Linköping: Kickstarta din karriär som kundrådgivare hos Danske Bank

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kickstarta din karriär som kundrådgivare hos Danske Bank i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-24 // Varaktighet: Heltid

Har du ett brinnande intresse för bank och finans? Vill du få möjlighet att prestera både enskilt och tillsammans med ditt team? Nu finns det möjlighet att få in en fot på en av Nordens ledande finanskoncerner och vara med och driva verksamheten framåt. Kom och bidra med ditt engagemang, utveckla dig själv och bankens affärer! Välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Danske Banks räkning en kundrådgivare till bankens outboundverksamhet. Denna del av banken har ett tydligt uppdrag, att utveckla kundrelationen och förstärka den positiva upplevelsen av banken samt öka kundernas engagemang i banken. Genom proaktiv bearbetning av befintliga och nya privatkunder erbjuder banken individanpassade erbjudanden med ambition att möta kunden där deras intressen finns i dagsläget.

Som kundrådgivare kommer du att arbeta i ett team inom outbounds utringande verksamhet med uppdrag att proaktivt kontakta potentiella privatkunder men till viss del även befintliga. De kunder du dagligen kontaktar har på något sätt visat intresse för ett engagemang inom banken, vanligt förekommande är önskan om beviljat lånelöfte eller förfrågningar via hemsidan kopplat till olika kampanjer och erbjudanden. Genom god service och professionellt bemötande i kundsamtalet leder merparten av dina samtal till ett bokat rådgivningsmöte på något av bankens kontor som sker fysiskt, alternativt via möten online. Tillsammans med övriga teamet har du ett ständigt fokus på att utveckla ert arbetssätt för att skapa mervärde till bankens kunder.

I rollen som kundrådgivare kommer du att få en utbildning via SwedSec för att ta en bolånelicens, detta för att utveckla din spetskompetens inom bolånerelaterade frågor.

#

Du erbjuds


* Betald SwedSec bolånelicens under uppdragets gång, minst 6 mån eller längre in i uppdraget.
* Möjligheten att vara med och bygga teamet mot fortsatt framgång
* En härlig teamkänsla där alla är med och bidrar och stöttar varandra
* En flexibilietet i att kunna arbeta både hemifrån och på kontoret


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som rådgivare ligger fokus på den utringande verksamheten där du arbetar med bolånerelaterade frågor. Ditt uppdrag är att skapaskapa kundvärde och boka möten åt privatrådgivare. Du får även i dagsläget inkommande samtal från kunder som vill boka möten. Du är bankens ansikte utåt och är oftast en av de första kontakterna med banken för både nya och befintliga kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar kring att ta kontakt med kunder, från bankens proaktiva avdelning.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller är ekonomiintresserad.
- Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet.
- Det ses som meriterande om du har tidigare arbetat med kundkontakt och har god telefonvana.

Vi söker dig som är


* Flexibel
* Kommunikativ
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning
* Placering: LINK Business Center, Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Danske Bank är en stor nordisk bank med starka lokala rötter och verksamhet i 12 länder. Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur och söker efter medarbetare med drivet att utveckla sig själva och affären.

Idag arbetar drygt 22 000 medarbetare inom koncernen. Utöver traditionella banktjänster erbjuder Danske Bank också försäkring och pension, bolånekredit, förmögenhetsförvaltning, fastighetsfinansiering och leasingtjänster.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Privatekonomisk rådgivare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Privatekonomisk rådgivare.

Kundansvarig till Söderberg & Partners Bolån

Läs mer Feb 2
Letar du efter en möjlighet att kicka igång din karriär inom rådgivning och försäljning? Då kan detta vara något för dig! Söderberg & Partners Bolån är mitt uppe i en spännande tillväxtresa och vi söker nu nya kundansvariga med fokus på bolån. Vi söker dig som tillsammans med oss vill erbjuda kunderna marknadens bästa upplevelse och bolånetjänst där huvudfokus är att hjälpa samt fånga upp kunder som är intresserade av nya bolån. Är du driven, modig, ansvarsfull och hjälpsam? Driven för att du inte är nöjd förrän kunden valt oss, modig för att du ser fördelar där andra ser nackdelar, ansvarsfull för att du gör allt för att hjälpa kunden, hjälpsam för att du förstår att en bra kundupplevelse är den bästa kundupplevelsen. Brinner du dessutom för samtalet och har en dokumenterad säljerfarenhet så är det dig vi vill ha.

