Linköping: Office Coordinator: bli vår kontorshjälte

Hitta ansökningsinfo om jobbet Office Coordinator: bli vår kontorshjälte i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Deltid

Söker du efter en deltidstjänst som inte bara passar perfekt med dina övriga åtaganden och intressen, utan som också ger dig en varierad och engagerande arbetsmiljö? Är du en social och entusiastisk person som älskar att skapa struktur samt koordinera och hantera olika administrativa utmaningar i en dynamisk techmiljö? Gör dig då redo att bli en värdefull del av Epishines spännande resa i rollen som vår Office Coordinator!

Om Epishine
Epishine är ett svenskt företag med inriktning på hållbarhet vars teknologi använder inomhusljus för att energiförsörja elektronik. På Epishine främjar vi en kultur av samarbete, kreativitet och nytänkande där vi uppmuntrar våra medarbetare att utmana status quo och driva innovation. Nu växer Epishine och vi söker därför fler drivna talanger som vill växa och utvecklas tillsammans med oss. Gå till www.epishine.com (http://www.epishine.com/) för att läsa mer om Epishine och vår vision.

Vad kommer du att bidra med?
Som Office Coordinator kommer du ha en stödjande roll som möjliggör framgång i alla Epishines team. Du är hjälten som gör vårt nyrenoverade kontor i Linköping till en plats där arbetsglädje och effektivitet går hand i hand. Din viktigaste uppgift? Att se till att vårt kontor fungerar som en välsmord maskin där våra medarbetare vill hänga för att umgås och samarbeta med varandra. Du kommer vara det centrala navet för interna förfrågningar och behov som uppstår; det kan vara allt från att boka företagsevenemang till att fixa en trasig kaffemaskin - inget problem är för stort eller för smått för dig, du löser dem alla med ett leende. Utöver detta kommer du ha ansvar för att sköta allt det dagliga som hör till kontoret, såsom att ta emot och sortera inkommande post och paket, scanna och hantera fakturor, hantera kvitton, säkerställa att förbrukningsmaterial finns på plats och allt därtill.

Vi söker dig som vill arbeta deltid på 50% på vårt kontor i Tornby, Linköping. För rätt person är vi även öppna för andra deltidslösningar.

Vem söker vi?
Då rollen som Office Coordinator på Epishine innehåller breda arbetsuppgifter är det av vikt att du är en flexibel och prestigelös person som gärna utför de arbetsuppgifter som situationen kräver. Du är pålitlig och lägger vikt vid att göra det som du tagit dig an, samtidigt som du är en proaktiv kommunikatör som tar hjälp av dina kollegor vid behov. Utöver detta är du en strukturerad person som har ordning och reda och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du engagerad med en stark vilja att hjälpa andra. Slutligen ser vi att du är en social person som är nyfiken på andra människor och du sprider din positiva energi till dem runt omkring dig.

Utöver dig som person ser vi också att du har erfarenhet av att arbeta administrativt i en liknande koordinerande roll i en dynamisk techmiljö. Du har god datorvana och du är bekväm i Office-paketet. Då Epishines medarbetare utgörs av personer från olika delar av världen är det av vikt att du, utöver svenska, kan kommunicera bekvämt på engelska i både skrift och tal.

Varför ska du jobba på just Epishine?
Vi erbjuder dig en möjlighet att bli del av en spännande resa och chansen att bidra till en mer hållbar planet. Som ett snabbt växande scale-up kommer det finnas stora möjligheter för dig att utvecklas såväl personligt som kompetensmässigt och du kommer ha engagerade kollegor som stöd. På Epishine kommer du vara del av en mångkulturell företagskultur där samarbete, innovation och hållbarhet är i fokus. Utöver detta får du en trygg anställning med kollektivavtalade försäkringar och friskvårdsbidrag.

Om du delar vår passion för hållbarhet och vill vara en del av ett team som driver förändring, då är Epishine rätt plats för dig!


Ansökningsprocess
Lockar den här tjänsten dig? Vi genomför löpande urval så sök till tjänsten redan idag om du är intresserad! Startdatum är flexibelt, men gärna så fort som möjligt om vi får välja.

I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och i processen genomför vi därför personlighets- och logiktester.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Linköping som Administrativ assistent.

Affärsstöd på deltid till A-hub Östergötland!

Läs mer Okt 19
Är du student och söker en flexibel deltidstjänst inom ett expansivt bolag med kollegor som uppmuntrar, firar och har roligt längs vägen? Då kan det vara just dig vi söker!

OM OSS
A-hub öppnade i Linköping för cirka två år sedan och har sedan dess haft en spännande och utvecklande tid som möjliggjort att vi vuxit både som personer och som företag. Under uppstarten har vi inlett flertalet stora kundsamarbeten och bidragit till att många kandidater fått möjligheten att ta sig an nya utmaningar och växa i karriären hos våra kunder.

Vi har över 35 års gemensam erfarenhet från branschen och arbetsmarknaden i Östergötland. Tillsammans har vi haft modet att anta utmaningar med tilltro och samtidigt levererat med mycket goda resultat.

Vi är ett team som kantas av vår egen unika kultur av öppenhjärtlig omtanke, glädje och särskiljande kompetens. Vi är ett gäng som vågar utmana, både varandra och valda sanningar. Vi tror också att det är just det som tilltalar dig - att våga det andra räds och se styrkan i varje individs kraft!

OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som vill ha en flexibel deltidstjänst att bygga upp din arbetslivserfarenhet med under studietiden. Du kommer agera affärsstöd till vår innesäljsfunktion och främst arbeta med prospektering och affärsadministration. Dina arbetsuppgifter är främst kopplade till vårt CRM-system.

A-hub är en medarbetaranpassad arbetsgivare för dig som är målinriktad och gillar att vara med och påverka i en flexibel samt entreprenöriell miljö. Vi erbjuder frihet under ansvar och självklart stort förtroende. Du kommer att vara med på en häftig tillväxtresa där du får vara med och göra skillnad!

VEM ÄR DU?

Vi tror starkt på mänskliga drivkrafter och ambition. Med det sagt vill vi ändå att du studerar på högskola/universitet samt har:

- Ett öga för struktur, du tycker om att ha ordning och reda

- Förmågan att motivera dig själv och arbeta självständigt

- Nyfikenhet och en positiv inställning till nya utmaningar

- Engagemang och en analytisk ådra, samt är initiativtagande och pålitlig

För ett gott samarbete tror vi att du har förmågan och viljan att överträffa förväntningar. Du vill jobba med likasinnade kollegor som uppmuntrar i stället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen!

ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Cirka 4-8 timmar/vecka eller enligt överenskommelse

Placering: Linköping

Lön: Timbaserad

Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör med språkkompetens - Danska

Läs mer Nov 2
Pratar du god flytande danska och gillar administration samt kan börja inom kort för ett nytt spännande uppdrag? Titta då vidare i annonsen och se om du finner dig själv i beskrivningen.

Din roll

Du kommer ha en varierande roll där du hjälper till med teknisk administration av felanmälda produkter som kommer från slutkund.
Produkterna är nyare och varierande och till stor del värmepumpar, TV, vitvaror och el cyklar som är högst 3 år gamla och går på garanti samt köpta utökade garantier av kund.

Exempel på arbetsuppgifter:

* Produkt och ärenderegistrering
* Administrera ärendet och det fortlöpande arbetet kring varje produkt.
* Beställa reservdelar
* Kontakt med underleverantörer och viss kontakt med kunder
* Analys och validering av felkoder på produkten
* Traditionella administrationsuppgifter

För rätt person erbjuder tjänsten ett utmanande, utvecklande och variationsfyllt arbete där man kan fylla på med arbete beroende på teknisk och ett generellt intresse.

Din profil
Vi söker dig som pratar god danska och tycker om när det är mycket på gång, du är driven, initiativtagande och effektiv i ditt sätt att arbeta. Du trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra, och är positiv och nyfiken.

Du har som lägst gymnasieutbildning. Det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta med siffror och dokumentation, samt att du har goda kunskaper i MS Office-paketet.

Tidigare erfarenhet från affärssystem eller ärendesystem är ett plus, men inte ett krav. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom närliggande områden (t.ex. administration, handläggning eller liknande tjänst/bransch)
Vidare pratar du bra Engelska och Svenska då slutkunderna finns i Norden i samtliga länder men ditt huvudsakliga arbete sker mot Danmark och därav söker vi dig som har goda kunskaper i Danska vilket är ett krav i tjänsten.

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan!

Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Office Coordinator: bli vår kontorshjälte!

Läs mer Nov 20
Söker du efter en deltidstjänst som inte bara passar perfekt med dina övriga åtaganden och intressen, utan som också ger dig en varierad och engagerande arbetsmiljö? Är du en social och entusiastisk person som älskar att skapa struktur samt koordinera och hantera olika administrativa utmaningar i en dynamisk techmiljö? Gör dig då redo att bli en värdefull del av Epishines spännande resa i rollen som vår Office Coordinator!

Om Epishine
Epishine är ett svenskt företag med inriktning på hållbarhet vars teknologi använder inomhusljus för att energiförsörja elektronik. På Epishine främjar vi en kultur av samarbete, kreativitet och nytänkande där vi uppmuntrar våra medarbetare att utmana status quo och driva innovation. Nu växer Epishine och vi söker därför fler drivna talanger som vill växa och utvecklas tillsammans med oss. Gå till www.epishine.com (http://www.epishine.com/) för att läsa mer om Epishine och vår vision.

Vad kommer du att bidra med?
Som Office Coordinator kommer du ha en stödjande roll som möjliggör framgång i alla Epishines team. Du är hjälten som gör vårt nyrenoverade kontor i Linköping till en plats där arbetsglädje och effektivitet går hand i hand. Din viktigaste uppgift? Att se till att vårt kontor fungerar som en välsmord maskin där våra medarbetare vill hänga för att umgås och samarbeta med varandra. Du kommer vara det centrala navet för interna förfrågningar och behov som uppstår; det kan vara allt från att boka företagsevenemang till att fixa en trasig kaffemaskin - inget problem är för stort eller för smått för dig, du löser dem alla med ett leende. Utöver detta kommer du ha ansvar för att sköta allt det dagliga som hör till kontoret, såsom att ta emot och sortera inkommande post och paket, scanna och hantera fakturor, hantera kvitton, säkerställa att förbrukningsmaterial finns på plats och allt därtill.

Vi söker dig som vill arbeta deltid på 50% på vårt kontor i Tornby, Linköping. För rätt person är vi även öppna för andra deltidslösningar.

Vem söker vi?
Då rollen som Office Coordinator på Epishine innehåller breda arbetsuppgifter är det av vikt att du är en flexibel och prestigelös person som gärna utför de arbetsuppgifter som situationen kräver. Du är pålitlig och lägger vikt vid att göra det som du tagit dig an, samtidigt som du är en proaktiv kommunikatör som tar hjälp av dina kollegor vid behov. Utöver detta är du en strukturerad person som har ordning och reda och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du engagerad med en stark vilja att hjälpa andra. Slutligen ser vi att du är en social person som är nyfiken på andra människor och du sprider din positiva energi till dem runt omkring dig.

Utöver dig som person ser vi också att du har erfarenhet av att arbeta administrativt i en liknande koordinerande roll i en dynamisk techmiljö. Du har god datorvana och du är bekväm i Office-paketet. Då Epishines medarbetare utgörs av personer från olika delar av världen är det av vikt att du, utöver svenska, kan kommunicera bekvämt på engelska i både skrift och tal.

Varför ska du jobba på just Epishine?
Vi erbjuder dig en möjlighet att bli del av en spännande resa och chansen att bidra till en mer hållbar planet. Som ett snabbt växande scale-up kommer det finnas stora möjligheter för dig att utvecklas såväl personligt som kompetensmässigt och du kommer ha engagerade kollegor som stöd. På Epishine kommer du vara del av en mångkulturell företagskultur där samarbete, innovation och hållbarhet är i fokus. Utöver detta får du en trygg anställning med kollektivavtalade försäkringar och friskvårdsbidrag.

Om du delar vår passion för hållbarhet och vill vara en del av ett team som driver förändring, då är Epishine rätt plats för dig!


Ansökningsprocess
Lockar den här tjänsten dig? Vi genomför löpande urval så sök till tjänsten redan idag om du är intresserad! Startdatum är flexibelt, men gärna så fort som möjligt om vi får välja.

I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och i processen genomför vi därför personlighets- och logiktester.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Ansök nu

Bemanningsadministratör till förskolor T1/Vasastaden

Läs mer Nov 29
Tjänsten är placerad inom Utbildningsförvaltningen som är en av åtta förvaltningar i Linköpings kommun. Vi arbetar för att erbjuda en utbildning med hög kvalitet, från förskola till vuxenutbildning, som ger Linköpingsborna de bästa förutsättningarna att växa, utveckla sina kunskaper och nå sin fulla potential. 

Vill du förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för Linköpingsborna? Hos oss kan du kombinera viktiga uppdrag med en meningsfull vardag. Välkommen till oss! 

Dina arbetsuppgifter
Att vara bemanningsadministratör hos oss innebär att vara ett stöd till ledningen och framförallt till våra verksamheter. Du kommer att ha daglig kontakt och ge service till chefer och medarbetare på våra förskolor. Detta kommer ske både via telefon och e-post men också genom besök i verksamheterna för att lära känna verksamheterna, pedagogerna, den digitala strukturen samt pågående säkerhetsarbete. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter såsom schemaläggning, daglig bemanning, ansvar för IKT samt del i säkerhetsarbetet för våra förskolor och omsorg på kvällar, nätter och helger. Den dagliga bemanningen kommer kräva din närvaro från ca kl. 07.00 på morgonen där du ansvarar för att se över och eventuellt omfördela personal mellan förskolorna i området. Alla som arbetar i förskolan jobbar #förvarjebarn, genom att bidra till fokus på kärnverksamheten, ett professionellt förhållningssätt samt långsiktighet och uthållighet.

Du kommer i huvudsak att arbeta med schemaläggning och samplanering där du vid behov fördelar om personal mellan våra olika förskolor. Vidare kommer du arbeta med olika administrativa system och fungera som en länk mellan förskolorna och biträdande rektor där du ansvarar för schemaläggning och samplanering. Du kommer också ha det övergripande ansvaret för IKT-lösningarna i området vilket bland annat innebär att hålla digital utrustning fungerande, ha kontakt med LKdata samt arbeta för att våra medarbetare har den kompetens som krävs för att använda våra digitala system och stötta i dagliga frågor om system och utrustning. Som säkerhetsombud har du bland annat till uppgift att stödja cheferna att samordna, dokumentera och följa upp säkerhets- och brandskyddsarbete.

Vi söker nu en bemanningsadministratör på en tidsbegränsad anställning.  

Din arbetsplats
Våra förskolor ligger i områdena T1 och Vasastaden med behändigt gång- eller cykelavstånd från vår expedition som i dagsläget är belägen på Brunnsgatan 10. På expeditionen sitter vårt team som med våra olika roller tillsammans leder Förskolor T1/Vasastaden. Teamet består av rektor, tre biträdande rektorer, en specialpedagog, en administratör. Samarbetet med de tre biträdande rektorerna och vår administratör kommer att bli viktigt i din roll som bemanningsadministratör hos oss. Förskolor T1/Vasastaden har i dagsläget sammanlagt 7 förskolor samt en verksamhet med omsorg på kvällar, nätter och helger. Våra förskolor är olika stora och med olika många anställda men sammanlagt har vi ca 90 fantastiska medarbetare.

Du som söker
Vi söker dig som har gymnasial utbildning. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med schemaläggning och bemanningsplanering ses det som meriterande. Vi ser det också som meriterande med erfarenhet av digitala system och vi ser gärna att du arbetat i systemen Google Drive, Infomentor, MDM/VPA och/eller Timecare. Har du erfarenhet av arbete inom förskola ses det som meriterande.Du har en god kommunikativ förmåga i tal och skrift i svenska språket då det är en förutsättning för att kunna utföra förekommande dokumentation och kommunikation med andra.


