Linköping: Underhållstekniker till HKScan

Hitta ansökningsinfo om jobbet Underhållstekniker till HKScan i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-27 // Varaktighet: Heltid

Har du en utbildning inom el/automation alternativt har gedigen arbetslivserfarenhet inom mekanik? Drivs du av tekniska utmaningar och söker efter ett utvecklande arbete? Då kan arbetet som underhållstekniker hos HKScan vara ditt nästa karriärsteg!

Information om tjänsten
HKScan söker just nu efter en engagerad och tekniskt kunnig medarbetare som kan stärka deras team. Arbetet innefattar att underhålla, felsöka och reparera maskiner samt robotar i produktionsmiljö. Du kommer du att ställas inför varierande arbetsuppgifter, där både stora och små reparationer samt servicejobb utgör en del av ditt dagliga arbete. Som en viktig del av teamet kommer du att få möjlighet att applicera och vidareutveckla dina färdigheter inom mekanik, el och automation. För att underlätta din övergång till tjänsten erbjuds du en omfattande introduktion.

Som underhållstekniker hos HKScan arbetar du tvåskift, dagtid och kvällar. Beredskap under helg kan också förekomma.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och HKScans önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till amanda.sanden@pn.se

Arbetsuppgifter

• Utföra förebyggande underhåll enligt schema
• Felsöka maskinutrustning och elektriska/automatiserade system
• Utföra reparationer i produktion och på verkstad
• Rapportera arbeten i underhållssystem
• Delta i förbättringsarbete och projekt

Vi söker dig som:

• Har en utbildning inom el eller automation och goda kunskaper i felsökning av elektriska eller automatiserade system, alternativt har tidigare erfarenhet av mekanisk service och underhåll av industrimaskiner
• Är van vid att arbeta praktiskt med händer och verktyg
• Har goda datakunskaper
• Har goda kunskaper i både svenska och engelska
• Har B-körkort

Utöver detta tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos HKScan. Vi värdesätter framför allt din vilja och motivation att utvecklas och lära dig. För oss är det avgörande att du kommer in med ett driv samt att du trivs med ett eget ansvar och har en förmåga att ta egna initiativ i arbetet. Vi ser också att du är en lagspelare som kan samarbeta effektivt och kommunicera väl. För rollen efterfrågas även att du är noggrann och metodisk i ditt arbete.

START: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Amanda Sandén

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#HKScan #underhåll #industrielektriker #el #automation #servicetekniker #mekaniker #automationstekniker #underhållstekniker #reparation

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Installationstekniker

Nedan visas andra jobb i Linköping som Installationstekniker.

Servicetekniker till Culligan Storkök AB

Läs mer Jan 27
Har du något års erfarenhet inom installation och service? Trivs du i en servicenära roll och vill arbeta med teknisk problemlösning i en varierad miljö? Vi söker dig som trivs i en självständig roll samtidigt som du har kunniga kollegor nära till hands.
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Culligan Storkök AB en del av Culligan Nordic Group och Culligan International.
Om företaget
Culligan Storkök AB är en rikstäckande sälj- och servicepartner för storköksutrustning. De hjälper sina kunder från allt med planering och projektering till försäljning, installation och reparation. Deras kunder är allt ifrån privata företag till offentlig sektor och förvaltning. Culligan Storkök AB är en del av Culligan Nordic Group vilket är en internationell koncern med huvudkontor i Chicago, USA. Koncernen har 14 000 anställda med verksamhet i stora delar av världen och består av 35+ varumärken. Den nordiska marknaden består av Culligan-bolagen samt de svenska bolagen Escowa AB och Culligan Storkök AB. De nordiska företagen sysselsätter totalt cirka 370 personer och levererar olika dricksvattenlösningar samt kaffe- och storkökskoncept. I denna roll utgår du från Linköping.
Arbetsuppgifter
Som servicetekniker arbetar du i huvudsak med felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder. I rollen ansvarar du för att planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag. Tjänsten är omväxlande och ger goda möjligheter att jobba självständigt. Du styr till stor del din egen vardag tillsammans med teamledare, kundtjänst, kunder och kollegor. Du tilldelas en servicebil och har möjlighet att utgå från din hemadress. Regionen har kontor i Linköping där du utgår ifrån samt reservdelslager i Norrköping.
Felavhjälpning, installationer av produkter samt förebyggande underhåll ute hos kunder
Planera, samordna och genomföra dina egna serviceuppdrag
Egen servicebil och styr ditt egna arbete

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Något års erfarenhet inom tekniskt eller mekaniskt arbete
Meriterande om du arbetat med någon form av felsökningsmetodik från lite större maskiner, bilmekaniker, tåg eller truckar
Du behöver ha lättare el i grunden och vana av att laga saker som är tekniska
B-körkort
Svenska och engelska i tal & skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser gärna att du har ett stort intresse av teknik samt har en god problemlösningsförmåga och snabbt kan se lösningar på tekniska problem. Du bör vara självgående men även en lagspelare då alla i teamet är ansvarstagande och jobbar tillsammans. Då kundkontakt är en stor del av jobbet så ser vi att du har en god kommunikativ förmåga samt har lätt för att lyssna och ta in andras behov och information.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelsePlats: LinköpingLön: Fast lön enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdatum är 2025-02-27.

Ansök nu

Larmtekniker/Larminstallatör

Läs mer Apr 23
Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband (FMTIS) har ett samlat ansvar för drift, underhåll och förvaltning av ledningsstödsystem i Försvarsmakten.

FMTIS verkar kontinuerligt i fred, kris och krig vilket innebär att förbandet är ständigt insatt såväl nationellt som internationellt.

Förbandet har mer än 1700 medarbetare spridda på drygt 30 orter i landet.

 

Larmtekniker/larminstallatör till FMTIS

Försvarsmakten söker ny medarbetare med inriktning Teknisk bevakning till FMTIS.

 

Om enheten

Du kommer att tillhöra Genomförandeavdelning Linköping

GE Syd bedriver verksamhet som säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda, dygnet runt - året om. Enheten består av drygt 180 medarbetare fördelade på 7 avdelningar på 6 orter inom Södra Militärregionens (MR S) område.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter: 


• Omsättning, installation och driftsättning av larmkomponenter
• Felavhjälpning och service av larmsystem
• Redovisa och dokumentera pågående och avslutade arbeten
• Fibersvetsning

Arbetet sker såväl självständigt som i team och genomförs i huvudsak på fältet vilket innebär resor inom landet.

 

Kvalifikationer


• Gymnasial utbildning med installationsinriktning eller annan eftergymnasial utbildning och/eller erfarenheter som vi bedömer likvärdig.
• Erfarenheter av trådbundna larmkomponenter.
• God förmåga att utrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska
• Körkort lägst *B***
• God fysik

 

Meriterande:


• Goda kunskaper och förståelse av nätverk och IT-infrastruktur
• Elbehörighet

 

Personliga egenskaper

Du är en driven och initiativrik person som får jobbet gjort men inte på bekostnad av kvalitén. Vi tror att en förutsättning för goda resultat är prestigelöshet, struktur och noggrannhet samt förmågan att vara resultatinriktad.

För oss är det viktigt att vi har en positiv framtoning, att vi hjälps åt där alla gör sitt bästa. Det är viktigt att vara en god lagkamrat med ett gott samarbete kollegor emellan. Tidvis är arbetsbelastning hög vilket innebär att du behöver vara stresstålig.

Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

 

Tillträde

Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är en tillsvidare anställning med sex månaders provanställning.

 

Vi erbjuder dig:

I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Verksamheten erbjuder stor variation och komplexitet samt ställer stora krav på IT-säkerhet vilket innebär goda utvecklingsmöjligheter och förutsättningar för intern karriärrörlighet. Våra anställda har ett flertal olika förmåner, bland annat:


• Kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov och dina karriärsmål.
• Tre timmar träning i veckan på arbetstid och du kan få ersättning för träningskläder och startavgifter.
• Bra balans mellan arbete och fritid med flexibel arbetstid samt 28 - 35 semesterdagar beroende på din ålder.
• Lönetillägg vid föräldraledighet och VAB samt möjlighet att växla semesterdagar mot extra pensionsavsättning.

Sista ansökningsdag

Välkommen med din ansökan senast 2025-05-25.

Upplysningar

För upplysningar om befattningen är du välkommen att kontakta

Anders Lewander Sektionschef Genomförande Avdelning Linköping

För upplysningar angående anställningsvillkor kontakta Rebecca Thörnberg

 

Samtliga nås via vx 08-788 75 00.

 

Fackligaföreträdare

OFRS - Martin Sparr, martin.sparr@mil.se

SEKO - Matz Felix, matz.felix@mil.se

SACO - Agnetha Landquist, agneta.lindberg@mil.se

OFRO - Heikki Videll, heikki.widell@mil.se

 

Då anställningen är placerad i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 19§ i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer nationell och internationell arbetsskyldighet samt krigsplacering.

 

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om.

Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen.
Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Teknisk support till Domino Sweden

Läs mer Apr 14
Är du tekniskt lagd, vetgirig och har stort kundfokus? Vill du ha ett varierande arbete på ett företag som ligger i framkant inom digitalisering? Då kan tjänsten som teknisk support hos Domino Sweden vara rätt för dig!
 
Om Domino
Vi på Domino utvecklar helhetslösningar och utrustningar inom området industriell kodning och produktmärkning. Företaget grundades 1978 och har idag 25 dotterbolag och över 200 sälj- och servicekontor i mer än 120 länder. Våra märksystem används inom de flesta branscher för märkning på många olika typer av material: papper, glas, plast, metall, gummi, livsmedel med flera. Kännetecknande för Dominosystemet är hög kvalitet och flexibilitet samt att det är enkelt att installera och anpassa i produktionen. Läs mer på www.domino.se

Domino Sweden består av cirka 50 medarbetare, varav 40 är stationerade på vårt Linköpingskontor. Här arbetar vi i moderna lokaler där arbetsklimatet präglas av god stämning, många skratt och professionalism i mötet med kunder och samarbetspartners. Vi är ett expanderande företag och vill nu välkomna ytterligare en teknisk support till vårt team.
 