OM TJÄNSTEN
Hos Söderberg & Partners bolån erbjuds du en unik möjlighet att vara med på vår tillväxtresa. Du som inte redan har bolånelicens kommer att få utbildning och hjälp att ta den innan anställningen startar så att du snabbt kan komma in och delta i det fortsatta bygget av vår bolåneverksamhet. Söderberg & Partners Bolån slog upp portarna under sommaren 2020 och har sedan dess haft en stor framgång.

Du kommer att tillhöra ett team om 5 kundansvariga och tillsammans kommer ni spela en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse. Uppdraget är att erbjuda och tillhandahålla konkurrenskraftiga bolån. Ledord är personlig kontakt, hög servicenivå, god kompetens och snabbhet. Som en stor del av ett litet bolag kommer ditt arbete verkligen vara betydelsefullt och du får stora möjligheter till att vara med och påverka såväl verksamheten som bolånebranschen.

Du erbjuds


* En öppen och varm arbetsmiljö med korta beslutsvägar och hjälpsamma och engagerade medarbetare.
* Ett inkluderande ledarskap där delaktighet, nytänkande idéer och egna initiativ ses som nyckelfaktorer för medarbetarnas utveckling, engagemang och bolagets tillväxt.
* En gedigen introduktion till arbetet i form av utbildning inom bolåneregelverk, produktegenskaper och försäljning, samt om det saknas, möjlighet att läsa in SwedSec bolånelicense.
* En trygg anställning hos en arbetsgivare med stabil ägarstruktur och med goda anställningsvillkor i form av bra lönesättning, friskvårdsbidrag, tjänstepension, sjukvårdsförsäkring samt fem veckor semester.


ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundansvarig kommer du vara delaktig i hela bolåneprocessen och ha en kontinuerlig kontakt med kunder via telefon. Under en vanlig arbetsdag så kommer du:


* Prata med potentiella kunder och lägga upp samt hantera bolåneansökningar. Självklart erbjuder du dem din personliga service längs med hela bolåneprocessen!
* Göra kundanalyser utifrån kreditgivarens rutiner och regler samt förbereda kreditbeslut utifrån dessa
* Arbeta mot uppsatta mål inom ärendekvalitet, aktivitet och försäljning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning.
- Har tidigare erfarenhet utav en roll där du arbetat med service och/eller försäljning.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift.

I denna process kommer vi att värdera driv, entusiasm och personliga egenskaper allra högst! Har du ett stort intresse för sälj och vill vara en del av Söderberg & Partners bolåns fortsatta framgång?

I så fall så är du varmt välkommen att söka tjänsten som kundansvarig hos oss.

Som person är du:


* Lagspelare
* Resultatdriven
* Ser rutiner som möjligheter
* Lyhörd i förhållande till kunden
* Älskar samtalet
* Ansvarsfull
* Relationsbyggare


Övrig information


* Anställningsstart: Juni 2023
* Omfattning: Heltid, tills vidare med sex månaders inledande provanställning
* Placering: Centrala Linköping med kontor på Stureplan 13


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och önskemål av Söderberg och Partners Bolån är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Söderberg & Partner Bolån är ett dynamiskt tillväxtbolag som tillsammans med flera starka varumärken vill utmana den svenska bolånemarknaden genom ett mer kundorienterat och serviceinriktat arbetssätt med målsättning att erbjuda marknadens bästa bolånetjänst.

Söderberg & Partners Bolån etablerade sin verksamhet under 2020 och ägs av PO Söderberg & Partner AB samt ett antal olika fastighetsmäklarbolag som är partners till Real Alliance AB. Söderberg & Partners Bolåns målsättning är att utmana storbankerna genom att kombinera modern IT-miljö med ett kundorienterat arbetssätt och bra produktvillkor.

Ansök nu

Kickstarta din karriär som kundrådgivare hos Danske Bank!

Läs mer Jan 24
Har du ett brinnande intresse för bank och finans? Vill du få möjlighet att prestera både enskilt och tillsammans med ditt team? Nu finns det möjlighet att få in en fot på en av Nordens ledande finanskoncerner och vara med och driva verksamheten framåt. Kom och bidra med ditt engagemang, utveckla dig själv och bankens affärer! Välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Danske Banks räkning en kundrådgivare till bankens outboundverksamhet. Denna del av banken har ett tydligt uppdrag, att utveckla kundrelationen och förstärka den positiva upplevelsen av banken samt öka kundernas engagemang i banken. Genom proaktiv bearbetning av befintliga och nya privatkunder erbjuder banken individanpassade erbjudanden med ambition att möta kunden där deras intressen finns i dagsläget.

Som kundrådgivare kommer du att arbeta i ett team inom outbounds utringande verksamhet med uppdrag att proaktivt kontakta potentiella privatkunder men till viss del även befintliga. De kunder du dagligen kontaktar har på något sätt visat intresse för ett engagemang inom banken, vanligt förekommande är önskan om beviljat lånelöfte eller förfrågningar via hemsidan kopplat till olika kampanjer och erbjudanden. Genom god service och professionellt bemötande i kundsamtalet leder merparten av dina samtal till ett bokat rådgivningsmöte på något av bankens kontor som sker fysiskt, alternativt via möten online. Tillsammans med övriga teamet har du ett ständigt fokus på att utveckla ert arbetssätt för att skapa mervärde till bankens kunder.

I rollen som kundrådgivare kommer du att få en utbildning via SwedSec för att ta en bolånelicens, detta för att utveckla din spetskompetens inom bolånerelaterade frågor.

#

Du erbjuds


* Betald SwedSec bolånelicens under uppdragets gång, minst 6 mån eller längre in i uppdraget.
* Möjligheten att vara med och bygga teamet mot fortsatt framgång
* En härlig teamkänsla där alla är med och bidrar och stöttar varandra
* En flexibilietet i att kunna arbeta både hemifrån och på kontoret


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som rådgivare ligger fokus på den utringande verksamheten där du arbetar med bolånerelaterade frågor. Ditt uppdrag är att skapaskapa kundvärde och boka möten åt privatrådgivare. Du får även i dagsläget inkommande samtal från kunder som vill boka möten. Du är bankens ansikte utåt och är oftast en av de första kontakterna med banken för både nya och befintliga kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar kring att ta kontakt med kunder, från bankens proaktiva avdelning.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller är ekonomiintresserad.
- Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet.
- Det ses som meriterande om du har tidigare arbetat med kundkontakt och har god telefonvana.

Vi söker dig som är


* Flexibel
* Kommunikativ
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid. Konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning
* Placering: LINK Business Center, Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Danske Bank är en stor nordisk bank med starka lokala rötter och verksamhet i 12 länder. Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur och söker efter medarbetare med drivet att utveckla sig själva och affären.

Idag arbetar drygt 22 000 medarbetare inom koncernen. Utöver traditionella banktjänster erbjuder Danske Bank också försäkring och pension, bolånekredit, förmögenhetsförvaltning, fastighetsfinansiering och leasingtjänster.

Ansök nu

Landshypotek Bank söker ny kollega till Affärssupport

Läs mer Nov 30
Är du affärsmässig, serviceinriktad och vill göra skillnad för människor varje dag? Då kan det vara dig vi söker till Landshypotek Bank! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Landshypotek Bank a?r en liten bank med en stor uppgift da?r medarbetarna a?r avgo?rande fo?r framga?ng. Landshypotek Bank utgo?rs av cirka 220 engagerade medarbetare pa? 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Sedan 1836 har banken finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk och fo?r fo?retagande pa? landsbygden. Idag erbjuder de ocksa? bola?n till husa?gare utanfo?r storsta?derna samt sparande fo?r alla vars hja?rtan klappar fo?r en levande landsbygd.

Som medarbetare i affa?rssupport samarbetar du na?ra o?vriga avdelningar i banken. Du a?r den som har ba?st kunskap om ba?de processer och system inom bola?n och krediter till jord- och skogsverksamhet. Det dagliga arbetet besta?r av att hantera nya och befintliga kunder genom utbetalningar av la?n och bostadstilltra?den pa? distans.

Du erbjuds


* Att bli en del av ett gäng härlig och få arbeta i fina lokaler
* Att få meriterande bankerfarenhet och växa på ett såväl personligt som professionellt plan


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Betala ut lån där du har tät kontakt med andra banker via telefon
- Planera, bevaka och genomföra bostadstillträden

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av service sedan tidigare
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
- Har god dator- och administrativ kunskap

Det är meriterande om du har tidigare kunskap från bank.

Vi ser gärna att du är:


* Noggrann
* Självgående
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning.
* Placering: Linköping
* Ett utdrag ur belastningsregister samt UC kommer att göras


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Landshypotek Bank är en medlemsägd bank och har sedan starten finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk och företagande på landsbygden. Idag erbjuder banken även bolån till husägare utanför storstäderna samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd. Kontoret i Linköping ligger centralt och erbjuder en dynamisk och utmanade arbetsmiljö i ständig förändring. Läs mer om hur Landshypotek Bank presenterar sig på sin hemsida.

Ansök nu

Kundansvarig Företag

Läs mer Nov 25
Har du en passion för att göra affärer, bygga relationer och överträffa förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Ansvara för kundnöjdhet, lönsamhet och risk för en kundbas bestående av företagskunder inom Retailområde Östergötlands län.

- Tillsammans med ett team av kundstöd och specialister erbjuda affärsmannamässig kvalificerad service utifrån kundens specifika behov.

- Utveckla din kundbas och proaktivt bearbeta nya kunder. Vi har en hög ambition att växa inom företagssegmentet och därför blir prospektering en naturlig del av din arbetsvardag och du följs upp på aktivitetsnivå, intäktsutveckling och kvalitet.

- Ge finansiell rådgivning och skräddarsy mer komplexa affärsupplägg vid behov.

- Löpande bistå kollegorna på privat- och företagssidan i hela Östergötland på bästa möjliga sätt; vi är ett lag som alltid hjälper varandra och utifrån kundens behov och affärens komplexitet sätter vi ihop bästa möjliga kundteam.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.


I denna roll behöver du:
- Stark affärsmässig drivkraft och som tycker om att arbeta strukturerat och målinriktat.

- Ett stort engagemang, en uttalad affärsmässighet och en god analytisk förmåga. Du har ett intresse för att ständigt hålla dig uppdaterad om omvärlden, marknadsutveckling och övriga förhållanden som kan påverka dina kunders affärer.

- Lätt för att bygga relationer och skapa förtroende hos bankens kunder.

- Tidigare erfarenhet som företagsrådgivare eller liknande roll.

- Bidrar till den goda stämning och arbetsglädje som finns hos oss idag.

- Integritet med respekt och förståelse för interna och externa regelverk.


På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
Arbeta tillsammans med professionella kollegor för att leverera kundnytta, lönsamhet och bidra till Swedbanks position i samhället. Vi drivs av affärer samt nöjda kunder och en viktig framgångsfaktor är att vi trivs och har roligt på jobbet." Jenny Lidén, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-12-30.
Arbetsplats: Linköping

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Jenny Lidén +46 76 139 88 17

SACO: Martin A Anthony +46 40 242 664

Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46 70 598 41 07

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

LI-Hybrid

Ansök nu

Privatrådgivare till Nordea i Linköping och Norrköping

Läs mer Nov 4
Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 11204 
Har du en passion för att skapa goda kundupplevelser och kommer personlig service naturligt för dig? Vi rekryterar nu för att fortsätta att växa och letar efter dig som vill bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig privatrådgivning.
Nordea är en ledande bank i Norden som i 200 år verkat för att var en stark och personlig finansiell partner till våra kunder. Vår affär bygger på långsiktiga relationer med kunderna där vi kombinerar vår rådgivningskompetens med våra digitala lösningar för att på bästa sätt ta hand om kundens hela ekonomi. 

Vi erbjuder dig en dynamisk arbetsplats i en bank med höga ambitioner

Som Privatrådgivare spelar du en viktig roll i att hjälpa kunderna planera för morgondagen. Du ger förstklassig rådgivning med inriktning på placeringar, sparande, försäkringar och finansiering. Kunderna möter du digitalt och fysiskt på kontor.

Dina arbetsuppgifter:
* Skapa hög tillgänglighet och kundnöjdhet, där du hjälper kunderna i den kanal de väljer
* Arbeta aktivt för att attrahera nya kunder och utveckla befintliga kundrelationer
* Med ett proaktivt arbetssätt skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat

Vi fortsätter att växa och söker nu fler privatrådgivare till våra kontor i Linköping och Norrköping.
Vi erbjuder en gedigen onboarding tillsammans med andra nya kollegor. Hos oss ges du möjligheter till ständigt lärande och personlig utveckling.
Du brinner för relationen med kunden och vill vara med på vår tillväxtresa

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.
Du har ett gott affärsmannaskap och ett genuint intresse för att hjälpa våra kunder nå sina mål. Du gör det lilla extra för dina kunder och har en naturlig fallenhet för att vinna förtroende och bygga nätverk; med kunder, kollegor och samarbetspartners.  

Vi tror också att du:
* Arbetar resultatinriktat och kopplar på ett personligt sätt kundens behov till våra lösningar
* Utvecklar dina egna kompetenser och delar kunskap med dina kollegor
* Tar till dig ny teknik som du använder i dina möten med kunder
* Tar ansvar för att ditt arbete följer de lagar och regler vi verkar under
* Samarbetar och utvecklas tillsammans med dina kollegor 
* Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift
* Innehar SwedSec-licens för rådgivare inom placeringsrådgivning och/eller bolånelicens

Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Välkommen med din ansökan!
Nästa steg

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt kandidat för rollen. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 20/11/2022.
För mer information om tjänsterna, är du välkommen att kontakta:
* Maria Is/Norrköping, telefon +46 101570216 eller e-post maria.is@nordea.se.
* Evelina Karlsson/Linköping, telefon +46 101564409 eller e-post evelina.karlsson@nordea.se.

Vi tror att mångfald bidrar till att uppnå bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. Bra personer känner ofta bra personer - dela gärna annonsen.
För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Academic Work Sweden AB .

People and Business Coordinator

HR-assistent
Läs mer Feb 4
Nytt
Crowd Collective Linköping växer och nu firar vi 1 år tillsammans med 29 fantastiska kollegor! Om du studerar och är intresserad av ett meriterande extrajobb där du själv får bestämma vilka dagar du kan arbeta i veckan, titta hit! Vill du jobba på en arbetsplats där engagemanget hos kollegorna är utöver det vanliga? Vill du arbeta på ett IT-konsultbolag där du kommer att få vara med och påverka? Hos oss kommer du garanterat få kollegor du trivs med där ett skratt aldrig är långt borta. I rollen som People and Business Coordinator kommer du att få ta ett stort ansvar och garanterat utvecklas!

OM TJÄNSTEN
Crowd Collective är ett konsultbolag som är byggt av sina medarbetare, för sina medarbetare. Vi är personer som vill vara med och driva digitaliseringen framåt och som älskar att ligga i teknisk framkant. Vi värdesätter mänskliga relationer högt och vill dela kompetens, erfarenheter och omtanke med andra människor för att utvecklas och må bra. Som vårt namn antyder består vi av många olika ”crowds” baserat på vår specifika kompetens. I dagsläget har vi fyra crowds; Backend, Embedded, IT management och Business.

Om tjänsten som People and Business Coordinator

I rollen som People and Business Coordinator kommer du att arbeta nära alla kollegor i bolaget, men framförallt nära Business Crowd där fokus ligger på försäljning, rekrytering, HR och marknadsföring. Rollen innebär ett flexibelt extrajobb som under studietiden ger dig meriterande erfarenheter, nya kontakter och framtida möjligheter. Du kommer att hjälpa till i de dagliga operativa uppgifterna, även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med oss engagerad i gemensamma mål, resultat, fortsatta utveckling och tillväxt.

Du kommer framförallt ha ett nära samarbete med Kattis som idag arbetar som People and Business Coordinator och därför kommer dela samma roll som dig, samt Anna och Linda som jobbar som People Partners och vår VD Calle.

ARBETSUPPGIFTER
- Rekryteringsprocessen: Arbeta med allt från annonsering och search fram till att en kandidat får ett jobberbjudande och anställning hos oss. Tänk vad häftigt att få följa en persons resa från CV till att hen blir din nya kollega!
- Administration: Hjälpa till med allt från tidrapportering och reseräkning, till underlag vid anställning och ordna event och gemensamma aktiviteter.
- Marknadsföring: Vara delaktig i planering och genomförande av lokala marknadskampanjer med stora möjligheter att påverka och bidra med dina idéer.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en utbildning inom HR, beteendevetenskap, marknadsföring, ekonomi systemvetenskap eller annan relevant teknisk utbildning och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet från arbeten inom service och kundkontakt där du fått använda din förmåga att ta egna initiativ och eget ansvar
- Har ett intresse för digitalt innehåll och marknadsföring
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och behärskar engelska väl i tal och skrift då vi ibland kommunicerar på engelska.

… och har följande kompetenser:


* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Flexibel
* Självgående


Övrig information


* Start: februari 2023
* Omfattning: Deltid, minst 12 h/vecka fördelat på 2-3 dagar
* Placering: Linköping, LINK Business Center


Kontakt

Vid frågor om tjänsten eller om Crowd Collective Linköping är du välkommen höra av dig till ansvarig rekryterare;

Katarina Kåhre

People and Business Coordinator

073- 64 49 596

katarina.kahre@crowdcollective.com

INFORMATION OM FÖRETAGET
https://www.crowdcollective.com

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Landshypotek Bank

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 3
Nytt
Brinner du för service och har ett intresse för ekonomi- och bankvärlden? Vill du dessutom bli en del av ett härligt team i en spännande organisation? Då är det just dig vi söker till denna tjänst! Urval sker löpande så sök redan idag.

OM TJÄNSTEN
Landshypotek Bank är en annorlunda bank med en stor uppgift där medarbetarna är avgörande för företagets framgång. Företaget är och vill vara en värderingsdriven bank där kulturen inte sitter i väggarna utan visar sig i hur de agerar varje dag i varje kundmöte. Landshypotek Bank utgörs av cirka 220 engagerade medarbetare på 19 kontor som tillsammans bidrar till ett rikare liv i hela landet. Sedan 1836 har företaget finansierat satsningar inom jord- och skogsbruk samt för företagande på landsbygden. Idag erbjuder företaget även bolån till husägare samt sparande för alla vars hjärtan klappar för en levande landsbygd.

Kundservicefunktionen på Landshypotek Bank är en central del i bankens affärsverksamhet och har siktet inställt på att ge kunderna service i världsklass. I denna roll är du ofta kundens första kontakt med banken och spelar därmed en viktig roll i att underlätta både vardagen och att skapa en bra upplevelse. Arbetet varierar och du möter bankens kunder via telefon eller via digitala kanaler. I din roll ingår det även att vara flexibel och du kan behöva stötta upp på andra avdelningar med närliggande arbetsuppgifter.

#

Du erbjuds


* Att bli en del av ett gäng härlig och få arbeta i fina lokaler
* Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler
- Samarbeta med andra avdelningar
- Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av service och administration
- Har ett intresse för ekonomi
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift

OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastringsregister och UC

Vi ser gärna att du är:


* Serviceinriktad
* Kvalitetsmedveten
* Anpassningsbar


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Centrala Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Student som gillar ett aktivt jobb sökes!

Lagerarbetare
Läs mer Feb 3
Nytt
Är du studerande i dagsläget och söker ett extrajobb där du inte behöver sitta still hela dagarna? Då kan det vara dig vi söker! Ansök idag då urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Hjälpmedelsservice Östergötland har arbetat med hjälpmedel sedan 2005 och utför i dag hjälpmedelsförsörjning åt både län, regioner och kommuner - främst i Östergötland. Inom Hjälpmedelsservice Östergötland finns en samlad kompetens där de bland annat arbetar med utprovning, anpassning, underhåll och utbildning gällande hjälpmedel. Företagets uppdrag är att tillhandahålla och anpassa hjälpmedel som ger möjlighet till ett självständigt och oberoende liv.

Nu söker vi på Academic work dig som är student och som vill jobba extra med madrassrekond. Detta innebär att du kommer att rengöra luftpumpade madrasser samt genomföra funktionstest på såväl madrass som pump. Du kommer använda dig av tvättmaskin och torktumlare. Arbetstiden är förlagd på kvällar mellan 16:00-22:00, där du som student förväntas kunna arbeta minst 2 heldagar i veckan.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av sina studier
- Är flexibel och kan vara på plats med kort varsel
- Har goda kunskaper i svenska då det krävs i det dagliga arbetet

#

Vi ser gärna att du är:


* Noggrann
* Anpassningsbar
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, minst 2 heldagar i veckan
* Placering: Vimarkagatan 9 i Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

.Net Utvecklare till Etteplan

Backend-utvecklare
Läs mer Feb 2
Är du en .Net utvecklare och önskar att jobba med innovativ och spännande teknik kan denna roll va rätt för dig. Nu söker Etteplan en ny utvecklare för att stärka upp teamet och fortsätta utvecklingen. Denna roll innebär en variation av arbetsuppgifter, en professionell utveckling och spännande uppdrag. Du kommer att få arbeta självständigt och i team, och ha möjlighet till stora utvecklingsmöjligheter. Skulle detta passa dig, tveka inte på att söka redan idag.

