Linköping: Customer Success Associate to TaxiCaller (Linköping)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Success Associate to TaxiCaller (Linköping) i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

About this position
As a customer success associate you will work with customers by helping them to start using our system in the best way possible, making state of the customer calls on a regular basis to existing customers and by supporting them when they contact us needing help with our system.
Customer contacts will take place through different channels: email, web chat and phone/Skype, so you need to have an excellent command of the English language, both verbally and in writing.
It is a very developing work in an international environment where you will interact with a lot of people every day.
As our product is a so called cloud service, travelling will not be required for this position.
You don't need any specific technical knowledge for this position. You will get training regarding our system, but it's important that you are computer experienced and internet-savvy and that you have excellent customer assistance and problem solving skills.


About you
We are looking for an outgoing and self-motivated English speaking person.
Qualifications for this job
- Excellent customer assistance and problem solving skills.
- Excellent verbal presentation and communication techniques in clear English language with no accent.
- Computer experienced and internet-savvy, and exeprience iPhone and Android user.
- We see it as a positive if you speak a second language, e.g. Spanish.


About TaxiCaller
TaxiCaller was founded in 2011 and has developed a cloud-based taxi dispatch system with support for iPhone and Android apps which has quickly reached international success and is currently used by taxi companies throughout the world. TaxiCaller's dispatch system is groundbreaking because we use the latest technology in both web solutions and smartphones. We are experiencing strong demand for our product and because of that we need to strengthen our customer support department.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Extrajobb som kundservicekoordinator på SGS

Läs mer Jan 19
Om företaget

SGS, tidigare Synlab, är marknadsledande inom miljö- och livsmedelsanalyser med målbilden att skydda allmänhetens hälsa. De är ett multinationellt företag och varumärke som finns över hela världen med fler än 2 600 kontor och laboratorier med över 90 000 anställda.

SGS är engagerade i övervakning, kontroll och restaurering av vår miljö. De utför laboratorieanalyser, provtagning och konsulttjänster inom detta område och är specialiserade inom vatten- och markanalyser. SGS jobbar för att minimera det oförutsedda och för att säkra kvaliteten i deras kunders livsmedels- och drickvattensproduktion. Till SGS i Linköping söker vi nu en kundservicekoordinator på deltid ca 20%.

Din roll

Du kommer som kundservicekoordinator tillhöra avdelningen Health & Nutrition och ingå i ett kunnigt och engagerat team. Du har en väldigt varierad roll där du blir navet mellan laboratoriet, kunder och säljare/försäljning. Du har flertalet kontaktytor som kan vara allt från privatkunder till kommuner och olika industrier och kommer främst att vägleda samt stötta kunder inom livsmedelsområdet via telefon, e-post och i vissa fall även via kundbesök.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Stöttar kund i tekniska frågor vad gäller analyser och analysresultat inom bland annat mikrobiologi

- Besvarar frågor via e-post, telefon och fysiska besök

- Användarsupport gentemot kund gällande kundsystem och utbud

- Administration av kunder i interna system

Vid framåtanda och initiativtagande så finns även utvecklingsmöjligheter i tjänsten i form av nya arbetsuppgifter. Det finns också goda möjligheter till heltidsjobb under sommaren, vilket är perfekt för dig som kanske studerar och vill jobba extra på sidan av skolan och sedan jobba mer i sommar.

Önskat startdatum: Mitten/slutet av mars 2023

Omfattning: Deltid ca 20% samt extra vid behov pga exempelvis sjukdom eller ökad arbetsbelastning. Kontorstider vardagar.

Placering: SGS Linköping

Din profil

Vi söker dig som har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning inom naturvetenskap. Det är meriterande om du har högskolepoäng alternativt en högskoleexamen inom biologi. Vidare är det meriterande om du har arbetat med något inom mikrobiologi sedan innan, annars ser vi även stort värde i om du har erfarenhet av en liknande roll där kommunikation och support låg i fokus. För denna tjänst behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du som söker är en naturlig problemlösare och trivs med att varje dag erbjuder nya utmaningar och möjligheter. Du är anpassningsbar, ansvarsfull och lägger ett stort fokus på både kvalitet och noggrannhet. Vidare ser vi att du som söker är kommunikativ och serviceminded, med ett gott tålamod och positiv inställning till att hjälpa kunderna på bästa sätt. Du fungerar i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra, och du blickar gärna framåt mot nya utvecklings- och förbättringsmöjligheter. Avslutningsvis tror vi att du som lyckas i rollen trivs med frihet under ansvar och kan strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på +4670-789 34 94. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Kundservicekoordinator på heltid till SGS!

Läs mer Jan 19
Om företaget

SGS, tidigare Synlab, är marknadsledande inom miljö- och livsmedelsanalyser med målbilden att skydda allmänhetens hälsa. De är ett multinationellt företag och varumärke som finns över hela världen med fler än 2 600 kontor och laboratorier med över 90 000 anställda.

SGS är engagerade i övervakning, kontroll och restaurering av vår miljö. De utför laboratorieanalyser, provtagning och konsulttjänster inom detta område och är specialiserade inom vatten- och markanalyser. SGS jobbar för att minimera det oförutsedda och för att säkra kvaliteten i deras kunders livsmedels- och drickvattensproduktion. Till SGS i Linköping söker vi nu en kundservicekoordinator på heltid med start omgående.

Din roll

Du kommer som kundservicekoordinator tillhöra avdelningen Health & Nutrition och ingå i ett kunnigt och engagerat team. Du har en väldigt varierad roll där du blir navet mellan laboratoriet, kunder och säljare/försäljning. Du har flertalet kontaktytor som kan vara allt från privatkunder till kommuner och olika industrier och kommer främst att vägleda samt stötta kunder inom livsmedelsområdet via telefon, e-post och i vissa fall även via kundbesök.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Stötta kund i tekniska frågor vad gäller analyser och analysresultat inom bland annat mikrobiologi

- Besvara frågor via e-post, telefon och fysiska besök

- Användarsupport gentemot kund gällande kundsystem och utbud

- Administration av kunder i interna system

- Spindeln i nätet mellan kund, säljorganisation och labb. Även viss kommunikation med underleverantörer

- Ta fram kundstatistik samt handlägger och utvärdera deklarationskontroll inom detaljhandel utifrån bla EU-förordningen 1169/2011.



Önskat startdatum: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, kontorstider vardagar

Placering: SGS Linköping

Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader, med målbilden att du därefter blir överrekryterad och därmed anställd direkt av SGS.



Din profil

Vi söker dig som har en avslutad och godkänd gymnasieutbildning inom naturvetenskap. Det är meriterande om du har högskolepoäng alternativt en högskoleexamen inom biologi. Vidare är det meriterande om du har arbetat med något inom mikrobiologi sedan innan, annars ser vi även stort värde i om du har erfarenhet av en liknande roll där kommunikation och support låg i fokus. För denna tjänst behöver du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du som söker är en naturlig problemlösare och trivs med att varje dag erbjuder nya utmaningar och möjligheter. Du är anpassningsbar, ansvarsfull och lägger ett stort fokus på både kvalitet och noggrannhet. Vidare ser vi att du som söker är kommunikativ och serviceminded, med ett gott tålamod och positiv inställning till att hjälpa kunderna på bästa sätt. Du fungerar i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra, och du blickar gärna framåt mot nya utvecklings- och förbättringsmöjligheter. Avslutningsvis tror vi att du som lyckas i rollen trivs med frihet under ansvar och kan strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.





Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare på +4670-789 34 94. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Sommarjobb/timanställning på Verisure Operations

Läs mer Jan 11
Sommarjobb/ timanställning på Verisure Operations

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

Som kundtjänstmedarbetare alt larmoperatör hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus.

Din uppgift kan vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Utöver det är försäljning en del av det dagliga arbetet.

Som larmoperatör är fokus istället att skapa trygghet för våra kunder när larmet löser ut genom att analysera larmsignaler och ha kontakt med kunden. I pågående samtal samverkar du med kollegor och externa resurser såsom polis, räddningstjänst och ambulans. Arbetet är en ansvarsfull uppgift i händelsernas centrum där du på riktigt gör skillnad i människors liv.