Som person söker vi dig som är professionell och trygg samt har självinsikt. Att arbeta bra med andra människor kommer naturligt för dig där du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Vi ser även att du är serviceinriktad och tillmötesgående i ditt bemötande och att du har ett prestigelöst förhållningssätt som skapar goda relationer samt att du kommunicerar på ett tydligt sätt. Vidare har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter samtidigt som du ser helheten och det större perspektivet.

Övrig information
När du söker en tjänst i Linköpings kommun registrerar du din ansökan genom inloggning via e-legitimation (såsom BankID eller FrejaID) istället för e-postadress. Saknar du e-legitimation? Vänligen kontakta ansvarig HR-konsult eller chef, så hjälper de dig att registrera din ansökan.

Tillträde: 2023.01.08, eller enligt överenskommelse 

Anställningsform: Tidsbegränsad anställning till och med 2024.07.31

Sysselsättningsgrad: 100%

Antal lediga befattningar: 1 

Ref. nr: 12241

I denna ansökan bifogar du inget personligt brev

Om Linköpings kommun
Linköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats. En stad där allt är möjligt.

Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvalitén för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner. Vi arbetar ständigt med att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan?

Ansök nu

Administratör till Förskola - Sturefors/Bestorp/Brokind

Läs mer Nov 20
Tjänsten är placerad inom Utbildningsförvaltningen som är en av åtta förvaltningar i Linköpings kommun. Vi arbetar för att erbjuda en utbildning med hög kvalitet, från förskola till vuxenutbildning, som ger Linköpingsborna de bästa förutsättningarna att växa, utveckla sina kunskaper och nå sin fulla potential.
Vill du förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för Linköpingsborna? Hos oss kan du kombinera viktiga uppdrag med en meningsfull vardag. Välkommen till oss! 

Dina arbetsuppgifter
Att vara administratör hos oss innebär att vara ett stöd till ledningen och verksamheten. Du kommer att ha daglig kontakt och ge service till rektor, biträdande rektorer, medarbetare, barn och vårdnadshavare.

Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter såsom personal- och löneadministration, administration kring barngrupper, ekonomi, inköp och fakturahantering. De administrativa system som används är Heroma, Unit4, W3D3, Timecare och IST. Arbetsuppgifterna utförs med olika administrativa verktyg, i uppdraget ingår också att ge god service. Du kommer att ingå i ett administrativt nätverk där det finns möjlighet att utbyta erfarenheter, få information och kompetensutveckling riktad mot din yrkesgrupp. 

Din arbetsplats
Förskolorna i området i Sturefors, Bestorp och Brokind består av sju förskolor i nära anslutning till naturen. Vår vision: Att varje barn ska lyckas!

Engagemang, kompetens, arbetsglädje är våra ledord!

I området arbetar engagerade och stolta medarbetare med erfarenhet och kompetens. Vi arbetar utifrån läroplanen för förskolan och fokusområde det här utbildningsåret är språkutveckling. Gemensamt tema för förskoleområdet är “Djur och Natur”. Vi satsar på att utveckla förskolornas lek och lärmiljöer för en likvärdighet och ett lustfyllt lärande.

Till vårt område söker vi nu en administratör. I uppdraget har du nära samarbete med rektor, biträdande rektorer och bemanningsadministratör, tillsammans skapar vi de bästa förutsättningarna för barn och personal i vårt område.

Du som söker
Vi söker dig som har gymnasial utbildning. Erfarenhet av arbete med löne-, ekonomi- och/eller personaladministration är meriterande. Du har en god kommunikativ förmåga i tal och skrift i svenska språket då det är en förutsättning för att kunna utföra förekommande dokumentation och kommunikation med andra.

Som person söker vi dig som är trygg, stabil och har driv. Du arbetar självständigt och strukturerat och tar stort ansvar för ditt arbetsområde och för att hålla uppsatta deadlines. Du har god serviceförmåga och kan se de behov som finns inom det administrativa uppdraget. Samarbetar bra med andra och kommunicerar på ett tydligt och positivt sätt. Du har förmåga att anpassa dig till ändrade förutsättningar, du tar också ansvar för ditt uppdrag och är kvalitetsmedveten.

Övrig information
Tillträde: 2024-02-01 eller enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidare

Sysselsättningsgrad: 100%

Antal lediga befattningar: 1

Ref. nr: 12150

I denna ansökan bifogar du inget personligt brev.

Om Linköpings kommun
Linköping är platsen där du möter framtiden. Här finns en snabbt växande stad med hållbarhet, högteknologi och nytänkande i fokus. Vår stad är en välkomnande och livsvänlig plats. En stad där allt är möjligt.

Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvalitén för Linköpingsborna. Som arbetsgivare har vi höga ambitioner. Vi arbetar ständigt med att hitta nya vägar för att på bästa sätt möta våra gemensamma utmaningar. Vill du vara med på resan?

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Epishine AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Epishine AB .

Office Coordinator: bli vår kontorshjälte!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Nov 20
Söker du efter en deltidstjänst som inte bara passar perfekt med dina övriga åtaganden och intressen, utan som också ger dig en varierad och engagerande arbetsmiljö? Är du en social och entusiastisk person som älskar att skapa struktur samt koordinera och hantera olika administrativa utmaningar i en dynamisk techmiljö? Gör dig då redo att bli en värdefull del av Epishines spännande resa i rollen som vår Office Coordinator!

Om Epishine
Epishine är ett svenskt företag med inriktning på hållbarhet vars teknologi använder inomhusljus för att energiförsörja elektronik. På Epishine främjar vi en kultur av samarbete, kreativitet och nytänkande där vi uppmuntrar våra medarbetare att utmana status quo och driva innovation. Nu växer Epishine och vi söker därför fler drivna talanger som vill växa och utvecklas tillsammans med oss. Gå till www.epishine.com (http://www.epishine.com/) för att läsa mer om Epishine och vår vision.

Vad kommer du att bidra med?
Som Office Coordinator kommer du ha en stödjande roll som möjliggör framgång i alla Epishines team. Du är hjälten som gör vårt nyrenoverade kontor i Linköping till en plats där arbetsglädje och effektivitet går hand i hand. Din viktigaste uppgift? Att se till att vårt kontor fungerar som en välsmord maskin där våra medarbetare vill hänga för att umgås och samarbeta med varandra. Du kommer vara det centrala navet för interna förfrågningar och behov som uppstår; det kan vara allt från att boka företagsevenemang till att fixa en trasig kaffemaskin - inget problem är för stort eller för smått för dig, du löser dem alla med ett leende. Utöver detta kommer du ha ansvar för att sköta allt det dagliga som hör till kontoret, såsom att ta emot och sortera inkommande post och paket, scanna och hantera fakturor, hantera kvitton, säkerställa att förbrukningsmaterial finns på plats och allt därtill.

Vi söker dig som vill arbeta deltid på 50% på vårt kontor i Tornby, Linköping. För rätt person är vi även öppna för andra deltidslösningar.

Vem söker vi?
Då rollen som Office Coordinator på Epishine innehåller breda arbetsuppgifter är det av vikt att du är en flexibel och prestigelös person som gärna utför de arbetsuppgifter som situationen kräver. Du är pålitlig och lägger vikt vid att göra det som du tagit dig an, samtidigt som du är en proaktiv kommunikatör som tar hjälp av dina kollegor vid behov. Utöver detta är du en strukturerad person som har ordning och reda och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du engagerad med en stark vilja att hjälpa andra. Slutligen ser vi att du är en social person som är nyfiken på andra människor och du sprider din positiva energi till dem runt omkring dig.

Utöver dig som person ser vi också att du har erfarenhet av att arbeta administrativt i en liknande koordinerande roll i en dynamisk techmiljö. Du har god datorvana och du är bekväm i Office-paketet. Då Epishines medarbetare utgörs av personer från olika delar av världen är det av vikt att du, utöver svenska, kan kommunicera bekvämt på engelska i både skrift och tal.

Varför ska du jobba på just Epishine?
Vi erbjuder dig en möjlighet att bli del av en spännande resa och chansen att bidra till en mer hållbar planet. Som ett snabbt växande scale-up kommer det finnas stora möjligheter för dig att utvecklas såväl personligt som kompetensmässigt och du kommer ha engagerade kollegor som stöd. På Epishine kommer du vara del av en mångkulturell företagskultur där samarbete, innovation och hållbarhet är i fokus. Utöver detta får du en trygg anställning med kollektivavtalade försäkringar och friskvårdsbidrag.

Om du delar vår passion för hållbarhet och vill vara en del av ett team som driver förändring, då är Epishine rätt plats för dig!


Ansökningsprocess
Lockar den här tjänsten dig? Vi genomför löpande urval så sök till tjänsten redan idag om du är intresserad! Startdatum är flexibelt, men gärna så fort som möjligt om vi får välja.

I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och i processen genomför vi därför personlighets- och logiktester.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Ansök nu

Senior Account Executive to accelerate global growth

Key account manager
Läs mer Okt 11
Are you an experienced sales professional with a strong interest in cutting-edge technology, strategic selling and market disruption? Do you enjoy the idea of building long-term relationships with international customers in an entrepreneurial environment, and play a key role in securing the success of a growing business? Then come, join our team and take part of the Epishine journey in the exciting role as Senior Account Executive!

About Epishine
Epishine is a Swedish energy impact company, reimagining the capture of light with market leading printed organic solar cells. Our technology captures indoor light to make electronics self-powered, making cables, disposable batteries and unnecessary maintenance a thing of the past. At Epishine, we foster a culture of collaboration, creativity and innovation where we encourage our employees to challenge the status quo and drive innovation. Our company is now growing and we are looking for more driven talents who want to grow and develop together with us! Go to www.epishine.com to read more about Epishine and our vision.

The mission
We are now in search of experienced sales professionals to join our growing team as an Account Executive. Your mission? To be the driving force behind our success by targeting, engaging, and nurturing relationships with customers on a global market in the segments of IoT, PropTech and Consumer Electronics. Right now, we are in discussions with some major global industry leaders, in which you will have a key role in ensuring long-term success.

Together with your brilliant colleagues in our Marketing & Sales team and our expert engineers, you will establish and implement account strategies, map key stakeholders and present to them the values that Epishine and our indoor solar cell brings. This role includes your areas of expertise within Account Management like; prospecting, handling customer quotes, conducting business discussions and sales contract negotiations, all the way to a finalised agreement. At Epishine, we believe that trust is the foundation of sustainable business, which is why you will work in close collaboration with your accounts and build long-term relations with them to understand their needs and create a joint success.

This role will take you an international adventure as you will travel to important meeting and events for around 60 days per year.

Who are we looking for?
We are looking for someone with extensive experience in strategic international account management and B2B sales, preferably of technical products. Therefore, it is beneficial if you have a technical educational background.

To enjoy this role, you also need to be a secure, confident and trustworthy person with a strong technical interest and a natural capability to form long-term relationships with customers. You are a confident person who drives customer cases forward independently whilst turning to the team to support when necessary. You thrive in a challenging environment where you will constantly break new ground. Epishine is a sustainable company and so are you, persistently developing new markets and sales, focusing your drive on new business opportunities and novel ways forward.

Since we have both colleagues and customers from different parts of the world, you need to speak and write unhindered in English. Even better if you also speak Swedish and/or German.

What do we offer?
At Epishine, we offer the chance to be part of an exciting journey and the opportunity to contribute to a more sustainable planet. As a quickly growing scale-up, there will be opportunities for development, and you will have brilliant colleagues to collaborate with and learn from. Additionally, we offer a secure employment with pension and insurance benefits, flexible working hours, the possibility of working remotely, yearly wellness allowance, an attractive employee stock option program, and a friendly company culture where collaboration, innovation and sustainability are at our core.

Application procedure
Applications are open until the 12th of November, however we might close the application period sooner if we find the right candidate. Starting date is flexible, but as soon as possible if we get to choose!

In the recruitment process, we will be using personality and logic tests. As part of the process, you will also be presented with a case to allow you to showcase your competence.

Do you have questions about the position? Contact our recruiter Emma Bjurling (emma.bjurling@epishine.com)

Ansök nu

Senior Account Executive to accelerate global growth

Key account manager
Läs mer Okt 11
Are you an experienced sales professional with an interest in cutting-edge technology, strategic selling and market disruption? Do you enjoy the idea of building long-term relationships with international customers in an entrepreneurial environment, and play a key role in securing the success of a growing business? Then come, join our team and take part of the Epishine journey in the exciting role as Senior Account Executive!

About Epishine
Epishine is a Swedish energy impact company, reimagining the capture of light with market leading printed organic solar cells. Our technology captures indoor light to make electronics self-powered, making cables, disposable batteries and unnecessary maintenance a thing of the past. At Epishine, we foster a culture of collaboration, creativity and innovation where we encourage our employees to challenge the status quo and drive innovation. Our company is now growing and we are looking for more driven talents who want to grow and develop together with us! Go to www.epishine.com to read more about Epishine and our vision.

The mission
We are now in search of experienced sales professionals to join our growing team as an Account Executive. Your mission? To be the driving force behind our success by targeting, engaging, and nurturing relationships with customers on a global market in the segments of IoT, PropTech and Consumer Electronics. Right now, we are in discussions with some major global industry leaders, in which you will have a key role in ensuring long-term success.

Together with your brilliant colleagues in our Marketing & Sales team and our expert engineers, you will establish and implement account strategies, map key stakeholders and present to them the values that Epishine and our indoor solar cell brings. This role includes your areas of expertise within Account Management like; prospecting, handling customer quotes, conducting business discussions and sales contract negotiations, all the way to a finalised agreement. At Epishine, we believe that trust is the foundation of sustainable business, which is why you will work in close collaboration with your accounts and build long-term relations with them to understand their needs and create a joint success.

This role will take you an international adventure as you will travel to important meeting and events for around 60 days per year.

Who are we looking for?
We are looking for someone with extensive experience in strategic international account management and B2B sales, preferably of technical products. It is beneficial if you have a technical, educational background, but it's not a must - the most important thing is that it's an area that you are interested in.

To enjoy this role, you also need to be a secure, confident and trustworthy person with a technical interest and a natural capability to form long-term relationships with customers. You are a confident person who drives customer cases forward independently whilst turning to the team for support when necessary. Epishine is a sustainable company and so are you, persistently developing new markets and sales, focusing your drive on new business opportunities and novel ways forward.

Since we have both colleagues and customers from different parts of the world, you need to speak and write unhindered in English. Even better if you also speak Swedish and/or German.

Do you feel like you do not tick all of the boxes described above? Do not worry - apply anyway and we will happily assess if you could be a potential match for the Epishine team, either now or in the future.

What do we offer?
At Epishine, we offer the chance to be part of an exciting journey and the opportunity to contribute to a more sustainable planet. As a quickly growing scale-up, there will be opportunities for development, and you will have brilliant colleagues to collaborate with and learn from. Additionally, we offer a secure employment with pension and insurance benefits, flexible working hours, the possibility of working remotely, yearly wellness allowance, an attractive employee stock option program, and a friendly company culture where collaboration, innovation and sustainability are at our core.

Application procedure
Applications are open until the 12th of November, however we might close the application period sooner if we find the right candidate. Starting date is flexible, but as soon as possible if we get to choose!

In the recruitment process, we will be using personality and logic tests. As part of the process, you will also be presented with a case to allow you to showcase your competence.

Do you have questions about the position? Contact our recruiter Emma Bjurling (emma.bjurling@epishine.com)

Ansök nu

Supply Chain Coordinator till Epishine

Logistiker
Läs mer Okt 10
Är du redo att ta dig an en unik möjlighet där du kommer att omfamna den dubbla rollen att arbeta praktiskt och operativt inom försörjningskedjan samtidigt som du driver framsteg inom SCM-processerna? Låter det spännande att arbeta i en varierad roll med praktiskt arbete inom lager, leveranser och operativa inköp, samtidigt som du utvecklar smarta och effektiva processer inom området? Gillar du också tanken på att arbeta i ett växande cleantech-företag med engagerade kollegor från olika delar av världen? Sök då rollen som Supply Chain Coordinator på Epishine!
Om Epishine
Epishine är ett svenskt företag med inriktning på hållbarhet vars teknologi använder inomhusljus för att energiförsörja elektronik. På Epishine främjar vi en kultur av samarbete, kreativitet och nytänkande där vi uppmuntrar våra medarbetare att utmana status quo och driva innovation. Nu växer Epishine och vi söker därför fler drivna talanger som vill växa och utvecklas tillsammans med oss. Gå till www.epishine.com för att läsa mer om Epishine och vår vision.
Ditt uppdrag
Som Epishines Supply Chain Coordinator kommer din roll att vara att definiera, utveckla och förbättra våra supply chain processer och utföra de uppgifter som krävs inom operativa inköp, materialplanering, varumottagning, lagerhållning och leverans. Det innebär att du kommer att:
Placera, administrera och samordna inköpsordrar för att säkerställa tillgänglighet av råmaterial
Ta emot och registrera inkommande gods och transaktioner in och ut från lager och leverans
Förbereda, packa och administrera utgående order
Följa upp inkommande och utgående försändelser
Kommunicera med nyckelpersoner om problem som är relaterade till inkommande varor, såsom försenade eller felaktiga leveranser
Samarbeta nära med vår produktionskoordinator för att säkra en effektiv produktion

Du kommer också att arbeta kontinuerligt med att förbättra och optimera processerna inom supply chain. Du kommer att vara en del av vår Operations Function och rapportera till vår Operations Function Leader. Med ditt bidrag kommer Epishine att kunna fortsätta växa och arbeta mot vår vision att vara i framkant inom tryckta, organiska solceller!
Vem söker vi?
För den här rollen värderar vi din erfarenhet i en liknande roll där du har skaffat praktisk kunskap om processer inom supply chain, inklusive inköp, lagerhållning, leverans m.m. Om du har en utbildning inom logistik eller inköp är det fördelaktigt. Du är van vid att arbeta i Office-paketet, och du förväntas kunna kommunicera effektivt på engelska.
Ditt intresse för att utveckla och förbättra effektiva processer det möjligt för dig att utöva en positiv påverkan på organisationen. Med din förmåga att arbeta självständigt på ett strukturerat och praktiskt sätt säkerställer du att dina uppgifter planeras noggrant och utförs med största effektivitet. Genom att samarbeta smidigt med olika nyckelpersoner både internt och externt, främjar du en positiv teamdynamik och bidrar till gemensam framgång. Din vilja att räcka ut en hjälpande hand och hitta innovativa lösningar visar ditt engagemang för att göra en meningsfull påverkan. Slutligen gör din nyfikenhet och anpassningsförmåga dig väl lämpad för Epishines föränderliga landskap, där förändring omfamnas som en möjlighet till tillväxt.
Vad erbjuder vi?
På Epishine erbjuder vi möjligheten att vara en del av en spännande resa och att bidra till en mer hållbar planet. Som en snabbt växande scale-up kommer det att finnas möjligheter till utveckling, och du kommer att ha briljanta kollegor att samarbeta med. Dessutom erbjuder vi en trygg anställning med pensions- och försäkringsförmåner, friskvårdsbidrag och en företagskultur där samarbete, innovation och hållbarhet utgör kärnan.
Ansökningsprocess
Låter denna roll spännande? Vi går igenom ansökningar löpande, så ansök idag om du är intresserad! Observera att annonsen på vår hemsida är på engelska och intervjuer kommer att hållas på engelska. På Epishine använder vi personlighets- och logiktester som en del av vår rekryteringsprocess.
Har du frågor? Kontakta vår HR- och rekryteringspartner Emma (emma.bjurling@epsihine.com) så hjälper hon dig.

Ansök nu

Supply Chain Coordinator to growing Epishine

Inköpare
Läs mer Okt 10
Are you ready to embark on a unique opportunity where you will embrace the dual role of executing supply chain tasks whilst also driving advancements in the SCM processes? Do you like the idea of working in a varied role with hands-on warehousing, shipping and operative purchasing, as well as crafting smart and efficient processes? Do you also like the idea of working in a growing clean tech-company with passionate colleagues from different parts of the world? Then step into the journey that awaits as Supply Chain Coordinator at Epishine!

About Epishine
Epishine is a Swedish energy impact company, reimagining the capture of light with market leading printed organic solar cells. Our technology captures indoor light to make electronics self-powered, making cables, disposable batteries and unnecessary maintenance a thing of the past. At Epishine, we promote a culture of collaboration, creativity, and innovation, where we encourage our employees to challenge the status quo and drive innovation. Epishine is now growing, and we are therefore seeking more driven talents who want to grow and develop with us. Visit www.epishine.com (http://www.epishine.com/) to learn more about Epishine and our vision.

The mission
As Epishine’s Supply Chain Coordinator your role will be to define, develop and improve our supply chain processes and tasks, as well as perform the tasks required within operative purchasing, material planning, goods receiving, warehousing and shipping. This means that you will be:

- placing, administrating and coordinating purchase orders to secure availability of raw materials

- receiveing and recording incoming goods and transactions in and out from warehouse and shipping

- preparing, packing and administrating outgoing orders

- following up on incoming and outgoing shipments

- communicating with relevant stakeholders any issues that are related to incoming goods, such as late or faulty deliveries

- collaborating closely with our Production Coordinator to secure an efficient production

You will also be working continuously with the improvement and optimization of the processes. You will be part of our Operations Function, and report to our Operations Function Leader. With your contribution, Epishine will be able to keep growing and work towards our vision to be at the forefront of printed, organic solar cells!


Who are we looking for?
For this role, we value your experience in a similar role where you have gained practical knowledge in working with supply chain processes, including purchasing, warehousing, shipping, and related functions. If you have an educational background in logistics or purchasing, it would be advantageous. Proficiency in Office tools is expected, and effective communication in English is essential. Knowledge of Swedish would be a plus!


Moreover, your interest in developing and improving impactful processes enables you to exert a positive influence on the organization. Your dedication to working independently in a structured and hands-on manner ensures that your tasks are meticulously planned and executed with utmost efficiency. Collaborating seamlessly with diverse stakeholders, both internally and externally, you foster a positive team dynamic and contribute to collective success. Your willingness to extend a helping hand and find innovative solutions showcases your commitment to making a meaningful impact. Lastly, your curious nature and adaptability make you well-suited for Epishine's evolving landscape, where change is embraced as an opportunity for growth.


What do we offer?
At Epishine, we offer the chance to be part of an exciting journey and the opportunity to contribute to a more sustainable planet. As a quickly growing scale-up, there will be opportunities for development, and you will have brilliant colleagues to collaborate with. Additionally, we offer a secure employment with pension and insurance benefits, yearly wellness allowance and a friendly company culture where collaboration, innovation and sustainability are at our core.

Application procedure
Does this role sound exciting? We will review applications continously so apply today if you are interested! At Epishine, we use personality and logic tests as part of our recruitment process.

For questions about the role, please contact recruiter Emma Bjurling (emma.bjurling@epishine.com).

Ansök nu

Office Coordinator: bli vår kontorshjälte!

Administrativ assistent
Läs mer Sep 27
Söker du efter en deltidstjänst som inte bara passar perfekt med dina övriga åtaganden och intressen, utan som också ger dig en varierad och engagerande arbetsmiljö? Är du en social och entusiastisk person som älskar att skapa struktur samt koordinera och hantera olika administrativa utmaningar? Gör dig då redo att bli en värdefull del av Epishines spännande resa i rollen som vår Office Coordinator!

Om Epishine
Epishine är ett svenskt företag med inriktning på hållbarhet vars teknologi använder inomhusljus för att energiförsörja elektronik. På Epishine främjar vi en kultur av samarbete, kreativitet och nytänkande där vi uppmuntrar våra medarbetare att utmana status quo och driva innovation. Nu växer Epishine och vi söker därför fler drivna talanger som vill växa och utvecklas tillsammans med oss. Gå till www.epishine.com (http://www.epishine.com/) för att läsa mer om Epishine och vår vision.

Vad kommer du att bidra med?
Som Office Coordinator kommer du ha en stödjande roll som möjliggör framgång i alla Epishines team. Du är hjälten som gör vårt nyrenoverade kontor i Linköping till en plats där arbetsglädje och effektivitet går hand i hand. Din viktigaste uppgift? Att se till att vårt kontor fungerar som en välsmord maskin där våra medarbetare vill hänga för att umgås och samarbeta med varandra. Du kommer vara det centrala navet för interna förfrågningar och behov som uppstår; det kan vara allt från att boka företagsevenemang till att fixa en trasig kaffemaskin - inget problem är för stort eller för smått för dig, du löser dem alla med ett leende. Utöver detta kommer du ha ansvar för att sköta allt det dagliga som hör till kontoret, såsom att ta emot och sortera inkommande post och paket, scanna och hantera fakturor, hantera kvitton, säkerställa att förbrukningsmaterial finns på plats och allt därtill.

Vi söker dig som vill arbeta deltid på 50% på vårt kontor i Tornby, Linköping. För rätt person är vi även öppna för andra deltidslösningar.

Vem söker vi?
Då rollen som Office Coordinator på Epishine innehåller breda arbetsuppgifter är det av vikt att du är en flexibel och prestigelös person som gärna utför de arbetsuppgifter som situationen kräver. Du är pålitlig och lägger vikt vid att göra det som du tagit dig an, samtidigt som du är en proaktiv kommunikatör som tar hjälp av dina kollegor vid behov. Utöver detta är du en strukturerad person som har ordning och reda och har en förmåga att planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du engagerad med en stark vilja att hjälpa andra. Slutligen ser vi att du är en social person som är nyfiken på andra människor och du sprider din positiva energi till dem runt omkring dig.

Utöver dig som person ser vi också att du har erfarenhet av att arbeta administrativt i en koordinerande roll. Du har god datorvana och du är bekväm i Office-paketet. Då Epishines medarbetare utgörs av personer från olika delar av världen är det av vikt att du, utöver svenska, kan kommunicera bekvämt på engelska i både skrift och tal.

Varför ska du jobba på just Epishine?
Vi erbjuder dig en möjlighet att bli del av en spännande resa och chansen att bidra till en mer hållbar planet. Som ett snabbt växande scale-up kommer det finnas stora möjligheter för dig att utvecklas såväl personligt som kompetensmässigt och du kommer ha engagerade kollegor som stöd. På Epishine kommer du vara del av en mångkulturell företagskultur där samarbete, innovation och hållbarhet är i fokus. Utöver detta får du en trygg anställning med kollektivavtalade försäkringar och friskvårdsbidrag.

Om du delar vår passion för hållbarhet och vill vara en del av ett team som driver förändring, då är Epishine rätt plats för dig!


Ansökningsprocess
Lockar den här tjänsten dig? Ansökningsperioden är öppen till 2023-10-29. Vi genomför löpande urval så sök till tjänsten redan idag om du är intresserad! Startdatum är flexibelt, men gärna så fort som möjligt om vi får välja.

I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och i processen genomför vi därför personlighets- och logiktester.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Ansök nu