OM TJÄNSTEN

Du erbjuds


* Vara med på en utvecklingsresa
* Arbeta med innovativ teknik
* Spännande och varierande uppdrag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att tillsammans med ditt team arbeta främst med utveckling i .Net och C#. Du kommer även att arbeta med GUI i Windows forms. I den här rollen kommer det också förekomma hantering av data från exempelvis flygutprovning och du kommer att få utveckla algoritmer och avkodning.Då rollen är bred och varierande kan flera programmeringspråk förekomma, så som C++.

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har


* Relevant utbildning inom IT
* Erfarenhet av .Net och C#
* Personligt drivs av att utveckla dig själv och din kompetens


Meriterande om du har


* Kunskaper i C++
* Windows forms
* Har 2 års arbetslivserfarenhet som utvecklare


Som person är du också


* Självgående
* Initiativtagande
* Flexibel


Övrig information


* Vid överenskommelse
* Heltid
* Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
För att gå in och läsa mer om Etteplans verksamhet följ länken: https://www.etteplan.com/sv/kontakta-oss/etteplans-kontor-i-varlden/etteplan-linkoping-teknikringen-2

Ansök nu

Mjukvaruutvecklare inom Ground Truth till växande företag i Linköping

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Feb 2
Har du ett intresse för att arbeta med mjukvaruutveckling inom Ground Truth, och tycker det låter spännande att arbeta med framtidens tekniska utmaningar? Vill du dessutom bli del av ett växande företag med en föränderlig miljö, där såväl mänsklig som artificiell intelligens står i fokus? Ta chansen och sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en mjukvaruutvecklare som både kan bidra med teknisk kompetens och erfarenhet av att leda ett team framåt. Vår kund arbetar med att utveckla programvara för nästa generations avancerade förarassistanssystem och självkörande bilar.

#

Du erbjuds


* En roll i ett innovativt bolag där du jobbar med framtidens teknologi.
* Möjlighet att utveckla både dig själv och din tekniska kompetens.
* En flexibel och utvecklande plats i ett arbetsteam som präglas av motiverande och inspirerade kollegor.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I denna roll kommer du tillhöra ett arbetsteam på 5–8 personer som arbetar agilt med att ansvara för alla steg i utvecklingen för deras produkter, gällande systemunderhåll, implementation och verifiering. Vår kund söker dig som har en vilja att både inspiriera och motivera andra samt arbeta för att göra våra vägar säkrare.

Du kommer bland annat att:


* Arbeta med att kombinera mänsklig och artificiell intelligens.
* Få arbeta med machine learning och 3D-rekonstruktion.
* Vara med och både coacha och leda ett växande team framåt.


Tjänsten passar dig som har ett intresse för att arbeta med avancerade assisterande och självkörande system. Vår kund ser gärna att du har något år erfarenhet av att arbeta i rollen som mjukvaruutvecklare.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom datateknik, eller liknande.
- God erfarenhet av att programmera i C / C++.
- Tidigare arbetat med bild- och signalhantering.
- Erfarenhet av att programmera i Python.
- Kunskap och erfarenhet av att arbeta med Machine Learning

Som person är du:


* Orädd
* Problemlösande
* Har en personlig mognad
* Relationsskapande


#

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Linköping, Mjärdevi


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Kundansvarig till Söderberg & Partners Bolån

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Feb 2
Letar du efter en möjlighet att kicka igång din karriär inom rådgivning och försäljning? Då kan detta vara något för dig! Söderberg & Partners Bolån är mitt uppe i en spännande tillväxtresa och vi söker nu nya kundansvariga med fokus på bolån. Vi söker dig som tillsammans med oss vill erbjuda kunderna marknadens bästa upplevelse och bolånetjänst där huvudfokus är att hjälpa samt fånga upp kunder som är intresserade av nya bolån. Är du driven, modig, ansvarsfull och hjälpsam? Driven för att du inte är nöjd förrän kunden valt oss, modig för att du ser fördelar där andra ser nackdelar, ansvarsfull för att du gör allt för att hjälpa kunden, hjälpsam för att du förstår att en bra kundupplevelse är den bästa kundupplevelsen. Brinner du dessutom för samtalet och har en dokumenterad säljerfarenhet så är det dig vi vill ha.

OM TJÄNSTEN
Hos Söderberg & Partners bolån erbjuds du en unik möjlighet att vara med på vår tillväxtresa. Du som inte redan har bolånelicens kommer att få utbildning och hjälp att ta den innan anställningen startar så att du snabbt kan komma in och delta i det fortsatta bygget av vår bolåneverksamhet. Söderberg & Partners Bolån slog upp portarna under sommaren 2020 och har sedan dess haft en stor framgång.

Du kommer att tillhöra ett team om 5 kundansvariga och tillsammans kommer ni spela en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse. Uppdraget är att erbjuda och tillhandahålla konkurrenskraftiga bolån. Ledord är personlig kontakt, hög servicenivå, god kompetens och snabbhet. Som en stor del av ett litet bolag kommer ditt arbete verkligen vara betydelsefullt och du får stora möjligheter till att vara med och påverka såväl verksamheten som bolånebranschen.

Du erbjuds


* En öppen och varm arbetsmiljö med korta beslutsvägar och hjälpsamma och engagerade medarbetare.
* Ett inkluderande ledarskap där delaktighet, nytänkande idéer och egna initiativ ses som nyckelfaktorer för medarbetarnas utveckling, engagemang och bolagets tillväxt.
* En gedigen introduktion till arbetet i form av utbildning inom bolåneregelverk, produktegenskaper och försäljning, samt om det saknas, möjlighet att läsa in SwedSec bolånelicense.
* En trygg anställning hos en arbetsgivare med stabil ägarstruktur och med goda anställningsvillkor i form av bra lönesättning, friskvårdsbidrag, tjänstepension, sjukvårdsförsäkring samt fem veckor semester.


ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundansvarig kommer du vara delaktig i hela bolåneprocessen och ha en kontinuerlig kontakt med kunder via telefon. Under en vanlig arbetsdag så kommer du:


* Prata med potentiella kunder och lägga upp samt hantera bolåneansökningar. Självklart erbjuder du dem din personliga service längs med hela bolåneprocessen!
* Göra kundanalyser utifrån kreditgivarens rutiner och regler samt förbereda kreditbeslut utifrån dessa
* Arbeta mot uppsatta mål inom ärendekvalitet, aktivitet och försäljning


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasial utbildning.
- Har tidigare erfarenhet utav en roll där du arbetat med service och/eller försäljning.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift.

I denna process kommer vi att värdera driv, entusiasm och personliga egenskaper allra högst! Har du ett stort intresse för sälj och vill vara en del av Söderberg & Partners bolåns fortsatta framgång?

I så fall så är du varmt välkommen att söka tjänsten som kundansvarig hos oss.

Som person är du:


* Lagspelare
* Resultatdriven
* Ser rutiner som möjligheter
* Lyhörd i förhållande till kunden
* Älskar samtalet
* Ansvarsfull
* Relationsbyggare


Övrig information


* Anställningsstart: Juni 2023
* Omfattning: Heltid, tills vidare med sex månaders inledande provanställning
* Placering: Centrala Linköping med kontor på Stureplan 13


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och önskemål av Söderberg och Partners Bolån är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Söderberg & Partner Bolån är ett dynamiskt tillväxtbolag som tillsammans med flera starka varumärken vill utmana den svenska bolånemarknaden genom ett mer kundorienterat och serviceinriktat arbetssätt med målsättning att erbjuda marknadens bästa bolånetjänst.

Söderberg & Partners Bolån etablerade sin verksamhet under 2020 och ägs av PO Söderberg & Partner AB samt ett antal olika fastighetsmäklarbolag som är partners till Real Alliance AB. Söderberg & Partners Bolåns målsättning är att utmana storbankerna genom att kombinera modern IT-miljö med ett kundorienterat arbetssätt och bra produktvillkor.

Ansök nu