Om tjänsten
I rollen som teknisk support svarar du på inkommande samtal från våra kunder. Du hjälper dem med felsökning och digital rådgivning för att avhjälpa eventuella driftstörningar. När kunden behöver hjälp på plats skickar du arbetsordrar och koordinerar dina teknikerkollegors serviceinsatser. Du ska även vara öppen för att själv åka ut till kund om de ordinarie teknikerna ej är tillgängliga. Som en del av din introduktion kommer du de första månaderna av din anställning följa med våra servicetekniker på uppdrag ute hos kund, därefter är tjänsten avsedd att vara placerad på plats på vårt Linköpingskontor.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen som teknisk support:
Teknisk support via telefon, fjärrstyrning och vår egenutvecklade AR-app
Kundrådgivning samt försäljning av reservdelar och dialog om produktuppgradering i takt med kundens eventuellt förändrade behov
Serviceplanering och koordinering av serviceteknikernas kunduppdrag
Genomgå kontinuerliga produktutbildningar
Hålla kundutbildningar
Assistera vid verkstadsreparationer och vid behov även vara behjälplig för andra funktioner inom företaget, exempelvis projektledning

 
Om dig
Vi söker dig som är vetgirig och har intresse och fallenhet för teknik. Du har mycket god servicekänsla, trivs i en rådgivande roll och är en duktig problemlösare som har lätt för att skapa dig en helhetsbild av kundens situation.

Vi tror att du som söker har en utbildningsbakgrund inom el, teknik eller automation, alternativt att du nu vill få utlopp för ditt mycket starka intresse inom dessa områden även i din yrkesroll. Du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning och är van att med noggrannhet dokumentera och administrera. Har du dessutom intresse för programmering ser vi det som meriterande.

För att lyckas i rollen krävs att du har förmåga att utrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. B-körkort är ett krav.
 
Övrigt
Arbetstider: Dagtid måndag – torsdag kl. 07.00-16.00, fredagar till kl. 15.00
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Linköping
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse

 
Denna rekrytering sker i samarbete med OnePartnerGroup. Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på 0730496812 eller rebecka.karlsson@onepartnergroup.se om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Samtliga sökande får återkoppling inom 2 veckor från dess att ansökan inkommit.

Vi ser fram mot att höra från dig!

Ansök nu

Teknisk support till Domino Sweden

Läs mer Mar 31
Är du tekniskt lagd, vetgirig och har stort kundfokus? Vill du ha ett varierande arbete på ett företag som ligger i framkant inom digitalisering? Då kan tjänsten som teknisk support hos Domino Sweden vara rätt för dig!
 
Om Domino
Vi på Domino utvecklar helhetslösningar och utrustningar inom området industriell kodning och produktmärkning. Företaget grundades 1978 och har idag 25 dotterbolag och över 200 sälj- och servicekontor i mer än 120 länder. Våra märksystem används inom de flesta branscher för märkning på många olika typer av material: papper, glas, plast, metall, gummi, livsmedel med flera. Kännetecknande för Dominosystemet är hög kvalitet och flexibilitet samt att det är enkelt att installera och anpassa i produktionen. Läs mer på www.domino.se

Domino Sweden består av cirka 50 medarbetare, varav 40 är stationerade på vårt Linköpingskontor. Här arbetar vi i moderna lokaler där arbetsklimatet präglas av god stämning, många skratt och professionalism i mötet med kunder och samarbetspartners. Vi är ett expanderande företag och vill nu välkomna ytterligare en teknisk support till vårt team.
 
Om tjänsten
I rollen som teknisk support svarar du på inkommande samtal från våra kunder. Du hjälper dem med felsökning och digital rådgivning för att avhjälpa eventuella driftstörningar. När kunden behöver hjälp på plats skickar du arbetsordrar och koordinerar dina teknikerkollegors serviceinsatser. Du ska även vara öppen för att själv åka ut till kund om de ordinarie teknikerna ej är tillgängliga. Som en del av din introduktion kommer du de första månaderna av din anställning följa med våra servicetekniker på uppdrag ute hos kund, därefter är tjänsten avsedd att vara placerad på plats på vårt Linköpingskontor.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen som teknisk support:
Teknisk support via telefon, fjärrstyrning och vår egenutvecklade AR-app
Kundrådgivning samt försäljning av reservdelar och dialog om produktuppgradering i takt med kundens eventuellt förändrade behov
Serviceplanering och koordinering av serviceteknikernas kunduppdrag
Genomgå kontinuerliga produktutbildningar
Hålla kundutbildningar
Assistera vid verkstadsreparationer och vid behov även vara behjälplig för andra funktioner inom företaget, exempelvis projektledning

 
Om dig
Vi söker dig som är vetgirig och har intresse och fallenhet för teknik. Du har mycket god servicekänsla, trivs i en rådgivande roll och är en duktig problemlösare som har lätt för att skapa dig en helhetsbild av kundens situation.

