Linköping: Butikssäljare med driftsansvar

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare med driftsansvar i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-14 // Varaktighet: Heltid

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Är du redo?

Som säljare med driftsansvar är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till de hittar rätt produkter och lösningar. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och startar kundmöten, svarar på frågor och berättar om våra produkter. I din roll ingår det också att arbeta i kassa och vara en del av varuflödet i form av bland annat påfyllning.

Som driftsansvarig är du också ställföreträdande för team leader och dennes arbetsuppgifter vid behov. Ansvaret innebär att säkerställa butiksdriften och att arbetsleda medarbetarna i enlighet med vårt kundservicekoncept samt företagets regler och riktlinjer.

För att uppnå detta arbetar du bland annat med att:

- Vara tillgänglig och kontakta kunder proaktivt samt alltid sträva efter att ge kundservice i världsklass

- Leda och delegera arbetsuppgifter och butiksrutiner

- Arbeta i team leaders ställe vid behov

- Säkerställa att rutiner för öppning/stängning av butiken efterlevs

- Säkerställa att rutiner för kassaräkning efterlevs

Vem söker vi?

- Avklarad gymnasieutbildning.

- Minst ett år arbetslivserfarenhet inom serviceyrke, meriterande med erfarenhet av arbete med ledarskap.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder och drivs av att få arbeta med försäljning. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. För att trivas i rollen ser vi att det är viktigt att du är drivande, självgående och med en problemlösande förmåga kan lösa situationer som uppstår. Vi tror också att du drivs av att vara i en arbetsmiljö som är kul och snabbrörlig där du förväntas vara flexibel och stresstålig.

Bli en del av oss!

Tycker du rollen låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen är igång och vi gör intervjuer och urval löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än 26 mars 2023.

Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning.

Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chef på: rasmus.lundin@clasohlson.se.

För att veta mer om vi är ett företag som passar Dig, klicka på den här länken (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://open.spotify.com/embed/episode/5hSLMdD0rlz3yBXHtjNLvw?utm_source=generator&theme=0&data=05|01|Rasmus.Ericsson@clasohlson.se|9bb0d03f4f3d4b21e7d408dab7f63b91|080917a78e764eca9b40d8771092fc58|0|0|638024565987226614|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=SJPTUkiidVCjna28hedTKndiyMKxLWFHc2OBofuGFX0=&reserved=0) och lyssna när några av våra medarbetare berättar om hur det är att jobba på Clas Ohlson!

Mångfald & inkludering

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem, för alla typer av människor. Vi uppskattar, respekterar och värderar varandras skillnader och delar med oss av information och kunskap för att lära av varandra. Mångfald är för oss att vara en dynamisk organisation som uppmuntrar till olika idéer och perspektiv. Vi hoppas att du, med din personlighet och bakgrund, vill vara med på vår resa som ska ta oss framåt i ytterligare 100 år. En resa där vi gör det möjligt för alla att bidra med sin fulla potential i vår dagliga verksamhet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Linköping som Butikssäljare, fackhandel.

Kjell & Company Linköping söker säljare med servicekänsla och teknikintr...

Läs mer Apr 9
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genomolika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker två personersom vill arbeta 16% i vår butik i Linköping. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning.Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

Ansök nu

Butiksäljare, Blomsterlandet - Linköping

Läs mer Apr 2
Blomsterlandet i Linköping letar efter en butiksmedarbetare som vill arbeta under högsäsongen.
Blomsterlandet i Linköping söker en entusiastisk butikssäljare för att förstärka deras team. Om du älskar att arbeta med försäljning och service kan detta vara din drömposition!
Som en del av vårt team tror vi att du trivs i ett fartfyllt arbetsklimat och att du brinner för att ge kunderna den bästa möjliga servicen.
Vi söker dig som:
Gillar att interagera med kunder och har lätt för att samarbeta med kollegor.
Är självgående och har en utpräglad känsla för service.
Har en stark drivkraft och klarar av att arbeta i ett högt tempo.
Är strukturerad, ordningsam och kan hantera stressiga situationer.
Besitter grundläggande kunskap om växter.

Meriterande är tidigare erfarenhet inom växtbranschen.
Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera kundservice, varuexponering, varuplockning och andra vanligt förekommande butikssysslor.
Om du känner att detta beskriver dig och att du skulle passa in i vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan!
Om jobbetOrt: LinköpingTjänstgöringsgrad: Tjänsten är på 20 h i veckan med chanser till att ta extra pass.Anställningen startar enligt överenskommelse och pågår fram till vecka 34.
Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt
Varmt välkommen med din ansökan!
Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 64 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.
Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

Ansök nu

Säljare till Tornby/Linköping

Läs mer Mar 14
Vi söker två engagerade och passionerade säljare till vår butik i Linköping.

1 Säljare deltid ca 75% inkl. helger

1 Säljare deltid ca 15% - helg, extra vid behov och under sommaren - perfekt för dig med eftergymnasiala studier.

Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?

Vi säljer produkter till alla med små barn i sin omgivning, vi har valt ut kända varumärken med hög kvalitet och säkerhet. Hos oss hittar ni barnvagnar, bilstolar och allt annat man kan behöva för att mata, sköta, sova och leka.

Vi tror att du som söker

- Vet vad det innebär att ge högklassig service

- Längtar efter varje nytt kundmöte

- Gillar personlig försäljning

- Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål

- Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande

- Vill ha ett riktigt roligt jobb.

I arbetsuppgifterna ingår alla i butiken förekommande uppgifter så som varumottagning, påfyllning, prismärkning, exponering, att hålla butiken ren och fräsch och det viktigaste av allt - att ge våra besökare service i världsklass.

Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett stort plus.

Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte - Sök Nu!

Vi hanterar inkomna ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (31/3)

Start: Maj

Lön: Enligt Handels

Ansök nu

Butikssäljare sökes till yrkesbutik i Linköping

Läs mer Feb 2
Arbetsuppgifter

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad butikssäljare till vår kund i Linköping. Som en del av teamet kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv och professionell köpupplevelse för kunderna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att möta och assistera kunder i butiken. Du kommer att erbjuda professionell rådgivning och produktinformation för att hjälpa kunderna att hitta rätt produkter utifrån deras behov och önskemål. Du kommer också att hantera kassa och kundtransaktioner.

Förutom att ge utmärkt kundservice kommer du även jobba med varuplock, skyltning och att hålla butiken ren och organiserad. Det är viktigt att du har en öga för detaljer och kan arbeta självständigt för att säkerställa att butiken alltid ser inbjudande ut.

Personliga egenskaper

Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande och besitta socialkompetens.

Krav

- Du ska en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%

Anställningsform

Tjänsten är en deltidsanställning på 50% med möjlighet till fler timmar. Vi erbjuder en visstidsanställning på 3 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag-fredag. Du kommer vara anställd hos Storesupport by Job&Talent; och arbeta för vår kund. Start omgående.

Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Butikssäljare sökes till Malmbergs Elektriska i Linköping

Läs mer Jan 4
Har du ett intresse för elektriska produkter och viljan att erbjuda utmärkt service till kunder? Är du redo att ta ditt nästa steg i karriären som en del av ett väletablerat företag inom elmaterial branschen? Då är Malmbergs Elektriska rätt plats för dig.

Om företaget

Malmbergs Elektriska är ett ledande handelshus inom elmaterial branschen och har sedan 1981 levererat kvalitetsprodukter till den nordiska marknaden. Huvudkontor och centrallager är placerat i Kumla med dotterbolag i de nordiska grannländerna. Totalt har bolaget idag 28 proffsbutiker i norden.

Arbetsuppgifter

Som butikssäljare på Malmbergs Elektriska i Linköping kommer du att vara en viktig del i teamet och ansvara för att erbjuda utmärkt kundservice till besökarna. Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Möta och assistera kunder i butiken

- Ge professionell rådgivning och produktinformation

- Hantera kassa och kundtransaktioner

- Varuplock

- Skyltning

- Hålla butiken ren och organiserad

- Inventeringar

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande och besitta socialkompetens.

Krav

- Du ska en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%

Anställningsform

Tjänsten är en deltidsanställning på 50% med möjlighet till fler timmar. Vi erbjuder en visstidsanställning på 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är förlagd måndag-fredag 07.00-16.30. Du arbetar fem dagar i veckan antingen förmiddag eller eftermiddag som går att justera. Du kommer vara anställd hos Storesupport by Job&Talent; och arbeta för vår kund. Start omgående.

Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Clas Ohlson AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Clas Ohlson AB .

Team leader

Avdelningschef, butik
Läs mer Mar 18
Ända sedan starten för mer än 100 år sedan har vi på Clas Ohlson haft en stark företagskultur som präglas av en vilja att göra kunden nöjd. Vi är lagspelare som bryr oss om varandra, våra kunder och resultatet av det vi gör, och vi har ett uttalat mål om att vara ledande inom hållbarhet. Om du delar vår ambition att hela tiden åstadkomma mer kan vi erbjuda dig fantastiska möjligheter att växa både personligen och professionellt. Vi tror på dig.

Kom och väx med oss!

En Team leader på Clas Ohlson har som främsta uppgift att leda, coacha och utveckla sina kollegor för att skapa en positiv kundupplevelse. Som en god förebild deltar du och butikens resterande ledningsgrupp i arbetet på butiksgolvet med att leverera kundservice i världsklass till våra kunder. Ditt dagliga arbete omfattar också uppgifter som säljare där du aktivt hjälper och möter våra kunder, står i kassan och fyller på varor. Det är viktigt att du brinner för försäljning, kundservice och verkligen vill göra skillnad för våra kunder!

Som Team leader hos oss tillämpar du ett coachande ledarskap där du inspirerar medarbetarna till att skapa positiva kundupplevelser och att våga utmana sig själva. Du värnar och uppmuntrar till ett öppet arbetsklimat där dina kollegor delar kunskap, nytänkande och möjligheter till förbättring. Att jobba som Team leader innebär att du genom ditt ledarskap har fokus på att skapa resultat och ett engagerat team som bidrar till de gemensamma målen. Vid behov kan du, eller någon annan medlem av ledningsgruppen, behöva agera ställföreträdande butikschef.

För att lyckas arbetar du bland annat med att:

- Utveckla butiksgruppen genom utbildning, coachning och uppföljning

- Samarbeta tätt med avdelningsansvariga för att skapa en god struktur i den dagliga driften

- Säkerställa medarbetarnas introduktion, utbildning samt löpande kompetensutveckling tillsammans med butikschef

- Följa upp och analysera definierade nyckeltal samt besluta om åtgärder för dessa

Vem söker vi?

- Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom Handel- och administration och/eller butiksledning

- Erfarenhet av arbete i ledande befattning

- Grundläggande färdigheter inom MS Office

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du måste vara 18 år för att arbeta hos oss

För att trivas i rollen som team leader är du en trygg ledare som drivs och inspireras av att få både verksamheten och medarbetare att utvecklas. Du är lyhörd, snabbfotad, lösningsorienterad samt har en mycket god kommunikationsförmåga, både internt med kollegor och externt med samarbetspartners och kunder. Du har också ett strukturerat arbetssätt samt förmåga att planera på kort och lång sikt.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetet är förlagt under såväl dag- som kvällstid samt helg. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning.

Välkommen hem

Clas Ohlson erbjuder en inkluderande och uppmuntrande arbetsmiljö där alla förväntas ta initiativ och våga prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrunder, personligheter, erfarenheter och kompetenser är viktiga för vår framgång.

Förutom möjligheten att växa med oss så erbjuder vi också marknadsmässig lön, personalrabatt, rörlig ersättning, friskvårdsbidrag och kollektivavtal.

