Linköping: Jobba hemifrån med säljande kundservice för Allente med start 19 september

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba hemifrån med säljande kundservice för Allente med start 19 september i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-03 // Varaktighet: Heltid

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Om jobbet
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.

Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!

Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och få kontinuerlig uppföljning samt att ge service av bästa kvalité. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din nya roll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!


STARTDATUM: 2022-09-19
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-09
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Teknisk administratör till Bravida!

Läs mer Dec 20
Söker du en roll där du får tillhöra ett härligt team, jobba administrativt och ha mycket kundkontakt? Brinner du för att ta ansvar och bidra till samhällsnytta? Läs vidare! Nu söker vi en Teknisk administratör till Bravida i Linköping.

OM ROLLEN?
I rollen som Teknisk administratör jobbar du bland annat med kundärenden och felanmälningar för säkerhetsverksamheten kopplad till Linköpings Universitetssjukhus och Vrinnevisjukhuset i Norrköping, som Bravida har ett nära samarbete med idag. Ärendena hanteras främst via mail och ärendehanteringssystem men också telefon.

Du kommer ingå i ett erfaret och sammansvetsat team med kollegor som hjälps åt och stöttar varandra. Du får ta del av en gedigen introduktion med handledning från mentorer och tekniska utbildningar för att komma in i systemen på bästa sätt. Du introduceras även till kunder, externa parter och entreprenörer för att skapa de bästa förutsättningarna för ett gott samarbete. Därefter får du successivt ta mer ansvar och utvecklas i din yrkesroll.?

Rollen är varierande och ingen dag kommer vara den andra lik. Tillsammans med dina kollegor prioriterar du ärenden utifrån vad som är viktigast. Du och teamet ansvarar för följande arbetsuppgifter:

- Ta emot felanmälningar och verkställa arbetsorder, beställningar och rekvisitioner

- Följa upp och säkerställa kvaliteten på leveranserna

- Ta emot återrapporteringar

- Förbereda faktureringsunderlag

- Åtgärda fel med tillträden och passerkort

- Ta fram underlag och sammanställa statistik

- Genomföra förändringar i säkerhetsanläggningar efter kundens önskemål

VEM ÄR DU???
Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser! Vi tror att du är serviceinriktad och relationsskapande för att nå ut till kunderna på bästa sätt. Du är driven och har en stark vilja att lära dig. Du är också självgående och van vid att strukturera ditt eget arbete samtidigt som du är samarbetsvillig. Du kommunicerar väl, både internt och mot kund på ett professionellt sätt. Du är lugn och trygg i dig själv samt har förmågan att arbeta metodiskt och kvalitetsmässigt trots att oväntade ärenden och uppgifter dyker upp när du minst anar det.

Utöver detta tror vi att följande punkter stämmer in på dig:

- Gymnasieexamen

- Tekniskt intresse samt en god vana av datorer och system

- Erfarenhet av tjänster med administration och kundkontakt

- B-körkort (tjänsten kan kräva resor inom Östergötland)

- Flytande svenska, såväl i tal som skrift

Tjänsten omfattas av särskilda säkerhetskrav och därför kommer utdrag ur belastningsregistret samlas in. Svenskt medborgarskap är ett krav. ?

OM BOLAGET?
Bravida är Nordens ledande leverantör av helhetslösningar för service och installation av el, VVS, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Genom välfungerande och resurseffektiva fastigheter hjälper de sina kunder i omställningen till ett mer hållbart samhälle. På kontoret i Tornby jobbar 150 medarbetare och du kommer tillhöra ett team med fyra trevliga kollegor.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT?
Start: Snarast eller enligt överenskommelse.??

Placering: På Bravidas kontor i Tornby, Linköping.

Arbetstider: Vardagar 8-17 eller 7-16, tiderna varierar över tid.

Anställnigsform: Konsultuppdrag på A-hub med goda möjligheter till överrekrytering till kund.

Övrigt: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta?love@a-hub.se?eller sebastian@a-hub.se?vid frågor kring tjänsten eller processen.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Apr 5
Till Element söker vi en Kundservicemedarbetare till vårt lab i Linköping.

I din roll kommer du att vara ansvarig för labbets orderregistrering, kundkontakt och hantering och dokumentation av certifikat. Kundkontakten kommer i huvudsak att ske via telefon och mail.
Ytterligare en viktig uppgift är registervård i vårt verksamhetssystem Jeeves samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter inom vår avdelning.

Vi värderar egenskaper som kundfokus, flexibilitet samt att du trivs i ett prestigelöst klimat där laganda och engagemang värdesätts högt.
Vi erbjuder dig flexibel arbetstid, kollektivavtal, friskvårdsförmåner samt föräldralön.
Idag är vi 25 medarbetare på vår enhet i Linköping och vi söker nu dig som vill bli en
del av vårt team för att möta morgondagens utmaningar inom det mättekniska området. Du som känner dig utmanad av ovanstående arbetsuppgifter och tror att du är rätt person för tjänsten, tveka inte utan ansök idag.


Arbetsuppgifter:
orderregistrering
kundkontakter
hantering och dokumentation av certifikat
register vård av vårt affärssytem Jeevs



Kvalifikationer:
gymnasial utbildning
har ett brinnande itresse för teknik
god datorvana och behärskar Officepaketet
erfarenhet av arbete i någon form av affärssystem
goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrif

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Apr 18
Nytt
Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy.

Om tjänsten

- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du vara ansiktet utåt för Releasy och våra väletablerade kunder
- Kundkontakten sker via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag
- Du kommer hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov, allt från enklare ärenden till avancerad rådgivning
- Jobba aktivt för att garantera hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda kundupplevelser
- Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med en utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter varierar under våren och sommaren.
Kvalifikationer och färdigheter

- Gymnasieutbildning
- Flytande svenska, både i skrift och tal
- Grundläggande engelska, både i skrift och tal
- God dator- och systemkompetens
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat
- Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar
- Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat
- Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar
- Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig
- Medveten om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra arbetspsykologiska tester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Kundtjänst!

Läs mer Dec 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Kundtjänst? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Kundtjänstjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Kundtjänst!

Läs mer Dec 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Kundtjänst? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Kundtjänstjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Webhelp Sweden AB .

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 18
Vi söker nya stjärnor till vår kundserviceavdelning på Telenor! För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad, social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.


Så här kan din framtida vardag se ut!
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt övriga abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av varken kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!


Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att t.ex. spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen

Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj!


START: 2023-10-02
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Inleds med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-09-20
Notera att vi genomför löpande rekrytering och således kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan!


Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi ser fram emot din ansökan! ????


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Vi söker nya stjärnor till vårt säljteam på Telenor i Norrköping

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 27
Telenor expanderar och behöver förstärkning till sitt säljteam! Är du på jakt efter en ny utmaning till hösten och känner att ett socialt jobb där du får chansen att utveckla dina försäljningsskills hade passat dig? Tveka då inte på att söka!


Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team som består av ca 15 kollegor och en Team Manager som finns där för att hjälpa er utvecklas! Det ska vara kul att jobba och därför anordnar vi kontinuerligt tävlingar för att motivera och inspirera våra medarbetare till att vilja prestera så bra som möjligt. För dig finns inget annat alternativ än att komma först.????
Du kommer i denna roll arbeta i en säljande kundservice där du hanterar inkommande samtal från Telenors kunder. Du vet precis som vi att försäljning är ett resultat av god kundservice och nöjda kunder, därför ligger även ett stort fokus på att skapa nöjda kunder genom att erbjuda service i världsklass.
Skulle du ha tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning betraktar vi det som meriterande men har du inte det behöver du inte vara orolig - hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll! Det enda vi önskar av dig är en bra inställning och en vilja att lära, resten löser vi!


Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.


Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
?Möjligheten att diplomeras och certifieras via Webhelp Academy när du jobbat ett år hos oss!
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen

Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.


START: 2023-09-11
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-29


Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 14
Så här kan din framtida vardag se ut!
För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad , social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!

Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.
Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen
Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.
___________________________________________________________________________________
START: 2023-08-21
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-07
Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!
___________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 14
Så här kan din framtida vardag se ut!
För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad , social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!

Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.
Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen
Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.
___________________________________________________________________________________
START: 2023-08-21
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-07
Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!
___________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Jobba med kundtjänst för Tele2 hemifrån!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 22
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då söker vi dig! För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du inte ha någon tidigare kunskap eller erfarenhet om varesig kundservice eller försäljning - vi är övertygade om att med rätt inställning och engagemang kan vem som helst lyckas med vad som helst! Vi rekryterar nu med start den 7:e Augusti! I denna tjänst har du möjlighet att välja anställningsgrad utifrån vad som passar dig bäst, antingen 80% eller 100%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning på heltid som är 2 veckor lång och 3 dagars utbildning inom teknisk support.
Utbildningen varvar teoretiska och praktiska moment inom allmän kundservice, fakturafrågor och teknisk support. Under utbildningen kommer du att arbeta heltid för att du ska känna dig trygg och säker i din arbetsroll.
_____________________________________________________________________________________
Detta erbjuder vi dig!
???? Betald utbildning
????Kompetensutveckling
???? Provision utan tak
????????? Kontinuerlig uppföljning och coachning
???? Personalrabatt på mobilabonnemang
För att vara aktuell för denna tjänst uppfyller du följande kriterier:
?? Godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5
?? Du har fyllt 18 år
?? Du kan uppge 1-2 referenser
??Kan arbeta från din folkbokförda adress
_____________________________________________________________________________________
START: 2023-08-07
PLACERINGSORT: Hemifrån, på din folkbokförda adress
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder fasta anställningar med möjlighet att arbeta antingen 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-28
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!
_____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Vi söker säljande kundservicestjärnor till Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 5
Du kommer tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder.
Som medarbetare inom kundservice arbetar du med att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor och andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

Vi söker dig som...
Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal!
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret



Vad vi erbjuder!
Kontinuerlig uppföljning och coachning
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.
Goda chanser till utveckling med interna karriärsmöjligheter!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02
(Vi har löpande rekrytering och platsen kan ersättas innan sista ansökningsdatum)

Ansök nu