Linköping: Receptionist till vår kund i Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Receptionist till vår kund i Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-19 // Varaktighet: Heltid

Har du en känsla för serviceinriktade arbetsuppgifter och trivs i en omväxlande miljö? Tycker du om att samarbeta med kollegor för att bidra till bästa tänkbara bemötande? Då kan du vara den person vi söker.

Om uppdraget
Vi söker nu en receptionist till vår samhällsnyttiga kund i Linköping. Du kommer att vara en del i ett betydelsefullt sammanhang där det första bemötandet har en stor påverkan på besöksupplevelsen. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team där alla ställer upp för varandra. Uppdraget startar omgående och förväntas pågå i 6 månader med stor chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda till 8 timmarspass där du förväntas kunna både öppna och stänga verksamhetens receptioner med tidigaste starttid 6.45 och senaste sluttid 17.15.

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att rotera mellan tre receptioner inom samma verksamhet. I rollen ingår det att ge informations- och administrativ service till kunder och medarbetare, samt hantera mottagningarna av besökare och bud på ett trevligt och engagerat sätt. Dina arbetsuppgifter kommer även innefatta tidsbokningar, göra felanmälningar, hantering av beställningar, ta betalt samt registrera patienter. Du är bekväm med att hantera telefon och vi ser att du trivs med en personlig kontakt med besökare då du är en viktig representant för hela organisationen. Vid senare tillfälle under din anställning kommer du även vara behjälplig med upplärning av vikarier.

Som person tror vi därför att du är ansvarsfull och professionell i ditt bemötande samtidigt som du är van att organisera ditt arbete.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieexamen

- Tidigare arbetslivserfarenhet från reception eller kundbemötande i annan form

- Goda kunskaper i MS Office och allmänna datakunskaper

- Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-03.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza.ruiz@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-833 23 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kontorsreceptionist.

Junior receptionist till Sectra

Läs mer Jun 13
Andas du servicekänsla och besitter initiativförmåga, struktur och ordning och reda ut i fingerspetsarna? Vi letar efter en nyfiken, driven och engagerad person, som vi tror kanske är på jakt efter sitt första jobb efter studenten, som vill ha en central roll i en organisation som bidrar till ett tryggare och friskare samhälle. Låter det som du? Då är receptionist på Sectra kanske rätt för dig!
Sectra bidrar till ett friskare och tryggare samhälle genom att öka effektiviteten i sjukvården och stärka stabiliteten i samhällskritiska funktioner. Vi jobbar på marknader och med kunder där förtroende är en avgörande framgångsfaktor och där kundnöjdhet och kvalitet är vår högsta prioritet. Vårt sätt att skapa framgång är en stark företagskultur som fokuserar på kundnytta och medarbetare som brinner för att göra skillnad. Vi söker nu en receptionist till vårt huvudkontor i Linköping som kan vara med och bidra till den framgången genom fortsatt arbete för att bibehålla och stärka just den kulturen.
Som receptionist hos oss blir du i många bemärkelser ansiktet utåt och första kontakten för frågor och ärenden från såväl interna som externa parter. Då kontoret i Linköping agerar knytpunkten för en organisation med kontor i 14 länder och partners i mer än 60 länder är variationen stor och kontaktytorna många och av internationell karaktär vilket vidare skapar en intensiv och dynamisk arbetsmiljö. Mot denna bakgrund är det av största vikt att man känner en trygghet i de förväntningar på servicekänsla, kvalitet och flexibilitet som rollen och organisationen kräver.
Din roll kommer till stor del innebära:
Ansvara över receptionens växeltelefoni
Att ta emot och ankomstregistrera besökare
Allmän service till interna och externa parter
Kontakt med fastighetsägare, byggfirmor och andra leverantörer av underhåll- och servicetjänster
Enklare ekonomiadministration och posthantering
Ansvar över kontorets gemensamma ytor och konferenslokaler
Allmänt ägandeskap för kontorets trivsel



Kvalifikationer
På Sectra anställer vi för attityd och förmåga – tränar för skicklighet. Det betyder att vem du är väger tyngre än dina tidigare erfarenheter. Det finns några kärnförmågor som är centrala för alla roller. Vi ser alltid efter din vilja och förmåga att snabbt lära dig och ta dig an nya uppgifter, utnyttja tidigare erfarenheter och snabbt ta tag i ny information. Vi vill också att du har ett starkt analytiskt tänk där vi ser det som viktigt att du kan förstå och bryta ner och lösa problem. Vi söker även duktiga kommunikatörer som har förmågan att interagera med kollegor, partners och kunder på ett effektivt, tydligt och konstruktivt sätt.
För den här tjänsten har vi även följande krav:
Erfarenhet av att jobba serviceinriktat, kundorienterat eller på något sätt människonära
Att du obehindrat kan kommunicera i svenska och engelska både skriftligt och muntligt
B-körkort

Vi ser även detta som starka meriter:
Erfarenhet av liknande typ av roll
Kunskaper inom fler språk än ovan nämnda



Var vänlig bifoga ditt CV, personligt brev och betyg i din ansökan! Sök så snart som möjligt - vi hanterar ansökningar löpande!
För vissa av våra roller kommer en obligatorisk bakgrundskontroll att göras som del av rekryteringsprocessen. Kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor gällande detta.

Ansök nu

Sommarjobba som kontorsadministratör!

Läs mer Maj 8
Studerar du inom logistik och är på jakt efter ett utvecklande sommarjobb? Kika hit! Nu söker Inter Agenturer i Linköping efter en kontorsadministratör som kan arbeta v.28-32. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Inter Agenturer AB har i över 60 års tid importerat presentartiklar, leksaker, glas och porslin mestadels från Asien men även från EU-länder. Dom är en ledande lagerförande importör och deras kraft ligger på present-, säsongs och hushållsartiklar samt leksaker. Dom kan idag erbjuda ett stort utbud av ca. 5000 artiklar med snabba leveranser, bra service och goda priser.

Nu behöver dom en kontorsadministratör som under v.28-32 kan arbeta heltid på deras kontor i Linköping. Du kommer få en introduktion för att känna dig väl förberedd att senare ta dig ann arbetsuppgifterna mer självgående. För att passa i rollen är det viktigt att man kan vara flexibel i sitt arbetssätt, men också kommunikativ och orädd. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara kopplade till att svara på mail, telefon och allmänna administrativa arbetsuppgifter.

Du erbjuds
- Ett givande sommarjobb
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Svara på mail och i telefon
* Stötta kollegor med administrativa uppgifter
* Vara spindeln i nätet och serviceminded


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar logistik eller likvärdigt på universitetsnivå.
- Har god datavana.
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Kan behärska grundläggande engelska.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Flexibel
- Kommunikativ
- Orädd

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Kontorsvärd Linköping

Läs mer Dec 15
Vi på Yrkescentrum består av verksamhetsutvecklingsexperter och sociala entreprenörer i en unik kombination. Sedan 2005 är vi en stabil samarbetsparter till Arbetsförmedlingen och växer ständigt som leverantör av Rusta och Matcha.

Vi söker nu en kontorsvärd till vårt kontor i Linköping.

Om rollen

I rollen som kontorsvärd kommer du att arbeta med att bemanna vårt kontor under våra öppettider. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att hjälpa besökare, svara på inkommande samtal och ta emot deltagare Du kommer även hjälpa våra deltagare med ansökningshandlingar, ta kontakt med arbetsgivare och genomföra föreläsningar och workshops regelbundet.

Tjänsten är en timanställning.

Du som söker

Du som söker är glad, framåt och social. Du ska ha en stark ansvarskänsla och arbeta serviceinriktat. Du ska inte ha några problem med att ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs och du ska vara van vid att prata inför grupp. Goda kunskaper i svenska krävs. Goda kunskaper i arabiska, somaliska och/ eller ytterligare språk välkomnas.

Om Yrkescentrum

Vårt fokus ligger alltid på våra deltagare i Rusta och Matcha. Med många års erfarenhet av arbetsintegration vet vi hur vi kan anpassa coachningen så den gör mest nytta för varje individ. Som en mindre aktör kan vi erbjuda det personliga mötet under hela tiden som våra deltagare får handledning hos oss. Skulle förutsättningarna förändras ser vi till att anpassa coachningen längs vägens gång.

Vi på Yrkescentrum både vill och kan göra livet bättre för människor. Vi ser det som en självklarhet att komma med nya, innovativa idéer för att hjälpa varje person ta sig närmare sitt drömyrke. Tillsammans med arbetstagare och företagare jobbar vi kontinuerligt för att skapa en hållbar framtid.

Ansök nu

Receptionist - sommarjobb

Läs mer Apr 2
Botrygg är ett privat bygg-och fastighetsbolag som inriktar sig på hyres- och bostadsrätter samt samhällsfastigheter. Vi förvaltar mer än 3500 lägenheter och ett trettiotal samhällsfastigheter. Såväl byggnation som förvaltning sker i egen regi med egen personal. Botrygg är verksamma i Linköping, Stockholm, Uppsala, Norrköping, Göteborg och Örebro.

Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger goda resultat. Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats som våra anställda kan rekommendera till andra, en arbetsplats där de anställda känner trygghet och delaktighet och där medarbetarna utvecklas professionellt och intellektuellt. Många olika personligheter, roller och bakgrunder behövs och vi är övertygade om att olikheter främjar kreativitet och kvalitet.

Vi är certifierade som ett Great Place to Work.