Vill du veta mer om oss? Klicka på följande länk och ta del av våra medarbetares berättelser.

Bli en del av oss!

Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder! Ansök redan idag - dock inte senare än 7 april 2024! Rekryteringsprocessen är igång och vi genomför intervjuer och urval löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chef rasmus.lundin@clasohlson.se.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 20
Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Är du redo?

Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till de hittar rätt produkter och lösningar under sitt besök. Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft lyfter du tillsammans med dina kollegor upplevelsen av att handla på Clas Ohlson. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och skapar kundmöten, svarar på frågor och berättar om våra produkter. I din roll ingår det också att arbeta i kassa och vara en del av varuflödet i form av bland annat påfyllning.

Tjänsten är en visstidsanställning på deltid minst 3 timmar i veckan med start enligt överenskommelse och annonsen gäller för båda våra butiker i Linköping.

För att uppnå detta arbetar du bland annat med att:


- Vara tillgänglig och kontakta kunder proaktivt samt alltid sträva efter att ge kundservice i världsklass

- Ha inställningen att göra varje kund nöjd, oavsett situation, men inom givna ramar

- Delta i samtliga arbetsuppgifter i butiken samt följa rutiner och arbetssätt

- Medverka till att utveckla kundmötet, butiksrutiner och arbetsuppgifter

- Hjälpa till i introduktionen och utbildningen för nya medarbetare och kollegor

- Vara delaktig i att butiksytor, bakomlager och kontor är städade och i god ordning

Vem söker vi?

- Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom Handel- och administration eller annan jämförbar utbildning

- Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller någon av våra produktkategorier är meriterande

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder och drivs av att få arbeta med försäljning. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. För att trivas hos oss ser vi det som viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Vi tror också att du motiveras av att vara i en arbetsmiljö som är snabbrörlig där du förväntas vara flexibel och stresstålig.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här i butiken och känna att du kan vara precis den du är. Vår arbetsplats erbjuder en tillåtande och uppmuntrande miljö där vi förväntas ta initiativ och ha mod att prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

För att veta mer om vi är ett företag som passar Dig, klicka på den här länken (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://open.spotify.com/embed/episode/5hSLMdD0rlz3yBXHtjNLvw?utm_source=generator&theme=0&data=05|01|Rasmus.Ericsson@clasohlson.se|9bb0d03f4f3d4b21e7d408dab7f63b91|080917a78e764eca9b40d8771092fc58|0|0|638024565987226614|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=SJPTUkiidVCjna28hedTKndiyMKxLWFHc2OBofuGFX0=&reserved=0)och lyssna när några av våra medarbetare berättar om hur det är att jobba på Clas Ohlson!

Bli en del av oss!

Tycker du rollen låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen är igång och vi gör intervjuer och urval löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än 1 oktober.

Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chefer på: peter.sjolander@clasohlson.se / sanna.samuelsson@clasohlson.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 27
Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Är du redo?

Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till de hittar rätt produkter och lösningar under sitt besök. Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft lyfter du tillsammans med dina kollegor upplevelsen av att handla på Clas Ohlson. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och skapar kundmöten, svarar på frågor och berättar om våra produkter. I din roll ingår det också att arbeta i kassa och vara en del av varuflödet i form av bland annat påfyllning.

För att uppnå detta arbetar du bland annat med att:

- Vara tillgänglig och kontakta kunder proaktivt samt alltid sträva efter att ge kundservice i världsklass

- Ha inställningen att göra varje kund nöjd, oavsett situation, men inom givna ramar

- Delta i samtliga arbetsuppgifter i butiken samt följa rutiner och arbetssätt

- Medverka till att utveckla kundmötet, butiksrutiner och arbetsuppgifter

- Hjälpa till i introduktionen och utbildningen för nya medarbetare och kollegor

- Vara delaktig i att butiksytor, bakomlager och kontor är städade och i god ordning

Vem söker vi?

- Avklarad gymnasieutbildning

- Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller någon av våra produktkategorier

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder och drivs av att få arbeta med personlig försäljning. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. För att trivas hos oss ser vi det som viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Vi tror också att du motiveras av att vara i en arbetsmiljö som är snabbrörlig där du förväntas vara flexibel och stresstålig.

Bli en del av oss!

Tycker du rollen låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen är igång och vi gör intervjuer och urval löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än 12 mars 2023.

Vi söker två nya kollegor. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på deltid (5 respektive 7 timmar i veckan), med start enligt överenskommelse. Utöver grundtiderna finns det möjlighet och en förväntan att kunna arbeta extra vid behov. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning.

Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chef på: rasmus.lundin@clasohlson.se.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här i butiken och känna att du kan vara precis den du är. Vår arbetsplats erbjuder en tillåtande och uppmuntrande miljö där vi förväntas ta initiativ och ha mod att prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

För att veta mer om vi är ett företag som passar Dig, klicka på den här länken (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://open.spotify.com/embed/episode/5hSLMdD0rlz3yBXHtjNLvw?utm_source=generator&theme=0&data=05|01|Rasmus.Ericsson@clasohlson.se|9bb0d03f4f3d4b21e7d408dab7f63b91|080917a78e764eca9b40d8771092fc58|0|0|638024565987226614|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=SJPTUkiidVCjna28hedTKndiyMKxLWFHc2OBofuGFX0=&reserved=0)och lyssna när några av våra medarbetare berättar om hur det är att jobba på Clas Ohlson!

Ansök nu

Deltids Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jul 12
Clas Ohlson brinner för att förenkla livet i varje hem. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Är du redo?

Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till de hittar rätt produkter och lösningar under sitt besök. Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft lyfter du tillsammans med dina kollegor upplevelsen av att handla på Clas Ohlson. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och skapar kundmöten, svarar på frågor och berättar om våra produkter. I din roll ingår det också att arbeta i kassa och vara en del av varuflödet i form av bland annat påfyllning.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid cirka 7 timmar i veckan med start enligt överenskommelse. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning.

För att uppnå detta arbetar du bland annat med att:

- Vara tillgänglig och kontakta kunder proaktivt samt alltid sträva efter att ge kundservice i världsklass

- Ha inställningen att göra varje kund nöjd, oavsett situation, men inom givna ramar

- Delta i samtliga arbetsuppgifter i butiken samt följa rutiner och arbetssätt

- Medverka till att utveckla kundmötet, butiksrutiner och arbetsuppgifter

- Hjälpa till i introduktionen och utbildningen för nya medarbetare och kollegor

- Vara delaktig i att butiksytor, bakomlager och kontor är städade och i god ordning

Vem söker vi?

- Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom Handel- och administration eller annan jämförbar utbildning

- Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller någon av våra produktkategorier är meriterande

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder och drivs av att få arbeta med försäljning. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. För att trivas hos oss ser vi det som viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Vi tror också att du motiveras av att vara i en arbetsmiljö som är snabbrörlig där du förväntas vara flexibel och stresstålig.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här i butiken och känna att du kan vara precis den du är. Vår arbetsplats erbjuder en tillåtande och uppmuntrande miljö där vi förväntas ta initiativ och ha mod att prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

För att veta mer om vi är ett företag som passar Dig, klicka på den här länken (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://open.spotify.com/embed/episode/5hSLMdD0rlz3yBXHtjNLvw?utm_source=generator&theme=0&data=05|01|Rasmus.Ericsson@clasohlson.se|9bb0d03f4f3d4b21e7d408dab7f63b91|080917a78e764eca9b40d8771092fc58|0|0|638024565987226614|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=SJPTUkiidVCjna28hedTKndiyMKxLWFHc2OBofuGFX0=&reserved=0)och lyssna när några av våra medarbetare berättar om hur det är att jobba på Clas Ohlson!

Bli en del av oss!

Tycker du rollen låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen är igång och vi gör intervjuer och urval löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än 15/8 2023

Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryterande chef på: peter.sjolander@clasohlson.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu