Linköping: Affärsystemkonsult inom ekonomi till Dizparc

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsystemkonsult inom ekonomi till Dizparc i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-20 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Dizparc.

Om företaget:

Dizparc är ett företag som är engagerade i att hjälpa sina kunder att ta nästa steg i deras digitala utveckling. Företaget finns på 13 orter i Sverige och erbjuder tjänster inom IT, från affärsutveckling och rådgivning till leverans av lösningar och förvaltning genom ett gediget verksamhetskunnande i kombination med kunskap inom nya tekniska lösningar.

Dizparc Linköping består av ett engagerat team som tillsammans har flerårig gedigen yrkeskompetens inom teknik, ekonomi och affärsutveckling. Här kommer du till en kunskapsdriven och teknisk nyfiken verksamhet med flexibla arbetsförhållanden. Företaget är den största leverantören av affärssystemet Pyramid i Östergötland. Pyramid är ett komplett system som erbjuder kunden ett unikt affärssystem för den specifika verksamheten – oavsett branschtillhörighet. Dizparc Linköping har en ambition att alltid ligga i framkant vad gäller teknik och är nu inne i att ta ett nästa steg med fokus på utveckling inom Microsofts affärssystem Business Central och Microsoft Power Platform.

Dizparc Linköping är inne i en expansiv resa och söker dig som vill vara med och möjliggöra detta. Du blir en del av ett team som stöttar och hjälper varandra, där beslutsvägarna är korta, uppmanar nyfikenhet och där nya kreativa idéer och lösningar värderas högt. Gemensamt för konsulter inom Dizparc är att de gillar att driva sina egna aktiviteter och är duktiga på att hjälpa och lyfta varandra.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Affärsystemkonsult inom ekonomi hjälper du företag att utveckla sin verksamhet med hjälp av ERP-system, med fokus på Pyramid och Microsoft Business Central. Du hjälper kunden med att förbättra och utveckla sina affärsprocesser. Detta innebär att du arbetar med flera kundprojekt parallellt där det ingår både kortare och längre implementeringar, utbildningar, demonstrationer samt support och stöd. Du kommer att delta i förstudiearbete där du ser kundens behov och skapar värde genom din förståelse för kundens verksamhet och din förmåga att vägleda dem till processförbättringar. Du anordnar workshops och utbildar kundernas medarbetare för att nå full potential av deras affärssystem.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• En användare av affärsystem
• Systemintresserad
• Det är starkt meriterande med erfarenhet av affärssystemet Pyramid eller Business Central
• B-körkort
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

Vi ställer inga krav på att du redan är en fullfjädrad konsult utan du kan mycket väl komma från ett användarled, men är nyfiken på att omvandla dina kunskaper för att istället verka ut mot kund. Din förståelse för ekonomifunktionerna är avgörande för att skräddarsy systemlösningar enligt kundens behov.

Som person är du prestigelös, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du tycker om att skapa långsiktiga relationer och samarbeten och utveckla dessa. Vidare är du målmedveten och har förmågan att driva dina processer självständigt framåt. Eftersom du jobbar kundnära, ser vi att du har en analytisk och problemlösande förmåga som gör att du enkelt kan sätta dig in i kundens behov och rekommendera de lösningar som skapar ett mervärde.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Linköping, Östergötland
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Redovisningskonsult

Nedan visas andra jobb i Linköping som Redovisningskonsult.

Redovisningskonsult

Läs mer Nov 27
Om LR Revision & Redovisning

LR Revision & Redovisning är ett klassiskt revisions- och redovisningsföretag med lokalt ägda företag på över 50 orter från Malmö till Kiruna. Deras kunder finns inom en mängd olika branscher med den gemensamma nämnaren att de är mindre till mellanstora företag. För LR Revision & Redovisning är kunden alltid i fokus, och de värdesätter ett personligt och professionellt bemötande. LR Revision & Redovisning Östergyllen AB med kontor i Linköping, Borensberg och Motala söker vi nu en kundfokuserad redovisningskonsult med placering i Linköping.

Om rollen

Som redovisningskonsult hos LR Revision & Redovisning får du en mångsidig och spännande roll där du stödjer företagets kunder med en rad olika uppgifter från löpande bokföring till bokslut och avrapportering där en aktiv rådgivningsroll ständigt finns närvarande. Dessutom arbetar vi aktivt i digitaliseringsprocessen samt nyttjande av automatisering. Du kommer i din omgivning att ha erfarna medarbetare att diskutera frågor med som uppkommer både lokalt på kontoret samt inom nätverket. Du erbjuds en trygg och familjär arbetsmiljö där ingen arbetsdag är den andra lik.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Löpande redovisning och avstämningar

- Skattedeklarationer

- Upprättande av bokslut och inkomstdeklarationer

- Årsredovisningar

- Rådgivning i de olika arbetsmomenten

Övriga arbetsuppgifter tillkommer och framförallt varierar de utifrån dina kunders enskilda behov.

Din profil

Vi söker dig som är kunnig inom redovisning och har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt. Vi tror att du har flerårig erfarenhet från området och ser det som meriterande om du också besitter en eftergymnasial utbildning på området. Du bör ha goda data- och systemkunskaper och ha vana av att arbeta i Fortnox.

Som person tror vi att du är serviceinriktad, ordningsam och social. Du har förmågan att hantera stressiga situationer då arbetsbelastningen kan variera. Samtidigt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och lugnt sätt. Du är ambitiös och har ett nyfiket sinne, redo att lära dig mer inom redovisningsområdet. Du trivs i en ansvarsfull roll och är redo att bidra till vår fortsatta utveckling.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och vi rekommenderar dig att genomföra testet i samband med ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Redovisningskonsult till familjärt bolag i Linköping!

Läs mer Okt 16
Om LR Revision & Redovisning

LR Revision & Redovisning är ett klassiskt revisions- och redovisningsföretag med lokalt ägda företag på över 50 orter från Malmö till Kiruna. Deras kunder finns inom en mängd olika branscher med den gemensamma nämnaren att de är mindre till mellanstora företag. För LR Revision & Redovisning är kunden alltid i fokus, och de värdesätter ett personligt och professionellt bemötande. LR Revision & Redovisning Östergyllen AB med kontor i Linköping, Borensberg och Motala söker vi nu en kundfokuserad redovisningskonsult med placering i Linköping.

Om rollen

Som redovisningskonsult hos LR Revision & Redovisning får du en mångsidig och spännande roll där du stödjer företagets kunder med en rad olika uppgifter från löpande bokföring till bokslut och avrapportering där en aktiv rådgivningsroll ständigt finns närvarande. Dessutom arbetar vi aktivt i digitaliseringsprocessen samt nyttjande av automatisering. Du kommer i din omgivning att ha erfarna medarbetare att diskutera frågor med som uppkommer både lokalt på kontoret samt inom nätverket. Du erbjuds en trygg och familjär arbetsmiljö där ingen arbetsdag är den andra lik.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Löpande redovisning och avstämningar

- Skattedeklarationer

- Upprättande av bokslut och inkomstdeklarationer

- Årsredovisningar

- Rådgivning i de olika arbetsmomenten

Övriga arbetsuppgifter tillkommer och framförallt varierar de utifrån dina kunders enskilda behov.

Din profil

Vi söker dig som är kunnig inom redovisning och har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt. Vi tror att du har flerårig erfarenhet från området och ser det som meriterande om du också besitter en eftergymnasial utbildning på området. Du bör ha goda data- och systemkunskaper och ha vana av att arbeta i Fortnox.

Som person tror vi att du är serviceinriktad, ordningsam och social. Du har förmågan att hantera stressiga situationer då arbetsbelastningen kan variera. Samtidigt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och lugnt sätt. Du är ambitiös och har ett nyfiket sinne, redo att lära dig mer inom redovisningsområdet. Du trivs i en ansvarsfull roll och är redo att bidra till vår fortsatta utveckling.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och vi rekommenderar dig att genomföra testet i samband med ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Redovisningskonsult

Läs mer Jan 9
Vertel är ett Linköpingsföretag som i år firar 20 år i IT-branschen. Vi har en enkel mission: att göra svenska företag och organisationer effektivare. Vi gör detta genom att erbjuda skräddarsydda lösningar och tjänster kring det kompletta affärssystemet Odoo, som även inkluderar ekonomisystem. Vi består i dag främst av affärssystemskonsulter, men har ett nära samarbete med vårt systerbolag RB Redovisning i Norrköping kring våra kunders ekonomiska rutiner.
Vi söker nu en redovisningskonsult för att utöka teamet med sin bas i Linköping, för att kunna erbjuda heltäckande lösningar för våra kunder när det gäller affärssystem och ekonomifunktion.
Omfattningen är deltid som över tid kan gå upp till heltid, enligt överenskommelse.
Placering i Linköping, vissa resor till Norrköping kan förekomma.
Roll
Som redovisningskonsult hos oss kommer du sköta den löpande bokföringen, leverantörsfakturor, lön, bokslut och myndighetsrapporteringen för ett antal kunder. I rollen kommer du att arbeta i nära kontakt med kunderna och stödja dem i deras ekonomiska resa. Detta genom att med hjälp av din analytiska förmåga se till att deras ekonomi förblir stabil, säker och att de fattar smarta beslut.
Vem du är

För att lyckas i rollen är du ansvarsfull, strukturerad och social. Du är bekväm med kundkontakt och kan ta kundansvar, inklusive proaktiv rådgivning. Vi ser gärna att du tidigare har jobbat med små till medelstora företag, och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av affärssystem och/eller är nyfiken och öppen för digitalisering och ny teknik. Det är även meriterande om du har erfarenhet av system som Briljant, Fortnox, Visma och Odoo.
Vi söker dig som
Har en relevant eftergymnasial utbildning, och några år i arbetslivet i liknande roll.
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Byråerfarenhet är meriterande, liksom erfarenhet av Reko och/eller Rex.
Har stort intresse för branschen, redovisning och att stötta och hjälpa kunder.



Vid frågor, tveka inte att höra av er.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Bravura Sverige AB .

Processingenjör till Lantmännen

Processingenjör, maskin
Läs mer Apr 26
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 11 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget., alternativt eventuell överrekrytering på sikt.

Om företaget:

Hos Lantmännen Biorefineries Kimstad skapar de värde från havre. Deras produktionsanläggning är belägen i Kimstad där de producerar havrebaserade ingredienser till livsmedel-, hälso- och kosmetikaindustrin. Deras högförädlade produkter säljs till kunder inom ett brett spektrum av industrier runt om i världen.

Hos Lantmännen Biorefineries får du möjligheten att utveckla dina yrkesfärdigheter och bidra med din kompetens genom hela produktionskedjan. De är en mindre arbetsplats där varje medarbetare har en viktig roll i att bidra till helheten i verksamheten. Deras avancerade bioraffinaderi är en plats för kontinuerligt lärande tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor.

Lantmännen är en stor internationell koncern och tillsammans har de en unik bredd i sin verksamhet. Detta innebär att de kan erbjuda utvecklingsmöjligheter med varierande inriktning för såväl specialister som generalister inom olika bolag och branscher i fler än 20 länder. De arbetar aktivt med intern rörlighet och vill bidra till att medarbetare utvecklas och känner engagemang varje dag.

Arbetsuppgifter:

Lantmännen Biorefineries Kimstad producerar havrebaserade ingredienser till livsmedel-, hälso- och kosmetikaindustrin, och söker nu en person som kommer arbeta med att följa upp och optimera deras tillverkningsprocess med fokus på produktens kvalitet och utbyten.

I din roll kommer du att ansvara för att ge råd och stöd till driftorganisationen för en lyckad tillverkningen av deras produkter. Det gör du genom att följa upp processparametrar och inställningar i fabriken via trendsystem, ha dialog med operatörer och underhåll om senaste tillverkningen, uppdatera och förbättra instruktioner och implementera nya rutiner och körsätt. Deras mål inom kvalitet och kostnadseffektivitet används som riktmärken i den dagliga driften, och de har vidare flera kvalitetsstandarder och krav att förhålla sig till i tillverkningsprocess tex BRC och Organic.

Du kommer att vara ensam i din roll, vilket ställer krav på at att du trivs i självständigt arbete och tar ansvar och ägandeskap för utveckling framåt. Du är däremot inte ensam på arbetsplatsen, och arbetar i nära samarbete med ett team på plats som alltid finns tillgängligt för att bolla idéer. Du arbetar tvärfunktionellt och i nära samarbete med olika interna, såväl som externa, intressenter.

Rollen som Processingenjör är placerad i Kimstad och du kommer rapportera till Head of Operations. För denna roll är arbetstiderna flexibla, men du arbetar primärt med utgångspunkt på plats i Kimstad.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ett par års erfarenhet av operativt arbete inom processindustri, med fördel inom livsmedels- eller teknisk industri
• Vana att läsa och förstå processcheman och maskindokumentation
• Erfarenhet av kvalitetsstandarder och förbättringsarbete
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Starkt meriterande med akademisk utbildning inom relevant område

För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann. Du trivs i att arbete självgående, och har enkelt för att ta ägandeskap i att fatta beslut och driva arbetet framåt. Vidare trivs du även i samarbete med andra, du har enkelt för att skapa goda relationer med hjälp av din kommunikativa förmåga och trivs i att arbeta tvärfunktionellt. Som person är lösningsorienterad och initiativtagande. Du ser alltid lösningar snarare än problem, och kommer gärna med nya idéer och perspektiv på förbättringsmöjligheter och effektiviseringar. Du känner ett stort ansvar i din yrkesroll, och har enkelt för att se din påverkan på helheten. Du är ständigt riskmedveten, och bidrar på så vis aktivt till en säker arbetsmiljö. Slutligen är du prestigelös, och trivs i en familjär miljö där du stödjer dina kollegor och är bekväm med att ibland arbeta utanför ramarna av din roll.

Du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och löftet om att ta ansvar från jord till bord.

Övrig information:

Start: Maj 2024 till sista mars 2025
Plats: Kimstad, Norrköping/Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Processingenjör till Lantmännen

Processingenjör, maskin
Läs mer Apr 15
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 11 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget., alternativt eventuell överrekrytering på sikt.

Om företaget:

Hos Lantmännen Biorefineries Kimstad skapar de värde från havre. Deras produktionsanläggning är belägen i Kimstad där de producerar havrebaserade ingredienser till livsmedel-, hälso- och kosmetikaindustrin. Deras högförädlade produkter säljs till kunder inom ett brett spektrum av industrier runt om i världen.

Hos Lantmännen Biorefineries får du möjligheten att utveckla dina yrkesfärdigheter och bidra med din kompetens genom hela produktionskedjan. De är en mindre arbetsplats där varje medarbetare har en viktig roll i att bidra till helheten i verksamheten. Deras avancerade bioraffinaderi är en plats för kontinuerligt lärande tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor.

Lantmännen är en stor internationell koncern och tillsammans har de en unik bredd i sin verksamhet. Detta innebär att de kan erbjuda utvecklingsmöjligheter med varierande inriktning för såväl specialister som generalister inom olika bolag och branscher i fler än 20 länder. De arbetar aktivt med intern rörlighet och vill bidra till att medarbetare utvecklas och känner engagemang varje dag.

Arbetsuppgifter:

Lantmännen Biorefineries Kimstad producerar havrebaserade ingredienser till livsmedel-, hälso- och kosmetikaindustrin, och söker nu en person som kommer arbeta med att följa upp och optimera deras tillverkningsprocess med fokus på produktens kvalitet och utbyten.

I din roll kommer du att ansvara för att ge råd och stöd till driftorganisationen för en lyckad tillverkningen av deras produkter. Det gör du genom att följa upp processparametrar och inställningar i fabriken via trendsystem, ha dialog med operatörer och underhåll om senaste tillverkningen, uppdatera och förbättra instruktioner och implementera nya rutiner och körsätt. Deras mål inom kvalitet och kostnadseffektivitet används som riktmärken i den dagliga driften, och de har vidare flera kvalitetsstandarder och krav att förhålla sig till i tillverkningsprocess tex BRC och Organic.

Du kommer att vara ensam i din roll, vilket ställer krav på at att du trivs i självständigt arbete och tar ansvar och ägandeskap för utveckling framåt. Du är däremot inte ensam på arbetsplatsen, och arbetar i nära samarbete med ett team på plats som alltid finns tillgängligt för att bolla idéer. Du arbetar tvärfunktionellt och i nära samarbete med olika interna, såväl som externa, intressenter.

Rollen som Processingenjör är placerad i Kimstad och du kommer rapportera till Head of Operations. För denna roll är arbetstiderna flexibla, men du arbetar primärt med utgångspunkt på plats i Kimstad.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ett par års erfarenhet av operativt arbete inom processindustri, med fördel inom livsmedels- eller teknisk industri
• Vana att läsa och förstå processcheman och maskindokumentation
• Erfarenhet av kvalitetsstandarder och förbättringsarbete
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Starkt meriterande med akademisk utbildning inom relevant område

För att trivas i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann. Du trivs i att arbete självgående, och har enkelt för att ta ägandeskap i att fatta beslut och driva arbetet framåt. Vidare trivs du även i samarbete med andra, du har enkelt för att skapa goda relationer med hjälp av din kommunikativa förmåga och trivs i att arbeta tvärfunktionellt. Som person är lösningsorienterad och initiativtagande. Du ser alltid lösningar snarare än problem, och kommer gärna med nya idéer och perspektiv på förbättringsmöjligheter och effektiviseringar. Du känner ett stort ansvar i din yrkesroll, och har enkelt för att se din påverkan på helheten. Du är ständigt riskmedveten, och bidrar på så vis aktivt till en säker arbetsmiljö. Slutligen är du prestigelös, och trivs i en familjär miljö där du stödjer dina kollegor och är bekväm med att ibland arbeta utanför ramarna av din roll.

Du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och löftet om att ta ansvar från jord till bord.

Övrig information:

Start: Maj 2024 till sista mars 2025
Plats: Kimstad, Norrköping/Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Koordinator /administratör med start omgående

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 8
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och fram till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Avarn Security Systems AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Avarn Security har en lång erfarenhet av att erbjuda sina kunder skräddarsydda säkerhetslösningar både för den privata och offentliga verksamheten. Med sina drygt 7 500 medarbetare bidrar de till att skapa ett tryggare samhälle, i allt från kollektivtrafik till samhällsviktiga anläggningar. I år kom de för andra året i rad med på listan över attraktiva arbetsgivare utsedda av organisationen Karriärföretagen. Nu söker Avarn Security Systems, som erbjuder allt inom brandlarm, CCTV, dörrautomatik, lås, larm, passage och inbrottslarm, efter en koordinerande administratör för att arbeta på plats hos en av deras största kunder i Linköping.

Arbetsuppgifter:

I rollen som koordinator är ditt huvudsakliga ansvarsområde att hantera administrationen kring nyckelhantering, vilket du gör på plats hos Avarn Securitys största kund i samarbete med en kollega i samma roll. Tillsammans hanterar ni inkomna ärenden kopplade till nyckelhantering vilket kan innefatta att skapa arbetsorder i olika affärssystem, vara behjälpliga i frågor som dyker upp eller att hantera personuppgifter och att lägga upp profiler i olika system. Utöver att arbeta nära kontaktpersonerna hos kunden har ni också dialog med Avarn Securitys tekniker som hanterar vissa av ärendena.

• Administration av nycklar, cylindrar, säkerhetsskåp, parkeringar m.m.
• Skapa arbetsorder och ärenden i olika affärssystem
• Hantera inkommande samtal och mail från kunder
• Hantering av personuppgifter samt uppläggning av profiler

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av en koordinerande eller administrativ roll
• Mycket god systemvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet
• B-körkort
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som är noggrann och väl medveten om vilka kvalitetsstandard som gäller för dina uppgifter, detta då tjänsten är placerad i ett säkerhetsklassat område. Du har förmågan att skapa och hålla struktur i ditt arbete och kan prioritera rätt saker, vilket möjliggör för dig att ändra planeringen för din dag utifrån ärenden som inkommer eller vilka frågor som dyker upp. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och kan driva dina uppgifter framåt, samtidigt som du ber om hjälp när det krävs. Då du arbetar nära en kollega i samma roll tror vi också du har en väl utvecklad förmåga och ett intresse för att samarbeta med andra och du har lätt för att se era gemensamma åtaganden gentemot kunden och hur ni levererar som team.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare / Kundutvecklare till Sisource

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 8
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sisource.

Om företaget:

En integrerad partner inom kemikalier
Sisource är en partner som tar hand om allt inom kemikaliehantering så att företag kan ägna sig åt sin kärnverksamhet. De effektiviserar försörjningen av kemikalier, inköp, logistik, distribution, import/export samt administration. Dessutom säkerställer de arbetsmiljön och tillsammans med sina kunder ser de till att alla legala aspekter uppfylls – samtidigt som de fokuserar på totalkostnaden.

Sisource är inte bundna till några specifika varumärken utan arbetar brett på marknaden med ett stort antal tillverkare och underleverantörer. I deras centrallager i Linköping lagerhålls de mest frekvent använda produkterna från en mängd olika leverantörer, och i deras kemikaliedatabas finns ytterligare tusentals produkter. Allt för att deras kunder ska få en stabil försörjning med god kontinuitet.

Sisource kunder återfinns inom industrin där kemikalier är en viktig del i produktionsledet.

Arbetsuppgifter:

I tjänsten som kundutvecklare har du en central och viktig roll i Sisource organisation. Du, tillsammans med ditt team om fyra andra kollegor, ansvarar för den dagliga kommunikationen och utvecklingen av företagets kunder i företagets kundcenter. Det innebär exempelvis att vara den första kontakten gällande frågor, orderläggning, uppdatering, logistikhantering, dokumentation och förbättringsarbete, samt jobba med uppföljning av dessa ärenden. Du är en viktig del i utvecklingsarbetet i verksamheten genom att säkerställa att samarbetet fungerar mot kund på andra avdelningar internt, exempelvis säljavdelningen och inköpsavdelningen. Du arbetar ständigt för att utveckla och göra Sisource kunder nöjda och uppmuntrar övriga organisationen att arbeta både kundorienterat och serviceinriktat.

• Kundkontakter i form av mail, telefonsamtal och orderläggning
• Uppdatering av kunders produktkatalog i samarbete med andra avdelningar internt
• Samarbete med kundteamet i framtagande av kundplaner till specifika kunder samt hjälpa till i teamet att sälja in nya uppdrag hos kunder
• Internt och externt förbättringsarbete utifrån behov med exempelvis samarbetet mot kund, projekt samt att ständigt förbättra och utveckla kundupplevelsen i alla led
• Logistikhantering i form av säkring av leveranssätt samt hantering av exportdokumentation vid leveranser utanför EU

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullbordad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom exempelvis logistik
• Erfarenhet i en servicerelaterad roll inom exempelvis försäljning, kundtjänst, logistik, projektledning eller annat relevant område
• God system- och datorvana, exempelvis i Officepaketet eller affärssystem
• God förståelse och erfarenhet av både svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att arbetet blir slutfört i tid och till hög kvalitet. Du är bra på att ha många bollar i luften, vara flexibel i ditt arbetssätt samt att sätta upp strukturer och prioritering i ditt arbete. Vidare trivs du i kontakt med kunder, har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer på ett affärsmässigt sätt. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. I samarbete med kund bidrar du med idéer och nya perspektiv och du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Slutligen ser vi att du är en person som inte räds för att bidra och testa dessa idéer och förbättringar även internt, med en kreativ approach.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare / Kundutvecklare till Sisource

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 17
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sisource.

Om företaget:

En integrerad partner inom kemikalier
Sisource är en partner som tar hand om allt inom kemikaliehantering så att företag kan ägna sig åt sin kärnverksamhet. De effektiviserar försörjningen av kemikalier, inköp, logistik, distribution, import/export samt administration. Dessutom säkerställer de arbetsmiljön och tillsammans med sina kunder ser de till att alla legala aspekter uppfylls – samtidigt som de fokuserar på totalkostnaden.

Sisource är inte bundna till några specifika varumärken utan arbetar brett på marknaden med ett stort antal tillverkare och underleverantörer. I deras centrallager i Linköping lagerhålls de mest frekvent använda produkterna från en mängd olika leverantörer, och i deras kemikaliedatabas finns ytterligare tusentals produkter. Allt för att deras kunder ska få en stabil försörjning med god kontinuitet.

Sisource kunder återfinns inom industrin där kemikalier är en viktig del i produktionsledet.

Arbetsuppgifter:

I tjänsten som kundutvecklare har du en central och viktig roll i Sisource organisation. Du, tillsammans med ditt team om fyra andra kollegor, ansvarar för den dagliga kommunikationen och utvecklingen av företagets kunder i företagets kundcenter. Det innebär exempelvis att vara den första kontakten gällande frågor, orderläggning, uppdatering, logistikhantering, dokumentation och förbättringsarbete, samt jobba med uppföljning av dessa ärenden. Du är en viktig del i utvecklingsarbetet i verksamheten genom att säkerställa att samarbetet fungerar mot kund på andra avdelningar internt, exempelvis säljavdelningen och inköpsavdelningen. Du arbetar ständigt för att utveckla och göra Sisource kunder nöjda och uppmuntrar övriga organisationen att arbeta både kundorienterat och serviceinriktat.

• Kundkontakter i form av mail, telefonsamtal och orderläggning
• Uppdatering av kunders produktkatalog i samarbete med andra avdelningar internt
• Samarbete med kundteamet i framtagande av kundplaner till specifika kunder samt hjälpa till i teamet att sälja in nya uppdrag hos kunder
• Internt och externt förbättringsarbete utifrån behov med exempelvis samarbetet mot kund, projekt samt att ständigt förbättra och utveckla kundupplevelsen i alla led
• Logistikhantering i form av säkring av leveranssätt samt hantering av exportdokumentation vid leveranser utanför EU

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullbordad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom exempelvis logistik
• Erfarenhet i en servicerelaterad roll inom exempelvis försäljning, kundtjänst, logistik, projektledning eller annat relevant område
• God system- och datorvana, exempelvis i Officepaketet eller affärssystem
• God förståelse och erfarenhet av både svenska och engelska, tal och skrift
• B-körkort

Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att arbetet blir slutfört i tid och till hög kvalitet. Du är bra på att ha många bollar i luften, vara flexibel i ditt arbetssätt samt att sätta upp strukturer och prioritering i ditt arbete. Vidare trivs du i kontakt med kunder, har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer på ett affärsmässigt sätt. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. I samarbete med kund bidrar du med idéer och nya perspektiv och du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Slutligen ser vi att du är en person som inte räds för att bidra och testa dessa idéer och förbättringar även internt, med en kreativ approach.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu