Linköping: Spanish speaking customer service in Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Spanish speaking customer service in Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

The company has developed a groundbreaking cloud service for transportation companies. They have customers all over the world.
They are experiencing strong demand of their product and because of that they need to strengthen their customer support department with a Spanish speaking person.
We are looking for an outgoing and self-motivated Spanish speaking person who wants to work with customer support towards Latin America but also towards English speaking customers.


Qualifications for this job
- Excellent customer assistance and problem solving skills.
- Excellent verbal presentation and communication techniques in clear Spanish language with no accent.
- Fluent in English.
- Computer experienced and internet-savvy, and exeprience iPhone and Android user.


As a customer service agent you will primarily work with Spanish speaking customers by supporting them when they contact you needing help with the system.
Customer contacts will take place through different channels: email, web chat and phone/Skype, so you need to have an excellent command of the Spanish language, both verbally and in writing.
It is a very developing work in an international environment where you will interact with a lot of people every day.
As the product is a so called cloud service, travelling will not be required for this position.
You don't need any specific technical knowledge for this position. You will get training regarding the system, but it's important that you are computer experienced and internet-savvy and that you have excellent customer assistance and problem solving skills.
Since we are an international company it's important that you also are fluent in English.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Extrajobb som kundservicekoordinator på SGS

Läs mer Jan 19
Om företaget

SGS, tidigare Synlab, är marknadsledande inom miljö- och livsmedelsanalyser med målbilden att skydda allmänhetens hälsa. De är ett multinationellt företag och varumärke som finns över hela världen med fler än 2 600 kontor och laboratorier med över 90 000 anställda.

SGS är engagerade i övervakning, kontroll och restaurering av vår miljö. De utför laboratorieanalyser, provtagning och konsulttjänster inom detta område och är specialiserade inom vatten- och markanalyser. SGS jobbar för att minimera det oförutsedda och för att säkra kvaliteten i deras kunders livsmedels- och drickvattensproduktion. Till SGS i Linköping söker vi nu en kundservicekoordinator på deltid ca 20%.

Din roll

Du kommer som kundservicekoordinator tillhöra avdelningen Health & Nutrition och ingå i ett kunnigt och engagerat team. Du har en väldigt varierad roll där du blir navet mellan laboratoriet, kunder och säljare/försäljning. Du har flertalet kontaktytor som kan vara allt från privatkunder till kommuner och olika industrier och kommer främst att vägleda samt stötta kunder inom livsmedelsområdet via telefon, e-post och i vissa fall även via kundbesök.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Stöttar kund i tekniska frågor vad gäller analyser och analysresultat inom bland annat mikrobiologi

- Besvarar frågor via e-post, telefon och fysiska besök

- Användarsupport gentemot kund gällande kundsystem och utbud

- Administration av kunder i interna system

Vid framåtanda och initiativtagande så finns även utvecklingsmöjligheter i tjänsten i form av nya arbetsuppgifter. Det finns också goda möjligheter till heltidsjobb under sommaren, vilket är perfekt för dig som kanske studerar och vill jobba extra på sidan av skolan och sedan jobba mer i sommar.

Önskat startdatum: Mitten/slutet av mars 2023

Omfattning: Deltid ca 20% samt extra vid behov pga exempelvis sjukdom eller ökad arbetsbelastning. Kontorstider vardagar.

Placering: SGS Linköping

Din profil

Vi söker dig som har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning inom naturvetenskap. Det är meriterande om du har högskolepoäng alternativt en högskoleexamen inom biologi. Vidare är det meriterande om du har arbetat med något inom mikrobiologi sedan innan, annars ser vi även stort värde i om du har erfarenhet av en liknande roll där kommunikation och support låg i fokus. För denna tjänst behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du som söker är en naturlig problemlösare och trivs med att varje dag erbjuder nya utmaningar och möjligheter. Du är anpassningsbar, ansvarsfull och lägger ett stort fokus på både kvalitet och noggrannhet. Vidare ser vi att du som söker är kommunikativ och serviceminded, med ett gott tålamod och positiv inställning till att hjälpa kunderna på bästa sätt. Du fungerar i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra, och du blickar gärna framåt mot nya utvecklings- och förbättringsmöjligheter. Avslutningsvis tror vi att du som lyckas i rollen trivs med frihet under ansvar och kan strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på +4670-789 34 94. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Kundservicekoordinator på heltid till SGS!

Läs mer Jan 19
Om företaget

SGS, tidigare Synlab, är marknadsledande inom miljö- och livsmedelsanalyser med målbilden att skydda allmänhetens hälsa. De är ett multinationellt företag och varumärke som finns över hela världen med fler än 2 600 kontor och laboratorier med över 90 000 anställda.

SGS är engagerade i övervakning, kontroll och restaurering av vår miljö. De utför laboratorieanalyser, provtagning och konsulttjänster inom detta område och är specialiserade inom vatten- och markanalyser. SGS jobbar för att minimera det oförutsedda och för att säkra kvaliteten i deras kunders livsmedels- och drickvattensproduktion. Till SGS i Linköping söker vi nu en kundservicekoordinator på heltid med start omgående.

Din roll

Du kommer som kundservicekoordinator tillhöra avdelningen Health & Nutrition och ingå i ett kunnigt och engagerat team. Du har en väldigt varierad roll där du blir navet mellan laboratoriet, kunder och säljare/försäljning. Du har flertalet kontaktytor som kan vara allt från privatkunder till kommuner och olika industrier och kommer främst att vägleda samt stötta kunder inom livsmedelsområdet via telefon, e-post och i vissa fall även via kundbesök.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Stötta kund i tekniska frågor vad gäller analyser och analysresultat inom bland annat mikrobiologi

- Besvara frågor via e-post, telefon och fysiska besök

- Användarsupport gentemot kund gällande kundsystem och utbud

- Administration av kunder i interna system

- Spindeln i nätet mellan kund, säljorganisation och labb. Även viss kommunikation med underleverantörer

- Ta fram kundstatistik samt handlägger och utvärdera deklarationskontroll inom detaljhandel utifrån bla EU-förordningen 1169/2011.



Önskat startdatum: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, kontorstider vardagar

Placering: SGS Linköping

Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader, med målbilden att du därefter blir överrekryterad och därmed anställd direkt av SGS.



Din profil

Vi söker dig som har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning inom naturvetenskap. Det är meriterande om du har högskolepoäng alternativt en högskoleexamen inom biologi. Vidare är det meriterande om du har arbetat med något inom mikrobiologi sedan innan, annars ser vi även stort värde i om du har erfarenhet av en liknande roll där kommunikation och support låg i fokus. För denna tjänst behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du som söker är en naturlig problemlösare och trivs med att varje dag erbjuder nya utmaningar och möjligheter. Du är anpassningsbar, ansvarsfull och lägger ett stort fokus på både kvalitet och noggrannhet. Vidare ser vi att du som söker är kommunikativ och serviceminded, med ett gott tålamod och positiv inställning till att hjälpa kunderna på bästa sätt. Du fungerar i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra, och du blickar gärna framåt mot nya utvecklings- och förbättringsmöjligheter. Avslutningsvis tror vi att du som lyckas i rollen trivs med frihet under ansvar och kan strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.





Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på +4670-789 34 94. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Sommarjobb/timanställning på Verisure Operations

Läs mer Jan 11
Sommarjobb/ timanställning på Verisure Operations

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

Som kundtjänstmedarbetare alt larmoperatör hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus.

Din uppgift kan vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Utöver det är försäljning en del av det dagliga arbetet.

Som larmoperatör är fokus istället att skapa trygghet för våra kunder när larmet löser ut genom att analysera larmsignaler och ha kontakt med kunden. I pågående samtal samverkar du med kollegor och externa resurser såsom polis, räddningstjänst och ambulans. Arbetet är en ansvarsfull uppgift i händelsernas centrum där du på riktigt gör skillnad i människors liv.

Vad erbjuder vi?

Vi söker nu nya medarbetare som vill ha ett sommarjobb/ extra jobb att kanske kombinera med studier. Vi har utbildningsstarter under våren och utbildningen är förlagd både vardagar, kvällar och helger under ett par veckor. Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Efter 6 månaders provanställning har du en timlön på för närvarande 173:25kr samt möjlighet till generös provision och säljbonus. Självklart är även utbildningen betald.

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och vana att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan hantera flera olika saker samtidigt med datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundskontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret.

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare

Susanne Lundell Susanne.lundell@verisure.se

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Ansök nu

Är du en stjärna på att ge kundservice?

Läs mer Nov 9
Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

 

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänst medarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och van att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan behålla fokus. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en 4-5 veckors obligatorisk heltidsutbildning som är planerad under hösten och vintern.

 

Skicka din ansökan med personligt brev där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med, samt ditt CV. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jan 5
Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Utöver det är försäljning en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner och en grundlönestege som innebär att när du varit anställd i ett år har du den högsta grundlönenivån som idag är 29.400:-. Utöver grundlön finns möjlighet till generös provision.

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en obligatorisk operatörsutbildning som är planerad under våren.

 

Arbetstiderna varierar under de öppettider för vår kundservice som är vardagar mellan kl 08.00 - 19.00. 

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och vana att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan hantera flera olika saker samtidigt med datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundkontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret.

 

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan.

 

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare

Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

 

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Avenda Solutions AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Avenda Solutions AB .

A highly skilled Java backend developer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 15
About us
Avenda Consulting is a Swedish software consulting company.
We work both with assignments on customer site and in-house projects.


About you
Required competence:
* Expert knowledge in Java development.
* Experience in server development in Java.
* Experience in working with open source projects for Linux.


Good to have:
* Experience in PHP, HTML5 and JavaScript.
* Experience in HTTPRequests and JSON.
* Experience in Eclipse.
* Experience in Tomcat and Git.


As a person you should be outgoing and you need to be able to work both on your own as well as a part of a team.


The work task
We now need to hire a highly skilled Java developer to a client in Linköping.
This is a great opportunity for someone who wants to work in an international environment in a fast growing company.
We are looking for a senior software developer with long experience in Java backend development.
If you have been developing software all your life and if you look at programming as more than just a job, then you are definitely the right person for this position.

Ansök nu

Junior programmerare till molntjänst i Linköping (extrajobb för student)

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 7
Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår kunds mobility as a service-plattform.
Vi kan erbjuda extrajobb inom många olika områden, t.ex. webb (både frontend och backend) och mobila appar (React Native).
Vi kan anpassa arbetstiderna så att jobbet går att kombinera med studierna. Det optimala är om du kan jobba 15-20 timmar per vecka i snitt (du kan jobba mindre eller inte alls när det är tentaperiod). Du får gärna kontakta oss även om du vill jobba mindre än så.


Om dig
Vi söker dig som brinner för programmering och redan har programmerat minst ett större projekt på din fritid och nu vill börja jobba lite extra vid sidan om studierna.


Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du studerar på universitet/högskola med inriktning mjukvaruutveckling.
* Du har ett bra driv och kan jobba självständigt.


Minst ett av följande påståenden stämmer in på dig:
* Du är duktig på Java (alternativt något annat objektorienterat språk).
* Du har utvecklat appar för Android (helst i React Native).
* Du har utvecklat appar för iOS (helst i React Native).
* Du är duktig på webbutveckling. Vi kan erbjuda extrajobb till duktiga och programmeringsintresserade studenter.
Skicka gärna med en länk till ditt GitHub-konto.


Om kunden
Kunden har utvecklat en mobility as a service-plattform som används av transportbolag i hela världen.
Kunden upplever en stark efterfrågan på sin produkt och behöver därför utöka sitt utvecklingsteam.

Ansök nu

A highly skilled Java backend developer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jun 21
About us
Avenda Consulting is a Swedish software consulting company.
We work both with assignments on customer site and in-house projects.


About you
Required competence:
* Expert knowledge in Java development.
* Experience in server development in Java.
* Experience in working with open source projects for Linux.


Good to have:
* Experience in PHP, HTML5 and JavaScript.
* Experience in HTTPRequests and JSON.
* Experience in Eclipse.
* Experience in Tomcat and Git.


As a person you should be outgoing and you need to be able to work both on your own as well as a part of a team.


The work task
We now need to hire a highly skilled Java developer to a client in Linköping.
This is a great opportunity for someone who wants to work in an international environment in a fast growing company.
We are looking for a senior software developer with long experience in Java backend development.
If you have been developing software all your life and if you look at programming as more than just a job, then you are definitely the right person for this position.

Ansök nu