Vi tror att du som söker har en utbildningsbakgrund inom el, teknik eller automation, alternativt att du nu vill få utlopp för ditt mycket starka intresse inom dessa områden även i din yrkesroll. Du har tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning och är van att med noggrannhet dokumentera och administrera. Har du dessutom intresse för programmering ser vi det som meriterande.

För att lyckas i rollen krävs att du har förmåga att utrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. B-körkort är ett krav.
 
Övrigt
Arbetstider: Dagtid måndag – torsdag kl. 07.00-16.00, fredagar till kl. 15.00
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Linköping
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse

 
Denna rekrytering sker i samarbete med OnePartnerGroup. Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Rebecka Karlsson på 0730496812 eller rebecka.karlsson@onepartnergroup.se om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Samtliga sökande får återkoppling inom 2 veckor från dess att ansökan inkommit.

Vi ser fram mot att höra från dig!

Ansök nu

Produktionsledare till livsmedelsproduktion

Läs mer Jan 24
Är du en engagerad ledare med erfarenhet av livsmedelsproduktion och kvalitetssäkring? Trivs du i en dynamisk miljö där du får möjlighet att bidra till både operativ och strategisk framgång? Älskar du att arbeta med människor och är en ledare som har förmågan att skapa engagemang och vi-känsla så är denna tjänst helt rätt för dig!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för kunds räkning en Produktionsledare till livsmedelsproduktion. Som produktionsledare inom livsmedelsindustrin kommer du ha en nyckelroll i att leda och utveckla produktionen med fokus på kvalitet, effektivitet och arbetsmiljö. Du kommer att arbeta nära olika avdelningar för att säkerställa att produkter och tjänster levereras enligt interna och externa krav. 

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos kund. Önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se 

Du erbjuds

• Kollektivavtal
• Företagshälsovård och friskvårdsbidrag
• Utbildningar och kurser som bidrar till personlig och professionell utveckling

Arbetsuppgifter

• Leda och motivera produktionspersonalen för att säkerställa en effektiv och säker produktion. 
• Leda och fördela arbetet på skiften så att produktionsmålen uppnås och att överenskomna kostnadsramar hålls.
• Ansvara för produktionsplanering och att avropa råvaror och material från lagret.
• Säkerställa att livsmedelssäkerheten och kvalitetsstandarder efterlevs i alla led samt att medarbetarna har uppdaterade utbildningar och goda kunskaper om företagets rutiner och förhållningsregler.
• Delta i förbättringsprojekt och implementera nya arbetssätt för att optimera produktionsprocesser. 
• Ansvara för personalplanering, utbildning och utveckling av teamet.
• Delta i den dagliga styrningen med produktionsledare från andra avdelningar.

Vi söker dig som har:

• Arbetslivserfarenhet från livsmedelsproduktion
• Goda kunskaper om livsmedelssäkerhet och kvalitetsarbete inom branschen
• Mycket god datorvana och kunskap i affärssystem och särskilt produktionsplanering 
• Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav för tjänsten
• Förmåga att arbeta strukturerat med fokus på förbättring och resultat 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Produktionsledare. Du har en vilja och förmåga att driva det dagliga arbetet på avdelningen och hantera olika typer av frågor som dyker upp. Vidare har du förmågan att skapa struktur och är synlig i din ledarroll samt driven, lyhörd och orädd för förändringar. Du är tekniskt intresserad och har erfarenhet av att arbeta med olika metoder och verktyg inom Lean production. Din förmåga till att leda andra kommer att vara avgörande till om du kommer att lyckas i rollen som Produktionsledare därav förväntas du ha förmågan att skapa engagemang hos medarbetarna och deras utveckling för att få dem att växa!

START: Enligt överenskommelse 
OMFATTNING: Heltid 
URVAL: Sker löpande

#Livsmedelsproduktion, #Produktionsledare, #Livsmedelssäkerhet, #Kvalitetsarbete

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Professionals Nord Rekrytering AB .

Kundrådgivare till Danske Bank!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 28
Har du ett intresse för ekonomi och tycker om att bygga relationer via telefon? Vill du utvecklas inom bank och finans samtidigt som du hjälper kunder att hitta de bästa lösningarna för deras behov? Nu finns det möjlighet att ansluta dig till Danske Bank i Linköping, där du både får prestera individuellt och vara en viktig del av ett framgångsrikt team! Skicka in din ansökan idag!

Information om tjänsten & arbetsuppgifter 
Professionals Nord söker i samarbete med Danske Bank en Kundrådgivare till deras outboundverksamhet. Denna avdelning inom banken har ett klart definierat mål: att stärka kundrelationer, skapa positiva upplevelser och öka kundernas engagemang i banken. Genom att arbeta proaktivt med både befintliga och nya privatkunder erbjuder Danske Bank skräddarsydda lösningar som möter kundernas aktuella behov och intressen.

Som kundrådgivare blir du en del av ett team som arbetar med utgående samtal kopplat till bolånerelaterade frågor. Du representerar banken och är ofta en av de första kontakterna för både nya och befintliga kunder. Din huvuduppgift är att proaktivt kontakta nuvarande och potentiella privatkunder åt bankens rådgivare, genom att boka möten är du med och skapar nya affärsmöjligheter till banken. De kunder du dagligen har kontakt med har antingen visat ett engagemang inom banken eller att teamet i kundvårdsyfte vill ringa för att boka in möten. Genom att ge förstklassig service och ett professionellt bemötande leder många av dina samtal till bokade rådgivningsmöten, som sedan hålls med bankens privatrådgivare. Tillsammans med ditt team om fem personer kommer ni kontinuerligt förbättra era arbetsmetoder för att skapa ännu större värde för bankens kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar på banken då outboundverksamhet har en spetskompetens inom proaktivitet. 

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Danske Bank. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till marija.biletic@pn.se 

Du erbjuds

• En gedigen introduktion för att få dem bästa förutsättningarna 
• Möjlighet att bidra till teamets framgång och utveckling
• En stark teamkänsla där alla stöttar och hjälper varandra
• Flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret

Vi söker dig som

• Har ett intresse för ekonomi och viljan till att lära dig mer om området.
• Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet.
• Har goda kunskaper inom Office-paketet samt datoranvändning.

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och telefonvana. 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas som kundrådgivare hos Danske Bank. Du är en person som tycker om kundkontakt, och relationsskapande kommer naturligt för dig. Du har förmågan att snabbt inge förtroende och skapa intresse i dina samtal med kunder. Din nyfikenhet och vilja att lära kommer att ta dig långt i denna roll, där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Dessutom krävs det att du är ihärdig och uthållig i ditt arbete för att nå framgång.

För tjänsten krävs ett utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant får du gärna redan nu beställa hem ett belastningsregister (belastningsregistret som heter "Kontrollera egna uppgifter") på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem i brevlådan. Vi kommer även att ta en kreditupplysning på dig innan erbjudande om anställning ges.

START: V. 32
OMFATTNING: Heltid
STAD: Linköping 
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Marija Biletic 

#Danske-Bank #kundrådgivning #ekonomi 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Kundrådgivare till Danske Bank!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 1
Har du ett intresse för ekonomi och tycker om att bygga relationer via telefon? Vill du utvecklas inom bank och finans samtidigt som du hjälper kunder att hitta de bästa lösningarna för deras behov? Nu finns det möjlighet att ansluta dig till Danske Bank i Linköping, där du både får prestera individuellt och vara en viktig del av ett framgångsrikt team! Skicka in din ansökan idag!

Information om tjänsten & arbetsuppgifter 
Professionals Nord söker i samarbete med Danske Bank en Kundrådgivare till deras outboundverksamhet. Denna avdelning inom banken har ett klart definierat mål: att stärka kundrelationer, skapa positiva upplevelser och öka kundernas engagemang i banken. Genom att arbeta proaktivt med både befintliga och nya privatkunder erbjuder Danske Bank skräddarsydda lösningar som möter kundernas aktuella behov och intressen.

Som kundrådgivare blir du en del av ett team som arbetar med utgående samtal kopplat till bolånerelaterade frågor. Du representerar banken och är ofta en av de första kontakterna för både nya och befintliga kunder. Din huvuduppgift är att proaktivt kontakta nuvarande och potentiella privatkunder åt bankens rådgivare, genom att boka möten är du med och skapar nya affärsmöjligheter till banken. De kunder du dagligen har kontakt med har antingen visat ett engagemang inom banken eller att teamet i kundvårdsyfte vill ringa för att boka in möten. Genom att ge förstklassig service och ett professionellt bemötande leder många av dina samtal till bokade rådgivningsmöten, som sedan hålls med bankens privatrådgivare. Tillsammans med ditt team om fem personer kommer ni kontinuerligt förbättra era arbetsmetoder för att skapa ännu större värde för bankens kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar på banken då outboundverksamhet har en spetskompetens inom proaktivitet. 

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Danske Bank. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till marija.biletic@pn.se 

Du erbjuds

• En gedigen introduktion för att få dem bästa förutsättningarna 
• Möjlighet att bidra till teamets framgång och utveckling
• En stark teamkänsla där alla stöttar och hjälper varandra
• Flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret

Vi söker dig som

• Har ett intresse för ekonomi och viljan till att lära dig mer om området.
• Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet.
• Har goda kunskaper inom Office-paketet samt datoranvändning.

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och telefonvana. 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas som kundrådgivare hos Danske Bank. Du är en person som tycker om kundkontakt, och relationsskapande kommer naturligt för dig. Du har förmågan att snabbt inge förtroende och skapa intresse i dina samtal med kunder. Din nyfikenhet och vilja att lära kommer att ta dig långt i denna roll, där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Dessutom krävs det att du är ihärdig och uthållig i ditt arbete för att nå framgång.

För tjänsten krävs ett utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant får du gärna redan nu beställa hem ett belastningsregister (belastningsregistret som heter "Kontrollera egna uppgifter") på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem i brevlådan. Vi kommer även att ta en kreditupplysning på dig innan erbjudande om anställning ges.

START: Omgående 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Linköping 
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Marija Biletic 

#Danske-Bank #kundrådgivning #ekonomi 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Konsultchefsassistent till Professionals Nord!

HR-assistent
Läs mer Mar 31
Är du student och vill utvecklas i en tjänst som ger meriterande erfarenheter inför framtiden? Vill du vara en del av ett gäng som värdesätter gemenskap, där vi firar våra framgångar tillsammans? Gillar du dessutom att ta eget ansvar och leverera resultat? Vi är ett företag med unga entreprenörer som brinner för vårt arbete och vår vision – Skräddarsydd rekrytering i världsklass! Ta chansen att vara med på resan och bli del av vårt team i Linköping där vi just nu letar efter en ny stjärna till vår assistentteam!

Information om tjänsten
I rollen som konsultchefsassistent arbetar du ungefär två dagar i veckan utöver dina studier. Schema läggs veckovis och baseras på vår arbetsbelastning nästkommande vecka i kombination med ditt studieschema. På Linköpingskontoret arbetar idag ett sammansvetsat team som tillsammans har en bred erfarenhet inom rekrytering och bemanning. Vi jobbar även i nära samarbete med övriga Professionals Nord kontor.

Arbetsuppgifter
Som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultcheferna i deras dagliga arbete. Du kommer att vara involverad i hela rekryteringsprocesserna från kravprofiler, annonser, urval av ansökningar till referenstagningar och konsultuppföljningar. Du kommer att följa en utbildningsplan för att lära dig alla uppgifter. När du känner dig trygg i arbetsuppgifterna kommer du få möjligheten att hålla egna intervjuer och målet är att du ska kunna vikariera för våra konsultchefer under semestrar vid jul och sommar. När du är klar med dina studier finns det goda möjligheter att fortsätta avancera i en heltidstjänst på bolaget, en resa som många av våra tidigare assistentstjärnor runt om i landet gjort.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

• Gå igenom urval
• Genomföra telefonintervjuer
• Stötta konsultchefer vid avtalsskrivningar och intervjuer
• Besvara frågor från kandidater via mail och telefon
• Stötta vid tidrapportering

Vi söker dig som:

• Studerar, gärna inom HR/Beteendevetenskap alt. läser en likvärdig utbildning och har minst 2 år kvar av dina studier.
• Har goda kunskaper i Officepaketet och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.
• Gärna har tidigare arbetslivserfarenhet där du har haft kundkontakt och fått använda din förmåga att ta initiativ och eget ansvar.

Dina personliga egenskaper är såklart avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos oss. Du bör vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har förmågan att ta ansvar och följer upp det du åtagit dig. Det är viktigt att du trivs i nära samarbeten då du kommer arbeta tätt med Linköpingsteamet samt övriga kollegor runt om i landet. 

För att lyckas i rollen är du orädd och vågar testa dig fram. Vi tror även att du har en arbetsglädje, är utåtriktad och peppad på att vara med på en fantastisk resa.

Som person kan du även identifiera dig i våra värdeord:
FRAMGÅNG: Du utmanar dig själv och dina kollegor att hela tiden utvecklas, du jobbar hårt men smart.
SNÄLL: Du kommer tillhöra Nordens bästa arbetsplats och är med och bidrar till den familjära stämningen på PN.
LYCKA: Du tycker att du har världens roligaste jobb och sprider energi i vardagen.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Deltid, ca 12h i veckan (fler timmar vid behov) 
URVAL: Sker löpande

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta felicia.engvall@pn.se.

Ansök nu

Konsultchefsassistent till Professionals Nord!

HR-assistent
Läs mer Mar 18
Är du student och vill utvecklas i en tjänst som ger meriterande erfarenheter inför framtiden? Vill du vara en del av ett gäng som värdesätter gemenskap, där vi firar våra framgångar tillsammans? Gillar du dessutom att ta eget ansvar och leverera resultat? Vi är ett företag med unga entreprenörer som brinner för vårt arbete och vår vision – Skräddarsydd rekrytering i världsklass! Ta chansen att vara med på resan och bli del av vårt team i Linköping där vi just nu letar efter en ny stjärna till vår assistentteam!

Information om tjänsten
I rollen som konsultchefsassistent arbetar du ungefär två dagar i veckan utöver dina studier. Schema läggs veckovis och baseras på vår arbetsbelastning nästkommande vecka i kombination med ditt studieschema. På Linköpingskontoret arbetar idag ett sammansvetsat team som tillsammans har en bred erfarenhet inom rekrytering och bemanning. Vi jobbar även i nära samarbete med övriga Professionals Nord kontor.

Arbetsuppgifter
Som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultcheferna i deras dagliga arbete. Du kommer att vara involverad i hela rekryteringsprocesserna från kravprofiler, annonser, urval av ansökningar till referenstagningar och konsultuppföljningar. Du kommer att följa en utbildningsplan för att lära dig alla uppgifter. När du känner dig trygg i arbetsuppgifterna kommer du få möjligheten att hålla egna intervjuer och målet är att du ska kunna vikariera för våra konsultchefer under semestrar vid jul och sommar. När du är klar med dina studier finns det goda möjligheter att fortsätta avancera i en heltidstjänst på bolaget, en resa som många av våra tidigare assistentstjärnor runt om i landet gjort.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

• Gå igenom urval
• Genomföra telefonintervjuer
• Stötta konsultchefer vid avtalsskrivningar och intervjuer
• Besvara frågor från kandidater via mail och telefon
• Stötta vid tidrapportering

Vi söker dig som:

• Studerar, gärna inom HR/Beteendevetenskap alt. läser en likvärdig utbildning och har minst 2 år kvar av dina studier.
• Har goda kunskaper i Officepaketet och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.
• Gärna har tidigare arbetslivserfarenhet där du har haft kundkontakt och fått använda din förmåga att ta initiativ och eget ansvar.

Dina personliga egenskaper är såklart avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos oss. Du bör vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har förmågan att ta ansvar och följer upp det du åtagit dig. Det är viktigt att du trivs i nära samarbeten då du kommer arbeta tätt med Linköpingsteamet samt övriga kollegor runt om i landet. 

För att lyckas i rollen är du orädd och vågar testa dig fram. Vi tror även att du har en arbetsglädje, är utåtriktad och peppad på att vara med på en fantastisk resa.

Som person kan du även identifiera dig i våra värdeord:
FRAMGÅNG: Du utmanar dig själv och dina kollegor att hela tiden utvecklas, du jobbar hårt men smart.
SNÄLL: Du kommer tillhöra Nordens bästa arbetsplats och är med och bidrar till den familjära stämningen på PN.
LYCKA: Du tycker att du har världens roligaste jobb och sprider energi i vardagen.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Deltid, ca 12h i veckan (fler timmar vid behov) 
URVAL: Sker löpande

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta felicia.engvall@pn.se.

Ansök nu

Kundrådgivare till Danske Bank!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 10
Har du ett intresse för ekonomi och tycker om att bygga relationer via telefon? Vill du utvecklas inom bank och finans samtidigt som du hjälper kunder att hitta de bästa lösningarna för deras behov? Nu finns det möjlighet att ansluta dig till Danske Bank i Linköping, där du både får prestera individuellt och vara en viktig del av ett framgångsrikt team! Skicka in din ansökan idag!

Information om tjänsten & arbetsuppgifter 
Professionals Nord söker i samarbete med Danske Bank en Kundrådgivare till deras outboundverksamhet. Denna avdelning inom banken har ett klart definierat mål: att stärka kundrelationer, skapa positiva upplevelser och öka kundernas engagemang i banken. Genom att arbeta proaktivt med både befintliga och nya privatkunder erbjuder Danske Bank skräddarsydda lösningar som möter kundernas aktuella behov och intressen.

Som kundrådgivare blir du en del av ett team som arbetar med utgående samtal kopplat till bolånerelaterade frågor. Du representerar banken och är ofta en av de första kontakterna för både nya och befintliga kunder. Din huvuduppgift är att proaktivt kontakta nuvarande och potentiella privatkunder åt bankens rådgivare, genom att boka möten är du med och skapar nya affärsmöjligheter till banken. De kunder du dagligen har kontakt med har antingen visat ett engagemang inom banken eller att teamet i kundvårdsyfte vill ringa för att boka in möten. Genom att ge förstklassig service och ett professionellt bemötande leder många av dina samtal till bokade rådgivningsmöten, som sedan hålls med bankens privatrådgivare. Tillsammans med ditt team om fem personer kommer ni kontinuerligt förbättra era arbetsmetoder för att skapa ännu större värde för bankens kunder. Det kan även förekomma sidouppdrag från andra avdelningar på banken då outboundverksamhet har en spetskompetens inom proaktivitet. 

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Danske Bank. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till marija.biletic@pn.se 

Du erbjuds

• En gedigen introduktion för att få dem bästa förutsättningarna 
• Möjlighet att bidra till teamets framgång och utveckling
• En stark teamkänsla där alla stöttar och hjälper varandra
• Flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret

Vi söker dig som

• Har ett intresse för ekonomi och viljan till att lära dig mer om området.
• Har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska då båda språken används i det dagliga arbetet.
• Har goda kunskaper inom Office-paketet samt datoranvändning.

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och telefonvana. 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas som kundrådgivare hos Danske Bank. Du är en person som tycker om kundkontakt, och relationsskapande kommer naturligt för dig. Du har förmågan att snabbt inge förtroende och skapa intresse i dina samtal med kunder. Din nyfikenhet och vilja att lära kommer att ta dig långt i denna roll, där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Dessutom krävs det att du är ihärdig och uthållig i ditt arbete för att nå framgång.

För tjänsten krävs ett utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant får du gärna redan nu beställa hem ett belastningsregister (belastningsregistret som heter "Kontrollera egna uppgifter") på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem i brevlådan. Vi kommer även att ta en kreditupplysning på dig innan erbjudande om anställning ges.

START: Omgående 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Linköping 
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Marija Biletic 

#Danske-Bank #kundrådgivning #ekonomi 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Utbilda dig till Larm- och säkerhetstekniker!

Larmtekniker
Läs mer Jan 31
Vill du arbeta med säkerhetsteknik och bidra till ett tryggare samhälle? Genom vår 12-veckors intensivutbildning får du de kunskaper och praktiska färdigheter som krävs för att bli larm- och säkerhetstekniker – en roll som kombinerar teknik, problemlösning och kundkontakt. Efter avslutad utbildning är du garanterad en anställning hos oss på Professionals Nord, med uppdrag hos Avarn Security Systems AB – en av Sveriges ledande säkerhetsleverantörer.

Ta chansen att växla karriär och bli en del av en växande bransch där du får jobba med innovativa säkerhetslösningar i en organisation som sätter trygghet och kvalitet i fokus!

Om programmet
Vår 12-veckors intensivutbildning är utformad för att ge dig både teoretisk och praktisk kunskap för rollen som larm- och säkerhetstekniker. Programmet kombinerar klassrumsundervisning med hands-on-övningar och avslutas med ett examensprojekt som knyter samman lärdomarna. Utbildningen är kostnadsfri och under dessa 12 veckor erbjuder vi även en utbildningsersättning.

Under programmet får du en omfattande utbildning i både elektronisk och mekanisk säkerhetsteknik, där du lär dig att installera och driftsätta system som inbrottslarm, brandlarm och övervakningskameror. Utbildningen täcker även arbetsmiljö och regelverk, med genomgångar av lagar och standarder som SSF 130:10, försäkringskrav och etiska riktlinjer.

Praktiska moment är en central del av programmet. Du får träna på verktygshantering, kabeldragning och montering av säkerhetssystem med fokus på både funktion och estetik. Utbildningen inkluderar även certifieringar, exempelvis liftkort, fallskydd och säkerhetsutbildning kopplad till ID06, som stärker din kompetens ytterligare.

Tidsplan
Uppstartsevent: 28 april 2025
Förstudieperiod: 29 april – 1 juni 2025
Utbildning: 2 juni – 5 september 2025 (2 veckors uppehåll för självstudier vecka 30-31)
Första arbetsdag hos Avarn Security Systems: 8 september 2025
Utbildningsort: Stockholm och på distans
Placering efter avklarad utbildning: Linköping med omnejd

Information om tjänsten
Efter slutförd utbildning kommer du under dina första 15 månader att vara anställd av oss på Professionals Nord och arbeta som Larm- och säkerhetstekniker hos Avarn Security Systems. Du kommer att få vara med och installera, underhålla samt driftsätta moderna säkerhetssystem som larm, övervakning och passerkontroll. Felsökning och problemlösning är också en viktig del av jobbet, liksom att samarbeta med både kunder och kollegor för att skapa skräddarsydda säkerhetslösningar. Hos Avarn Security Systems finns stora möjligheter att utvecklas – efter 15 månader är målsättningen att anställningen ska övergå till Avarn Security Systems regi förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen ser vi att du har:

• Gymnasieexamen
• B-körkort
• Ett gediget tekniskt intresse
• Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
• Möjlighet att genomgå och bli godkänd i en säkerhetsintervju och bakgrundskontroll. Tjänsten kan innefatta arbete i säkerhetsklassade projekt och kräver därför svenskt medborgarskap.

Dina personliga egenskaper är minst lika viktiga som dina formella kvalifikationer. Vi söker dig som är serviceinriktad, problemlösande och flexibel, med en stark ansvarskänsla och en nyfikenhet för teknik. Är du dessutom en lagspelare med god samarbetsförmåga? Då tror vi att du kommer att trivas i rollen!

Ansökan och rekryteringsprocess
När du ansöker till programmet kommer du inledningsvis att få besvara ett antal frågor där du redogör ditt intresse för utbildningen och tjänsten. Då personliga egenskaper, motivation och engagemang är av största vikt ser vi fram emot att ta del av varför just du ska ta en plats i utbildningen. Efter inskickad ansökan kommer du även att få ett mailutskick med länk till ett personlighetstest och ett test kopplat till logisk slutledningsförmåga som du behöver genomföra med godkänt resultat för chans att gå vidare i rekryteringsprocessen.

Urvalsprocessen för utbildningen kommer att påbörjas efter årsskiftet.

Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och kommer att göra löpande urval, vilket innebär att tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat. För att söka tjänsten fyller du i din information och bifogar dina dokument via ansökningsformuläret nedan. Vi rekommenderar att du loggar in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto. Här kan du skapa en kandidatprofil, vilket kan öka dina chanser att hitta ditt drömjobb! Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post, men om du har frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på info@pn.se.

 #AvarnSecuritySystemsAB, #larm, #säkerhetstekniker, #utbildning, #tekniker

Ansök nu