Linköping: Regionsäljare tak- & fasadsystem

Hitta ansökningsinfo om jobbet Regionsäljare tak- & fasadsystem i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-03 // Varaktighet: Heltid

Prefa Sverige AB

Regionsäljare / Fältsäljare – Öst

PREFA har varit framgångsrikt i hela Europa i över  75 år  med utveckling, tillverkning och marknadsföring av tak- och fasadsystem av aluminium. PREFA-koncernen sysselsätter sammanlagt över  550 personer . Produktionen av över  5 000 högkvalitativa produkter  sker uteslutande i Österrike och Tyskland. PREFA är ett företag i industrikoncernen CAG Group, som i hela världen sysselsätter över  8 000 medarbetare  på över  45 produktionsorter .

I Sverige behöver vi nu utöka vår organisation och söker därför en Regionsäljare/Fältsäljare med ansvar för  regionen Öst .

Arbetsuppgifter

I rollen som Regionsäljare ansvarar du för etableringen av PREFA i din region. I dina arbetsuppgifter ingår rekrytering av nya kunder, försäljningsbudget, utbildning av kunder genom demonstrationer och information av företagets produkter och tjänster. Du arrangerar och deltar i workshops och lokala mässor, aktivitetsplanering samt uppföljning av försäljningskampanjer. Arbetet innebär resor och antalet övernattningar beräknas till ca 15-30 st./år. Du utgår från din arbetsplats i hemmet då vårt huvudkontor i Sverige finns i Malmö.

Din region/distrikt består av Östragötaland län, Jönköpings län, Kalmar län och Blekinge län.

Din profil

Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet samt intresse för teknisk försäljning mot byggbranschen och arkitekter. Du är tydligt resultatorienterad och självgående och ditt arbetssätt präglas av rutiner och struktur. Då tjänsten både internt och externt innebär mycket kontakt och kommunikation med andra människor är det viktigt för oss att du är bra på att skapa goda relationer. Externt innebär det bland annat kontakt med arkitekter, återförsäljare och plåtslagare. Det är också viktigt att du kan kommunicera på svenska i både tal och skrift. Då vi är en internationell koncern är det en fördel om du även kan kommunicera på engelska i tal och skrift. Du är van vid att arbeta i Officepaketet. Då du kommer att arbeta på fältet är B-körkort ett krav.

Vi erbjuder dig ett mycket fritt och varierande arbete inom en framgångsrik internationell koncern med mycket engagerade medarbetare. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas varför vi välkomnare alla sökande och eftersträvar en arbetsplats med mångfald.

Vill du veta mer?

För frågor kontakta Cecilia Moreno, CFO & Head of Office Sweden 010-498 66 61. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se

Ansökan

Du är välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Sista ansökningsdag 17/12-21 men då urvalet sker löpande ser vi fram emot din ansökan snarast.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Account manager

Nedan visas andra jobb i Linköping som Account manager.

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Apr 22
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se.
Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Apr 15
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se.
Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Apr 14
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se.
Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Apr 14
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se.
Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Apr 9
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se.
Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Jobbakuten Väst AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Jobbakuten Väst AB .

Jönköping: Senior IT-arkitekt hybridtjänst

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Apr 14
Vi söker en IT-arkitekt för kundsräkning som ska delta i förstudier och projekt kring viktiga system inom vården.

Vem är du? 

Certifierad IT-arkitekt med relevant högskoleexamen.
Erfarenhet av IT-stöd vid upphandlingar inom vården.
Erfarenhet av digitalisering inom eHälsa.
Erfarenhet av molntjänster.
Erfarenhet av GDPR.
Kan svenska flytande i tal och skrift.
Vi söker dig som är Certifierad IT-arkitekt med minst 5 års arbetserfarenhet. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som IT-arkitekt hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som IT-arkitekt behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Ansök nu

Jönköping: Senior Javautvecklare hybridtjänst

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Apr 14
Vi söker en Senior Javautvecklare för kundsräkning som har erfarenhat av e-tjänster, för en spännande digitaliseringsresa. I arbetsuppgifterna ingår både frontend och backend samt att säkerställa kvalitet genom testning.

Vi söker dig som har erfarenhet av:    

Java EE och Java 11+
EJB/CDI
JPA
REST
Microservices
OpenAPI
Frontend:  Angular, Typescript och JavaScript
Enhetstester och integrationstester (JUnit eller liknande)
Kan svenska flytande i tal och skrift.
Vi söker dig som är Senior Javautvecklare med minst 5 års arbetserfarenhet. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som Javautvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som Javautvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal

Ansök nu

Jönköping: Senior Javautvecklare hybridtjänst

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Feb 27
Vi söker en Senior Javautvecklare för kundsräkning som har erfarenhat av e-tjänster, för en spännande digitaliseringsresa. I arbetsuppgifterna ingår både frontend och backend samt att säkerställa kvalitet genom testning.

Vi söker dig som har erfarenhet av:    

Java EE och Java 11+
EJB/CDI
JPA
REST
Microservices
OpenAPI
Frontend:  Angular, Typescript och JavaScript
Enhetstester och integrationstester (JUnit eller liknande)
Kan svenska flytande i tal och skrift.
Vi söker dig som är Senior Javautvecklare med minst 5 års arbetserfarenhet. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som Javautvecklare hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som Javautvecklare behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal

Ansök nu

Jönköping: Senior IT-arkitekt hybridtjänst

IT-arkitekt/Lösningsarkitekt
Läs mer Feb 27
Vi söker en IT-arkitekt för kundsräkning som ska delta i förstudier och projekt kring viktiga system inom vården.

Vem är du? 

Certifierad IT-arkitekt med relevant högskoleexamen.
Erfarenhet av IT-stöd vid upphandlingar inom vården.
Erfarenhet av digitalisering inom eHälsa.
Erfarenhet av molntjänster.
Erfarenhet av GDPR.
Kan svenska flytande i tal och skrift.
Vi söker dig som är Certifierad IT-arkitekt med minst 5 års arbetserfarenhet. Samt relevant högskole- eller universitetsexamen som systemutvecklare eller likvärdig utbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.

Som IT-arkitekt hos oss är det viktigt att du har en helhetsförståelse för uppdraget och tjänsterna så att du kan föra en dialog med våra angränsande team och kollegor. Du uppfattar kundens behov och kan tillsammans med ditt team översätta dem till tekniska krav.

För att lyckas väl i tjänsten som IT-arkitekt behöver du vara en person som är strukturerad i ditt arbete. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt arbetar mot uppsatta mål, sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Som en del av teamet är du en drivande person som tar initiativ, driver frågor framåt och bidrar i utvecklingen av våra lösningar.

En viktig del i din personlighet är att du är skicklig på att samarbeta där du lyssnar, kommunicerar och löser problem som kan uppstå. Du är skicklig på att kommunicera och anpassa ditt budskap till mottagaren, både i tal och skrift.

Ansök nu

Linköping: Senior utesäljare inom industri till Cargo Oil AB

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Aug 28
Vi söker efter en engagerad utesäljare med distrikt östergötland till Cargo Oil i Partille!

Vem är du?

Vi söker dig som är van och trivs med att arbeta relationsskapande och affärsinriktat med försäljning, där du både bearbetar nya potentiella kunder och utvecklar befintliga kunder. Vi vill att detta ska bli ditt sista jobb, vi har långa anställningstider snittet på sälj idag är 11 år i anställningstid.

Du gillar utmaningar och tycker om att arbeta med nykundsbearbetning och bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha en mycket god social kompetens och trivas med att arbeta självständigt. Du kommer få sköta hela processen från första kontakt till löpande försäljning. Allt från första samtalet till avtalssignering eller liknande.

Om tjänsten

Uppsökande försäljning av smörjmedel till tillverkande industri inom ditt geografiska område. Som utesäljare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att driva försäljningen och utveckla kundrelationer. Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till affär. Under en arbetsdag besöker du allt från den lokala cykelhandlaren till ett pappersbruk eller en detaljist som säljer specialtillverkade tangentbord till gamers. Du förväntas arbeta affärsmässigt, självständigt och målinriktat utifrån uppsatta mål. Du kommer främst arbeta gentemot nya kunder genom att hitta nya affärsmöjligheter, men du kommer även utveckla befintliga kunder. Kunderna är idag mekaniska verkstäder, livsmedel, MedTech, Automotive och övrig generell verkstadsindustri.

Vår roll när vi är ute är en av två hos kund:

De har ett smörjmedelsproblem som vi avhjälper (det roligaste)
Vi byter ut en befintlig leverantör
Vi räknar med att man behöver göra 6-8 kundbesök om dagen för att nå målen. Man är ute ca 4,5 dagar per vecka ibland mer. Distrikten är utformade så att man ska slippa övernattningar – men det förekommer ca 4-5 /år

Vad kan Cargo Oil erbjuda dig?

En omväxlande roll i ett tillverkandebolag som växer 10% per år. Du kommer ingå i ett positivt och stöttande team med engagerade kollegor. Du kommer få arbeta med frihet under ansvar utifrån uppsatta mål, med möjlighet att både påverka och utveckla ditt arbetssätt inom ditt kompetensområde men också företaget i sin helhet. Cargo Oil erbjuder dig ett flexibelt arbete med marknadsmässiga förmåner. Vi erbjuder förmånsbil och andra relevanta arbetsverktyg. För rätt person finns goda möjligheter för att både utvecklas och utveckla verksamheten.

Dina kvalifikationer

Flera års erfarenhet av B2B försäljning, gärna inom metall eller industriförsäljning.
Självgående med en stark drivkraft att nå uppsatta mål.
Aktivt söka nya affärsmöjligheter och potentiella kunder.
Flexibilitet och förmåga att resa då det blir ca 4-5 resdagar per vecka.
Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska
B-körkort är ett krav.
Meriterande med tidigare erfarenheter av att arbeta på ett mindre företag.
 

I din roll som utesäljare på Cargo Oil är din förmåga att arbeta självständigt, kvalitativt och affärsmässigt av största vikt, vilket du bör kunna styrka med goda och relevanta referenser.

Ansök nu

Linköping: Tekniskt intresserad alltiallo

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Nov 25
Vi rekryterar en mångsidig alltiallo till StjärnaFyrkant i Linköping

StjärnaFyrkant i Linköping har många års erfarenhet av kommunikationslösningar för företag och organisationer. Bolagets kunder är allt från små bolag till företag med över 1000 anställda. Vi erbjuder behovsanpassade lösningar inom kommunikation till kontor, ute på fält och i fordon.

Produkterna och tjänsterna innefattar bl.a. Telefoni, Komradio och utrusning inom Fordonsteknik.

Nu söker StjärnaFyrkant en ny medarbetare till sitt team!

Om jobbet

I din roll som alltiallo kommer du ha varierande arbetsdagar som innefattar försäljning/kundsupport och reparation av produkter.  Ibland kommer du även vara delaktig ute på fältet där du och en kollega arbetar i team i olika projekt med kabeldragning.

 Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:

Ta emot orderbeställningar från kunder som kommer till butiken samt via telefon eller e-post
Kundsupport till både besökande och digitala kunder 
Reparation/Service av headsets, hörselkåpor mm
Kabeldragning
Du kommer få upplärning på plats. Arbetstiden är dagtid. Resor kan förekomma. 

Om dig

Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare men det är inte ett krav.

För att passa in rollen har du ett stort tekniskt intresse. Du är serviceminded och tycker om att hjälpa både kunder och dina kollegor. Du har ett stort intresse för att vilja lära dig nya saker och är van att uppdatera dig själv med nyheter inom din yrkesroll.

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken ”Skicka ansökan”.

Ansök nu