeringsvillkor som uppnås genom förebyggande muntlig kommunikation och genom utfärdande av kontrollavgifter 

Arbetstider
Heltid, 100%. 
Arbetstiderna är flexibla och enligt schema kommer du arbete varierat mellan dag, kväll och helg. 
Tjänsten kommer inledningsvis att vara ett konsultuppdrag på 6 månader, med ambition om erbjudande av en fastanställning direkt hos kund därefter. 

Kvalifikationer
Till rollen som parkeringsövervakare söker vi dig som trivs med att arbeta och röra dig aktivt utomhus. Du tycker om att ha en nära kundkontakt,  tar ett stort eget ansvar och arbetar strukturerat och ordningsamt.
Du har minst gymnasial utbildning, eller lång yrkeserfarenhet.
Du har några års erfarenhet inom serviceyrken, gärna i utomhusmiljö.
Flytande svenska i tal och skrift. 

Utöver det lägger vi stor vikt vid personlig tillämpning inför denna tjänst. Som parkeringsövervakare är du pålitlig, lugn, stabil och social. Du drivs av att hjälpa och möta människor. I dina möten med andra människor är du trevlig, lyhörd och kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du ska sakligt kunna förklara för allmänheten vilka parkeringsregler som gäller. Du ska även besitta integritet och en grundtrygghet som gör att du kan hantera komplicerade och stressande situationer som kan uppstå inom ramen för yrkesutövningen. Om du känner igen dig i dessa kriterier kommer denna tjänst passa dig alldeles utmärkt!


 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-02-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Poolia Sverige AB .

Logistikmedarbetare till Saab!

Logistiker
Läs mer Mar 19
Har du erfarenhet eller intresse inom logistik eller orderhantering? Saab i söker nu dig som vill ta dig an en ny spännande roll inom deras logistikteam med placering i Hackefors i Linköping. Detta är ett konsultuppdrag med önskad start första april 2024 och sträcker sig sex månader framåt, med god chans till förläning.

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I din roll som logistikmedarbetare kommer du att tillhöra Saab TransponderTech där inköp, logistik och kundorderhantering utgör grunden för enheten. Logistikteamet består av ca. tolv medarbetare som hanterar allt från produktionsplanering till exportkontroll. Saab TransponderTech har som vision att skapa "World leading products for maritime safety and sustainability" och dem hoppas att du vill vara en del av deras utvecklingsresa i att uppnå den.

Saab söker en resurs som är flexibel under sommaren och som har möjlighet att arbeta ett flertal veckor då den ordinarie personalen har semester.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Vara en del av och bidra i den övergripande planeringsprocessen inom logistikteamet.
- Ansvara för planering och genomförande av kundleveranser.
- Koordinering av in- och utleveranser av produkterna.
- Kommunicera leveransbesked, prislistor och bidra med support till kunder.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet eller intresse av orderhantering, planering och logistik. Vi ser gärna att du har goda kunskaper inom MS Office och har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. I rollen, som innefattar såväl interna som externa kontakter, krävs även en god kommunikativ förmåga, både på svenska och engelska.

Som person är du strukturerad, ambitiös och samarbetsvillig. Du motiveras av att arbeta i team och du tar gärna egna initiativ till att förbättra eller effektivisera arbetsprocesser. Du arbetar metodiskt och har en förmåga att se till såväl helheten som detaljer. Saab ser gärna att du bidrar och vill vara en del av deras utvecklings- och förbättringsarbete.

Rollen kräver även en godkänd säkerhetskontroll baserad på de säkerhetskrav som Saab ställer.

Ansök nu

Erfaren produktionstekniker till Saab i Linköping!

Produktionstekniker, maskin/Produktionstekniker, verkstad
Läs mer Mar 11
Har du erfarenhet av att arbeta inom produktion och är intresserad av att ta dig an en ny utmaning inom ett internationellt växande bolag? Saab i Linköping söker en produktionstekniker till deras team med önskad start i mitten på maj och sträcker sig ett år framåt, med god chans till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Rollen har sin placeringsort i Malmslätt där du kommer att vara en del av arbetet med avdelningens underhållssystem. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära sökning samt identifiering av felhantering i systemen, dokumentation och kontakt med leverantörer vad gäller felsökning samt underhållsåtgärder. I rollen kommer du både hantera avhjälpande underhåll, men också förebyggande underhåll av systemen. Du förväntas även delta i deras förbättrings- och utvecklingsarbete både inom din egen funktion, men också inom avdelningens processer och hur dessa kan optimeras.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Poolia, men utför ett uppdrag åt Saab.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
-

Vem är du?
Vi söker dig med tidigare arbetsrelaterad erfarenhet inom produktionsteknik, alternativt motsvarande utbildning. Du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift och du har god systemvana.

Som person är du strukturerad, samarbetsvillig och trivs i en roll där du arbetar i högt tempo. Du tycker om att arbeta i team och tar gärna initiativ till att komma med idéer på hur processer kan effektiviseras eller utvecklas. I rollen är det av betydelse att du både är kommunikativ och en lösningsorienterad person med förmåga att tänka kritiskt i situationer som kräver det. Om denna beskrivning passar bra in på dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Operativ inköpare till Saab!

Inköpare
Läs mer Mar 19
Har du erfarenhet av operativt inköp och vill du arbeta i en dynamisk samt internationell miljö med goda utvecklingsmöjligheter? Är du redo för att ta dig an en ny utmaning och vill vara en del av Saab´s utvecklingsresa? Nu söker nämligen Saab en ny medarbetare till sitt inköpsteam till deras varugrupp inom mekanik.

Tjänsten är ett konsultuppdrag som har önskad start i början på april 2024 och löper 12 månader framåt med god chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Inom tjänsten som operativ inköpare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift handla om att utföra inköpsorder för professionella tjänster, produktionsvaror och investeringar. I samarbete med kollegor och leverantörer kommer du aktivt arbeta för att säkerställa att systeminnehållet avseende varor och tjänster levereras med god kvalité. Du kommer även ansvara för att priser och leveransvillkor uppdateras korrekt.

Tjänsten är på heltid och placerad på Saab i Tannefors, Linköping.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Skicka förfrågningar, utvärdera offerter och förhandla pris där avtal saknas
• Skapa inköps order utifrån inköpsbehov, leveransbevaka och hantera fakturor
• Analysera leverantörsprestanda
• Genomföra köpberedning
• Säkerställa exportkontrollkrav hanteras och är uppfyllda

Vem är du?
Du behöver ha läst eftergymnasial utbildning inom operativt inköp eller ha motsvarande arbetslivserfarenhet inom området. Tidigare vana vid att arbeta i olika affärssystem, gärna IFS. Då du kommer att arbeta med kunder både nationellt och internationellt så är det ett krav att du kan uttrycka dig både skriftligt och muntligt i både svenska och engelska.

För att trivas i rollen som operativ inköpare till Saab är du noggrann, flexibel och strukturerad. Som person är du även lösningsorienterad och har en god förmåga att hantera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Vi ser gärna att du är självgående, har lätt för att samarbeta med andra och drivs av att tillsammans sträva mot att uppnå gemensamma mål. Då rollen innefattar många kontaktytor ser vi gärna även att du är relationsskapande och kommunikativ.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Ekonomiassistent till Linköpings universitet.

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 20
Nu söker vi för ett konsultuppdrag dig som är erfaren Ekonomiassistent.
Omfattning: Heltid 100%
Start: 15e april
Längd: 2024 09 30

Semester mellan den 13/7 till 11/8
Möjlighet finns att jobba på distans 2 dagar/vecka.

Om tjänsten
Du blir anställd av Dreamwork, men jobbar ute hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I uppdraget ingår att tillsammans med nuvarande ekonom hantera ekonomiuppgifter inom ett stort forskningsprogram vars verksamhet leds från Linköpings universitet.

Som ekonomiadministratör kommer tonvikten ligga på löpande redovisning, exempelvis faktura- och rekvisitionshantering inklusive kontering/kontroller. I uppdraget ingår även att besvara förfrågningar om in- och utbetalningar samt arbete med kontinuerliga avstämningar och kontroller av inkomna rapporteringsunderlag. Det kan även ingå att upprätta och följa upp budgetar kopplat till specifika projekt.

I ditt arbete verkar du för att regelverk efterlevs samt att förbättra ekonomiska processer och rutiner.

Vem är du?
För att vara aktuell för uppdraget, behöver du uppfylla nedan kriterier:

• Gymnasieexamen inom ekonomi eller motsvarade
• Flerårig erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter
• Datorvana med god användarkompetens i Excel och övriga Office-programvaror
• Användarkompetens i något ekonomisystem (gärna Raindance)
• Erfarenhet av en serviceinriktad roll
• Mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska både i tal och skrift

Meriterande:
• erfarenhet från ekonomiarbete inom statlig eller annan offentlig verksamhet
• YH-utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom lämpligt område



Om verksamheten
Låter detta som en roll som skulle passa dig? Då är du välkommen att söka tjänsten via länken i annonsen.
Urvalet kommer ske löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen!

Ansök nu

Resursplanerare till välkänt bolag i Norrköping

Logistiker
Läs mer Mar 15
Gillar du variation i arbetet, att samarbeta och resursplanera? Nu söker vi dig som har administrativ erfarenhet och är intresserad av att arbeta som Resursplanerare. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som Resursplanerare ansvarar du för inköp, operativ resursplanering och taktiskt arbete. Du arbetar med att bereda och planera projekt med stöd av revisionssamordnare, taktisk resursplanering samt vid behov i samråd med berörd projektledare. Du kommer ansvara för orderhantering, avtalspriser och resurstillsättningar mot kund samt kontroll av projektets kalkyl för kostnader.

Du arbetar på plats på kontoret i Norrköping och arbetstiderna är måndag-torsdag 06:45-16:00 samt fredagar 06:45-13:00. Du blir anställd som konsult på Poolia under de första sex månaderna och ambitionen är en tillsvidareanställning hos vår kund efter den tiden om båda parter är nöjda med samarbetet.

Att vara anställd hos Poolia kan innebära att behöva ge samtycke till registerkontroll.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Rollen innefattar inköp, operativ resursplanering och taktiskt arbete.

- Verifiera och informera uppdraget med tillsatta resurser
- Säkerställa bokningar, boende och bilar
- Sammanställ all dokumentation tillhörande uppdraget
- Orderhantering direkt mot kund enligt gällande rutin
- Kontrollera avtalspriser mot kund som avser resurstillsättning
- Kontrollera projektets kalkyl för kostnad av hotell
- Koordinera och samordna boenden
- Ta kontaktuppgifter på nya UE samt arkivera dessa på avsedd plats
- Uppdatera utbildningsmatriser
- Tilldela utbildningar samt följa upp att dessa blir gjorda
- Bidra till att utveckla och förbättra verksamheten

Vem är du?
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och har lätt för att se samband och är logiskt tänkande. Du är noggrann, lösningsorienterad och öppen för förändringar i planering och resursbehov från kunder. Du har en förmåga att planera och prioritera ditt arbete. Du kan arbeta både självständigt och i grupp med andra. Du är engagerad, social, hjälpsam och har en flexibel inställning. Du är prestigelös och har en vilja att ständigt utvecklas.

Det är meriterande med utbildning eller erfarenhet inom logistik och arbete inom industrin. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav samt goda datakunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. Du behöver inneha B-körkort.

Tycker du att rollen som Resursplanerare verkar vara spännande? Skicka in din ansökan omgående, urval och intervjuer sker löpande.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Resesupport Administratör

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Mar 20
Är du intresserad av att bli en värdefull länk i Saabs internationella resenärsupportteam? Vi söker en Resesupport Administratör som kommer att spela en viktig roll i att säkerställa smidiga resor för våra anställda världen över.

Om tjänsten
Som Resesupport Administratör hos Saab kommer du att vara ansvarig för att ge högkvalitativ support och service till våra anställda gällande researrangemang. Du kommer att ansvara för att uppdatera information och nyhetsartiklar och stödja företagets travel manager i dennes arbete.
Detta är ett konsultuppdrag med start 1 april och sträcker sig till en början till slutet av juni med riktigt goda möjligheter till förlängning!
Du blir anställd av Poolia, urval och intervjuer sker löpande varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Koordinera och boka resor för anställda enligt företagets riktlinjer
- Hantera inkvartering, transport och andra researrangemang
- Ge support och assistera vid eventuella frågor eller problem relaterade till resor
- Arbeta nära teamet för att säkerställa smidiga researrangemang för alla anställda
- Ansvara för att följa företagets policyer och säkerställa att researrangemangen uppfyller företagets standarder
- Kommunicera och vid behov uppdatera information och nyhetsartiklar

Vem är du?
Du bör vara organiserad, noggrann och har god kommunikationsförmåga och brinna för serviceyrket.
Det är ett stort plus om du har erfarenhet av att boka resor, hantera resebokningar och har kunskap om olika reseföretag och bokningssystem. Flexibilitet, problemlösningsförmåga och god stresshantering är också viktiga egenskaper för att lyckas i rollen.
Du bör ha god systemvana och hantera office paketet samt att du kan utrycka dig väl i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu