Linköping: Account Manager Workwear till Voky i Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager Workwear till Voky i Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-14 // Varaktighet: Heltid

Vi är Voky, och vi är här för att revolutionera brand merchandising.

Redan idag är vi Sveriges ledande företag inom profilprodukter, och vi fortsätter att växa snabbt, både organiskt och genom förvärv. Bara under de senaste tre åren har vi ökat vår omsättning från 70 miljoner kronor till 200 miljoner kronor, samtidigt som vi också blivit dubbelt så många. Och vi behöver bli ännu fler.

Vår ambition är att revolutionera profil- och workwearbranschen och vi söker nu en Account Manager Workwear som vill vara en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxtresa!

Din arbetsdag

Vi söker nu en vass Account manager till vårt nyaste segment - Workwear! I höstas slog vi upp portarna till vårt nybyggda Supply Center i Linköping, som nu kan bli din nya utgångspunkt i jobbet!

Vi är en oberoende och fristående aktör med stort produktsortiment, där vi kan erbjuda våra kunder de bästa arbets- och skyddskläderna. Detta i kombination med en stark inre organisation som bidrar till snabba leveranser, hög servicenivå och möjlighet till att tillmötesgå större organisationers behov nationellt. Vi har också möjlighet att erbjuda våra kunder internutbildningar inom skydd och säkerhet.

Som Account Manager Workwear består dina arbetsdagar av att ta hand om och utveckla våra strategiska kunder, både inne på vårt Supply Center som via telefon. Vi lägger ett stort värde vid att skapa goda och långsiktiga relationer med våra kunder när vi ska växa både på den lokala och nationella marknaden. Du säljer hela koncept av arbets- och skyddskläder och skapar mervärde hos kund genom våra unika totallösningar. Du har ett tätt samarbete med vår affärsutvecklingschef och affärsområdeschef för Workwear.

Du kommer att ingå i vårt nya Workwear-team, ett team med högt engagemang och kompetens inom området.

Om dig

Vi söker nu dig som har erfarenhet av innesälj B2B med inriktning mot arbetskläder och personlig skyddsutrustning. Det är meriterande med relevant branscherfarenhet. Du kan även ha erfarenhet av liknande typer av produkter exempelvis som användare. Det är meriterande om du har lätt för att lära dig nya system och har vana i Microsoft Office.

Det är en självklarhet för dig att sätta kunden i fokus och du brinner för långsiktiga relationer. Genom ditt positiva tänk bidrar du till härliga kundmöten där ditt driv är en framgångsfaktor. Du gillar förändringar, är noggrann och lyhörd med ett affärsmässigt tänk som resulterar i lyckade affärer. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Om oss

Vill du också jobba på Voky? Vi finns i idag i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Åre. Och oavsett var du väljer att jobba är en sak säker: du kommer bli en viktig del i ett team av engagerade medarbetare som alla drivs av samma sak: att göra det enklare för våra kunder att stärka sitt varumärke. Att det dessutom är högt i tak, och att arbetsmiljön präglas av en stark laganda och hög trivsel – där vi har kul på jobbet och alltid strävar efter förbättringar – gör ju inte saken sämre. Vi kallar det ”The Voky Way” – och det kanske är den stora hemligheten bakom vår framgång.

Läs gärna mer om oss på http://www.voky.com

Intresserad av att få veta mer?

Om du vill veta mer, tveka inte att höra av dig till Rekryteringskonsult Mira Möller på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på dina frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt hos Voky. Du kan nå mig på mail via mira.moller@eissrekrytering.se.

Vi ber dig söka tjänsten via vår hemsida www.eissrekrytering.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. Sista ansökningsdagen är den 30 juni 2022.

Varmt välkommen med din ansökan!



EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår specialistkompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Account manager

Nedan visas andra jobb i Linköping som Account manager.

Account Manager Till Joyweek Linköping

Läs mer Jan 17
Vi på Joyweek har en stark övertygelse om vad som skapar en fantastisk kontorsmiljö; det handlar inte bara om bekvämligheter, eller kaffemaskiner, eller inredning. Det är även magin som uppstår när människor samlas för att samarbeta på en plats som fungerar perfekt. Det är känslan, energin - den vibrerande atmosfären - som tar fram det bästa i alla.
Detta arbetssätt följer vi såväl själva, samt är exakt det vi främjar för våra kunder. Nu har du möjlighet att bli en del av ett fantastiskt team som arbetar med - och säljer - facility management-tjänster. Är du en driven & entreprenöriell account manager som vill vara med på en fortsatt tillväxtresa? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Om tjänsten:
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där medarbetare kan prestera & väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till varje kontor. Tjänster som kontorsinredning, flyttjänster, möbler, kaffe/vattenmaskiner, lokalvård, entrémattor, fruktkorgar, växtservice, bemanning mm. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.

I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt, till bokning av möte, genomförande av kundmöten och hela vägen fram till avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Du blir en del av ett större säljteam med kollegor i såväl Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. På Linköpingskontoret finner du erfarna kollegor som nu i tillväxtfasen söker sin nya kollega de kan hjälpa framåt & bygga samarbeten med. Här arbetar ni mot uppsatta mål, sporrar varandra samt ger energi & stöd i vardagen!

Vem är du?
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, ansvarstagande, driven och tävlingsinriktad. Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa sig själv.

- Erfarenhet av försäljning, B2B-försäljning är meriterande

- B-körkort

- Uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Relationsskapande

- Gillar att arbeta mot säljmål och sträva efter provisionen som tillkommer!

Vad vi erbjuder
Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av.

Hos dina kollegor finner du kunskap som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt ständigt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Joyweek:
På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vår mission är att skapa kontorsmiljöer där denna vision kan efterlevas.

Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. Läs mer på: https://www.joyweek.se/

Ansök nu

Säljare till spännande IT-konsultbolag

Läs mer Mar 21
Är du en driven säljare med passion för IT och förmåga att övertyga även den mest skeptiska kunden? Då kan du vara precis den vi letar efter!

 

Vi på Centric i Linköping är ett framåtlutat gäng som har hittat vår position i en mogen konsultbransch. Vi gillar affären och är på sätt och vis säljare allihop. Vårt fokus är att leverera konsult-/rekryteringslösningar samt andra färdigpaketerade IT-lösningar som vi har. Vi tror på att kombinera teknisk expertis med personlig service för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Centric jobbar ständigt med vårt erbjudande till kund och de närmsta åren tror vi att det kommer hända mycket med vårt erbjudande.

Arbetsuppgifter
Som säljare hos oss kommer du att vara ansiktet utåt för vårt företag. Du kommer att vara ansvarig för att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa starka relationer med kunder och driva försäljningen framåt. Du förväntas kunna paketera och sälja de tjänster vi har idag men också kunna se nya affärsmöjligheter för Centric.

 

I Linköping är det viktigt att kunna navigera på en förhållandevis liten marknad där relationer många gånger går först. Du ansvarar för att identifiera och följa upp nya affärsmöjligheter inom IT-sektorn. Det handlar till stor del om att skapa och upprätthålla kundrelationer och driva försäljningsprocessen från start till mål. 

Din profil och kvalifikationen

- Driven: Du har en stark vilja att nå uppsatta mål och tar initiativ för att göra det möjligt.
- Kommunikativ: Du är en övertygande kommunikatör som trivs i kundmöten och presentationsituationer.
- Tekniskt intresserad: Du behöver inte vara en expert, men du har ett genuint intresse för teknik och kan förstå våra produkter och tjänster. Du förstår och kan kommunicera tekniska lösningar. 
- Relationsbyggare: Att skapa långsiktiga relationer är en av dina styrkor, och du ser värdet i att vårda kundrelationer över tid.
 
Så, är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan idag och låt oss tillsammans skapa framgång både för dig och för Centric. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Vad vi erbjuder

- En stimulerande arbetsmiljö där din insats verkligen gör skillnad.
- Möjlighet att arbeta med spännande teknik och innovativa lösningar.
- Konkurrenskraftig lön och förmåner.
- Ett tight och stöttande team där vi hjälper varandra att växa och utvecklas.


 

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi är både professionella och personliga i våra relationer. Vi tillämpar flexibel arbetstid och arbetsplats samt har en genomtänkt onboardingprocess för att du ska få den bästa förutsättningen till att få en bra start hos oss.
 
Förutom att du kommer bli en del av vårt team i Linköping så kommer du också att ha kollegor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och i Norge. Centric Professionals AB ingår i den holländska Centrickoncernen som är ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med ca 4200 anställda i Europa.
Martin Fredriksson
+46 734159355
Martin.Fredriksson@centric.eu

Ansök nu

Sales Representative till Saab Tactical Electronics

Läs mer Apr 18
Nytt
Drivs du av att se dina idéer bli verklighet? Välkommen till vår spännande och teknikintensiva värld.

Din roll

Vi söker nu en Sales Representative som kan stärka upp vårt säljteam på Saab Tactical Electronics AB (STEAB). I den här rollen leder och driver du hela säljprocessen av våra produkter från första kontakt med kund till kontraktsskrivning.

Du har ett nära samarbete med våra kunder inom såväl försvarsindustri som myndigheter och skräddarsyr lösningar med våra produkter efter deras behov. Du kommer ha ett nära samarbete med kollegorna i säljteamet samt med övriga delar på STEAB.

Saab Tactical Electronics AB tillhör Saabs affärsområde Dynamics och levererar skräddarsydd robust elektronik och kamera-/videosystem för band- och hjulfordon samt andra tillämpningar inom försvarssektorn. STEAB har totalt ca 70 medarbetare. Som Sales Representative har du en central roll i affärshemtagningen och är med och bidrar till den tekniska utvecklingen hos våra kunder.

Din profil

Vi söker dig som har ett intresse för försvarsindustrin och dess produkter. Du har några års erfarenhet inom sälj och är van vid att arbeta i strukturerade säljprocesser. Troligtvis har du en eftergymnasial utbildning inom relevant område eller annan motsvarande arbetslivserfarenhet.

För att vara framgångsrik i den här rollen ser vi att du är en socialt utåtriktad person som har god förmåga att skapa och underhålla kundrelationer. Du är initiativtagande, kan driva och slutföra dina projekt med goda resultat. Vidare ser vi att du är en lyhörd person med god förmåga att samarbeta med andra. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt samt trivs med att arbeta strukturerat.

Tjänsten är placerad i Linköping, Malmslätt. Vi ser att du har god kommunikationsförmåga i både tal och skrift i svenska och engelska. Resor förekommer i tjänsten.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut.

Vad du blir en del av

Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan.

Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen.

Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld.

Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundansvarig till Meritmind i Linköping!

Läs mer Apr 11
Tycker du om att hjälpa kunder till framgång?

Är du ekonom med intresse för affärer och säljutveckling? Tycker du om att träffa människor och hitta lösningar på deras utmaningar? Om svaret är ja så låter det som att du skulle passa in som kundansvarig på Meritminds team i Linköping.

Meritmind i Linköping växer och för att möta våra kunders efterfrågan på våra tjänster förstärker vi vårt team med en kundansvarig i regionen.

Vi är ett härligt team i ett företag som är marknadsledande i vår nisch – interim, rekrytering och bemanning av kvalificerade ekonomitjänster.

Som kundansvarig är du vårt ansikte utåt och du är en central figur i Meritminds fortsatta framgångssaga och du ansvarar för att bygga relationer med chefer och beslutsfattare på olika nivåer inom främst stora-, medelstora företag och organisationer.

Din roll

Tjänsten som kundansvarig innebär att du har ansvaret för att hantera och vårda relationen mellan Meritmind och våra kunder. Det innebär att skapa och underhålla positiva relationer genom att vara lyhörd för kundens behov och förväntningar. Du samarbetar kring kundaffären tillsammans med konsultchefer, rekryterare och andra roller inom Meritmind.

Mer konkret innebär detta att dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Kundansvarig är att:

Vara rådgivande kring ekonomifunktionens kompetensförsörjning
Bidra till utveckling av affären, både lokalt och nationellt
Bearbeta potentiella och befintliga kunder i regionen
Boka och genomföra kundbesök
Omvärldsbevakning
Delta och anordna kundaktiviteter
Samverka med övriga roller i teamet gällande förfrågningar, offerter och matchningar
Avtalshantering och upphandling
Administration kopplat till kundberarbetning


Om dig

För att lyckas som kundansvarig hos oss tror vi att du har bakgrund som ekonom, gärna i olika operativa roller. Har du dessutom jobbat med försäljning och egen bearbetning av kunder, gärna inom tjänsteförsäljning/konsultbranschen, är det något vi värdesätter högt.

Vi söker dig som är affärsinriktad, systematisk och som trivs med ett högt tempo med många kundkontakter dagligen.

Du är en person som är självgående och flexibel, med förmågan att förstå kundens behov. Då vi ofta träffar personer på ledningsgruppsnivå, så som CFO, CEO eller HR-chefer, är detta något du måste vara bekväm i.

En förutsättning för att kunna bearbeta alla våra kunder i regionen är att du har körkort och tillgång till egen bil och du utgår från vårt kontor som är centralt beläget i Linköping.

Om företaget

Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi har ett starkt varumärke, är marknadsledande inom vår nisch och erbjuder tjänster inom förändringsledning, rekrytering, konsultlösningar och kompetensutveckling. Meritmind grundades år 2000, har ca 370 anställda, omsätter ca en halv miljard och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Västerås, Linköping, Jönköping och Uppsala. Läs mer på meritmind.se

Är du intresserad?

Meritmind samarbetar med EISS Rekrytering & Search AB i denna rekrytering.

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Johanna Andersson på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Meritmind AB.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef Maria Bergagård på 0701-66 08 78 eller maria.bergagard@meritmind.se

Sista ansökningsdag är den 5 maj. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. Vi kommer göra en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Johanna Andersson
Rekryteringskonsult
johanna.andersson@eissrekrytering.se
0702726266


EISS rekrytering och search

EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Account Manager - Finansiell Rådgivning

Läs mer Nov 10
Energia Capital startade 2009 och är en finansiell rådgivare som erbjuder ekonomisk rådgivning för både privatkunder och företagskunder. Dom hjälper kunder med allt inom sparande, placeringar, försäkringar, ekonomi och juridik. Grundläggande för företaget är öppenhet, transparens och aktivitet, så att varje enskild kund ska kunna nå sina personliga ekonomiska mål.

Energia Capital söker nu en Account Manager/Finansiell rådgivare. Arbetet tar sin utgångspunkt ifrån kontoret i Norrköping, Energia Capital har kunder på flera orter i Sverige.



Vem söker vi:

Vi söker nu en passionerad och engagerad Account Manager som vill vara en del av vårt team och hjälpa privata och företagskunder att uppnå sina finansiella mål. Du ska vara prestationsinriktad då arbetet ställer höga krav på prestation, arbetsvilja, säljförmåga och samarbetsförmåga. Det är meriterande om du arbetat med liknande tjänster innan. Vi önskar även att du har framåtanda, är social, har ett driv att lyckas och lära dig mer om branschen. Det är också mycket viktigt att du är teamplayer och jobbar bra i grupp.

Vi söker dig som tidigare har jobbat med försäljning i någon form, gärna inom B2B. Vi värdesätter kompetens, integritet och en stark kundfokus och välkomnar både juniora och seniora kandidater. Om du inte är licensierad rådgivare, kommer du genomgå en intern utbildning under 6 månader, för att sedan kunna bli en licensierad finansiell rådgivare.



Arbetsuppgifter

Du kommer att jobba både mot privata och företagskunder med fokus på företagskunder. Du kontaktar kunder via telefon, deltar i seminarium och kundmöten hos kund eller via teams. Upptagsområdet är hela Östergötland men resor till Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala kan komma och ske någon gång per månad. Du arbetar strategiskt och strukturerat för att hjälpa kunden att hitta den bästa lösningen att investera på ett bra och korrekt sätt. Du kommer att arbeta med rådgivningsdokument och göra upp en enskild plan för varje kund.

Det ingår i tjänsten att:

- Ringa kunder och leads

- Ringa på utskick

- Närvara på kundmöten och seminarier

- Utbilda sig inom produkterna - gå på utbildningar



Energia capital erbjuder dig:

Ett arbete inom ett spännande, växande företag inom finansbranschen. Då företaget är inne i föränderlig och expansiv fas, har din insats och påverkan stor betydelse. Du har stora möjligheter att påverka din inkomst.

- Hybrid arbetsplats

- 30 dagars semester

- Ordinarie kontorstider med möjlighet till flex

- Friskvårsbidrag

- Pensionsavsättning (efter 6 månader)

- Löpande coachning och utbildningar

- Möjlighet till optionsprogram - delägarskap



Vi kommer att intervjua löpande, varmt välkommen med din ansökan!



I denna rekrytering har Energia Capital valt att rekrytera via DocuPartner. Samtliga frågor gällande tjänsten eller processen riktas till rekryterare Linda Ström.

linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från EISS Rekrytering & Search AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från EISS Rekrytering & Search AB .

Returhanterare/Trafikavstängare till Vernum Maskin i Linköping!

Bilrekonditionerare
Läs mer Apr 12
Gillar du en aktiv arbetsdag som inte är den andra lik?

Vernum Maskin är ett modernt maskinuthyrningsföretag med lång erfarenhet i branschen. Vi erbjuder flexibilitet, hög servicegrad och en modern maskinpark till våra kunder. Vi hyr ut anläggningsmaskiner, byggmaskiner, bodar, fordon och trafikavstängningsmaterial.

Vi fortsätter att växa som företag och söker nu dig som vill bidra till vårt team i Linköping! Har du några års arbetslivserfarenhet inom liknande område? Gillar du ett praktiskt jobb med fokus på kundnöjdhet? Då kan det vara dig vi söker. Varmt välkommen med din ansökan!

Din roll

En arbetsdag hos oss är aldrig den andra lik, vår verksamhet pågår dygnet runt och en mängd maskiner hyrs ut varje dag! Vi har ett högt tempo i arbetsdagen och hos oss är varje medarbetare en nyckelperson som bidrar till att få verksamheten att fungera optimalt. Vår depå i Linköping växer och därmed behöver vi förstärka teamet med ytterligare en medarbetare. Du kommer att få en bred roll, med arbetsuppgifter inom returer av maskiner och trafikavstängningar, samt mycket praktiskt och fysiskt arbete ute på depån.

Arbetsuppgifterna innehåller mer i detalj:
• returhantering av maskiner
• utsättning vid trafikavstängningsuppdrag
• lastning och lossning av lastbilar med små och stora maskiner
• enklare kontroller av maskiner
• tvätt och städ av maskiner
• skriva enklare avtal och rapporter
• leverera maskiner till kunder ute i fält

Rollen innehåller många kontakter med kunder, vilket kräver en hög servicenivå och kundfokus. Arbetstiderna är dagtid med eventuell jour i framtiden.

Om dig

Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom liknande område. Har du mekaniska kunskaper eller arbetat som bilrekondare ser vi detta som meriterande för tjänsten.Du har troligtvis en maskin/fordonsteknisk bakgrund på gymnasienivå men mer avgörande är ditt praktiska handlag och personliga egenskaper.

För dig är det självklart att vara serviceminded och ge det lilla extra till kunder och kollegor. Noggrannhet, initiativförmåga och stresstålighet är egenskaper du besitter. Du är ansvarstagande, trygg och flexibel och kan arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Då du arbetar med att formatera enklare avtal, offerter och viss projektering i trafikavstängningsuppdrag är det avgörande att du känner dig trygg med siffror och uträkningar.

Du har B-körkort, grundläggande datavana, samt goda språkkunskaper i svenska. Det är meriterande om du har BE-körkort, arbete på väg och truckkort, om inte, så kan vi tillhandahålla dessa utbildningar.

Varför Vernum?

Som medarbetare hos oss kommer du att bli en del av vårt tighta team och vi är specialister på hög servicegrad och tillgänglighet för våra kunder. Vi lever efter mottot "rätt maskin på rätt plats spar tid och ger en bättre arbetsmiljö".Vernum Maskin är ett entreprenörsdrivet företag, med familjär känsla, med verksamhet i Norrköping och Linköping. Vi är måna om varandra och har en fin gemenskap.

Om Vernum Maskin

Vernum Maskin ska vara ett ledande företag för uthyrning inom mark- och entreprenadarbeten. Med ett brett sortiment inom maskinuthyrning och stor kunskap och erfarenhet inom trafikavstängningar garanterar vi alla våra kunder service i världsklass. Vårt fokus ligger på våra kunder och att hitta effektiva och säkra lösningar för varje projekt vi utför. Vi finns här för att kunna möta ditt behov av maskiner och kunskap idag och i framtiden. Vi ger alltid allt och ser till att lösa det just du behöver.

Är du intresserad?

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Lajla Dzebic på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Vernum Maskin.

Sista ansökningsdag är 12 maj 2024. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR.



EISS Rekrytering & Search

EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Sales Account manager Skandinavien sökes till Microtec!

Internationell säljare/Exportsäljare
Läs mer Apr 10
Sales Account manager sökes till Microtec!

Vi på Microtec drivs av passionen för ny teknik och vi är världsledande i att tillföra innovation och värde till sågverks- och träförädlingsindustrin. Nu söker vi en Sales account manager som vill bygga långsiktiga relationer med våra kunder!

Din roll

Det här jobbet är inte för vem som helst. Vi söker en teknikentusiast som brinner för modern sågverksindustri och träförädling, och som vill jobba i en internationell miljö!

Som Sales account manager för Microtec får du en betydelsefull roll i vårt globala säljteam för den fortsatta utvecklingen på vår Skandinaviska marknad. Du arbetar med aktiv försäljning direkt mot sågverken och vidareförädlingsindustrin av trä, primärt i södra Sverige och några ytterligare utvalda marknader såsom Norge och Danmark. Du arbetar aktivt med hela vår portfölj av tjänster och produkter.

Rollen innehåller dessutom inslag av både marknadsföring och produkt- och projektledning. Du blir en ambassadör för Microtec på mässor/event och utformar och leder kundresor.

Om dig

Vi tror att du idag har koppling till sågverksbranschen genom en roll som sågverkschef, produktionschef eller liknande, alternativt att du säljer kvalificerade produktionsutrustningar till sågverksbranschen och att du vill ha en ny utmaning i din karriär. Du kommer att behöva nyttja dina tekniska kunskaper till fullo, du gillar innovation och ny teknik och har spetskompetens avseende processerna inom sågverksindustrin.

För att bli riktigt bra i den här tjänsten behöver du också ha affärssinne, brinna för goda relationer och att arbeta mot långsiktiga mål. Du besitter en naturligt förtroendeingivande och relationsskapande förmåga, oavsett vem du möter. Du har en tät dialog med säljledning både i Sverige och Italien. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och kan du andra språk är det ett plus! Körkort och goda datakunskaper förutsätts för rollen.

Om Microtec

Vi erbjuder spännande arbetsuppgifter i en innovativ och internationell miljö och en kvalificerad introduktion på huvudkontoret i Italien. Du får också trevliga kollegor som gillar samarbete och utveckling. I denna roll ingår en hel del resor, tjänstebil erbjuds, samt hemmakontor om du inte har närhet till huvudkontoret i Linköping.

Microtec är världsledande inom utvecklingen av intelligenta scannersystem för användning både i sågverk och i vidareförädlande träindustri. Vi är en global koncern med bolag i Italien, Sverige, Finland, USA, Tyskland och Kanada. Koncernen har 380 anställda och en omsättning på knappt en miljard kronor.

Är du intresserad?

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Mia Neander på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Microtec.

Sista ansökningsdag är den 12 maj 2024. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR.



EISS Rekrytering & Search

EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Kundansvarig till Meritmind i Linköping!

Account manager
Läs mer Apr 11
Tycker du om att hjälpa kunder till framgång?

Är du ekonom med intresse för affärer och säljutveckling? Tycker du om att träffa människor och hitta lösningar på deras utmaningar? Om svaret är ja så låter det som att du skulle passa in som kundansvarig på Meritminds team i Linköping.

Meritmind i Linköping växer och för att möta våra kunders efterfrågan på våra tjänster förstärker vi vårt team med en kundansvarig i regionen.

Vi är ett härligt team i ett företag som är marknadsledande i vår nisch – interim, rekrytering och bemanning av kvalificerade ekonomitjänster.

Som kundansvarig är du vårt ansikte utåt och du är en central figur i Meritminds fortsatta framgångssaga och du ansvarar för att bygga relationer med chefer och beslutsfattare på olika nivåer inom främst stora-, medelstora företag och organisationer.

Din roll

Tjänsten som kundansvarig innebär att du har ansvaret för att hantera och vårda relationen mellan Meritmind och våra kunder. Det innebär att skapa och underhålla positiva relationer genom att vara lyhörd för kundens behov och förväntningar. Du samarbetar kring kundaffären tillsammans med konsultchefer, rekryterare och andra roller inom Meritmind.

Mer konkret innebär detta att dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Kundansvarig är att:

Vara rådgivande kring ekonomifunktionens kompetensförsörjning
Bidra till utveckling av affären, både lokalt och nationellt
Bearbeta potentiella och befintliga kunder i regionen
Boka och genomföra kundbesök
Omvärldsbevakning
Delta och anordna kundaktiviteter
Samverka med övriga roller i teamet gällande förfrågningar, offerter och matchningar
Avtalshantering och upphandling
Administration kopplat till kundberarbetning


Om dig

För att lyckas som kundansvarig hos oss tror vi att du har bakgrund som ekonom, gärna i olika operativa roller. Har du dessutom jobbat med försäljning och egen bearbetning av kunder, gärna inom tjänsteförsäljning/konsultbranschen, är det något vi värdesätter högt.

Vi söker dig som är affärsinriktad, systematisk och som trivs med ett högt tempo med många kundkontakter dagligen.

Du är en person som är självgående och flexibel, med förmågan att förstå kundens behov. Då vi ofta träffar personer på ledningsgruppsnivå, så som CFO, CEO eller HR-chefer, är detta något du måste vara bekväm i.

En förutsättning för att kunna bearbeta alla våra kunder i regionen är att du har körkort och tillgång till egen bil och du utgår från vårt kontor som är centralt beläget i Linköping.

Om företaget

Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi har ett starkt varumärke, är marknadsledande inom vår nisch och erbjuder tjänster inom förändringsledning, rekrytering, konsultlösningar och kompetensutveckling. Meritmind grundades år 2000, har ca 370 anställda, omsätter ca en halv miljard och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Västerås, Linköping, Jönköping och Uppsala. Läs mer på meritmind.se

Är du intresserad?

Meritmind samarbetar med EISS Rekrytering & Search AB i denna rekrytering.

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Johanna Andersson på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Meritmind AB.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef Maria Bergagård på 0701-66 08 78 eller maria.bergagard@meritmind.se

Sista ansökningsdag är den 5 maj. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. Vi kommer göra en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Johanna Andersson
Rekryteringskonsult
johanna.andersson@eissrekrytering.se
0702726266


EISS rekrytering och search

EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Underhållskonsult till Xeamit i Linköping!

Civilingenjör, organisationsutveckling
Läs mer Apr 3
Är du vår nya stjärnkonsult?

Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa kunder att skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är proffs på det vi gör och våra ledord är teamwork, tillgänglighet och trygghet. Till vårt kontor i Linköping söker vi nu dig som är en fena på ERP system med inriktning underhåll.

Som konsult på Xeamit är den ena dagen inte den andra lik! Här kommer du att få ett varierat arbete utifrån din expertis med många kontaktytor och med möjlighet till att vidareutvecklas. Hos oss finns en stark laganda med fokus på kvalitet och hög kundnöjdhet, och tillsammans skapar vi arbetsglädje och gemenskap i vårt fantastiska team!

Din roll på Xeamit

Vi söker dig som vill arbeta nära våra kunder i deras dagliga drift och med utmaningar kring deras affärssystem. Du är självgående och gillar problemlösning samtidigt som du uppskattar teamwork. Arbetet sker både i samarbete med andra i teamet, såväl som tillsammans med kund. Du är ansvarstagande och gillar att driva saker framåt. Du blir en naturlig del av kunders systemförvaltning och deras rådgivare, bollplank kring systemets livscykel och frågeställningar kring underhåll och närliggande processer.

I rollen som underhållskonsult kommer du att arbeta med att utveckla systemstödet för underhållsverksamheten. Det innebär rådgivning kring hur systemet bör användas och vilka delar i systemet som är relevanta. Du kommer också att hjälpa till med att utveckla våra kunders verksamhetsprocesser, oftast kopplat till systemstödet. Arbetet innebär att sätta sig in i kundens verksamhet och förstå problem och möjligheter.

Du kan delvis jobba från annan ort i denna tjänst och resor förekommer. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning

Om dig

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av underhåll och användande av underhållssystem, oavsett var du har fått den erfarenheten. Du vill jobba i en konsultroll med att stötta Xeamits kunder att utvecklas och bidra till framgång i deras verksamheter. Arbetet kräver förståelse för underhållsprocessen och ett intresse för IT-stöd. Vi söker dig som tycker det är roligt att utveckla och förbättra processer genom att analysera verksamheten och förstå behoven av systemstöd. Du vill också hjälpa till att få systemstödet att fungera.

Du som söker har en utpräglad servicekänsla. Du är nyfiken och gillar att lösa problem, både självständigt och tillsammans med andra och tar dig gärna an utmaningar och vill lära dig nya saker. Vidare arbetar du självständigt och i samarbete med andra och strävar efter att uppnå en mycket god stämning i så väl gruppen som på arbetsplatsen!

Om företaget

Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa våra kunder skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är experter på affärssystem och erbjuder tekniska såväl som affärsstrategiska tjänster. Våra kunder brukar säga att vi är verkställare, rådgivare och utbildare i ett.

Våra kunder är kärnan i vår verksamhet och vi är måna om att vara en långsiktig partner. I vårt arbete värdesätter vi teamwork, tillgänglighet och trygghet, och vi finns där när våra kunder behöver oss. Vi älskar det vi gör och drivs av att alltid skapa den bästa möjliga nyttan för våra kunder.

Vår ambition är att fortsätta växa med mer kompetens samtidigt som vi fortsätter vara en personlig partner för våra kunder. Och så vill vi såklart bevara vår företagskultur baserad på arbetsglädje, teamwork och kundfokus.

Är du intresserad?

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Tomas Köhler på EISS Rekrytering och Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Xeamit.

Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR.



EISS rekrytering och search

EISS Rekrytering och Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Applikationskonsult IFS till Xeamit i Linköping!

Applikationskonsult
Läs mer Apr 3
Är du vår nya stjärnkonsult?

Xeamit är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa kunder att skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är proffs på det vi gör och våra ledord är teamwork, tillgänglighet och trygghet. Till vårt konsultteam i Linköping söker vi nu dig som är grym på IFS!

Som konsult på Xeamit är den ena dagen inte den andra lik! Här kommer du att få ett varierat arbete utifrån din expertis med många kontaktytor och med möjlighet till att vidareutvecklas. Hos oss finns en stark laganda med fokus på kvalitet och hög kundnöjdhet, och tillsammans skapar vi arbetsglädje och gemenskap i vårt fantastiska team!

Din roll på Xeamit

I rollen kommer du att arbeta i nära samarbete med våra kunder. Du arbetar både i den dagliga förvaltningen med utveckling av deras affärssystem samt rådgivande för framtiden, där du bland annat konsulterar kring vad för tekniker och processer som passar deras verksamhet och arbetssätt bäst. Vidare driver du tekniska frågor framåt, diskuterar krav och är ofta delaktig i allt som rör affärssystemets livscykel. Tanken är att vi skräddarsyr rollen efter just dig!

Som konsult arbetar du även med systemuppdateringar, installationer, felsökningar eller annat som våra kunder behöver hjälp med i sina system. Du har många kontaktytor, interna och externa, så som kunder, kollegor och leverantörer. I rollen arbetar du både självständigt och i samarbete med ditt team bestående av drivna och engagerade lagspelare.

Du kan delvis jobba från annan ort i denna tjänst och resor förekommer. Goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning

Om dig

Vi söker dig som har ett genuint intresse för affärssystem och vill jobba i konsultrollen. Vi tror att du antingen har arbetat med IFS, eller annat motsvarande affärssystem, har arbetat med programmering av affärssystem, har erfarenhet av systemunderhåll av affärssystem i Windowsmiljöer eller har god erfarenhet av de processer och den verksamhet som ett affärssystem stödjer.

Som person är du engagerad, driven och har ett stort intresse för teknik. Du är en affärsinriktad doer och du är trygg i att arbeta kundnära och konsultativt. Vi söker dig som har en god kommunikativ förmåga, är flexibel och ansvarstagande i din roll. Du är nyfiken och har ambitioner att utvecklas och lära dig nytt. Vidare arbetar du självständigt och i samarbete med andra och strävar efter att uppnå en mycket god stämning i så väl gruppen som på arbetsplatsen!

På Xeamit älskar vi problemlösning, och du är inte rädd för att dyka ner i saker och testa saker du inte gjort tidigare. Du är envis och lämnar inte uppgifter olösta. Om du inte hittar lösningen själv har du ett gäng lika ihärdiga kollegor att fråga

Om Xeamit

Vi är ett konsultbolag som arbetar med att hjälpa våra kunder skapa friktionsfria liv runt sina affärssystem. Vi är experter på affärssystem och erbjuder tekniska såväl som affärsstrategiska tjänster. Våra kunder brukar säga att vi är verkställare, rådgivare och utbildare i ett.
Våra kunder är kärnan i vår verksamhet och vi är måna om att vara en långsiktig partner. I vårt arbete värdesätter vi teamwork, tillgänglighet och trygghet, och vi finns där när våra kunder behöver oss. Vi älskar det vi gör och drivs av att alltid skapa den bästa möjliga nyttan för våra kunder.
Vår ambition är att fortsätta växa med mer kompetens samtidigt som vi fortsätter vara en personlig partner för våra kunder. Och så vill vi såklart bevara vår företagskultur baserad på arbetsglädje, teamwork och kundfokus.

Är du intresserad?

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Tomas Köhler på EISS Rekrytering och Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Xeamit

Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR.

Tomas Köhler
tomas.kohler@eissrekrytering.se
0702026660


EISS rekrytering och search

EISS Rekrytering och Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu

Systemingenjör till MICROTEC Linköping

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 11
Vill du använda dina systemkunskaper på nya sätt? På MICROTEC får du jobba med världsledande teknik och söka lösningar utanför boxen. Uppskattar du även självständighet i arbetet och att samtidigt ha stödet av en mycket kompetent team kring dig så ska du absolut läsa vidare. Mycket goda utvecklingsmöjligheter erbjuds.

MICROTEC är ett högteknologiskt företag av engagerade människor som förser världen med de mest avancerade systemen för träindustrin. Som systemingenjör kommer du primärt att bli expert på MICROTECs mjukvaror för sågverk, jobba med installation och kundanpassning av olika mjukvaror i kundens produktionslinor? Din arbetsplats är ute hos sågverkskunder främst i Sverige och Norge.

Du behöver tycka om att resa i arbetet, och vara ute hos kund ett par veckor i taget. Din utgångspunkt och intern arbetsplats är Linköping där du kommer att landa hos oss mellan dina resor. På kontoret administrerar du samt planerar dina kommande uppdrag tillsammans med övriga resurser. Du kommer även vara en viktig del i vårt utvecklingsarbete för nya funktioner och produkter, en av flera kravställare.

Du samarbetar både lokalt och globalt med mycket duktiga kollegor i ett växande välmående företag.
Internationella kontakter, team och samarbete är därför en del i det dagliga arbetet. Läs mer nedan.

Din roll

MICROTECs produkter finns integrerade i hela produktionslinan i alltifrån sortering av inkommande stockar till färdig slutprodukt till slutkonsument. Du jobbar främst med de olika mjukvarorna men behöver ha förståelse för hela kedjan av processer.

I projekten jobbar du lösningsorienterat och skräddarsyr efter förutsättningar på plats. Du jobbar tillsammans med kollegor från olika kontor inom MICROTEC samt med externa resurser. Arbetet på plats hos kund samordnas av en projektledare, där du ingår som en viktig resurs.

Som systemingenjör på MICROTEC ansvarar du primärt för att:

*Installera olika mjukvaror i produktionslina på sågverk

*Anpassa och integrera mjukvara till övriga system

*Under processen samarbeta med sågverkets personal, MICROTECs team samt externa resurser från andra leverantörer.

*Bidra till förbättringar, utveckling av nya produkter och funktioner samt standardisering av lösningar för enklare integration och ökad driftsäkerhet av systemen.


Om dig

För att trivas i rollen behöver du gilla att tänka självständigt, många gånger utanför boxen, medan du använder dig av dina befintliga kunskaper och söker lösningar tillsammans med kollegor. Du gillar att utvecklas och lära nytt och kan ta egna beslut. Du behöver besitta en god social förmåga då du kommer att jobba tillsammans med många olika personer både internt inom MICROTEC och med extern personal. Du ser resandet som en fördel med tjänsten.

Med till MICROTEC har du:

*Kunskaper i programmering. C++ är ett krav, övriga språk och systemkunskaper är meriterande

*Förståelse för förutsättningar i tillverkande verksamheter. Erfarenhet från tillverkande basindustri, sågverk, pappersbruk med mera är särskilt meriterande

*B-Körkort

*Mycket god svenska och engelska är ett krav, övriga språk framförallt tyska är meriterande


Om MICROTEC

MICROTEC är den mest innovativa leverantören av skanning och optimering för sågverks- och träförädlingsindustrin.
Med sitt svenska kontor i Linköping erbjuder sina kunder högkvalitativa scannerlösningar för den moderna träindustrin runt om i världen.

MICROTEC är världens största leverantör av avancerade digitala signal- och bildbehandlingssystem för träindustrin. Vi är en internationell företagsgrupp med kontor i Finland, Sverige, Italien, Tyskland, Kanada och USA.

MICROTEC har en stor andel R&D och utvecklar den teknik de använder själva, från exempelvis kamerachip till färdiga, industrianpassade produkter. Teknikinnehållet är högt och innefattar ett brett spektrum, ofta i absoluta framkant

Är du intresserad?

Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Tomas Köhler på EISS Rekrytering och Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på MICROTEC

Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR.



EISS rekrytering och search

EISS Rekrytering och Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

Ansök nu