Linköping: 3 stycken Account Managers till spännande bolag sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet 3 stycken Account Managers till spännande bolag sökes i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-21 // Varaktighet: Heltid

Bli en del av Officetel – där innovation och kundfokus möts!
Officetel är en återförsäljare av telefoni- och kommunikationslösningar, som specialiserar sig på segmentet med 5 till 250 anställda. Vår ambition är att arbeta nära varje kund för att förstå deras unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar som driver tillväxt och framgång. Genom att samarbeta med ledande leverantörer kan vi erbjuda marknadens bästa och mest kostnadseffektiva lösningar.
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder! Med en enda kontaktpunkt tar vi hand om all teknisk hantering, vilket frigör våra kunder att fokusera helt på sin kärnverksamhet.
Nu söker vi engagerade samt resultat fokuserade och skickliga medarbetare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Är du den vi söker?
Utbildning:
Ingen utbildning krävs
Meriterande kan vara yrkesutbildning inom försäljning/account manager eller affärsstrategier.

Erfarenhet:
Minst 1 års erfarenhet av liknande tjänster
Jobbat inom Telecom sedan tidigare (hos annan återförsäljare) eller Butik som säljer liknande tjänster.
Van att budgetera sin försäljning

Kunskaper:
Hantera excel.
Meriterande om man har jobbat i ett CRM system sedan tidigare, exempel notyfile, upsales, hubspot etc.
Meriterande om man jobbat i Tele2s system sedan tidigare.
Flytande svenska i tal och skrift.
Mejl och datorvana

Färdigheter & Personlighet:
Erfarenhet av cold calling.
Älskar att göra affärer.
Är en lösnings orienterad relations byggare som sätter kunden i fokus.
Social, utåtriktad och har en utstickande personlighet.
Tävlingsinriktad teamplayer.
Är självgående
Driven
Gillar att jobba i ett högt tempo
Strävar alltid att jobba mot uppsatta mål

Meriterande/Önskvärda kompetenser:
Körkort B

Varför Officetel?
Innovativ arbetsmiljö: Arbeta med den senaste tekniken inom kommunikationslösningar.
Kundfokus: Hjälper företag att växa genom skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar.
Karriärmöjligheter: Vi värdesätter utveckling och erbjuder dig möjligheter att växa inom företaget.
Starka partnerskap: Samarbeta med ledande leverantörer för att leverera toppmoderna lösningar.
Dynamiskt team: Bli en del av en passionerad och engagerad arbetsgrupp.
Det tillämpas 6 månaders provanställning därefter tillsvidare anställning.
Tjänsten är på heltid med start i Augusti eller enligt överenskommelse.
Annan information om Tjänsten:
Mån – tors 09.00 till 17.00, Fre 09.00 till 16.00.
Garantilön & provisionsbaserad lön.

Huvudsakliga Arbetsuppgifter:
Som Account Manager är din huvudsakliga uppgift att bygga och utveckla din egen kundbas genom att skapa starka och långsiktiga relationer. Det handlar om att vara proaktiv i din försäljning gentemot både nya och befintliga kunder. Genom att nätverka och utforska olika marknader, strävar du efter att bredda din kundbas över hela landet, och engagerar dig i företag av alla storlekar och inom olika branscher. Din roll innebär att hantera en mångsidig portfölj av produkter och tjänster och ta fullt ansvar för hela säljprocessen. Det innebär att du inte bara identifierar potentiella kunder utan också leder dem genom varje steg av köpprocessen, från att skapa intresse till att säkra affären. För att lyckas i rollen som Account Manager krävs det att du är strategisk, kommunikativ och har förmågan att skapa förtroende. Du behöver vara flexibel och kunna anpassa dig till olika kundbehov och marknadstrender. Med din passion för försäljning och affärsutveckling är du redo att ta dig an utmaningen att driva tillväxt och skapa värdefulla partnerskap.


Denna rekrytering genomförs i samarbete med Feldtmann Group AB
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag!
För att söka tjänsten, eller vid frågor och funderingar kontakta:
Nese@feldtmanngroup.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Account manager

Nedan visas andra jobb i Linköping som Account manager.

Account Manager till Onslip

Läs mer Jan 15
Är du en driven säljare som gillar att göra affärer i ett högt tempo? Hos Onslip blir du en del av ett litet och familjärt techbolag i framkant, där du får ta stort ansvar och påverka på riktigt. Här väntar en roll som kombinerar varma leads med proaktiv försäljning, allt i en ungdomlig och entreprenöriell kultur. Det här är helt rätt möjlighet för dig som älskar att se resultat av ditt hårda arbete!
OM ROLLEN
Som Account Manager ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till signerat avtal och vidare kundvård. Du har ett nära samarbete med support- och leveransteamet för att säkerställa förstklassig service till dina kunder.
En stor del av rollen innefattar att ta hand om inkommande leads, förfrågningar och intresseanmälningar där du hjälper kunderna vidare till avslutad affär. Vid tillfälle kommer du även att bearbeta nya kunder i utringande samtal. Som Account Manager tar du ägandeskap för dina kunder och hjälper dem att nå ökad lönsamhet och en enklare vardag.
Du kommer in i en spännande tillväxtfas med många möjligheter för dig som Account Manager att påverka både din egen och företagets utveckling. Här möts du av en stöttande och positiv arbetsmiljö med nära coachning av erfarna kollegor och kompetensutveckling inom både försäljning och produkt att ta del av.
VEM ÄR DU?
För att lyckas och trivas i rollen som Account Manager ser vi att du:
Har minst 1 års arbetslivserfarenhet av uppsökande försäljning och gillar utmaningen att hitta rätt lösning för varje kund.
Är ihärdig, envis och ser motgångar som möjligheter.
Är jordnära och ansvarstagande – du kommer till jobbet i tid, gör ditt bästa varje dag, tar ansvar för ditt arbete och håller ordning i systemen.
Är bekväm med förändring och gillar snabba svängar i en agil och föränderlig miljö.
Har flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.

Det är meriterande, men inget krav, om du även har en bakgrund i restaurangbranschen, där du fått förståelse för kundernas vardag och behov. Meriterande är även en eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi.
Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig.
OM ONSLIP
Onslip lanserade Sveriges första molnbaserade kassasystem för restauranger 2013. Med över 10 års utveckling i nära samarbete med sina kunder har Onslip sedan dess skapat en robust lösning som möter branschens behov. Idag är Onslip en ledande aktör inom molnbaserade kassasystem och har utvecklat innovativa lösningar som hjälper sina kunder att ligga steget före. Hos Onslip får du samarbeta med drivna kollegor, bidra med dina idéer och vara med på en tillväxtresa där nya möjligheter ständigt öppnar sig.
Läs mer om Onslip här!
ÖVRIGT
I den här rekryteringen samarbetar Onslip med A-hub och vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på alice@a-hub.se.
Placering: Du utgår från Onslips kontor vid Kungsgatan 20 i Linköping med flexibilitet för distansarbete.
Arbetstider: Måndag – Fredag kl 8.00-17.00.
Start: Start enligt överenskommelse, så snart som möjligt.
Sista ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten så snart som möjligt.

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Feb 10
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Jan 14
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Jan 8
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Account Manager till Joyweek Linköping

Läs mer Jan 13
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna.
Om rollen
Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
· Du har erfarenhet inom försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
· Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
· Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
· För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
· Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
· Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal.
Om oss
Vårt namnVi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje.
MissionSkapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.
VisionHållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara.
Vi är ca 175 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för våra 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital, omsatte 330 MSEK år 2022 och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö, & Linköping. https://www.joyweek.se/
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Feldtmann Group AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Feldtmann Group AB .

Kundtjänst/Backoffice sökes till Spännande bolag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 29
Bli en del av Officetel – där innovation och kundfokus möts!
Officetel är en återförsäljare av telefoni- och kommunikationslösningar, som specialiserar sig på segmentet med 5 till 250 anställda. Vår ambition är att arbeta nära varje kund för att förstå deras unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar som driver tillväxt och framgång. Genom att samarbeta med ledande leverantörer kan vi erbjuda marknadens bästa och mest kostnadseffektiva lösningar.
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder! Med en enda kontaktpunkt tar vi hand om all teknisk hantering, vilket frigör våra kunder att fokusera helt på sin kärnverksamhet.
Nu söker vi engagerade samt resultat fokuserade och skickliga medarbetare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Är du den vi söker?
Skall krav:
Minst 2 års erfarenhet av liknande tjänster. Kundtjänst / order hantering
Lösningsorienterad
Van att ha många bollar i luften
Stresstålig
Meriterande om man har jobbat i samma bransch tidigare



Arbetsuppgifter:
Vara ?relationsbyggande mot våra befintliga kunder
Sätta upp strukturer för enklare hantering
Hålla relation med partnersupport och leverantörer
Orderhantering av hårdvara
Leverans ledare för drift av kunder
Implementering av avtal och uppföljning
Agera problemlösare vid problem som inkommer via vår kundservice



Varför Officetel?
Innovativ arbetsmiljö: Arbeta med den senaste tekniken inom kommunikationslösningar.
Kundfokus: Hjälper företag att växa genom skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar.
Karriärmöjligheter: Vi värdesätter utveckling och erbjuder dig möjligheter att växa inom företaget.
Starka partnerskap: Samarbeta med ledande leverantörer för att leverera toppmoderna lösningar.
Dynamiskt team: Bli en del av en passionerad och engagerad arbetsgrupp.
Det tillämpas 6 månaders provanställning därefter tillsvidare anställning.
Tjänsten är på heltid med start i Oktober eller enligt överenskommelse.
Denna rekrytering genomförs i samarbete med Feldtmann Group AB
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag!
För att söka tjänsten, eller vid frågor och funderingar kontakta:
Nese@feldtmanngroup.com

Ansök nu