Nu söker vi en receptionist för ett sommarvikariat

Om tjänsten
I övergripande drag handlar rollen som receptionist om att vara Botryggs ansikte genom att ansvara för kundmottagning i receptionen och företagets telefonväxel. Kontakten med våra kunder ske både via telefon och e-post. I rollen ingår även att hantera administrativa uppgifter som posthantering och dokumenthantering. Receptionisten hjälper även till att hålla ordning i kontorets gemensamma ytor och ansvara för posthantering.

Om dig
Du som söker har som lägst gymnasieutbildning med samhälls- eller naturvetenskaplig inriktning, en eftergymnasial utbildning är meriterande. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i reception, kundkontakt eller annat administrativt, serviceinriktat arbete.

Som person har en genuin känsla för service och ett stort intresse för våra kunder. Du måste vara flexibel, ansvarsfull och en positiv person. Du planerar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Erfarenhet från att arbeta under tidvis mycket stor arbetsbelastning är en fördel. Du måste också ha mycket goda kunskaper i såväl tal som skrift på både svenska och engelska.

Ansökan
Inkom med din ansökan senast 5 maj. Urvalet sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!


Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen pågår från v. 26 till och med augusti. Fast månadslön enligt överenskommelse.

Vid anställning kommer vi ta en kreditupplysning samt stämma av mot belastningsregistret.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Receptionist/kontorsassistent till Infor i Linköping!

Läs mer Mar 21
Är du jakt på nya utmaningar och trivs med att vara spindeln i nätet? Är du dessutom serviceminded och gillar att se resultat? Då kan detta vara något för dig. Infor i Linköping söker nu efter en receptionist/kontorsassistent som kan börja omgående och även vara behjälplig under sommaren. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Infor är en global ledare inom affärsmolnprogramvara för företag på branschspecifika marknader. De bygger kompletta industrisviter i molnet och implementerar effektivt teknik som sätter användarupplevelsen i första hand.
Över 60 000 organisationer världen över litar på Infor för att hjälpa till att övervinna marknadsstörningar och uppnå affärsomfattande digital transformation.

Nu söker de en receptionist/kontorsassistent som kan täcka upp vid behov och även under sommaren. I rollen kommer du vara spindeln i nätet och hantera allt från administrativa arbetsuppgifter till att se vad som behöver fyllas på i förråden. Därför ser vi gärna att du är praktisk kunnig och inte är rädd för att ta tag i saker. I rollen förväntas du också kunna arbeta under sommaren, vilket gör att du relativt omgående ska kunna vara tillgänglig för introduktion.

I denna process kommer även ett utdrag ur belastningsregistret att tas.

Arbetstider kommer vara förlagda mellan:
8-17 mån till fre

Du erbjuds
- Ett långsiktigt extrajobb.
- Möjligheten till att vara en del av ett globalt växande företag.
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera administrativa uppgifter.
* Vara behjälplig mot övriga kollegor.
* Hantera kvittoredovisning.
* Utföra beställningar och skicka paket.


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Är studerande eller har en annan sysselsättning som motsvarar minst 50%.
- Är över 18 år.
- Kan komma in och jobba med kort varsel.

Det är meriterande om du har
- Jobbat i reception/inom service tidigare.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB .

Orderläggare till Linköping sökes

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jun 25
Har du erfarenhet av orderläggning och vana av olika affärssystem/beställningssystem? Sök till tjänsten redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en orderläggare/artikeldataadministratör till vår kund inom den offentliga sektorn.Du kommer att tillhöra avdelningen inköp, service och logistik. Uppdraget beräknas starta vecka 32 och pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Linköping. Detta är ettkonsultuppdrag via oss på Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är orderläggning och artikeldataadministration. Det är önskvärt att man kan arbeta med båda delarna då manska kunna komma in och bidra på artikeldataadministration, förutom orderläggning.Du kommer att hantera följande delar:
Säkerhetsställaen hög och kontinuerlig kvalitet av artikeldata
Artikeladministration UBW, vilket bland annat omfattar att skapa, ändra och radera master data
Underhålla och kvalitetssäkra verksamhetens register över artiklar, leverantörer och inköpspriser
Objektsspecialist för UBW och Sesam
Kundtjänstärenden
Ansvara för att utveckla och förvalta styrning av artikeldataprocessen där bland annatrevideringsprocess, livscykelhantering samt hantering av olika datastandarder och regelverk ingår
Ansvarar för att tillsammans med intressenter, bygga upp och styra hantering och bearbetning av artikeldata
Handläggning av beställningar på förbrukningsmaterial, medicinteknisk utrustning samt handläggning av inkommande kundtjänstärenden
Handläggning av inkommande inköpsfakturor och felaktiga varumottag
Inkommande avrop för leasingbilar och förmånsbilar
Interna beställningar (catering/gåvor)

Dina kvalifikationer
Gymnasieutbildning
KY-utbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet
Van att jobba i ett affärssystem/beställningssystem, gärna från Unit4då arbetet sker i ekonomisystem Unit4 Business World samt ärendehanteringssystemet Marval
Goda kunskaper isvenska, ibåde tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Arbetslivserfarenheter av administrativt arbete
Personliga egenskaper är att du ärlättlärd, självgående, flexibel, kommunikativ och positiv

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-07-02.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Jun 10
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Maj 31
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Extrapersonal sökes till reception i Linköping

Receptionist, telefonist
Läs mer Maj 29
Bor du i Linköping och vill arbeta extra inom Reception? Då har du chansen att bli vikarie i vår bemanningspool och få arbeta vid behov hos vår trivsamma kund. Skicka in din ansökan idag!Om uppdraget
Vi söker vikarier till vår kund i centrala Linköping som behöver extrapersonal till sina receptioner. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, samma dag eller för arbetspass längre fram.
För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ.
Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du arbeta inom tre verksamheter. Verksamheternas arbetsuppgifter varierar från varandra där du i en verksamhet bland annat kommer ta emot klienter, göra ankomstregistreringar, ge hänvisningar och ta betalt. I de andra två verksamheterna kommer du arbeta mer administrativt med att stödja personalen i huset, ta emot besökare, svara på mejl och göra felanmälningar. I en av verksamheterna kommer du även att gå postrundor.
Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är strukturerad och noggrann för att passa i rollen.

Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office och god datavana
Meriterande med erfarenhet som receptionist
Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och annonsen kommer att vara kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza.ruiz@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070-833 23 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Samhällsvägledare till Linköpings Kommun

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Letar du efterettextrajobb där du får använda dina kunskaper inom kundservice i en samhällsviktig verksamhet? Då har vi uppdraget för dig!
Om uppdraget
Vi söker samhällsvägledare till konsultuppdrag hosvår kund Kontakt Linköping på Linköping kommun.Arbetet är förlagtunder kontorstid påvardagar och du förväntas ha möjlighet att arbeta minst 2 heldagar i veckan. Vissa pass bokas in i förväg men du behöver även vara bekväm med att bokas in på pass akut samma dag.Upplärning för tjänsten sker på plats. Under sommaren så utökas antalet pass och vi kan erbjuda80 upp till 100% arbete.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som samhällsvägledare vägleder duallmänheten angående olika samhällsfunktioner. Arbetet innebär;
Kundkontakt via telefon och e-postdär du vägleder och informerar
Administration i verksamhetens ärendehanteringssystem

Dina kvalifikationer
Gymnasiekompetens
Erfarenhet inom serviceyrke
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift
God datorvana

Meriterande
Tidigare erfarenhet avkundtjänst, callcenter eller reception

Vad vi erbjuder digGenom detta uppdrag får du ett roligt och givande extrajobb som utvecklar dina kunskaper inom samhällsfunktioner och breddar ditt kontaktnät inom offentlig verksamhet.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2024-04-11.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du ansvarig rekryterare under kontorstid på vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Redovisningsekonom till kund i Linköping

Redovisningsekonom
Läs mer Feb 5
Vill du påbörja ett uppdrag omgående och få arbeta för för korrekt redovisning och god intern kontroll. Då har du hittat rätt!

Om uppdraget

Vi söker omgående en redovisningsekonom för detta konsultuppdrag som ska löpa till och med 30 september med chans tillförlängning. Omfattningen är 100% av en heltid med placering i kundens lokaler i Linköping.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som redovisningsekonom arbetar du likväl självständigt som i team, du ingår i redovinisgsekonomgruppen vilket innebär att du tillsammans med kollegorna driver arbetet framåt mot ständiga förbättringar och effektiviseringar inom området för redovisning och kontroll. I rollen kommer du även arbeta med följande:

- Genomföra korrekta och väl dokumenterade period- och årsbokslut

- Arbeta med redovisning av projekt med externa eller interna finansiärer

- Hantera ekonomiadministrativa uppgifter

- Stödja verksamheten i löpande redovisningsfrågor

Redovisningsekonomgruppen är andra linjens kundtjänst och du förväntas kunna förklara redovisning för andra professioner inom regionen.

Dina kvalifikationer

- Civilekonomexamen eller likvärdig utbildning.

- Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av redovisningsarbete och bokslutsarbete

- Erfarenhet av arbete med utveckling och effektivisering av processer och arbetssätt

I din yrkesroll är du engagerad och delar med dig av idéer om metoder och arbetssätt. Du arbetar strukturerat, serviceintriktat och tar initiativ. Du förväntas även kunna utbilda andra varav att vara tydlig är en viktigt egenskap.

Meriterande

- Arbetslivserfarenhet från en ekonomiavdelning i offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9/2

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson elvira.henningsson@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076 013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu