Linköping: Vill du vara med och accelerera vår försäljning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vill du vara med och accelerera vår försäljning i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-10 // Varaktighet: Heltid

Vi är ledande i Norden och vi fortsätter växa - är du den vi söker?
Motiveras du av att skapa nya kontakter, relationer och av att skapa mervärde hos nya och befintliga kunder? Har du erfarenhet från olika marknader och från affärssystem/ERP och tycker dessutom att hälsa, friskvård och träning är motiverande? då kan du vara den kandidat vi söker!
Om bolaget
BRP Systems är ett SaaS-bolag grundat 2004. Vi har huvudkontor i Linköping och är idag runt 110 anställda i fyra länder varav ca 55 sitter i Linköping. Våra system används på över 2400 anläggningar inom gym-och fitnessbranschen i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!
Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system.
Vi är den ledande leverantören i Norden och jobbar hårt för att fortsätta expandera. Därför vill vi nu accelerera försäljningen ytterligare!
Vem söker vi?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från arbete med försäljning och kundrelationer. Då BRP är ett system som täcker allt från CRM till Retention, behöver du ha kunskap kring komplex lösningsförsäljning och värdeskapande försäljning samt ha förmågan att kunna konsultera och sätta dig in i kundens behov. Strategiskt säljarbete på multinationell marknad är mycket meriterande.
Du som säljare på BRP är tillsammans med vår Customer Success ansvarig för att underhålla både nya och nuvarande relationer till våra kunder. I rollen kan det komma att ingå KAM-ansvar och vi vill därför att du har dokumenterad erfarenhet från att framgångsrikt ha arbetat med Key Accounts.
Hos oss kommer du att samarbeta med många personer och avdelningar, både internt och externt. Det krävs därför att du är en duktig relationsskapare som kan strukturera din tid och arbeta utifrån satta processer inom bolaget. En säljprocess hos oss kan ta allt från någon månad till ett par år därför krävs det att du är både lösningsorienterad, resultatinriktad och ihärdig för att komma i mål.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Med fördel utgår även du ifrån vårt huvudkontor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Driva och utveckla affären i säljprocessen från start till mål; prospektering, behovsanalys hos kund, demo, avtal, avslut
Bygga en hög produktförståelse för att kunna utföra demos inför kund och kunna erbjuda den bästa lösningen utifrån behov
Driva strategiskt arbete där såväl förhandling, avtalsfrågor och prissättning, vilka vi tror är nyckelfaktorer för framgång
Ansvara för att utpekat CRM-system alltid är uppdaterat
Med stöd från marknadsavdelningen skapa och driva marknadsplaner för respektive marknad och segment
Ansvara för Key Accounts där du driver arbetet för kundens Governance enligt förutbestämd process
Delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Vad erbjuder vi?
För dig som anställs erbjuder vi en arbetsplats med härliga kollegor i en bransch som främjar människors hälsa. Våra nyrenoverade, moderna lokaler ligger mitt i centrum och uppmuntrar både samarbete och kreativitet. Vi har en ledande position på marknaden och har expanderat kraftigt de senaste åren. Nu satsar vi ytterligare och söker förstärkning till vårt säljteam - en chans för dig som känner igen dig i beskrivningen och vill bli en del av vårt team och vår fortsatta tillväxt.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Systemsäljare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Systemsäljare.

Vill du vara med och accelerera vår försäljning?

Läs mer Jun 10
Vi är ledande i Norden och vi fortsätter växa - är du den vi söker?
Motiveras du av att skapa nya kontakter, relationer och av att skapa mervärde hos nya och befintliga kunder? Har du erfarenhet från olika marknader och från affärssystem/ERP och tycker dessutom att hälsa, friskvård och träning är motiverande? då kan du vara den kandidat vi söker!
Om bolaget
BRP Systems är ett SaaS-bolag grundat 2004. Vi har huvudkontor i Linköping och är idag runt 110 anställda i fyra länder varav ca 55 sitter i Linköping. Våra system används på över 2400 anläggningar inom gym-och fitnessbranschen i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!
Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system.
Vi är den ledande leverantören i Norden och jobbar hårt för att fortsätta expandera. Därför vill vi nu accelerera försäljningen ytterligare!
Vem söker vi?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från arbete med försäljning och kundrelationer. Då BRP är ett system som täcker allt från CRM till Retention, behöver du ha kunskap kring komplex lösningsförsäljning och värdeskapande försäljning samt ha förmågan att kunna konsultera och sätta dig in i kundens behov. Strategiskt säljarbete på multinationell marknad är mycket meriterande.
Du som säljare på BRP är tillsammans med vår Customer Success ansvarig för att underhålla både nya och nuvarande relationer till våra kunder. I rollen kan det komma att ingå KAM-ansvar och vi vill därför att du har dokumenterad erfarenhet från att framgångsrikt ha arbetat med Key Accounts.
Hos oss kommer du att samarbeta med många personer och avdelningar, både internt och externt. Det krävs därför att du är en duktig relationsskapare som kan strukturera din tid och arbeta utifrån satta processer inom bolaget. En säljprocess hos oss kan ta allt från någon månad till ett par år därför krävs det att du är både lösningsorienterad, resultatinriktad och ihärdig för att komma i mål.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Med fördel utgår även du ifrån vårt huvudkontor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Driva och utveckla affären i säljprocessen från start till mål; prospektering, behovsanalys hos kund, demo, avtal, avslut
Bygga en hög produktförståelse för att kunna utföra demos inför kund och kunna erbjuda den bästa lösningen utifrån behov
Driva strategiskt arbete där såväl förhandling, avtalsfrågor och prissättning, vilka vi tror är nyckelfaktorer för framgång
Ansvara för att utpekat CRM-system alltid är uppdaterat
Med stöd från marknadsavdelningen skapa och driva marknadsplaner för respektive marknad och segment
Ansvara för Key Accounts där du driver arbetet för kundens Governance enligt förutbestämd process
Delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Vad erbjuder vi?
För dig som anställs erbjuder vi en arbetsplats med härliga kollegor i en bransch som främjar människors hälsa. Våra nyrenoverade, moderna lokaler ligger mitt i centrum och uppmuntrar både samarbete och kreativitet. Vi har en ledande position på marknaden och har expanderat kraftigt de senaste åren. Nu satsar vi ytterligare och söker förstärkning till vårt säljteam - en chans för dig som känner igen dig i beskrivningen och vill bli en del av vårt team och vår fortsatta tillväxt.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Ansök nu

Säljare med tekniskt intresse!

Läs mer Mar 11
Vill du bli en nyckelperson i vårt team? Vi letar efter en säljare med ett driv för att utveckla nya affärsmöjligheter och har ett starkt tekniskt intresse. Bli en del av vårt växande företag och ta chansen att forma framtiden tillsammans med oss!

Om företaget
Svenska Grindmatriser AB (SGA) är ett framgångsrikt och växande företag i halvledarbranschen. Företaget grundades redan 1986 och har sedan dess i nära samarbete med sina kunder designat, utvecklat och tillverkat elektronikkomponenter i form av kundspecifika integrerade kretsar, ASIC’s. Idag återfinns företaget på Brigadgatan nära Linköpings centrum och levererar flera miljoner komponenter varje år. Företagets kunder finns inom ett brett spektrum av olika branscher då behovet av elektronik för industriapplikationer är stort. SGA ägs sedan några år av Storskogen, en mycket långsiktig ägare som väl ligger i linje med de långsiktiga samarbeten som företaget har med många av sina kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som säljare hos oss på SGA kommer du att arbeta proaktivt för att bearbeta potentiella och befintliga kunder för att hitta nya affärsmöjligheter i linje med företagets strategi. Våra kunder finns både i Sverige och utomlands och verkar inom många olika branscher där kundspecifika integrerade kretsar används. Våra produkter designas utifrån kundernas behov och har långa livscykler. I rollen arbetar du nära vår utvecklingsavdelning och även i ett tätt samarbete med vår försäljningschef och VD.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter;
- Arbeta proaktivt med nykundsbearbetning
- Leda och driva hela prospekterings- och säljprocessen
- Ta fram underlag för offerter
- Representera verksamheten i samband med olika mässor och evenemang

Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i ett världsledande företag med goda möjligheter att utvecklas och växa i rollen. Du får möjlighet att arbete tillsammans med engagerade medarbetare som har ett stort teknikintresse i ett företag med en familjär stämning.

Din profil
För att vara framgångsrik i rollen krävs erfarenhet av teknisk försäljning. Du har med fördel en högskole-eller civilingenjörsutbildning, eller motsvarande arbetserfarenhet.

Som person är du affärsmässig och arbetar mål-och resultatorienterat samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Din förmåga att öppna dörrar och driva igenom affärer är kritisk för att lyckas i rollen. Likaså ditt intresse för tekniska lösningar i kombination med din affärsmässighet och din förmåga att förstå och möta kundernas behov. Då våra säljcykler sträcker sig över flera år krävs att du har tålamod och en uthållighet i ditt arbete.

Tjänsten kräver mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. En del resor, både inom Sverige och utomlands, förekommer.

Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar SGA med Skill. Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Sofie Ilhed, sofie.ilhed@skill.se eller Susanne Öman, susanne.oman@skill.se

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Ansök nu

Teknisk säljare till Nordomatic

Läs mer Dec 21
Vill du arbeta som säljare med klimatsmart fastighetsautomation på ett internationellt företag? Värderar du att vara en del av ett engagerat team på en positiv arbetsplats med god gemenskap? Då har vi chansen för dig! Till Nordomatic söker vi nu en passionerad och resultatorienterad säljare till Affärsområde Öst som är redo att erövra marknaden och utmärka sig i en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som säljare på Nordomatic kommer du att spela en nyckelroll i att hjälpa företagets kunder i att förverkliga sina visioner. Du kommer att arbeta med våra befintliga och nya kunder i Östergötland med kundorienterade och anpassade lösningar för varje enskild kund. Huvudkunderna utgörs av fastighetsägare, byggbolag, konsultbolag och installationsbolag där du ansvarar för hela säljprocessen och relationen till kunder. Du kommer att utgå från kontoret i Linköping / Norrköping.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Poolia och att du anställs direkt hos Nordomatic.

Att vara anställd hos Nordomatic kan innebära att behöva ge samtycke till sekretessbevis och registerkontroll.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som säljare ingår stimulerande och varierande arbetsuppgifter på en dynamisk arbetsplats.

• Prospektering av potentiella kunder och affärsmöjligheter.
• Förstå kundens unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar.
• Bygga starka, långsiktiga relationer med kunder och partners.
• Presentera och sälja Nordomatics innovativa produkter och tjänster.
• Uppnå och överträffa säljmål.

Det här är tjänsten för dig som vill ha ett stimulerande och ansvarsfullt arbete i ett internationellt företag som är ledande inom fastighetsautomation. Nordomatic värdesätter medarbetarnas utveckling och utbildar kontinuerligt, internt och externt. Stora möjligheter finns att utvecklas och växa internt. Du kommer ingå i ett härligt team med trevliga kollegor som har en god gemenskap.

Vem är du?
Vi ser att du är en person som är:

• Driven och tycker om att arbeta självständigt mot uppsatta mål
• Tekniskt intresserad (positivt med någon erfarenhet från branschen eller liknande uppdrag)
• Van vid att arbeta digitalt och har erfarenhet av affärssystem
• Affärsinriktad
• Strukturerad och har hög självdisciplin
• Bra på att skapa nya kontakter och duktig kommunikatör
• Nyfiken/gillar att lära dig nya saker

Du har:

• Minimum 3 års arbetslivserfarenhet (inte specifikt sälj om man har bra kunskap från branschen)
• Kompletta gymnasiebetyg
• B körkort

Meriterande:

• Teknisk bakgrund som ex. ingenjör, elektriker, från ”IT” sidan
• Erfarenhet från installationsbranschen (t.ex. el, ventilation, passage/larm) och/eller fastighetsbranschen
• Säljerfarenhet
• Eftergymnasiala studier
• Erfarenhet från styr och övervakning

Tycker du Nordomatic verkar vara ett spännande företag? Skicka in din ansökan omgående, urval och intervjuer sker löpande.

Om verksamheten
Nordomatic är en ledande innovatör inom fastighetsautomation och smarta lösningar. Med en passion för teknik och hållbarhet har vi över fem decenniers erfarenhet av att leverera avancerade system som optimerar fastighetsdrift och förbättrar människors livskvalitet.

Vi strävar efter att göra världen bekvämare, säkrare och mer energieffektiv genom att erbjuda skräddarsydda automationslösningar för fastigheter och företag. Vårt uppdrag är att skapa en smartare framtid.

För att få en bild av Nordomatic får du gärna läsa mer på Nordomatic.com - Vi skapar energieffektiva byggnader med BMS, eller följa oss i sociala medier.

Ansök nu

Teknisk säljare till SGA!

Läs mer Dec 18
Vill du bli en nyckelperson i vårt team? Vi letar efter en teknisk säljare med ett driv för att utveckla nya affärsmöjligheter och har ett starkt tekniskt intresse. Bli en del av vårt växande företag och ta chansen att forma framtiden tillsammans med oss!

Om företaget
Svenska Grindmatriser AB (SGA) är ett framgångsrikt och växande företag i halvledarbranschen. Företaget grundades redan 1986 och har sedan dess i nära samarbete med sina kunder designat, utvecklat och tillverkat elektronikkomponenter i form av kundspecifika integrerade kretsar, ASIC’s. Idag återfinns företaget på Brigadgatan nära Linköpings centrum och levererar flera miljoner komponenter varje år. Företagets kunder finns inom ett brett spektrum av olika branscher då behovet av elektronik för industriapplikationer är stort. SGA ägs sedan några år av Storskogen, en mycket långsiktig ägare som väl ligger i linje med de långsiktiga samarbeten som företaget har med många av sina kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk säljare hos oss på SGA kommer du att arbeta proaktivt för att bearbeta potentiella och befintliga kunder för att hitta nya affärsmöjligheter i linje med företagets strategi. Våra kunder finns både i Sverige och utomlands och verkar inom många olika branscher där kundspecifika integrerade kretsar används. Våra produkter designas utifrån kundernas behov och har långa livscykler. I rollen arbetar du nära vår utvecklingsavdelning och även i ett tätt samarbete med vår försäljningschef och VD.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter;
- Arbeta proaktivt med nykundsbearbetning
- Leda och driva hela prospekterings- och säljprocessen
- Ta fram underlag för offerter
- Representera verksamheten i samband med olika mässor och evenemang

Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i ett världsledande företag med goda möjligheter att utvecklas och växa i rollen. Du får möjlighet att arbete tillsammans med engagerade medarbetare som har ett stort teknikintresse i ett företag med en familjär stämning.

Din profil
Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen inom till exempel teknisk fysik eller elektroteknik. Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta nära tekniken och har god kunskap om och erfarenhet av design-och utvecklingsarbete. Vi tror att du idag arbetar med försäljning inom elektronikområdet eller är produktägare, applikationsingenjör eller motsvarande och redo att anta en ny utmaning, där du kan kombinera ditt tekniska intresse med försäljning.

Som person är du affärsmässig och arbetar mål-och resultatorienterat samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Din förmåga att öppna dörrar och driva igenom affärer är kritisk för att lyckas i rollen. Likaså ditt intresse för tekniska lösningar i kombination med din affärsmässighet och din förmåga att förstå och möta kundernas behov. Då våra säljcykler sträcker sig över flera år krävs att du har tålamod och en uthållighet i ditt arbete.

Tjänsten kräver mycket god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. En del resor, både inom Sverige och utomlands, förekommer.

Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar SGA med Skill. Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Sofie Ilhed, sofie.ilhed@skill.se eller Susanne Öman, susanne.oman@skill.se

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Ansök nu

Säljare till Wondr - är du vår nästa superhjälte?

Läs mer Nov 27
Wondr söker nu en dedikerad säljare med Sverige som arbetsplats. Brinner du för att sälja och är tekniskt intresserad och gillar kanske dessutom att träna? Då ska du söka idag - vänta inte!
Wondr är ett smart, avancerat och användarvänligt affärssystem för hela träningsbranschen. Wondr är ett system med tydligt mål - hjälpa kunderna att bli mer lönsamma.
Om bolaget
Wondr startade 2017 och ägs sedan 2023 av BRP Systems Group AB som är ett mjukvarubolag med huvudkontor i Linköping. I dagsläget är vi runt 100 anställda och stationerade i tre länder. I Sverige har vi kontor i Linköping, Jönköping, Malmö och Västerås. BRP Systems ihop med Wondr är marknadsledande i Sverige och med två produkter som kompletterar varandra väl i portföljen vill vi påstå att the sky is the limit!
Wondr's kunder utgörs framförallt av CrossFit-boxar, gym, yogastudios, PT Studios/PT's samt mindre gymkedjor. Produkten är idag etablerad på marknaderna Sverige och Norge.
Läs mer om Wondr på www.wondr.se.
Vem söker vi?
Självklart dig som brinner för sälj och kundkontakt!
För att lyckas i rollen vill vi att du har ett högt eget driv och är resultatorienterad. Att arbeta mot uppsatta mål är något som motiverar dig och du är bra på att självständigt driva ditt arbete och ta ansvar för din tid. Vidare är du en strukturerad person med förmåga att arbeta systematiskt och planera din tid på bästa sätt för att nå dina mål. Du behöver också ha lätt för att samarbeta med andra då du löpande arbetar tillsammans med olika avdelningar internt men också med partners och samarbetspartners.
I denna roll kommer kundbesök, resor till event och liknande att vara återkommande aktiviteter, blandat med arbete från kontoret.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Det är okej att utgå från något av de kontor vi har i Sverige.
Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
Bearbeta leads, såväl genom listor som genom uppsökande aktiviteter
hantera hela säljcykeln från prospektering till affär och aftersales
dema produkten för potentiella kunder
följa upp kunder som genomgått demo för avslut
arbeta nära vår Marketing Specialist
delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Utbildning och erfarenhet
Eftergymnasial utbildning 2 år eller längre
erfarenhet av att etablera kundrelationer
Vi ser det som meriterande om du har utbildning i och/eller erfarenhet av att arbeta med/i affärssystem

Övrigt
Vi vill att du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Om du behärskar fler språk än så är det meriterande!
B-körkort är ett krav

Vad erbjuder vi?
För dig som blir anställd lovar vi ett arbete med härliga kollegor i en bransch som främjar hälsa hos människor! Möjligheten att vara den första helt dedikerade säljaren för Wondr i Sverige innebär att du kommer att vara med och bygga framtiden för våra kunders framgång. Med korta beslutsvägar och högt i tak har du stor möjlighet att påverka både det dagliga och det långsiktiga säljarbetet, i samarbete med ditt team. Vi vet att vår produktportfölj är attraktiv på marknaden och vi är övertygade om att du som ny säljare för Wondr kommer tycka att det är både kul och motiverande att arbeta med att etablera vårt system bland nya kunder.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Brp Systems AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Brp Systems AB .

Vill du vara med och accelerera vår försäljning?

Systemsäljare
Läs mer Jun 10
Vi är ledande i Norden och vi fortsätter växa - är du den vi söker?
Motiveras du av att skapa nya kontakter, relationer och av att skapa mervärde hos nya och befintliga kunder? Har du erfarenhet från olika marknader och från affärssystem/ERP och tycker dessutom att hälsa, friskvård och träning är motiverande? då kan du vara den kandidat vi söker!
Om bolaget
BRP Systems är ett SaaS-bolag grundat 2004. Vi har huvudkontor i Linköping och är idag runt 110 anställda i fyra länder varav ca 55 sitter i Linköping. Våra system används på över 2400 anläggningar inom gym-och fitnessbranschen i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!
Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system.
Vi är den ledande leverantören i Norden och jobbar hårt för att fortsätta expandera. Därför vill vi nu accelerera försäljningen ytterligare!
Vem söker vi?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från arbete med försäljning och kundrelationer. Då BRP är ett system som täcker allt från CRM till Retention, behöver du ha kunskap kring komplex lösningsförsäljning och värdeskapande försäljning samt ha förmågan att kunna konsultera och sätta dig in i kundens behov. Strategiskt säljarbete på multinationell marknad är mycket meriterande.
Du som säljare på BRP är tillsammans med vår Customer Success ansvarig för att underhålla både nya och nuvarande relationer till våra kunder. I rollen kan det komma att ingå KAM-ansvar och vi vill därför att du har dokumenterad erfarenhet från att framgångsrikt ha arbetat med Key Accounts.
Hos oss kommer du att samarbeta med många personer och avdelningar, både internt och externt. Det krävs därför att du är en duktig relationsskapare som kan strukturera din tid och arbeta utifrån satta processer inom bolaget. En säljprocess hos oss kan ta allt från någon månad till ett par år därför krävs det att du är både lösningsorienterad, resultatinriktad och ihärdig för att komma i mål.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Med fördel utgår även du ifrån vårt huvudkontor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Driva och utveckla affären i säljprocessen från start till mål; prospektering, behovsanalys hos kund, demo, avtal, avslut
Bygga en hög produktförståelse för att kunna utföra demos inför kund och kunna erbjuda den bästa lösningen utifrån behov
Driva strategiskt arbete där såväl förhandling, avtalsfrågor och prissättning, vilka vi tror är nyckelfaktorer för framgång
Ansvara för att utpekat CRM-system alltid är uppdaterat
Med stöd från marknadsavdelningen skapa och driva marknadsplaner för respektive marknad och segment
Ansvara för Key Accounts där du driver arbetet för kundens Governance enligt förutbestämd process
Delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Vad erbjuder vi?
För dig som anställs erbjuder vi en arbetsplats med härliga kollegor i en bransch som främjar människors hälsa. Våra nyrenoverade, moderna lokaler ligger mitt i centrum och uppmuntrar både samarbete och kreativitet. Vi har en ledande position på marknaden och har expanderat kraftigt de senaste åren. Nu satsar vi ytterligare och söker förstärkning till vårt säljteam - en chans för dig som känner igen dig i beskrivningen och vill bli en del av vårt team och vår fortsatta tillväxt.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Ansök nu

BRP Systems söker Frontend-utvecklare!

Frontend-utvecklare
Läs mer Jan 2
BRP Systems är ett mjukvarubolag med huvudkontor i Linköping. I dagsläget är vi runt 100 anställda i tre länder varav ca 55 sitter i Linköping. Våra system används på över 2400 anläggningar inom gym-och fitness i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!
Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system.
BRP utvecklar produkter och erbjuder lösningar till kunder inom fitnessindustrin där vi är den ledande leverantören i Norden och vi jobbar hårt för att fortsätta expandera både i Norden och ut i Europa. Vi erbjuder en internationell arbetsmiljö med kollegor i Sri Lanka, Danmark, Norge och Ukraina samt att vi har kunder i många europeiska länder.
Vår utvecklingsavdelning fortsätter att växa och nu söker vi ytterligare en frontendutvecklare till teamet. Tjänsten är baserad i Linköping.
Läs mer om oss på https://www.brpsystems.com/
Om rollen
Som Frontendutvecklare på BRP är du tillsammans med ditt team ansvarig för användarupplevelsen av vår app och webb. Appen och webben är byggda i React och React native, där appen finns tillgänglig för iOS och Android. Utvecklingen innebär att skriva affärslogik och att integrera med backend API:er.
Vår app används av över en halv miljon slutanvändare, så ditt arbete kommer att påverka en stor användarbas. Tillsammans med teamet är du engagerad i att säkerställa en smidig användarresa samt att göra det enklare för gym- och fitnessbranschen att bedriva sina verksamheter.
Några huvudsakliga ansvarsområden kommer vara:
Bidra med högkvalitativ kod utifrån best practice
Test, granskning och underhåll av koden för att säkerställa produktens kvalitet och stabilitet
Delta i hela livscykeln för produkten: från design till utrullning och underhåll

Vi erbjuder en roll där du får ta mycket eget ansvar och där det finns stor möjlighet till egna initiativ - både vad gäller genomförandet av uppgifter, arbetssätt och idéer. Du bör trivas med att jobba ihop med andra då arbetet främst bedrivs i agil form i mindre team. Vi arbetar med våra värdeord i ryggen, vilka är resultatorientering, samarbete, kundfokus och anpassning.
Dina färdigheter
Vi letar efter en frontendutvecklare med tidigare arbetserfarenhet och med erfarenhet av agilt arbetssätt. Du har:
Relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom Datateknik, It eller Systemvetenskap
Några års erfarenhet som frontendutvecklare
Erfarenhet av app- och webbutveckling i ramverk som React, Angular eller liknande
Erfarenhet av att integrera med API:er
Behärskar engelska väl i tal och skrift

Det är en bonus om du dessutom…
Har erfarenhet eller intresse av roller som teamledare eller scrum master
Ha erfarenhet av att designa och underhålla webb- och mobilapplikationer för konsumenter
Har jobbat med produkter eller tjänster som innefattar boknings- och betallösningar

Frågor?
Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta HR-chef Ida Hagstein på hr@brpsystems.se eller RnD Group Manager Emelie Oskarsson emelie.oskarsson@brpsystems.se
Ansökan
Tycker du tjänsten låter intressant och är en frontendutvecklare som letar efter nya utmaningar vill vi gärna höra från dig! Skicka ansökan och ditt CV till hr@brpsystems.se. Märk ansökan "Senior Frontendutvecklare". Intervjuer genomförs löpande, skicka in din ansökan så snart som möjligt om du är intresserad.

Ansök nu

BRP Systems söker Frontend-utvecklare!

Frontend-utvecklare
Läs mer Dec 1
BRP Systems är ett mjukvarubolag med huvudkontor i Linköping. I dagsläget är vi runt 100 anställda i tre länder varav ca 55 sitter i Linköping. Våra system används på över 2400 anläggningar inom gym-och fitness i tio länder och detta gör att våra produkter når över 3,5 miljoner slutanvändare!
Du som någon gång har bokat spinning, en PT-klass eller har checkat in i gymmets reception, har troligen använt våra produkter som slutanvändare. Om du har förlängt ett abonnemang eller betalat i kassan så har receptionisten dessutom arbetat i våra system.
BRP utvecklar produkter och erbjuder lösningar till kunder inom fitnessindustrin där vi är den ledande leverantören i Norden och vi jobbar hårt för att fortsätta expandera både i Norden och ut i Europa. Vi erbjuder en internationell arbetsmiljö med kollegor i Sri Lanka, Danmark, Norge och Ukraina samt att vi har kunder i många europeiska länder.
Vår utvecklingsavdelning fortsätter att växa och nu söker vi ytterligare en frontendutvecklare till teamet. Tjänsten är baserad i Linköping.
Läs mer om oss på https://www.brpsystems.com/
Om rollen
Som Frontendutvecklare på BRP är du tillsammans med ditt team ansvarig för användarupplevelsen av vår app och webb. Appen och webben är byggda i React och React native, där appen finns tillgänglig för iOS och Android. Utvecklingen innebär att skriva affärslogik och att integrera med backend API:er.
Vår app används av över en halv miljon slutanvändare, så ditt arbete kommer att påverka en stor användarbas. Tillsammans med teamet är du engagerad i att säkerställa en smidig användarresa samt att göra det enklare för gym- och fitnessbranschen att bedriva sina verksamheter.
Några huvudsakliga ansvarsområden kommer vara:
Bidra med högkvalitativ kod utifrån best practice
Test, granskning och underhåll av koden för att säkerställa produktens kvalitet och stabilitet
Delta i hela livscykeln för produkten: från design till utrullning och underhåll

Vi erbjuder en roll där du får ta mycket eget ansvar och där det finns stor möjlighet till egna initiativ - både vad gäller genomförandet av uppgifter, arbetssätt och idéer. Du bör trivas med att jobba ihop med andra då arbetet främst bedrivs i agil form i mindre team. Vi arbetar med våra värdeord i ryggen, vilka är resultatorientering, samarbete, kundfokus och anpassning.
Dina färdigheter
Vi letar efter en frontendutvecklare med tidigare arbetserfarenhet och med erfarenhet av agilt arbetssätt. Du har:
Relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom Datateknik, It eller Systemvetenskap
Några års erfarenhet som frontendutvecklare
Erfarenhet av app- och webbutveckling i ramverk som React, Angular eller liknande
Erfarenhet av att integrera med API:er
Behärskar engelska väl i tal och skrift

Det är en bonus om du dessutom…
Har erfarenhet eller intresse av roller som teamledare eller scrum master
Ha erfarenhet av att designa och underhålla webb- och mobilapplikationer för konsumenter
Har jobbat med produkter eller tjänster som innefattar boknings- och betallösningar

Frågor?
Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta HR-chef Ida Hagstein på hr@brpsystems.se eller RnD Group Manager Emelie Oskarsson emelie.oskarsson@brpsystems.se
Ansökan
Tycker du tjänsten låter intressant och är en frontendutvecklare som letar efter nya utmaningar vill vi gärna höra från dig! Skicka ansökan och ditt CV till hr@brpsystems.se. Märk ansökan "Senior Frontendutvecklare". Intervjuer genomförs löpande, skicka in din ansökan så snart som möjligt om du är intresserad.

Ansök nu

Säljare till Wondr - är du vår nästa superhjälte?

Systemsäljare
Läs mer Nov 27
Wondr söker nu en dedikerad säljare med Sverige som arbetsplats. Brinner du för att sälja och är tekniskt intresserad och gillar kanske dessutom att träna? Då ska du söka idag - vänta inte!
Wondr är ett smart, avancerat och användarvänligt affärssystem för hela träningsbranschen. Wondr är ett system med tydligt mål - hjälpa kunderna att bli mer lönsamma.
Om bolaget
Wondr startade 2017 och ägs sedan 2023 av BRP Systems Group AB som är ett mjukvarubolag med huvudkontor i Linköping. I dagsläget är vi runt 100 anställda och stationerade i tre länder. I Sverige har vi kontor i Linköping, Jönköping, Malmö och Västerås. BRP Systems ihop med Wondr är marknadsledande i Sverige och med två produkter som kompletterar varandra väl i portföljen vill vi påstå att the sky is the limit!
Wondr's kunder utgörs framförallt av CrossFit-boxar, gym, yogastudios, PT Studios/PT's samt mindre gymkedjor. Produkten är idag etablerad på marknaderna Sverige och Norge.
Läs mer om Wondr på www.wondr.se.
Vem söker vi?
Självklart dig som brinner för sälj och kundkontakt!
För att lyckas i rollen vill vi att du har ett högt eget driv och är resultatorienterad. Att arbeta mot uppsatta mål är något som motiverar dig och du är bra på att självständigt driva ditt arbete och ta ansvar för din tid. Vidare är du en strukturerad person med förmåga att arbeta systematiskt och planera din tid på bästa sätt för att nå dina mål. Du behöver också ha lätt för att samarbeta med andra då du löpande arbetar tillsammans med olika avdelningar internt men också med partners och samarbetspartners.
I denna roll kommer kundbesök, resor till event och liknande att vara återkommande aktiviteter, blandat med arbete från kontoret.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Det är okej att utgå från något av de kontor vi har i Sverige.
Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
Bearbeta leads, såväl genom listor som genom uppsökande aktiviteter
hantera hela säljcykeln från prospektering till affär och aftersales
dema produkten för potentiella kunder
följa upp kunder som genomgått demo för avslut
arbeta nära vår Marketing Specialist
delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Utbildning och erfarenhet
Eftergymnasial utbildning 2 år eller längre
erfarenhet av att etablera kundrelationer
Vi ser det som meriterande om du har utbildning i och/eller erfarenhet av att arbeta med/i affärssystem

Övrigt
Vi vill att du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Om du behärskar fler språk än så är det meriterande!
B-körkort är ett krav

Vad erbjuder vi?
För dig som blir anställd lovar vi ett arbete med härliga kollegor i en bransch som främjar hälsa hos människor! Möjligheten att vara den första helt dedikerade säljaren för Wondr i Sverige innebär att du kommer att vara med och bygga framtiden för våra kunders framgång. Med korta beslutsvägar och högt i tak har du stor möjlighet att påverka både det dagliga och det långsiktiga säljarbetet, i samarbete med ditt team. Vi vet att vår produktportfölj är attraktiv på marknaden och vi är övertygade om att du som ny säljare för Wondr kommer tycka att det är både kul och motiverande att arbeta med att etablera vårt system bland nya kunder.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Ansök nu

Säljare till Wondr - är du vår nästa superhjälte?

Systemsäljare
Läs mer Nov 1
Wondr söker nu en dedikerad säljare med Sverige som arbetsplats. Brinner du för att sälja och är tekniskt intresserad och gillar kanske dessutom att träna? Då ska du söka idag - vänta inte!
Wondr är ett smart, avancerat och användarvänligt affärssystem för hela träningsbranschen. Wondr är ett system med tydligt mål - hjälpa kunderna att bli mer lönsamma.
Om bolaget
Wondr startade 2017 och ägs sedan 2023 av BRP Systems Group AB som är ett mjukvarubolag med huvudkontor i Linköping. I dagsläget är vi runt 100 anställda och stationerade i tre länder. I Sverige har vi kontor i Linköping, Jönköping, Malmö och Västerås. BRP Systems ihop med Wondr är marknadsledande i Sverige och med två produkter som kompletterar varandra väl i portföljen vill vi påstå att the sky is the limit!
Wondr's kunder utgörs framförallt av CrossFit-boxar, gym, yogastudios, PT Studios/PT's samt mindre gymkedjor. Produkten är idag etablerad på marknaderna Sverige och Norge.
Läs mer om Wondr på www.wondr.se.
Vem söker vi?
Självklart dig som brinner för sälj och kundkontakt!
För att lyckas i rollen vill vi att du har ett högt eget driv och är resultatorienterad. Att arbeta mot uppsatta mål är något som motiverar dig och du är bra på att självständigt driva ditt arbete och ta ansvar för din tid. Vidare är du en strukturerad person med förmåga att arbeta systematiskt och planera din tid på bästa sätt för att nå dina mål. Du behöver också ha lätt för att samarbeta med andra då du löpande arbetar tillsammans med olika avdelningar internt men också med partners och samarbetspartners.
I denna roll kommer kundbesök, resor till event och liknande att vara återkommande aktiviteter, blandat med arbete från kontoret.
Du kommer att ingå i vårt säljteam för Sverige som idag består av sex personer där ansvarig chef utgår från Linköping. Det är okej att utgå från något av de kontor vi har i Sverige.
Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
Bearbeta leads, såväl genom listor som genom uppsökande aktiviteter
hantera hela säljcykeln från prospektering till affär och aftersales
dema produkten för potentiella kunder
följa upp kunder som genomgått demo för avslut
arbeta nära vår Marketing Specialist
delta på mässor och event som företrädare för bolaget och produkten

Utbildning och erfarenhet
Eftergymnasial utbildning 2 år eller längre
erfarenhet av att etablera kundrelationer
Vi ser det som meriterande om du har utbildning i och/eller erfarenhet av att arbeta med/i affärssystem

Övrigt
Vi vill att du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Om du behärskar fler språk än så är det meriterande!
B-körkort är ett krav

Vad erbjuder vi?
För dig som blir anställd lovar vi ett arbete med härliga kollegor i en bransch som främjar hälsa hos människor! Möjligheten att vara den första helt dedikerade säljaren för Wondr i Sverige innebär att du kommer att vara med och bygga framtiden för våra kunders framgång. Med korta beslutsvägar och högt i tak har du stor möjlighet att påverka både det dagliga och det långsiktiga säljarbetet, i samarbete med ditt team. Vi vet att vår produktportfölj är attraktiv på marknaden och vi är övertygade om att du som ny säljare för Wondr kommer tycka att det är både kul och motiverande att arbeta med att etablera vårt system bland nya kunder.
Intresserad?
Skicka din ansökan och CV till alexzandra.leideborg@brpsystems.com. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten!

Ansök nu

Work with first line support at BRP Systems!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Maj 12
Will you be part of our 'empower the people' movement? Then apply for a job as first line support!
We are a growing company with big ambitions. Even though software development and maintenance are our primary livelihood, we believe that a software business is a people's business.
Are you a problem solver who thrives in the intersection between offering great service and technical solutions? Do you see yourself helping fitness operators when they need support to run their businesses effectively through their administration system? Then you might be the one we are looking for for our First Line Support at BRP Systems.
Your main tasks and responsibilities
When working with First Line Support, your main tasks and responsibilities will include:
Being the main interface to our customers and receiving calls from BRP customers
helping our customers to solve the basic problems they have by handling their requests or bringing the request to second line
after the call, the customer should feel that they have been helped either directly by you or that they know that you have sent a ticket to a system technician.

What we offer
When working with First Line Support, you will contribute to making a difference for our customers, their customers and society in general by offering a great product accompanied by outstanding service.
You will primarily spend your days at our local office in Linköping. However, we offer a flexible environment where working from home is also an option. As a global company, you will also be part of an international environment where you will have contact with colleagues from the Nordics and other countries in Europe. The BRP system and organisation will give you an opportunity to develop your competencies and professional career.
At BRP we value team spirit and cooperation and we cherish our core values which are: Customer Centric, Result Oriented, Team Player and Resourceful. We are looking for a new colleague who thinks these are in line with their own values.
We have fun both within office hours and after office hours. A quick game of Ping-Pong or chat at the coffee machine or after work are just a few examples of interactions and events you will take part in when joining our team.
We can also offer you to work in an industry, “the fitness industry”, that adds value to people and society by supporting a healthier lifestyle. You will also have the privilege to work with a product based on cool technology.
To be successful, we think …
You have experience in providing excellent customer service and good IT and Microsoft Office skills as well as good knowledge of English both in writing and speaking. Also, we expect you to be fluent in Swedish (please describe your skill level in Swedish in your application)
As a person, your service-minded values are expressed by always prioritising your customers and showing sincere interest in their concerns. You are passionate about solving customer-related problems including being one step ahead in solving problems before the customer asks you to.
As a problem solver, it comes naturally to you to analyze situations to identify illogical solutions and inconsistencies. You see the big picture and can develop effective, sensible and workable solutions. You are a fast learner and can use your current knowledge in a new, flexible way.
We believe that you have a degree from Upper Secondary School preferable in the finance or technical area.
Interested?
Interviews and selections will be performed continuously. If you are interested in the position, apply as soon as possible!

Ansök nu