Linköping: Application Specialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Application Specialist i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

About us

Image Systems is a Swedish company, world leader in the high-end segment of image analysis and image processing for precise measurement. We are counting among our customers the majority of the world’s car manufacturers, defense forces, space agencies, universities and other well-known players within this industry.
Our newly established development center in Israel is focused on leading the Digital Image Correlation (DIC) industry with a comprehensive solution by combining software, measurement techniques and community best practices, with system integration based on cameras setup, custom mounting, lighting, data acquisition systems and more.

What do we offer

As an Application Specialist you will be an expert on customer use of our products and systems. You will be responsible for our test lab activities and you will be devoted to give our customers the best possible experience in their test situation. This role includes handling stock and deliveries, as well as support to customers, both remote online and possibly on-site.
We believe that you have a technical interest and experience, possibly even experience from test- and measurement situations. You have a flexible mindset and easy to collaborate with colleagues and customers. A relevant engineer exam might strengthen your role, and let you assign to even more complex tasks using our products.
There are great opportunities to develop in this role. You will work closely with our product and development teams and are expected to become the best in-house expert of our products as we move forward.

Today the Role includes:

• Being the best in-house expert on customer applications, including both hardware and software products.
• Support the sales team to develop business and solve specific customer needs.
• Responsible for carrying out system installations and software training.
• Responsible for product deliveries and packaging.
• Responsible to build up and maintain operations in our measurement lab, to support sales and testing.
• Being part of the support team, helping customers all over the world, sometimes through on-site visits.

Are you one of us?

Profile:
• Interest and knowledge of measurement technology, video analysis and other product testing.
• Technically interested and educated, e.g. a mechanical engineer or a university engineer.
• Probably a rather junior role, 0-5 years of experience
• Structured, curious, practical and social
• Comfortable in talking (training, customer support)

Knowledgeable on:
• Mechanical Engineering/Testing
• Imaging (high speed or low speed)
• Digital Image Correlation
• Motion analysis (ISAB products or similar)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Applikationsutvecklare/Apputvecklare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Applikationsutvecklare/Apputvecklare.

Systemutvecklare Indus Applications

Läs mer Jun 27
Din framtida utmaning

Dina arbetsuppgifter som Systemutvecklare/Systemförvaltare innebär framförallt arbete med daglig drift, men även utveckling av våra system så som DELMIA och CATIA Composer.

I din vardag kommer du att arbeta med uppgifter så som övervakning, felsökning, felrättning, testning samt framtagning och uppdatering av systemdokumentation.

Du kommer även systematiskt arbeta med att ta fram lösningsförslag, koncept och idéer för fortsatt utveckling inom våra system. I detta ingår bla att omvandla verksamhetskrav till färdiga systemlösningar.

Du kommer verka i hela kedjan, från kravställning till utveckling och implementation.

Den du är idag

För rollen som Systemutvecklare/Systemförvaltare hos oss tror vi att du har några av följande kompetenser:

* Eftergymnasial utbildning inom datateknik, IT eller systemvetenskap
* Erfarenhet av systemförvaltning eller systemadministration
* Erfarenhet av integrationer
* Erfarenhet av Windows Server
* Erfarenhet av felsökning i komplexa system
* Erfarenhet av UNIX och AIX miljöer
* Erfarenhet av att utveckla skript/program för exempelvis automatisering via Visual Basic Script, Javascript, Java, Shell, KornShell och/eller C#
* Erfarenhet av versionshantering via exempelvis SVN och GIT
* Erfarenhet av olika PDM-system samt Agila arbetssätt

Som person är du ivrig att utvecklas och lära dig nya saker. Vi ser att du är engagerad och ansvarstagande samt arbetar mot mål och fokuserar på resultat.

Vi ser även att du har ett flexibelt och lösningsorienterat förhållningssätt i kommunikation och samarbete med andra. Du kan kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska.

Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du har en god analytisk förmåga, som gör att du tänker nytt och hittar lösningar på utmaningar och problem, när dessa uppstår.

Inom våra förvaltningsområden finns det stora möjligheter till kompetensutveckling både på djupet och på bredden.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap

Affärsområdet Aeronautics är en innovativ leverantör av flygplanssystem i världsklass och har ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Inom affärsområdet bedrivs forskning, utveckling och produktion av militära flygplanssystem. Vi säkrar framtiden inom flygindustrin genom forskning och studier av innovativa flygsystem och vidareutveckling av våra produkter. Läs mer om oss här

Som medarbetare på Aeronautics blir du en del av en organisation som präglas av mångfald, samarbete och inkluderande medarbetarskap, och där ständigt lärande och balans i livet värderas högt. Du får arbeta i en innovativ och kreativ arbetsmiljö där du har möjlighet att bygga en långsiktig och givande karriär. Om du är intresserad av vilka förmåner som du kan ta del av som anställd på Saab i Sverige, kan du läsa om dem här

Saab är ett företag där människan står i centrum. Vi har en god arbetsmiljö där vi stöttar och hjälper varandra att göra vårt bästa. Kontinuerligt lärande, välmående, karriär- och talangutveckling är exempel på områden där vi alltid arbetar hårt för att säkerställa att du som medarbetare får de möjligheter som du behöver.

Ansök nu

System Engineer – My Health

Läs mer Mar 17
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support health care professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 800 employees in several countries.

The position
In this role, you will belong to a cross-functional development team consisting of Product Owner, UX/UI designers, and QA Engineers, responsible for creating a mobile app called My Health. The vision of the app is to become the go-to app for Swedish patients that want to interact with their healthcare provider and create value for both the citizens and healthcare staff.

As System Engineer in the team, you will be responsible for the infrastructure services that support the development, delivery, and deployment pipelines of the app. You enjoy putting together technical solutions with your team and you will contribute to patients having a better digital experience with healthcare. On top of that, you will also be an important part of maintaining and improving our infrastructure for monitoring of operations. To succeed in this role, we believe that you have great technical skills and a keen interest in CI/CD pipelines and their infrastructure. Technologies currently used are GitOps, microservices, and containerization using tools such as Git, ArgoCD and OpenShift.

At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.?Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeate?everything we do. ?

About you

As a person you value teamwork and collaboration and believe that the team’s performance is more important than individual contributions. You have a passion for technology, and you are curious about what new products and technologies might offer. You are communicative and enthusiastic, possessing a natural drive where you enjoy shaping your own work.

Requirements:

- Experience in working with software development infrastructure

- Experience in CI/CD pipeline development

- Solid understanding of software development

- Fluent communication skills in English, both written and spoken

It’s a bonus if you:

- Experience in mobile app and container deployment automation

- Experience in monitoring solutions

- Have experience working with regulated industries

- Can communicate fluently in Swedish.

Placement of employment: Linköping, Stockholm or Motala

At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always welcome to work at the office too.


Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period

Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link.

We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work in Sweden. We will ask for verification during the process.

We look forward to receiving your application!

Read more about us here!

Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

Ansök nu

Software Engineer – My Health

Läs mer Mar 16
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 800 employees in several countries.

The position

Are you a skilled mobile app developer with a passion for great user experience? If so, then we have a fantastic opportunity for you to join our agile development team responsible for creating a mobile app called My Health. The vision of the app is to become the go-to app for Swedish patients that want to interact with their healthcare provider and create value for both the citizens and healthcare staff.

Cambio is looking for an mobile app developer to join this cross-functional team consisting of Product Owner, UX/UI designers, and QA Engineers. As a developer, you will play a critical role in designing, developing, and maintaining a Flutter app for both Android and iOS platforms. In this role you will contribute to patients having a better digital experience with healthcare.

We will consider applicants that have a strong software engineering background with experience in web technologies and want to move to mobile. Flutter is a great path!

At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.?Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeate?everything we do.



At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.?Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeate?everything we do.?

About you

As a person you value teamwork and collaboration and believe that the team’s performance is more important than individual contributions. You have a passion for technology, and you are curious about what new products and technologies might offer. You are communicative and enthusiastic, possessing a natural drive where you enjoy shaping your own work. You enjoy a high degree of autonomy.

Requirements?

- Solid experience in mobile app development using native and/or cross-platform technologies

- Experience with version control systems such as Git

- Fluent communication skills in English, both written and spoken

It's a bonus if you

- Have knowledge of the Flutter

- Have experience working with regulated industries

- Can communicate fluently in Swedish

Place of employment: Linköping, Stockholm or Motala

At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too.

Scope: Full time

Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period

Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link.

We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work in?Sweden.?We will ask for verification during the process.?

We look forward to receiving your application!

Read more about us here!

Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

Ansök nu

Applikationsutvecklare

Läs mer Maj 30
Symbolbruket utvecklar och anpassar tjänster och appar med Widgitsymboler för att på olika sätt stödja kommunikation, struktur, läsande och skrivande.
Vi är ett mindre företag som lägger stort fokus på delaktighet och att vi alla trivs med våra uppgifter och känner en bra balans mellan arbete och fritid. Vårt kontor finns i centrala Linköping och vi arbetar efter en hybrid modell med möjlighet till lika delar arbete på kontoret som hemma.
Nu söker vi efter en systemutvecklare till vårt team som består av både utvecklare, designers och områdesexperter för målgruppen vi utvecklar mot. Du kommer att vara med och ta fram verktyg och produkter som gör verklig skillnad för många personer i deras kommunikation och språkutveckling. För att passa i rollen tror vi att du trivs att jobba agilt i ett mindre team där idéer och beslut fattas tillsammans.
Det är önskvärt att du:
Har en relevant utbildning på högskola eller yrkeshögskola
Har erfarenhet av utveckling för Android och/eller iOS
Har erfarenhet av utveckling i C#/.NET
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Välkommen att skicka in din ansökan eller eventuella frågor till info@symbolbruket.se
Sista ansökningsdag är den 30/6 men urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka din ansökan.

Ansök nu

Android developer

Läs mer Nov 7
Would you like to join a major internet company located just next door?
How would it be to really make an impact on the way people access the web? At Opera, the innovations you create are quickly implemented and delivered to our users. We have small independent teams who work fast to improve the internet experience of our 380 million users worldwide. We compete with the giants in Silicon Valley.
We are looking for software developers who have the curiosity and drive to join our Android teams. You will be working with Java, Kotlin and/or C++ on Android, but we believe that a good developer can learn and master any new field. We have humble and really skilled team members that are eager to share their knowledge and help you in any situation.
We believe in skill, not certification. While a good understanding of computer science and the realities of practical software development are a must, titles and diplomas play no role at Opera.
Our organization is flat and we work in tight-knit and iterative processes between product managers, designers, developers and quality assurance engineers. We do code reviews as well as privacy and security reviews to bring the quality of our products to the next level. As a consumer-oriented company, the input from our end users is highly valued. We monitor their feedback closely and improve the product to fit their needs.
This kind of agile workflow requires people with an autonomous working style, who take their own initiatives to improve systems and processes. A high quality product also requires people with a good sense of usability and attention to detail. However, we don’t expect a single team member to possess all of these skills. Instead, we’re looking for dedicated co-workers who are eager to contribute and grow both technically and personally.
Moreover, work-life balance is important to us, and we know that people are creative at different times of the day. You can choose to start early or work late, as long as you are available to your colleagues during core hours, from 10 am - 3 pm.
How does this sound?
Please attach a cover letter and your resume and apply now. We're looking forward to hearing from you!
About us:
Opera is a global web innovator with an engaged and growing base of hundreds of millions of monthly active users who seek a better internet experience. Building on over 25 years of innovation that started with browser products, Opera is now leveraging its brand and highly engaged user base in order to expand its business into new segments. Today, Opera offers users around the world a range of products and services that include PC and mobile browsers, the newsreader Opera News, and apps dedicated to gaming, fintech, e-commerce and classifieds.
Opera is headquartered in Oslo, Norway with major offices in Poland, China, Estonia and Sweden, as well as a presence in many additional countries. Opera is listed on the Nasdaq stock exchange under the “OPRA” ticker symbol.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Cruitive AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Cruitive AB .

Junior projektledare till Unitalent

Administrativ utvecklare
Läs mer Maj 15
Junior projektledare till Unitalent

Nu söker vi en projektledare i början av sin karriär som vill utvecklas med oss! Hos oss hittar du en arbetsplats med en stark teamkänsla och öppen företagskultur där du har möjlighet att sätta en egen prägel på dina arbetsuppgifter.

Om rollen
Rollen som projektledare hos Unitalent är bred och vi ser att du som söker trivs med stor variation i arbetet. Som projektledare hos oss är du den som står i mitten av projekten och ser till att såväl konsult som kund är nöjda och att arbetet flyter på. Hos oss får du jobba med allt från innovativa startups till industriföretag.I rollen som projektledare kommer du också ansvara för ett utav Unitalents större projekt i form av ett mentorsskapsprogram. Ett värdeskapande och viktigt projekt där du som projektledare är en viktig nyckelspelare för att hålla alla delar på plats och ge projektet sin röda tråd. Här välkomnas stort engagemang, nytänkande och viljan till att bidra och förbättra!

Dina uppgifter kommer bland annat innebära att:

Driva projekt i olika storlekar inom olika områden
Följa upp och vidareutveckla Unitalents processer
Kontakt med nya, nuvarande och tidigare kunder
Leda och stötta våra konsulter i deras arbete


Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av att driva projekt, är van med att arbeta systematiskt och står stadigt även under perioder med högre tryck. Grunden i tjänsten är som projektledare, men i det lilla bolaget finns också stora utvecklingsmöjligheter som öppnar upp det för dig att utveckla och forma tjänsten. Vi ser det som positivt om du har kunskaper och intresse inom olika områden.

Om Unitalent
Unitalent är ett konsultföretag som arbetar med studenter och forskare från Linköpings universitet i en mängd olika uppdrag och inom olika områden. Vi vill hjälpa våra kunder med kreativa infallsvinklar och nya lösningar på sina utmaningar. Vi erbjuder därför företag och organisationer att komma i kontakt med drivna studenter och forskare med den senaste kunskapen från universitetet. Unitalent vänder sig till LiUs alla studenter samt forskare och arbetar därmed med kunder inom olika branscher och kompetensområden.

Vi är idag fyra personer som jobbar heltid på Unitalent i olika roller, men i det lilla bolaget är det viktigt att kunna hjälpa varandra där det behövs och jobba brett. Vi har också fyra konsulter som jobbar inhouse hos oss och mellan 50–100 konsulter som arbetar i olika typer av uppdrag varje månad.

Vem söker vi?
Vi tror att denna roll passar dig som är i början av din karriär och som vill utvecklas tillsammans med oss. Vidare söker vi dig som skulle beskriva dig själv som driven, nyfiken och engagerad. Vi tror att du som söker är van vid och uppskattar att arbeta på ett strukturerat sätt, men samtidigt kan vara flexibel i din yrkesroll och snabbt ställa om. Du trivs i rollen som generalist och med att vara den som håller ihop projekten på ett organiserat sätt. Du trivs även med att arbeta med människor och kundnöjdhet är viktigt för dig. Vidare är du en problemlösare och räds inte att hugga i där det behövs. Med ett bra driv och en förmåga att se helheten får du saker att hända, därför passar du hos oss.

Tidigare erfarenhet av projektledning är meriterande. För att trivas i den miljö vi arbetar i tror vi också att du som söker har en akademisk bakgrund, där inriktning på utbildning är mindre viktig.Som en del av ett mindre team ser vi att du värderar nära relationer till dina kollegor och gillar en arbetsplats med högt till tak och nära till skratt.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en arbetsplats med flexibilitet, utmaningar och en stark lagkänsla. Hos oss kommer du som projektledare få möjlighet att jobba med spännande projekt inom olika områden och branscher. Du får i din roll möjlighet till varierande arbetsuppgifter samt möjlighet att själv sätta din prägel på ditt arbete.

Vi värdesätter varandras kompetenser och erfarenheter vilket gör att vi har ett starkt samarbete i bolaget. Hos oss kommer du bli en del av ett team som stöttar varandra och gemensamt arbetar mot uppsatta mål.

Nu erbjuder vi dig möjligheten att vara med och utveckla både bolaget och dig själv, häng med på resan!

Rekrytering sker löpande.
___________________________
Omfattning: 100%
Startdatum: Enligt överenskommelse, med önskemål om start så snart som möjligt
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Arbetsgivare: Unitalent AB
Placeringsort: Linköping/Norrköping

Sista ansökan: 28 maj
__________________________

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta: Viktoria Ringebrant, viktoria@unitalent.se.


Om Unitalent

Unitalent är länken mellan studenter vid Linköpings universitet och näringslivet. Vi erbjuder studenter konsultuppdrag för att vid sidan av studierna skaffa sig erfarenheter och kunskap relevanta för framtida arbetsliv. Unitalent vänder sig till LiUs alla studenter och arbetar därmed med kunder inom olika branscher och kompetensområden.

Ansök nu

Commercial Account Specialist to SyntheticMR

Internationell säljare
Läs mer Mar 1
Junior Commercial Account Specialist to SyntheticMR
Are you a driven and ambitious relationship builder looking for an opportunity to develop professionally and personally? Are you curious about doing that in an exciting and innovative MedTech company where our mission is to improve patient care worldwide? At SyntheticMR, we are looking for someone who would like to grow together with us and contribute to our vision and company by developing and managing our stakeholder accounts. Does it sound interesting? Apply today for the chance to join SyntheticMR as our Junior Commercial Account Specialist!

About SyntheticMR
SyntheticMR’s unique technology supports a faster MR imaging workflow and allows users to follow disease progression and therapy efficacy with greater confidence. We want to make quantitative imaging solutions the standard of care to support more precise diagnosis, reliable monitoring, and personalized treatment strategies. Built on sustainability, innovation, and trust, we strive to improve patient care worldwide.

Our headquarter is based in Linköping and we have regional offices in North America, India, Japan and Germany.

The team
You will be part of our headquarter Commercial team in Linköping and work closely with our Global Account Manager as well as with our Chief Commercial Officer. Developing novel ideas into world class products is not easy - it takes a multi-disciplined, international team of dedicated experts working together to continually uncover the unknown, solve difficult problems, and deliver consistent, medical solutions. How do we do this? With the brilliant minds of our team. We challenge ourselves and our team to use new perspectives, try out new methods and strive for continuous improvements.

About the role As Junior Commercial Account Specialist at SyntheticMR, you will play an important role in the development and management of SyntheticMR’s relationship with stakeholder accounts. You will assist our Global Account Manager and work closely with our various regional sales teams and be the link between the global and regional partnerships. You will also coordinate with different departments such as marketing, R n D and Product management to align plans and actions.

Tasks included in the role are:
• Developing and maintaining partner accounts and related activities
• Analyzing account data, provide forecasts and monitor partner preferences to determine the focus of sales efforts
• Reviewing account budgets and pricing and work to improve cost effectiveness
• Prepare material for partnership presentations

This is a full-time position and you will be placed in our headquarter office in Linköping. International travels will occur.

Are you still a student planning to graduate within the year? The role can also be combined with studies and the working hours would be flexible and set out in discussions between you and our Global Account Manager.

Who are you?
You could either be a student who within the year will receive a university degree in economics, management, industrial engineering, or another relevant field or you have just graduated looking for your first exciting job! No previous work experience is required as our team will help you develop and learn the necessary skills for the role. It is however beneficial if you have some type of international background, for example through university, work or through personal experience.

What we find important is that you are an efficient and natural relationship builder with excellent communication skills. Working independently is easy for you and with your structured and businessfocused mindset, you drive your work forward in collaboration with your team. You are professional, humble, and a trustworthy person with sharp analytical skills. You also have experience working in Microsoft Office and can navigate easily in the program.

Since we are a global organization, you need to be comfortable with professional Swedish as well as English, both written and verbal.

Ansök nu

Relationsskapande affärsutvecklare till Unitalent!

Account manager
Läs mer Feb 27
Nu söker vi en affärsutvecklare på heltid för att komplettera vårt befintliga team på Unitalent. Hos oss hittar du en arbetsplats med en stark teamkänsla och öppen företagskultur där du har möjlighet att sätta egen prägel på dina arbetsuppgifter.

Om rollen
Som affärsutvecklare hos Unitalent kommer du jobba i en varierad roll med stor möjlighet att själv påverka ditt arbete. En viktig del av ditt arbete kommer att vara att jobba med relationen till våra kunder, både nya potentiella kunder och våra befintliga kunder. För att göra detta kommer du kontinuerligt finnas utanför kontorets gränser för att träffa potentiella kunder och identifiera affärsmöjligheter. Förutom att det är viktigt att du trivs i mötet med nya människor är en viktig del i arbetet att du har en förståelse för affärer och ser uppföljning och resultat som en naturlig del av ditt arbete. Om du dessutom har ett intresse för att jobba med kommunikation och sociala medier ser vi det som ett stort plus!

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

Sälj och affärsutveckling i relation till nya kunder
Utveckla befintliga affärer och relationen till befintliga kunder
Delta på olika event för att representera Unitalent
Vara en viktig del i utvecklingen av Unitalent

Även om din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att arbeta med säljprocessen finns det stora utvecklingsmöjligheter i det lilla bolaget vilket möjliggör att du själv kommer kunna utveckla och forma tjänsten.

Om Unitalent
Unitalent är ett konsultföretag som arbetar med studenter och forskare från Linköpings universitet i en mängd olika uppdrag och inom olika områden. Vi vill hjälpa våra kunder med kreativa infallsvinklar och nya lösningar på sina utmaningar. Vi erbjuder därför företag och organisationer att komma i kontakt med drivna studenter och forskare med den senaste kunskapen från universitetet.

Vi är idag fyra personer som jobbar heltid på Unitalent i olika roller, men i det lilla bolaget är det viktigt att kunna hjälpa varandra där det behövs och jobba brett. Vi har också två konsulter som jobbar inhouse hos oss och mellan 50–100 konsulter som arbetar i olika typer av uppdrag varje månad.

Vem söker vi?
Vi söker dig som brinner för mötet med människor och att skapa nya relationer. Du trivs med att mingla och vara i fokus, du har inga problem med att prata inför små eller stora grupper. Vi tror att denna roll passar för dig som är nyfiken och vill utvecklas och lära dig nya saker, samtidigt som du är en doer som ser till att få saker att hända. Likaså värdesätter du ett nära samarbete med kollegor, både för att underlätta arbetet samt för att utvecklas och lära av varandra. Då Unitalent är ett mindre team ser vi att du värderar goda relationer med dina kollegor och gillar en arbetsplats med högt i tak och nära till skratt.

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från arbete inom service och har god vana att bemöta människor och förstå deras behov. Då vi arbetar brett på Unitalent och har kunder inom många olika branscher ser vi det som positivt om du har kunskap och intresse inom flera olika områden. Unitalent är ett bolag som arbetar nära universitetet och erfarenhet av akademin ses som positivt. Det viktigaste är dock att du är öppen och vill lära dig! Om du har intresse för arbete med sociala medier och kommunikation är det meriterande, men inget krav.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en flexibel arbetsplats med stark lagkänsla där vi utmanar och lyfter varandra. Hos oss kommer du få möjlighet att jobba med kunder och uppdrag inom många olika områden och branscher. Du kommer bli en del av ett härligt team där vi hjälper varandra och gemensamt arbetar mot uppsatta mål.
_________________________________________
Omfattning:100%
Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas.
Start:enligt överenskommelse. Gärna under våren 2023
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Arbetsgivare: Unitalent AB
Placeringsort: Teknikringen 7 i Linköping samt Laxholmstorget 3 i Norrköping.

Sista ansökan: 19 mars
Ansök redan idag då rekryteringen sker löpande, vilket innebär att om vi hittar en passande kandidat kan uppdraget komma att tillsättas även innan sista ansökningsdag.
_________________________________________
Frågor? Vid frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta Viktoria Ringebrant, viktoria@unitalent.se


Om Unitalent

Unitalent är länken mellan studenter vid Linköpings universitet och näringslivet. Vi erbjuder studenter konsultuppdrag för att vid sidan av studierna skaffa sig erfarenheter och kunskap relevanta för framtida arbetsliv. Unitalent vänder sig till LiUs alla studenter och arbetar därmed med kunder inom olika branscher och kompetensområden.

Ansök nu

Commercial Account Specialist to SyntheticMR

Internationell säljare
Läs mer Dec 23
Baba

Vi på Cruitive söker en junior HR-stjärna med intresse för digital HR till vårt team! Cruitive är ett modernt och härligt StartUp-bolag där teamkänsla, kul på jobbet och hög kvalitet är våra ledord. Just nu är vi inne i en fantastiskt spännande och rolig fas i bolagets utveckling där mycket händer på en och samma gång, detta gör att vi nu söker efter nya medarbetare och sköna arbetskamrater som är med och utvecklar vårt bolag. Vi behöver bland annat stöttas upp i HR-arbetet, ett speciellt uppdrag hos oss då det handlar om att göra så att HR-arbetet får hjälp av digitala hjälpmedel.

Vi söker därför dig som har gjort minst hälften av en PA-/HR-utbildning eller liknande, är ansvarstagande och självgående samtidigt som du gillar att jobba tätt i ett team. Du är social och har lätt för att komma in i nya grupper, du är lättlärd och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Du får gärna ha en entreprenöriell ådra i dig (om än outforskad) som gör att du har lätt för att se möjligheter och lösa nya uppgifter.

I rollen som junior HR-stjärna hos oss arbetar du tätt ihop med oss andra i teamet. Din uppgift kommer att vara allt från rent rekryteringsarbete, till att granska och utveckla HR-innehållet i systemet. Du kommer att arbeta mycket i teknikens tecken så det är ett plus om du har ett tekniskt intresse. ?
Arbetsuppgifter


Delansvarig för projekt
Följa upp och vidareutveckla projekt
Sätta nya rutiner
Rekryteringsarbete


? Med höga ambitioner och en förmåga att se helheten får du saker att hända, därför passar du hos oss.

För frågor om tjänsten:
Hanna Falk
hanna@cruitive.com
0702535296

asd asd

Ansök nu