Vad erbjuder vi?

Vi söker nu nya medarbetare som vill ha ett sommarjobb/ extra jobb att kanske kombinera med studier. Vi har utbildningsstarter under våren och utbildningen är förlagd både vardagar, kvällar och helger under ett par veckor. Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Efter 6 månaders provanställning har du en timlön på för närvarande 173:25kr samt möjlighet till generös provision och säljbonus. Självklart är även utbildningen betald.

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och vana att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan hantera flera olika saker samtidigt med datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundskontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret.

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare

Susanne Lundell Susanne.lundell@verisure.se

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Ansök nu

Är du en stjärna på att ge kundservice?

Läs mer Nov 9
Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

 

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänst medarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och van att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan behålla fokus. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en 4-5 veckors obligatorisk heltidsutbildning som är planerad under hösten och vintern.

 

Skicka din ansökan med personligt brev där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med, samt ditt CV. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jan 5
Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Utöver det är försäljning en del av det dagliga arbetet. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner och en grundlönestege som innebär att när du varit anställd i ett år har du den högsta grundlönenivån som idag är 29.400:-. Utöver grundlön finns möjlighet till generös provision.

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en obligatorisk operatörsutbildning som är planerad under våren.

 

Arbetstiderna varierar under de öppettider för vår kundservice som är vardagar mellan kl 08.00 - 19.00. 

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och vana att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan hantera flera olika saker samtidigt med datorn som ditt främsta arbetsverktyg. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Grundkrav för anställning är att du fyllt 18 år, har fullt färgseende och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Innan eventuell anställning genomförs en bakgrundkontroll via Länsstyrelsen som innebär b.la kontroll i belastningsregistret.

 

Skicka din ansökan med personligt brev och CV där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan.

 

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare

Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

 

Om oss

Verisure är Europas ledande leverantör av professionellt uppkopplade larmsystem för hemmet med dygnet runt-respons. Företaget växer snabbt och har idag 4.5 miljoner kunder fördelade över 17 länder i Europa och Sydamerika. Vår vision är att skapa trygghet för familjer och företag genom att tillhandahålla marknadens bästa tjänster och produkter. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Taxicaller Nordic AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Taxicaller Nordic AB .

English speaking Account Manager to Linköping

Key account manager
Läs mer Jan 20
About this position
TaxiCaller is looking to expand our sales them with an Account Mangager who will primarily work with our leads and customers in North America.
TaxiCaller has a strong inbound strategy, and you will mostly work with assigned qualified leads.
A lead is a taxi company (or other kinds of transportation companies) who is looking to upgrade their dispatch system.
You will work with the full sales cycle from first demo to a closed deal. After the deal is closed you as an account manager will work together with our excellent support team to make sure we keep our great customer retention.
The sales will mainly be done via web meetings and phone, so travelling will not be required for this position.
It is a very developing work in an international environment where you will interact with a lot of people every day.


About you
We are looking for a person who has excellent skills in closing sales.
* You should have a proven track record with a couple of years’ experience in B2B sales.
* You need to be fluent in English with no accent.
* You need to have a good drive and be able to work independently.
* You have good analytical skills and you are pedagogical.
You don't have to be able to speak Swedish, since TaxiCaller is a true international company with colleagues and customers from all over the world.


We see it as positive if:
* You also speak a second language, e.g. Spanish or French.
* You have previous experience in working with international SaaS sales.


About TaxiCaller
TaxiCaller was founded in 2011 and has developed a cloud-based taxi dispatch system with support for iPhone and Android apps which quickly reached international success and is currently used by taxi companies throughout the world. TaxiCaller's dispatch system is groundbreaking because we use the latest technology in both web solutions and smartphones. We are experiencing strong demand for our product and because of that we need to strengthen our sales department.

Ansök nu

Sommarjobb som programmerare på TaxiCaller i Linköping

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jan 9
Vi kan erbjuda ett antal olika sommarjobb inom mjukvaruutveckling denna sommar. Vi kan erbjuda sommarjobb inom t.ex. webb (både frontend och backend), mobila appar (React Native för Android och iPhone) och AI.
Oavsett vilket område du utvecklar för så kommer det vara direkt relaterat till vårt boknings- och trafikledningssystem som används av transportbolag i hela världen och även av organisationer som FN.
Vi söker dig som brinner för programmering och redan har programmerat minst ett större projekt på din fritid.


Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du studerar på universitet/högskola med inriktning mjukvaruutveckling.
* Du har ett bra driv och kan jobba självständigt.


Minst ett av följande påståenden stämmer in på dig:
* Du är duktig på Java (alternativt något annat objektorienterat språk).
* Du har utvecklat appar för Android (helst i React Native).
* Du har utvecklat appar för iOS (helst i React Native).
* Du är duktig på webbutveckling.


Tekniker och språk som vi jobbar med:
Java med mysql som databas.
Micro services där vi kör med redis som in memory data store samt mysql som databas.
React-native med redux och TypeScript.


Om ansökan
Vänligen skicka med en länk till ditt GitHub-konto med den källkod du har möjlighet att dela från eventuella egna projekt som du har gjort.


Om TaxiCaller Nordic AB
TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform som snabbt har nått internationella framgångar och används idag av transportbolag i hela världen. Inledningsvis var vårt fokus på erbjuda vårt system till taxibolag, men vi har nu breddat oss och erbjuder vårt system till andra typer av transportbolag också, t.ex. bussbolag, och även till stora organisationer som FN.
Vårt system är revolutionerande i och med att vi hela tiden använder den senaste teknologin inom både webb-lösningar och smarta mobiler (iPhone och Android). Vi upplever en stark efterfrågan på vår produkt och vi behöver därför utöka vår utvecklingsavdelning, både med fast anställda och sommarjobbare.
Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping.
Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller

Ansök nu

Junior programmerare till TaxiCaller i Linköping (extrajobb för student)

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Sep 5
Vi på TaxiCaller söker dig som vill vara med och utveckla vår mobility as a service-plattform.
Vi erbjuda extrajobb inom många olika områden, t.ex. webb (både frontend och backend), mobila appar (React Native för Android och iPhone) och AI.
Oavsett vilket område du utvecklar för så kommer det vara direkt relaterat till vårt boknings- och trafikledningssystem som används av transportbolag i hela världen.
Vi kan anpassa arbetstiderna så att jobbet går att kombinera med studierna. Det optimala är om du kan jobba 15-20 timmar per vecka i snitt (du kan jobba mindre eller inte alls när det är tentaperiod). Du får gärna kontakta oss även om du vill jobba mindre än så.


Om dig
Vi söker dig som brinner för programmering och redan har programmerat minst ett större projekt på din fritid och nu vill börja jobba lite extra vid sidan om studierna.


Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du studerar på universitet/högskola med inriktning mjukvaruutveckling.
* Du har ett bra driv och kan jobba självständigt.


Minst ett av följande påståenden stämmer in på dig:
* Du är duktig på Java (alternativt något annat objektorienterat språk).
* Du har utvecklat appar för Android (helst i React Native).
* Du har utvecklat appar för iOS (helst i React Native).
* Du är duktig på webbutveckling. Vi kan erbjuda extrajobb till duktiga och programmeringsintresserade studenter.


Om ansökan
Vänligen skicka med en länk till ditt GitHub-konto med den källkod du har möjlighet att dela från eventuella egna projekt som du har gjort. Skicka gärna med direktlänkar till de projekt som du har kodat helt på egen hand (ej skolprojekt) och som du är mest nöjd med.


Om oss
TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform som snabbt har nått internationella framgångar och används idag av transportbolag i hela världen. Inledningsvis var vårt fokus på erbjuda vårt system till taxibolag, men vi har nu breddat oss och erbjuder vårt system till andra typer av transportbolag också, t.ex. bussbolag.
Vårt system är revolutionerande i och med att vi hela tiden använder den senaste teknologin inom både webb-lösningar och smarta mobiler (iPhone och Android). Vi upplever en stark efterfrågan på vår produkt och vi behöver därför utöka vår utvecklingsavdelning.
Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping.
Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller

Ansök nu

UX och grafisk designer till TaxiCaller i Linköping

Grafisk formgivare
Läs mer Aug 19
TaxiCaller söker dig som brinner för grafisk design och användarvänliga system.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara ansvarig för allt det grafiska hos oss, från UX-designen i våra appar till det grafiska i vårt marknadsföringsmaterial.
Du kommer att få hjälpa till med det grafiska inom en rad olika områden hos oss, så det kommer att vara ett mycket omväxlande jobb med många intressanta arbetsuppgifter inom det grafiska, och du kommer själv vara ansvarig för att leda ditt arbete.
Allt arbete kommer att ske från vårt kontor i Linköping.


Om dig
Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du har ett brinnande intresse för UX-design.
* Du har redan hunnit jobba mycket med grafisk design, antingen genom jobb, skola eller privata projekt.
* Du har bra koll på de vanligaste verktygen, t.ex. XD eller Figma, Indesign och Photoshop.
* Du har bra driv och kan jobba självständigt.
Vi ser det som ett plus om du även har erfarenhet av att producera och redigera videos.
Denna tjänst är en heltidstjänst.


Om ansökan
Vänligen skicka med en länk till din portfolio innehållande det du har gjort inom grafisk design och UX-design.


Om oss
TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform som snabbt har nått internationella framgångar och används idag av transportbolag i hela världen. Inledningsvis var vårt fokus på erbjuda vårt system till taxibolag, men vi har nu breddat oss och erbjuder vårt system till andra typer av transportbolag också, t.ex. bussbolag.
Vårt system är revolutionerande i och med att vi hela tiden använder den senaste teknologin inom både webb-lösningar och smarta mobiler (iPhone och Android).
Vi upplever en stark efterfrågan på vår produkt och vi behöver därför utöka vårt team med en UX designer.
Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping.
Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller

Ansök nu

Junior programmerare till TaxiCaller i Linköping (extrajobb för student)

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Jul 22
Vi på TaxiCaller söker dig som vill vara med och utveckla vår mobility as a service-plattform.
Vi erbjuda extrajobb inom många olika områden, t.ex. webb (både frontend och backend), mobila appar (React Native för Android och iPhone) och AI.
Oavsett vilket område du utvecklar för så kommer det vara direkt relaterat till vårt boknings- och trafikledningssystem som används av transportbolag i hela världen.
Vi kan anpassa arbetstiderna så att jobbet går att kombinera med studierna. Det optimala är om du kan jobba 15-20 timmar per vecka i snitt (du kan jobba mindre eller inte alls när det är tentaperiod). Du får gärna kontakta oss även om du vill jobba mindre än så.


Om dig
Vi söker dig som brinner för programmering och redan har programmerat minst ett större projekt på din fritid och nu vill börja jobba lite extra vid sidan om studierna.


Vi söker dig som passar in på följande beskrivning:
* Du studerar på universitet/högskola med inriktning mjukvaruutveckling.
* Du har ett bra driv och kan jobba självständigt.


Minst ett av följande påståenden stämmer in på dig:
* Du är duktig på Java (alternativt något annat objektorienterat språk).
* Du har utvecklat appar för Android (helst i React Native).
* Du har utvecklat appar för iOS (helst i React Native).
* Du är duktig på webbutveckling. Vi kan erbjuda extrajobb till duktiga och programmeringsintresserade studenter.


Om ansökan
Vänligen skicka med en länk till ditt GitHub-konto med den källkod du har möjlighet att dela från eventuella egna projekt som du har gjort. Skicka gärna med direktlänkar till de projekt som du har kodat helt på egen hand (ej skolprojekt) och som du är mest nöjd med.


Om oss
TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform som snabbt har nått internationella framgångar och används idag av transportbolag i hela världen. Inledningsvis var vårt fokus på erbjuda vårt system till taxibolag, men vi har nu breddat oss och erbjuder vårt system till andra typer av transportbolag också, t.ex. bussbolag.
Vårt system är revolutionerande i och med att vi hela tiden använder den senaste teknologin inom både webb-lösningar och smarta mobiler (iPhone och Android). Vi upplever en stark efterfrågan på vår produkt och vi behöver därför utöka vår utvecklingsavdelning.
Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping.
Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller

Ansök nu