Linköping: Arbetsledande receptionist i Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledande receptionist i Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-29 // Varaktighet: Heltid

Trivs du med serviceinriktade arbetsuppgifter i ett växlande arbetstempo? Låter det givande att tillsammans med kompetenta kollegor bidra till ett bra bemötande? Då kan du vara vår nästa arbetsledande receptionist i Linköping!

Om uppdraget
Vi söker till vår kund i Linköping en arbetsledare som tillsammans med andra kollegor även arbetar som receptionist. Med relevant erfarenhet ser vi gärna att du gör det lilla extra i utförandet av arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta hos vår kund där sjukvård, forskning och utbildning möts i moderna miljöer. Vidare kommer du ingå i ett betydelsefullt sammanhang där det första bemötandet har stor påverkan på besökarnas upplevelse.

Uppdraget kommer att starta omgående och inleds med 6 månaders provanställning. Omfattningen är på heltid där du vissa dagar kommer att öppna receptionerna kl. 06.45 och resterande dagar stänga receptionerna kl. 17.15. Du kommer att arbeta tillsammans med kollegor på plats i kundens verksamhet.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att ha en central roll i informationsförmedlingen kring allt som händer i receptionerna. När du arbetar i receptionerna kommer du att hantera mottagandet av besökare, hantera beställningar, patientregistreringar samt ha nära kontakt med kliniker och mottagningar.

I rollen som arbetsledare kommer du ha det övergripande ansvaret för receptionerna och personalen. Ditt ansvar innefattar även:

- Bemanning av personal till receptionerna

- Tidrapportering

- Samverkan med andra aktörer på plats

- Veckoavstämningar med din konsultchef

- Planering och genomförande av gemensamma möten

- Sammanställning av månadsrapporter och statistik

- Planering och upplärning av ny personal samt hantering av vikarier

Du är Bemannias förlängda arm på arbetsplatsen och har förmågan att kunna ta egna beslut inom de ramar som finns.

Dina kvalifikationer

- Gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning

- Arbetslivserfarenhet som receptionist eller av liknande roll

- Tidigare erfarenhet av en samordnande roll alternativt en arbetsledande roll

- Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift

- Goda kunskaper i MS Office

Som person ser vi att du är ansvarsfull och professionell i ditt bemötande samtidigt som du är van vid att organisera och strukturera upp ditt arbete. Du är bekväm med att svara på samtal i telefon och trivs med att ha en personlig kontakt med besökare då du är en viktig representant för hela organisationen.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9/10.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Wilma Polviander, wilma.polviander@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 176 40 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Receptionist, telefonist

Nedan visas andra jobb i Linköping som Receptionist, telefonist.

Studenter, se hit!

Läs mer Jan 27
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning? Vi söker dig för uppdrag ute hos kunder i Linköping! Du är en driven och engagerad student eller en person som har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker extra arbete på timmar/vid behov vid sidan av dina studier eller deltidsarbete. Du behöver vara tillgänglig på dagtid vid behov och kunna hoppa in på kort varsel.

Placering: Linköping Start: Vid behov

Vi söker:

Vi söker dig som är student på högskola eller universitet. Vi söker även dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du ska vara serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska.

Meriterande är om du har erfarenhet av reception, butik, kundsupport eller likande serviceyrken.

Erbjudande:

Du kommer att vara anställd av Manpower Student men arbeta på plats ute hos kund vid behov.

Som konsult på Manpower erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Manpower är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sara Folkesson via mejl, sara.folkesson@manpower.se Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.

Ansök nu

Timanställda receptionister och kundkommunikatörer till sjukhusleverans

Läs mer Jan 29
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service med ett genuint intresse för att hjälpa människor? Vi söker nu efter flera härliga timanställda stjärnor till vårt team!

Vilka är vi?

För oss är arbetsglädje en grundpelare i vårt arbete. Här får du möjligheten till att vara med från början i Coors uppdrag som är inom receptioner och telefonistservice med start i februari 2025 i Linköping. Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med utvecklingsmöjligheter inom ett dedikerat och samarbetsinriktat team.

Vad kommer du att få göra?

Som receptionist kommer du att ge varm och personlig service till patienter, anhöriga och besökare på sjukhusets receptioner. Du arbetar självständigt och professionellt, och ditt stora engagemang för service kommer till nytta. En del av arbetstiden innebär också att du får arbeta som kundkommunikatör och bemanna växeln. 

Exempel på arbetsuppgifter är bland annat:  


• Välkomna besökare i receptionen och hänvisa dem rätt. Vid flertalet av våra receptioner är besökare patienter där vi ankomstregistrerar patientavgifter samt hänvisar rätt
• Kontinuerligt ta emot och administrera bokningar av konferenslokaler samt iordningsställa konferenslokaler
• Att ta emot, vidarebefordra, registrera felanmälningar och åtgärda vid behov 
• Hantera post och paket
• Larmansvarig, vilket innebär att du är kontaktperson för receptionen gentemot verksamheten samt hyresvärd
• Beställning av catering samt leverans till respektive konferensrum.
• Bemanna växeln genom att besvara samtal och hänvisa rätt

 Vem är du?

Som person är du positiv, serviceinriktad och uppskattar variation i arbetet. Du är följsam, lyhörd och ödmjuk samt bidrar till ett gott samarbete. Med din professionalitet, trygghet och engagemang ger du service i stjärnklass.


• Du har goda kunskaper inom svenska och engelska
• Du är tekniskt lättlärd
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke som t.ex. receptionist är meriterande 

Vad erbjuder vi?


• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Fast lön enligt kollektivavtal med årlig lönerevision
• Avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst och sammansvetsat team med en god gemenskap

Om anställningen

Anställningsform: Timanställning vid behov

Placering: Linköping

Arbetstid: Vardagar, varierande tider mellan kl. 07-17

Övrig information och kontaktuppgifter
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta rekryterande chef Maria Sjödin på mejl maria.sjodin@coor.com

Vi genomför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Vill du veta mer, läs här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.

Vi ser fram emot din ansökan, hos Coor är du skillnaden!


Om Coor

Coor skapar de bästa arbetsmiljöerna i Norden – hållbara, glädjefyllda och inspirerande. Vi är över 13.000 medarbetare som jobbar med allt från fastighetsfrågor till restaurang och lokalvård. Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter driver oss framåt. På Coor är du skillnaden!

Ansök nu

Samhällsvägledare till Linköpings Kommun

Läs mer Jan 20
Letar du efterettextrajobb där du får använda dina kunskaper inom kundservice i en samhällsviktig verksamhet? Då har vi uppdraget för dig!
Om uppdraget
Vi söker samhällsvägledare till konsultuppdrag hosvår kund i Linköping.Arbetet är förlagtunder kontorstid påvardagar och du förväntas ha möjlighet att arbeta minst 2 heldagar i veckan. Vissa pass bokas in i förväg men du behöver även vara bekväm med att bokas in på pass akut samma dag.Upplärning för tjänsten sker på plats.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som samhällsvägledare vägleder duallmänheten angående olika samhällsfunktioner. Arbetet innebär;
Kundkontakt via telefon och e-postdär du vägleder och informerar
Administration i verksamhetens ärendehanteringssystem

Dina kvalifikationer
Gymnasiekompetens
Erfarenhet inom serviceyrke
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift
God datorvana

Meriterande
Tidigare erfarenhet avkundtjänst, callcenter eller reception

Vad vi erbjuder digGenom detta uppdrag får du ett roligt och givande extrajobb som utvecklar dina kunskaper inom samhällsfunktioner och breddar ditt kontaktnät inom offentlig verksamhet.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2025-01-21.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du ansvarig rekryterare under kontorstid på vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Husvärd/husvärdinna till Ronald McDonlad hus i Linköping

Läs mer Dec 30
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker en trevlig, empatisk och ansvarsfull person i rollen som husvärd/husvärdinna på Ronald McDonald hus i Linköping. I rollen ansvarar du för att välkomna familjerna till huset som alltid behöver vara bemannat nattetid med en person som kan finnas tillhands för frågor och vara ett stöd för familjerna. Som personal kommer du även hjälpa till med städ, tvätt och övriga sysslor. Efter mottagandet kvällstid sover du kvar för att på morgonen hjälpa till med olika arbetsuppgifter, exempelvis förbereda inför möten, göra i ordning köken, entréerna och öppna kontoret. Arbetstiden är vardags- och helgnätter mellan 19:45-07:45 med s.k. "sovande jour" ca 22:00- 07:00.

Ronald McDonald Hus är en egen icke vinstdrivande stiftelse med visionen att underlätta livet för svårt sjuka barn och deras familjer när barnen genomför behandlingar på sjukhuset. Organisationen erbjuder familjerna boende på Ronald McDonald Hus där de kan vistas i en trygg och trevlig, hemlik miljö. Huset möjliggör miljöomväxling för familjerna och ibland även för de sjuka barnen. Huset ligger ett stenkast från sjukhusområdet dit man tar sig genom en kort promenad.

Personprofil
Vi söker dig som är ödmjuk, brinner för att hjälpa andra och önskar ha ett extrajobb där du gör en godhjärtad insats. Ronald McDonald behöver empatiska och ansvarsfulla personer som kan bemöta familjer i kris och vara lyhörda för deras behov under vistelsen. Vi söker dig som under minst ett år framåt vill jobba ca 4 - 6 nattpass i månaden. Meriterande är volontärsarbete/ideellt arbete och erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Du behöver kunna uppvisa att du inte har något registrerat i belastningsregistret.

Övrigt
Omfattning: 4 - 6 nätter/månad vardagar och helger.
Plats: Linköping
Start: Omgående

Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Gymvärd på deltid till Fitness24Seven i Linköping

Läs mer Dec 16
Som Gymvärd på Fitness24Seven i Linköping kommer du att arbeta i en dynamisk och hälsoinriktad miljö där ditt huvudansvar är att säkerställa att gymmet är i toppskick och att våra medlemmar får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att vara en del av ett engagerat team som värdesätter hälsa och service. 

Tjänsten är en deltidstjänst på 20% där dina arbetstider kommer vara tisdagar och torsdagar mellan 15.15 - 19.15 med önskad start i januari. 

I din roll som Gymvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Bidra till en positiv kundupplevelse genom att motivera, ge utmärkt service och bygga relationer med medlemmar
• Proaktivt möta medlemmars behov samtidigt som du inspirerar och guidar dem mot en hälsosammare livsstil.
• Hålla introduktionsrundor för nya medlemmar och ge dem en välkomnande start på gymmet.
• Hantera försäljningsaktiviteter både inom och utanför anläggningarna
• Genomföra och delta i events och medlemskvällar 
• Svarar på frågor från medlemmar och arbeta som en ambassadör

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och är händig, med ett intresse för maskiner och utrustning. Du har ett starkt intresse för service och försäljning och trivs i en roll där du får ta egna initiativ. Som person är du organiserad och engagerad, med en förmåga att anpassa dig efter olika situationer.

Vidare ser vi att du är relationsbyggande och tycker om att arbeta med människor. Du har ett genuint intresse för träning och hälsa, och ser en långsiktighet i ditt arbete på Fitness24Seven.

Viktigt för tjänsten är:

• Avslutad gymnasieexamen.
• Intresse för service och att arbeta med människor.
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Tidigare erfarenhet från serviceinriktade jobb är meriterande men inget krav. Vi ser också att du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har en god förståelse för engelska. Eftersom rollen innefattar ensamarbete och hantering av betalningsmedel krävs det att du är minst 18 år.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
 

Om Fitness24Seven
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På 20 år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 250 anläggningar i 5 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer. Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Fitness24Seven med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB .

Nu söker vi två receptionister till Linköping

Receptionist, telefonist
Läs mer Aug 6
Bor du i Linköping och vill arbeta inom Reception? Då har du chansen att få arbeta hos vår trivsamma kund. Skicka in din ansökan idag!Om uppdraget
Vi söker två receptionister till vår kund i centrala Linköping som behöver personal till en av sina receptioner. Uppstart kommer att ske under hela vecka 37 så det är viktigt att du finns tillgänglig redan då.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du arbeta inom en reception. Arbetsuppgifterna varierar där du i en verksamhet bland annat kommer ta emot klienter, göra ankomstregistreringar, ge hänvisningar och ta betalt. Du kommer arbeta administrativt med att stödja personalen i huset, ta emot besökare, svara på mejl och göra felanmälningar. Viss posthantering kan även ingå.
Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är strukturerad och noggrann för att passa i rollen. Som person är du framåt och social, initiativtagande och har lätt för att samarbeta. Du kommer att arbeta 07.30-16.00 måndag-fredag under hela hösten med chans till eventuell förlängning.

Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office och god datavana
Meriterande med erfarenhet som receptionist
Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form
Meriterande med kunskaper inom journalföringssystem

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och annonsen kommer att vara kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av Camilla Lundquist, camilla.lundquist@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på073-980 54 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Vikarier till receptioner i Linköping

Receptionist, telefonist
Läs mer Aug 6
Vill du arbeta extra som receptionisti Linköping! Då är du välkommenatt ansöka om att bli vikarie i vår bemanningspool!
Om uppdragetUppdraget innebären behovsanställning som startar efter överenskommelse ochsom innefattarextraarbete vid frånvaro hos ordinarie personal. Frånvaron är både inplanerad och mer akut. Detfinns även möjlighet till utökat arbete under semesterperioder. Det är viktigt att du kan arbeta på vardagar under kontorstid, med möjlighet att bli inringd med kort varsel.
Vår kund har femreceptioner centralt i Linköping ochdu blirförst upplärd av ordinarie personal på plats. Att ingå i vår bemanningspool innebär att vi ringer upp dig som är tillgänglig för att fråga om du kan arbeta samma dag, samma morgon eller för arbetspass längre fram. Därför krävs det att du både är flexibel, kommunikativ och trivs med att arbeta ambulerande.
Du ska ha möjlighet att kunna arbeta minst 2 vardagar i veckan. Arbetstiderna är förlagda till 8 timmars pass med tidigast start kl 6.45 och senaste sluttid kl. 17.15.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist ger du informationsservice till kunder och medarbetare samt hanterar mottagningen av besökare och bud på ett professionellt sätt. Arbetsuppgifter kan också innebära tidsbokningar, kopiering och besöksregistrering. Vi ser att du är bekväm med att svara i telefon och koppla vidare samtal. För rollen ser vi också att du är noggrann och strukturerad såväl som trevlig i ditt bemötande. Att ha ett flexibelt förhållningssätt är en förutsättning då du kommer vikariera för ordinarie personal.
Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office och god datavana
Meriterande med erfarenhet som receptionist
Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan.Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av Camilla Lundquist, camilla.lundquist@bemannia.seeller på nummer 073- 980 54 00Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Orderläggare till Linköping sökes

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jun 25
Har du erfarenhet av orderläggning och vana av olika affärssystem/beställningssystem? Sök till tjänsten redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en orderläggare/artikeldataadministratör till vår kund inom den offentliga sektorn.Du kommer att tillhöra avdelningen inköp, service och logistik. Uppdraget beräknas starta vecka 32 och pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Linköping. Detta är ettkonsultuppdrag via oss på Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är orderläggning och artikeldataadministration. Det är önskvärt att man kan arbeta med båda delarna då manska kunna komma in och bidra på artikeldataadministration, förutom orderläggning.Du kommer att hantera följande delar:
Säkerhetsställaen hög och kontinuerlig kvalitet av artikeldata
Artikeladministration UBW, vilket bland annat omfattar att skapa, ändra och radera master data
Underhålla och kvalitetssäkra verksamhetens register över artiklar, leverantörer och inköpspriser
Objektsspecialist för UBW och Sesam
Kundtjänstärenden
Ansvara för att utveckla och förvalta styrning av artikeldataprocessen där bland annatrevideringsprocess, livscykelhantering samt hantering av olika datastandarder och regelverk ingår
Ansvarar för att tillsammans med intressenter, bygga upp och styra hantering och bearbetning av artikeldata
Handläggning av beställningar på förbrukningsmaterial, medicinteknisk utrustning samt handläggning av inkommande kundtjänstärenden
Handläggning av inkommande inköpsfakturor och felaktiga varumottag
Inkommande avrop för leasingbilar och förmånsbilar
Interna beställningar (catering/gåvor)

Dina kvalifikationer
Gymnasieutbildning
KY-utbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet
Van att jobba i ett affärssystem/beställningssystem, gärna från Unit4då arbetet sker i ekonomisystem Unit4 Business World samt ärendehanteringssystemet Marval
Goda kunskaper isvenska, ibåde tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Arbetslivserfarenheter av administrativt arbete
Personliga egenskaper är att du ärlättlärd, självgående, flexibel, kommunikativ och positiv

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-07-02.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Jun 10
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Maj 31
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Extrapersonal sökes till reception i Linköping

Receptionist, telefonist
Läs mer Maj 29
Bor du i Linköping och vill arbeta extra inom Reception? Då har du chansen att bli vikarie i vår bemanningspool och få arbeta vid behov hos vår trivsamma kund. Skicka in din ansökan idag!Om uppdraget
Vi söker vikarier till vår kund i centrala Linköping som behöver extrapersonal till sina receptioner. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, samma dag eller för arbetspass längre fram.
För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ.
Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du arbeta inom tre verksamheter. Verksamheternas arbetsuppgifter varierar från varandra där du i en verksamhet bland annat kommer ta emot klienter, göra ankomstregistreringar, ge hänvisningar och ta betalt. I de andra två verksamheterna kommer du arbeta mer administrativt med att stödja personalen i huset, ta emot besökare, svara på mejl och göra felanmälningar. I en av verksamheterna kommer du även att gå postrundor.
Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är strukturerad och noggrann för att passa i rollen.

Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office och god datavana
Meriterande med erfarenhet som receptionist
Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och annonsen kommer att vara kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza.ruiz@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070-833 23 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu