Linköping: Redovisningsekonom till kund i Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Redovisningsekonom till kund i Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-05 // Varaktighet: Heltid

Vill du påbörja ett uppdrag omgående och få arbeta för för korrekt redovisning och god intern kontroll. Då har du hittat rätt!

Om uppdraget

Vi söker omgående en redovisningsekonom för detta konsultuppdrag som ska löpa till och med 30 september med chans tillförlängning. Omfattningen är 100% av en heltid med placering i kundens lokaler i Linköping.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som redovisningsekonom arbetar du likväl självständigt som i team, du ingår i redovinisgsekonomgruppen vilket innebär att du tillsammans med kollegorna driver arbetet framåt mot ständiga förbättringar och effektiviseringar inom området för redovisning och kontroll. I rollen kommer du även arbeta med följande:

- Genomföra korrekta och väl dokumenterade period- och årsbokslut

- Arbeta med redovisning av projekt med externa eller interna finansiärer

- Hantera ekonomiadministrativa uppgifter

- Stödja verksamheten i löpande redovisningsfrågor

Redovisningsekonomgruppen är andra linjens kundtjänst och du förväntas kunna förklara redovisning för andra professioner inom regionen.

Dina kvalifikationer

- Civilekonomexamen eller likvärdig utbildning.

- Goda kunskaper i svenska, såväl i tal som skrift

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av redovisningsarbete och bokslutsarbete

- Erfarenhet av arbete med utveckling och effektivisering av processer och arbetssätt

I din yrkesroll är du engagerad och delar med dig av idéer om metoder och arbetssätt. Du arbetar strukturerat, serviceintriktat och tar initiativ. Du förväntas även kunna utbilda andra varav att vara tydlig är en viktigt egenskap.

Meriterande

- Arbetslivserfarenhet från en ekonomiavdelning i offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 9/2

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson elvira.henningsson@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076 013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Redovisningsekonom

Nedan visas andra jobb i Linköping som Redovisningsekonom.

Spontanansökan heltidstjänster inom ekonomi

Läs mer Jun 21
Vi söker kontinuerligt efter kandidater med och/eller utbildning/erfarenhet för tjänster inom ekonomi så som AML, redovisning och lön mm. Söker du jobb inom detta område och är redo för nya utmaningar ser vi gärna att du skickar in en spontanansökan till oss redan idag!

OM TJÄNSTEN
Hur gör jag för att skicka en intresseanmälan? Klicka på Ansök för att komma till ansökningsformuläret, därefter skapar du ett konto för att sedan fylla i din profil med information från ditt CV. Där har du också möjlighet att bifoga fler valfria filer och dokument. Du kan när som helst uppdatera din spontanansökan genom att logga in i din profil. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV.

Vi stämmer kontinuerligt av inkomna spontanansökningar med organisationens behov och möjligheter, och återkommer till dig om vi hittar ett passande jobbförslag. Det viktiga är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Är nyutbildad ekonom eller liknande
- Har 1-5 års erfarenhet av att jobba inom detta affärsområde
- Kan behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
- Har god datavana
- Finns tillgänglig för jobb inom Östergötland
- En del av våra uppdrag inom detta affärsområde kräver även ett godkänt belastningsregister och UC.

Det är meriterande om du har
- Licenser, exempelvis swedsec
- Någon typ av speficik systemvana, exemeplvis fortnox eller visma.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Målmedveten
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Då detta avser en intresseanmälan kommer vi hantera din ansökan när ett passande behov dykt upp.

Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Redovisningsekonom

Läs mer Feb 15
Vi utökar nu vårt team med en redovisningsekonom och söker dig som vill jobba på ett bolag i tillväxt! Hos oss kommer du att arbeta med redovisning och bokföring i en internationell koncern med dotterbolag i Sverige, Norge och Polen.

Om tjänsten
I rollen som redovisningsekonom har du ett nära samarbete med koncernens ledning och övriga i ekonomiteamet. Vårt ekonomiteam består idag av tre engagerade medarbetare, samtliga placerade i Linköping. I vårt team är atmosfären varm och vi har det högt i tak. För oss innebär det att det är mer än välkommet att fråga, tycka och tänka högt.

Dina ansvarsområden inkluderar:

- Löpande bokföring; hantera kund- och leverantörsreskontra och fakturering.

- Moms- och skattedeklarationer.

- Lönehantering.

- Upprätta och analysera ekonomiska rapporter.

- Agera administratör i ett eller flera system.

Din profil
Vi förväntar oss att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom redovisning. Det är inte jätteviktigt att du redan kan allt, huvudsaken är att du har viljan.

Vi tycker att det är toppen om du är noggrann, strukturerad och självgående men det allra viktigaste för oss är att du blir en i teamet.

Vi letar efter dig som har:

- Utbildning som redovisningsekonom eller motsvarande.

- En passion för redovisning och en bra analytisk förmåga.

- Viss erfarenhet av att arbeta med Fortnox och/eller Tripletex bokföringsprogram och kanske även rapportprogrammet Oxceed och/eller BrightAnalytics samt löneprogrammet HRM Flex.

- Driven och god förmåga att ta eget ansvar.

- En proaktiv inställning och förmågan att arbeta i en snabbrörlig miljö.

- Färdigheter inom bokföring enligt K3.

- Färdigheter inom IFRS är meriterande.

I denna tjänst ser vi helst att du utgår från vårt kontor i Linköping.

Vi erbjuder:

- En plats i vårt ekonomiteam där det är högt i tak och en varm atmosfär med möjlighet till hybridarbete mellan vårt kontor och hemmet.

- En spännande möjlighet att vara en del av ett växande företag med en kultur som värdesätter nytänkande och kreativitet.

- Utmanande och varierande arbetsuppgifter där du har möjlighet att påverka och göra skillnad.

- En miljö där din entusiasm och passion för bokföring och rapporter välkomnas och uppmuntras.

Välkommen till IMI

Vi är en snabbväxande, nordisk mjukvaruleverantör inom hållbar logistik, order, inköps- och lagerhantering. Med Priveq som ägare är vi i en spännande tillväxtresa och vi har under de senaste åren gjort förvärv både i Sverige, Norge och Polen.

IMI strävar efter, att senast år 2025, bli rankade på Great Place to Works lista över Sveriges bästa arbetsplatser. Vi är redan på god väg då vi under 3 års tid blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place to Work, genom deras medarbetarundersökning. Bli en del av vårt team och ta del av en arbetsmiljö som inte bara motiverar och inspirerar, utan också värdesätter varje individ.

Ansökan
Är du redo att bli en del av ett team där din passion för bokföring kan blomstra? Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår People and Culture Manager, Sandra Karlsson på sandra.karlsson@im.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Financial Controller till SweGaN AB i Linköping

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/financial-controller-till-swegan-ab-i-linkoping. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Redovisningsekonom för uppdrag med start omgående

Läs mer Jul 5
Är du driven, självgående och har tidigare erfarenhet från löpande redovisning? Då kan vi ha ditt nästa uppdrag.
Vi söker nu en redovisningsekonom för ett tidsbegränsat uppdrag till vår kund i Östergötland.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca. 2 månader, med start omgående.

Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som redovisningsekonom kommer du bland annat arbeta med:
- Löpande redovisning och avstämningar.
- Upprättande av månadsbokslut.
- Stötta dina kollegor på avdelningen med andra förekommande arbetsuppgifter.


Vem är du?
För att lyckas i den här rollen behöver du vara driven, strukturerad och självgående. Du är snabblärd och kan snabbt sätta dig in i nya uppgifter.

Du har:
- Flera års erfarenhet av att arbeta som redovisningsekonom och kan självständigt driva ditt arbete framåt.
- God data- och systemvana.
- Mycket goda kunskaper i Excel.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Bli en av oss – bli ekonomikonsult på Mpya Finance

Läs mer Maj 6
Är du ekonom, vill prova något nytt och samtidigt få en roligare vardag? Bingo – då är vi på rätt väg! Vi på Mpya Finance är ett gäng slipade och kvalificerade ekonomer med olika bakgrund inom redovisning och/eller controlling. Vi är konsult- och rekryteringsföretaget som ser och uppmuntrar hela människan, inte bara yrkesmänniskan. Vi är alla människor med unika behov och livssituationer och därför behöver vi se hela bilden; livet – livet fyllt med fritid, vänner, familj, uppdrag, jobb och kollegor.
Nu söker vi dig som vill vara en del av vår resa i Östergötland samt vara en del av vår kultur som vi har sammanfattat i meningen ”Hela ekonomen. Hela människan”.
Att bli Mpyan – vad innebär det?
Tjänsten som ekonomikonsult på Mpya Finance innebär att du är med och levererar interimslösningar, projektstöd och rådgivning inom ekonomi och controlling. Våra kundföretag finns i olika branscher i alla storlekar. Våra uppdrag är för kvalificerade ekonomer – alltifrån redovisningsekonom, business controller, till ekonomichef – beroende på din kompetens och våra kunders behov. Arbetsuppgifter och ansvarsområden består i stora drag av bokslut, årsredovisningar, analyser, uppföljning och rapportering. Uppdragsvariationen ger unika möjligheter till utmaning och utveckling av din karriär!
På Mpya Finance är vi är mycket måna om din vidare- och kompetensutveckling. Såklart. Dessutom har du alltid dina talangfulla kollegor nära till hands för en klurig jobbfråga, en lunchpromenad eller ett glädjetjut!
Vem vi söker? Dig såklart!
Du har flertalet års erfarenhet av kvalificerat arbete inom redovisning och/eller controlling samt brinner för att utvecklas både på ett personligt och arbetsrelaterat plan. Vi tror också att du är affärsmässig, relationsskapande och framåtlutad och taggas av varierande utmaningar hos våra med omsorg valda kundföretag. Men allra mest tror vi att du stimuleras av mötet med nya människor, och att du har drivkraften att göra det lilla extra för att uppnå den stora skillnaden!
Har vi väckt ditt intresse?
Intervjuer sker löpande så ansök gärna så snart som möjligt. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Lina Rehnholm på 076-851 35 85 alt Anna Wetterlöv på 070-971 01 66. Vi sitter i fina och mysiga lokaler centralt på Hunnebersgatan i Linköping. Vi ser fram emot att höra från dig och ta dialogen vidare!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Bemannia Kontor AB .

Orderläggare till Linköping sökes

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jun 25
Har du erfarenhet av orderläggning och vana av olika affärssystem/beställningssystem? Sök till tjänsten redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en orderläggare/artikeldataadministratör till vår kund inom den offentliga sektorn.Du kommer att tillhöra avdelningen inköp, service och logistik. Uppdraget beräknas starta vecka 32 och pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Linköping. Detta är ettkonsultuppdrag via oss på Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är orderläggning och artikeldataadministration. Det är önskvärt att man kan arbeta med båda delarna då manska kunna komma in och bidra på artikeldataadministration, förutom orderläggning.Du kommer att hantera följande delar:
Säkerhetsställaen hög och kontinuerlig kvalitet av artikeldata
Artikeladministration UBW, vilket bland annat omfattar att skapa, ändra och radera master data
Underhålla och kvalitetssäkra verksamhetens register över artiklar, leverantörer och inköpspriser
Objektsspecialist för UBW och Sesam
Kundtjänstärenden
Ansvara för att utveckla och förvalta styrning av artikeldataprocessen där bland annatrevideringsprocess, livscykelhantering samt hantering av olika datastandarder och regelverk ingår
Ansvarar för att tillsammans med intressenter, bygga upp och styra hantering och bearbetning av artikeldata
Handläggning av beställningar på förbrukningsmaterial, medicinteknisk utrustning samt handläggning av inkommande kundtjänstärenden
Handläggning av inkommande inköpsfakturor och felaktiga varumottag
Inkommande avrop för leasingbilar och förmånsbilar
Interna beställningar (catering/gåvor)

Dina kvalifikationer
Gymnasieutbildning
KY-utbildning eller motsvarande kompetens genom arbetslivserfarenhet
Van att jobba i ett affärssystem/beställningssystem, gärna från Unit4då arbetet sker i ekonomisystem Unit4 Business World samt ärendehanteringssystemet Marval
Goda kunskaper isvenska, ibåde tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Arbetslivserfarenheter av administrativt arbete
Personliga egenskaper är att du ärlättlärd, självgående, flexibel, kommunikativ och positiv

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-07-02.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Jun 10
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare till Linköping

Studieadministratör
Läs mer Maj 31
Har du ett års erfarenhet av administrativt arbete och vill utöka dina erfarenheter på ett läroverk i Linköping? Då har vi jobbet för dig!Om uppdraget
Vi söker nu en handläggare tillett läroverk i Linköping, du kommer att tillhöraavdelningen verksamhetsstöd somarbetar med att stödja verksamheten genom att säkerställa en väl fungerande administration utifrån behov. Uppdraget påbörjas den 5 augusti 2024och pågår till27 juni 2025. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-17:00.Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och duarbetar ute hos vår kund i Linköping.Dina arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna för denna tjänst innebär olika uppdrag inomflera administrativa områden där man växlar mellan att vara specialist och generalist.
Dina arbetsuppgifterna är följande:
Vara avdelningsadministratör för en av institutionens ämnesavdelningar. Det innebär att ge administrativt stöd till avdelningens arbete med utbildning, forskning och samverkan.
Arbeta som administrativt stöd till studierektor på en av avdelningarna vilket bland annatinnebär att ta fram underlag för fördelning av arbetsuppgifter rörande undervisning och examination för medverkande lärare inför nästkommande termin eller år mm.
Vara bokare för undervisningslokaler.
Arbeta på studerandeexpedition.

Dina kvalifikationer
Minst slutbetyg från 3-årigt gymnasium.
Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Mycket goda kunskaper i Officepaketets standardprogram och särskilt erfarenhet avatt arbeta i excel.

Meriterande
Studier på universitet/högskola.
Börja uppdraget den 5 augusti.

Som person ser vi att du ärstrukturerad och har god förmåga att planera och organisera sitt arbete på ett effektivt sätt, ha god samarbetsförmåga, vara serviceinriktad och ha god kommunikationsförmåga.Vi ser även att du har godförmåga att arbeta självständigt och ha initiativförmåga. Kunnabidra med ettengagemang för arbetet och, delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-17.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Extrapersonal sökes till reception i Linköping

Receptionist, telefonist
Läs mer Maj 29
Bor du i Linköping och vill arbeta extra inom Reception? Då har du chansen att bli vikarie i vår bemanningspool och få arbeta vid behov hos vår trivsamma kund. Skicka in din ansökan idag!Om uppdraget
Vi söker vikarier till vår kund i centrala Linköping som behöver extrapersonal till sina receptioner. Som vikarie kommer du ersätta ordinarie personal som är frånvarande på grund av sjukdom eller ledighet. Vi kontaktar de vikarier som angivit sig som tillgängliga genom att ringa upp och tillfråga om man kan arbeta antingen samma morgon, samma dag eller för arbetspass längre fram.
För att arbeta som vikarie i vår bemanningspool förväntas du tillgänglighetsrapportera samt att du kan arbeta minst två vardagar per vecka. Det krävs att du har möjlighet att ta arbetspass med kort varsel samt är flexibel och kommunikativ.
Anställningsformen är en behovsanställning då du arbetar endast vid behov. Behovet kan öka ytterligare under sommar -och julledighet.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du arbeta inom tre verksamheter. Verksamheternas arbetsuppgifter varierar från varandra där du i en verksamhet bland annat kommer ta emot klienter, göra ankomstregistreringar, ge hänvisningar och ta betalt. I de andra två verksamheterna kommer du arbeta mer administrativt med att stödja personalen i huset, ta emot besökare, svara på mejl och göra felanmälningar. I en av verksamheterna kommer du även att gå postrundor.
Det är många varierande arbetsuppgifter så det är viktigt att du är strukturerad och noggrann för att passa i rollen.

Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office och god datavana
Meriterande med erfarenhet som receptionist
Meriterande med erfarenhet av kundbemötande i någon form

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och annonsen kommer att vara kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza.ruiz@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070-833 23 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Samhällsvägledare till Linköpings Kommun

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Letar du efterettextrajobb där du får använda dina kunskaper inom kundservice i en samhällsviktig verksamhet? Då har vi uppdraget för dig!
Om uppdraget
Vi söker samhällsvägledare till konsultuppdrag hosvår kund Kontakt Linköping på Linköping kommun.Arbetet är förlagtunder kontorstid påvardagar och du förväntas ha möjlighet att arbeta minst 2 heldagar i veckan. Vissa pass bokas in i förväg men du behöver även vara bekväm med att bokas in på pass akut samma dag.Upplärning för tjänsten sker på plats. Under sommaren så utökas antalet pass och vi kan erbjuda80 upp till 100% arbete.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som samhällsvägledare vägleder duallmänheten angående olika samhällsfunktioner. Arbetet innebär;
Kundkontakt via telefon och e-postdär du vägleder och informerar
Administration i verksamhetens ärendehanteringssystem

Dina kvalifikationer
Gymnasiekompetens
Erfarenhet inom serviceyrke
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift
God datorvana

Meriterande
Tidigare erfarenhet avkundtjänst, callcenter eller reception

Vad vi erbjuder digGenom detta uppdrag får du ett roligt och givande extrajobb som utvecklar dina kunskaper inom samhällsfunktioner och breddar ditt kontaktnät inom offentlig verksamhet.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2024-04-11.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du ansvarig rekryterare under kontorstid på vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu