Linköping: Account Managers till Academic Work, Linköping

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Managers till Academic Work, Linköping i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-06 // Varaktighet: Heltid

Bli en del av vår magiska kultur! Hos oss hittar du inte bara fantastiska kollegor, utan även stor frihet att forma din arbetsdag, grymma stödfunktioner och en attraktiv lönemodell utan provisionstak.

OM TJÄNSTEN

Account Manager hos oss innebär att du har en social roll med många kontaktytor, här blir du snabbt en del av gänget och arbetar tillsammans med fantastiska kollegor och engagerade ledare på olika avdelningar internt. Men det absolut viktigaste kommer vara att bygga relationer med dina härliga kunder. Hur du driver ditt arbete med dina kunder och affärer är upp till dig, men du kan lita på att vi ger dig verktygen du behöver för att lyckas.

Ditt team och din utveckling:
Ditt team består av flera andra Account Managers och en engagerad Team Manager. Våra Team Managers är inte bara ledare, de är också mentorer och coacher och gör allt för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.
Vi tror på din potential och vilja att lyckas. Därför erbjuder vi en riktigt vass säljskola, inklusive en omfattande introduktion och onboarding, samt ett career steps program som hjälper dig att nå din fulla potential och utvecklas som Account Manager. Självklart har du hela tiden en hejaklack i ryggen som stöttar dig!

Vi erbjuder:

???? Lönemodell och förmåner: Vi tror på att belöna din prestation. Vår lönemodell ger dig möjlighet att tjäna mer i takt med din framgång. Vi har stor andel individuell provision och inget tak för hur mycket du kan tjäna. Utöver lön erbjuder vi ett generösa friskvårdsförmåner samt flexibilitet för att skapa en bra work life balance.

???? Teknisk innovation: Vi satsar stort på att bygga systemstöd i teknisk framkant och utvecklar det tillsammans med vår säljorganisation. Detta kommer hjälpa dig i ditt arbete att skapa goda resultat och framgångsrika kundrelationer.

Arbetsuppgifter:
Som Account Manager hos oss bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. En vanlig dag för dig i rollen innebär:


* Prospektering: Sökandet efter nya kundkontakter hos potentiella bolag som inte samarbetat med oss tidigare, men också bland kunder i vårt befintliga nätverk. Det är här som du verkligen kommer bidra med ditt krut, ”beat yesterday” - anda och nyttja ditt pannben för att nå resultat.
* Säljmöten: Det är här du skapar magi! Här sker införsäljningen av våra tjänster. Detta inkluderar ”cold calls” där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder. Du bygger goda kundrelation, gör behovsanalyser och lämnar ett starkt avtryck.
* Omvärldsbevakning: För att på ett strategiskt sätt kunna kartlägga våra etablerade kunders framtida behov. Vi kan erbjuda som mest värde när vi förutser kundernas behov och arbetar proaktivt i våra kundrelationer.


VI SÖKER DIG SOM

Har ambition och en vilja att lyckas! Det är inte ditt CV som är mest relevant för oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du känner igen dig i beskrivningen nedan kan vi vara en bra match:


* Resultatinriktad
* Relationsskapande
* Orädd
* Kommunikativ
* Samarbetsinriktad


Vi ser att du har:
- Gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå.
- Minst ett års arbetslivserfarenhet.
- B-körkort.
- Goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska.

För att lyckas som Account Manager bör du:
- Ha en hög ambitionsnivå och tycka om ett högt tempo.
- Tycka om att samarbeta och inte vara rädd för att knyta nya kontakter eller att stå i centrum.
- Vara öppen för nya saker och våga utmana dig själv.
- Kunna skapa förtroende i kommunikation med andra på ett ärligt och empatiskt sätt.

Därför är Academic Work en bra arbetsgivare:
Vårt mål är att erbjuda den bästa arbetsplatsen och vår företagskultur präglas av värme, energi, engagemang, öppenhet och kamratskap. Här finns en genuin vilja att hjälpa varandra, både när vi arbetar mot gemensamma och individuella mål. Vi ser vikten av att skapa starka band och ha roligt tillsammans och har en bred palett av sociala aktiviteter. Från spännande resor och stora fester till spontana After Works, gemensamma frukostar och träning.

Övrig information om rollen som Account Manager:
- Start: September 2024 eller enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel utan tak
- Placering: Linköping

Så söker du rollen som Account Manager:
Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: Ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
- Vår kultur på Academic Work
- CSR och miljö på Academic Work
- Rollen som Account Manager
- Instagram @Academic Work
- Facebook @Academic Work
- LinkedIn @Academic Work

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Account manager

Nedan visas andra jobb i Linköping som Account manager.

Säljare till KemRisk!

Läs mer Jul 10
Är du en utåtriktad, engagerad och resultatinriktad person som är duktig på att se möjligheter? Söker du en säljroll där du får chansen att utvecklas både personligt och yrkesmässigt samtidigt som du får bidra till att göra skillnad för dina kunder? Då är rollen som säljare på KemRisk något för dig!
OM BOLAGET KemRisk är experterinom kemikalieinformation och kemikaliehantering. Vi erbjuder allt från heltäckande tjänster, konsultuppdrag till moderna plattformar och SaaS-lösningar åt våra kunder. I vår produktportfölj ingår säkerhetsdatablad, byggvarudeklarationer, kemikaliehanteringssystem samt en bred uppsättning konsulttjänster inom området. Våra kunder finns främst i Norden men vår kundbas sträcker sig över hela Europa.
OM ROLLEN
Som säljare på KemRisk kommer du att vara delaktig i hela försäljningsprocessen, vilket inkluderar allt från att söka nya affärsmöjligheter, nå ut till kunder på telefon och boka möten till att leda samt delta i kundmöten. Försäljningsarbetet kommer riktas mot både nya och befintliga kunder för att tillgodose deras behov och önskemål framåt genom att erbjuda de bästa lösningarna utifrån deras verksamheter.
Du utgår från kontoret i Linköping och har främst mycket digitala möten, men även fysiska kundbesök förekommer. Resor kommer därmed vara en del av tjänsten. Du kommer tillhöra ett team där ni hjälps åt och samarbetar för bästa möjliga resultat.

VEM ÄR DU?
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och kompetenser! Vi söker dig som är full av energi och som drivs av att upptäcka och agera på nya möjligheter. Du är nyfiken och har ett stort driv, är kommunikativ och har lätt för att knyta nya kontakter. Du har också utvecklat en god förmåga att anpassa dig till nya miljöer och sammanhang samt att du är duktig på att anpassa ditt budskap efter vem du pratar med.
På KemRisk får du sälja tjänster och produkter som gör skillnad, därför tror vi att du motiveras av att bidra till samhällsnytta. Du har ett genuint intresse för kundernas verksamheter och behov samt drivs av att få hjälpa dem till en enklare vardag. Du arbetar strukturerat och noggrant.Du har en stark positiv grundinställning och helikopterperspektivet påkopplat när det kommer till affärer – du ser och förstår helheten och agerar på det.
För att kunna axla rollen på bästa sätt tror vi att du har 1-3 års arbetslivserfarenhet av B2B-försäljning samt att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet från liknande branscher som vår, relaterat till kemikalieinformation och kemikaliehantering.

VI ERBJUDER
KemRisk erbjuder dig en självständig och ansvarsfull rolliett engagerat och sammansvetsat sälj- och marknadsteam.Vi är ett härligt gäng som inspirerar och engagerar varandra,där tillväxt och framtidstro genomsyrar hela verksamheten. Vi är ett företag med stort fokus påatt möta våra kunders föränderliga behov ochmarknadens ökade efterfrågan. Du får en möjlighet att utvecklas både personligt och yrkesmässigt samt att påverka både din egen och företagets framtid.Varmt välkommen till en arbetsplats där du får trivas och växa!
ÖVRIGT
Upplägg: Anställning direkt hos KemRisk Sweden AB. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson pålove@a-hub.se eller Sebastian Dejler påsebastian@a-hub.se
Placering: På KemRisks kontor i centrala Linköping, Platensgatan 8.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

Ansök nu

Business Manager till A-hub!

Läs mer Jul 8
A-hub [Eyhub] är utan tvekan en av de snabbast växande aktörerna i konsult- och rekryteringsbranschen. Med en imponerande tillväxt på nästan 100% varje år sedan starten och en ökning från 0 till 120 MSEK i omsättning på fem år, är vi bara i början av vår resa!
En resa vi gärna vill göra med dig. Vi vill bli fler som tror på att styrkan i ett företag är kollegorna man arbetar med, att äkta relationer är något man måste arbeta hårt för och att personlig utveckling är en naturlig del av vardagen.
Hos oss ligger styrkan hos alla kollegor vi har runt oss, som brinner för att göra en skillnad i andra människors karriärer. Ditt driv, din ambition och dina målsättningar är centrala för att alla på A-hub ska fortsätta utvecklas. Därför är "Human First" en av våra värderingar.
Vår framgång grundar sig på en mix av beprövade metoder och nya, innovativa sätt att skapa värde i varje interaktion och leverans. Många hos oss bär på en gedigen erfarenhet från branschen, en erfarenhet som har lagt en stabil grund för vårt företag att ta sig an framtidens utmaningar med agila och nytänkande arbetssätt. Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation.
ROLLEN SOM BUSINESS MANAGER Som Business Manager på A-hub kommer du att arbeta med uppsökande försäljning för att skapa relationer och affärsmöjligheter som ger värde i alla led, för våra kunder, konsulter och för oss själva. Du erbjuds möjligheten att fritt bearbeta marknaden utefter egen behovsanalys där bäst relation vinner! Vi tror att våra samarbetspartners, kandidater och konsulter uppskattar att vi är snabba till förändring och förbättring. Vi sätter människan i centrum och levererar värde utöver vårt faktiska uppdrag. Vår organisation är platt, med korta beslutsvägar och ett starkt samarbete för att uppnå resultat.
Vi erbjuder: Karriärutveckling genom individanpassade utmaningar: Vi fokuserar på dina karriärmål och ambitioner. I din roll kommer fokus ligga på att utveckla nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du ska lyckas genom att använda dina kunskaper och färdigheter där de får göra störst skillnad.
Stöd, coachning och mentorskap: Som en del av vårt lokala och nationella försäljningsteam får du personlig coachning och ett engagerat stöd i ditt arbete för att du ska få chansen att vidareutveckla din kompetens inom försäljning, likaså att utöka ditt nätverk. Vi navigerar tillsammans i branschen för att säkerställa att du har de verktyg och kunskaper som behövs för att nå nya höjder!
Engagerade och erfarna kollegor: Vårt team består av individer som alla bidrar till våra kunders kompetensförsörjning. Alla på A-hub arbetar med relationsbyggande försäljning, oavsett roll eller titel. Därför hjälps vi åt att nå våra individuella mål likväl som våra gemensamma.
Möjlighet att vara en del av tillväxten: Vi erbjuder alla heltidsanställda möjligheten att bli delägare och på så vis ta del av den tillväxt och det resultat som skapas.
Konkurrenskraftiga villkor: Vi har en attraktiv kompensationsmodell med bra fast lön samt fördelaktig bonusmodell. Utöver detta erbjuder vi förmåner som pension, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag som stödjer både ditt professionella och personliga välbefinnande.
VEM ÄR DU?
För att trivas i rollen som Business Manager hos oss tror vi att du är utåtriktad, driven och engagerad. Du är duktig på att bygga och underhålla starka och långsiktiga relationer, både med kunder och kollegor. Du är även van vid att anpassa dig till nya miljöer och är duktig på att anpassa ditt budskap efter vem du pratar med.
Vi tror också att du är resultatdriven och vill uppmärksammas men framför allt mätas på och kompenseras för de resultat du skapar. Du vet att aktiviteter skapar resultat, och håller dig själv ansvarig för att använda detta redskap som ett sätt att skapa just resultat.
Vi tror även att följande punkter stämmer in på dig: Du har erfarenhet av relationsbyggande försäljning mellan företag (B2B) inom bemannings-/konsult-/rekryteringsbranschen - tjänstemannasektorn. Gärna inom någon av våra huvudsakliga affärsområden som är IT, Teknik och Ekonomi.
Du kan uppvisa goda resultat och har förmågan att identifiera, skapa och utveckla relationer och affärsmöjligheter.
Du har en stark kommunikativ förmåga som inspirerar och influerar andra för att effektivt kunna förmedla A-hubs värden och tjänster.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Har B-körkort.
OM A-HUB
A-hub är en snabbt växande utmanare inom rekryterings-, konsult- och bemanningslösningar. Vår plattform möjliggör snabbare, effektivare och mer högkvalitativ kandidatmatchning, samtidigt som mer tid och vikt kan läggas på att stärka relationerna mellan arbetsgivare och kandidater. Vi attraherar kandidater genom att kombinera branschens bästa digitala verktyg, inklusive mjukvara för kandidatsökning, med de vassaste rekryterings- och konsultcheferna. För att möta den enorma efterfrågan på nytänka och flexibilitet satsar vi på en snabb expansion genom utbyggnad av ett, för branschen, unikt franchise-koncept med fokus på den lokala närvaron.
Här kan du läsa mer om hur det är att vara en del av A-hub!
A-HUB I SIFFROR120 MSEK omsättning 2023
+50 internt anställda
+200 st konsulter
REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi värderar dina egenskaper och drivkrafter högt och kommer att genomföra kompetensbaserade intervjuer för att bedöma hur väl du passar vår kultur och våra värderingar. Vi kommer vilja höraom när du visat våra värderingar, som beskrivs på internkarriärsidan. Du kommer även att genomgå arbetspsykologiska tester.
Önskad start i mitten av oktober eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Business Manager till A-hub!

Läs mer Jul 8
A-hub [Eyhub] är utan tvekan en av de snabbast växande aktörerna i konsult- och rekryteringsbranschen. Med en imponerande tillväxt på nästan 100% varje år sedan starten och en ökning från 0 till 120 MSEK i omsättning på fem år, är vi bara i början av vår resa!
En resa vi gärna vill göra med dig. Vi vill bli fler som tror på att styrkan i ett företag är kollegorna man arbetar med, att äkta relationer är något man måste arbeta hårt för och att personlig utveckling är en naturlig del av vardagen.
Hos oss ligger styrkan hos alla kollegor vi har runt oss, som brinner för att göra en skillnad i andra människors karriärer. Ditt driv, din ambition och dina målsättningar är centrala för att alla på A-hub ska fortsätta utvecklas. Därför är "Human First" en av våra värderingar.
Vår framgång grundar sig på en mix av beprövade metoder och nya, innovativa sätt att skapa värde i varje interaktion och leverans. Många hos oss bär på en gedigen erfarenhet från branschen, en erfarenhet som har lagt en stabil grund för vårt företag att ta sig an framtidens utmaningar med agila och nytänkande arbetssätt. Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation.
ROLLEN SOM BUSINESS MANAGER Som Business Manager på A-hub kommer du att arbeta med uppsökande försäljning för att skapa relationer och affärsmöjligheter som ger värde i alla led, för våra kunder, konsulter och för oss själva. Du erbjuds möjligheten att fritt bearbeta marknaden utefter egen behovsanalys där bäst relation vinner! Vi tror att våra samarbetspartners, kandidater och konsulter uppskattar att vi är snabba till förändring och förbättring. Vi sätter människan i centrum och levererar värde utöver vårt faktiska uppdrag. Vår organisation är platt, med korta beslutsvägar och ett starkt samarbete för att uppnå resultat.
Vi erbjuder: Karriärutveckling genom individanpassade utmaningar: Vi fokuserar på dina karriärmål och ambitioner. I din roll kommer fokus ligga på att utveckla nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du ska lyckas genom att använda dina kunskaper och färdigheter där de får göra störst skillnad.
Stöd, coachning och mentorskap: Som en del av vårt lokala och nationella försäljningsteam får du personlig coachning och ett engagerat stöd i ditt arbete för att du ska få chansen att vidareutveckla din kompetens inom försäljning, likaså att utöka ditt nätverk. Vi navigerar tillsammans i branschen för att säkerställa att du har de verktyg och kunskaper som behövs för att nå nya höjder!
Engagerade och erfarna kollegor: Vårt team består av individer som alla bidrar till våra kunders kompetensförsörjning. Alla på A-hub arbetar med relationsbyggande försäljning, oavsett roll eller titel. Därför hjälps vi åt att nå våra individuella mål likväl som våra gemensamma.
Möjlighet att vara en del av tillväxten: Vi erbjuder alla heltidsanställda möjligheten att bli delägare och på så vis ta del av den tillväxt och det resultat som skapas.
Konkurrenskraftiga villkor: Vi har en attraktiv kompensationsmodell med bra fast lön samt fördelaktig bonusmodell. Utöver detta erbjuder vi förmåner som pension, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag som stödjer både ditt professionella och personliga välbefinnande.


VEM ÄR DU?För att trivas i rollen som Business Manager hos oss tror vi att du är utåtriktad, driven och engagerad. Du är duktig på att bygga och underhålla starka och långsiktiga relationer, både med kunder och kollegor. Du är även van vid att anpassa dig till nya miljöer och är duktig på att anpassa ditt budskap efter vem du pratar med.
Vi tror också att du är resultatdriven och vill uppmärksammas men framför allt mätas på och kompenseras för de resultat du skapar. Du vet att aktiviteter skapar resultat, och håller dig själv ansvarig för att använda detta redskap som ett sätt att skapa just resultat.
Vi tror även att följande punkter stämmer in på dig: Du har erfarenhet av relationsbyggande försäljning mellan företag (B2B) inom bemannings-/konsult-/rekryteringsbranschen - tjänstemannasektorn. Gärna inom någon av våra huvudsakliga affärsområden som är IT, Teknik och Ekonomi.
Du kan uppvisa goda resultat och har förmågan att identifiera, skapa och utveckla relationer och affärsmöjligheter.
Du har en stark kommunikativ förmåga som inspirerar och influerar andra för att effektivt kunna förmedla A-hubs värden och tjänster.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Har B-körkort.


OM A-HUBA-hub är en snabbt växande utmanare inom rekryterings-, konsult- och bemanningslösningar. Vår plattform möjliggör snabbare, effektivare och mer högkvalitativ kandidatmatchning, samtidigt som mer tid och vikt kan läggas på att stärka relationerna mellan arbetsgivare och kandidater. Vi attraherar kandidater genom att kombinera branschens bästa digitala verktyg, inklusive mjukvara för kandidatsökning, med de vassaste rekryterings- och konsultcheferna. För att möta den enorma efterfrågan på nytänka och flexibilitet satsar vi på en snabb expansion genom utbyggnad av ett, för branschen, unikt franchise-koncept med fokus på den lokala närvaron.
Här kan du läsa mer om hur det är att vara en del av A-hub!

A-HUB I SIFFROR120 MSEK omsättning 2023
+50 internt anställda
+200 st konsulter

REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi värderar dina personliga egenskaper, kompetenser och drivkrafter högt och kommer genomföra kompetensbaserade intervjuer för att bedöma hur väl du representerar vår kultur och våra värderingar.
Vi kommer att be dig berätta om tillfällen när du visat vår kultur och värderingar, som finns beskrivna på internkarriärsidan. Utöver detta kommer du att genomgå individuella arbetspsykologiska tester.
Vi siktar på start i mitten av oktober eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att höra från dig och utforska hur vi tillsammans kan bidra till vår gemensamma fortsatta framgång på A-hub!

Ansök nu

Account Manager till A-hub!

Läs mer Jul 8
A-hub [Eyhub] är utan tvekan en av de snabbast växande aktörerna i konsult- och rekryteringsbranschen. Med en imponerande tillväxt på nästan 100% varje år sedan starten och en ökning från 0 till 120 MSEK i omsättning på fem år, är vi bara i början av vår resa!
En resa vi gärna vill göra med dig. Vi vill bli fler som tror på att styrkan i ett företag är kollegorna man arbetar med, att äkta relationer är något man måste arbeta hårt för och att personlig utveckling är en naturlig del av vardagen.
Hos oss ligger styrkan hos alla kollegor vi har runt oss, som brinner för att göra en skillnad i andra människors karriärer. Ditt driv, din ambition och dina målsättningar är centrala för att alla på A-hub ska fortsätta utvecklas. Därför är "Human First" en av våra värderingar.
Vår framgång grundar sig på en mix av beprövade metoder och nya, innovativa sätt att skapa värde i varje interaktion och leverans. Många hos oss bär på en gedigen erfarenhet från branschen, en erfarenhet som har lagt en stabil grund för vårt företag att ta sig an framtidens utmaningar med agila och nytänkande arbetssätt. Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation.
Under den första tid i rollen som Account Manager kommer du vara del av både en lokal och central introduktion samt säljutbildning. Vi vill att du ska lyckas hos oss och kommer ge dig verktygen att nå din fulla potential. Det du behöver bidra med är ditt driv och fulla engagemang!
VI ERBJUDER: Karriärutveckling genom individanpassade utmaningar: Vi fokuserar på dina karriärmål och ambitioner. I din roll kommer fokus ligga på att utveckla nya affärsmöjligheter och bygga långsiktiga kundrelationer. Vi vill att du ska lyckas genom att använda dina kunskaper och färdigheter där de får göra störst skillnad.
Stöd, coachning och mentorskap: Som en del av vårt lokala och nationella försäljningsteam får du personlig coachning och ett engagerat stöd i ditt arbete för att du ska få chansen att vidareutveckla din kompetens inom försäljning, likaså att utöka ditt nätverk. Vi navigerar tillsammans i branschen för att säkerställa att du har de verktyg och kunskaper som behövs för att nå nya höjder!
Engagerade och erfarna kollegor: Vårt team består av individer som alla bidrar till våra kunders kompetensförsörjning. Alla på A-hub arbetar med relationsbyggande försäljning, oavsett roll eller titel. Därför hjälps vi åt att nå våra individuella mål likväl som våra gemensamma.
Möjlighet att vara en del av tillväxten: Vi erbjuder alla heltidsanställda möjligheten att bli delägare och på så vis ta del av den tillväxt och det resultat som skapas.
Konkurrenskraftiga villkor: Vi har en attraktiv kompensationsmodell med bra fast lön samt fördelaktig bonusmodell. Utöver detta erbjuder vi förmåner som pension, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag som stödjer både ditt professionella och personliga välbefinnande.
VEM ÄR DU?
För att trivas i rollen som Account Manager hos oss tror vi att du är utåtriktad, driven och engagerad. Du är duktig på att bygga och underhålla starka och långsiktiga relationer, både med kunder och kollegor. Du är även van vid att anpassa dig till nya miljöer och är duktig på att anpassa ditt budskap efter vem du pratar med.
Vi tror också att du är resultatdriven och vill uppmärksammas, men framför allt mätas på och kompenseras för de resultat du skapar. Du vet att aktiviteter skapar resultat, och håller dig själv ansvarig för att använda detta redskap som ett sätt att skapa just resultat.
Vi tror också att följande punkter stämmer in på dig: Du vill bli riktigt vass på relationsbyggande försäljning mellan företag (B2B) inom bemannings-/konsult-/rekryteringsbranschen - tjänstemannasektorn.
Det är meriterande om du har erfarenhet eller utbildning inom relationsbyggande försäljning mellan företag (B2B) på tjänstemannasidan, men det är inte ett krav.
Du vill uppvisa goda resultat och har förmågan att identifiera, skapa och utveckla affärsmöjligheter.
Har en stark kommunikativ förmåga om inspirerar och influerar andra för att effektivt kunna förmedla A-hubs värden och tjänster.
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Har B-körkort.
OM A-HUB
A-hub är en snabbt växande utmanare inom rekryterings-, konsult- och bemanningslösningar. Vår plattform möjliggör snabbare, effektivare och mer högkvalitativ kandidatmatchning, samtidigt som mer tid och vikt kan läggas på att stärka relationerna mellan arbetsgivare och kandidater. Vi attraherar kandidater genom att kombinera branschens bästa digitala verktyg, inklusive mjukvara för kandidatsökning, med de vassaste rekryterings- och konsultcheferna. För att möta den enorma efterfrågan på nytänk och flexibilitet satsar vi på en snabb expansion genom utbyggnad av ett, för branschen, unikt franchise-koncept med fokus på den lokala närvaron.
Här kan du läsa mer om hur det är att vara en del av A-hub
A-HUB I SIFFROR: 120 MSEK omsättning 2023
+50 internt anställda
+200 st konsulter
REKRYTERINGSPROCESSEN
Vi värderar dina personliga egenskaper, kompetenser och drivkrafter högt och kommer genomföra kompetensbaserade intervjuer för att bedöma hur väl du representerar vår kultur och våra värderingar.
Vi kommer att be digberätta om tillfällen när du visat vår kultur och värderingar, som finns beskrivna på internkarriärsidan. Utöver detta kommer du att genomgå individuella arbetspsykologiska tester.
Vi siktar på start i mitten av oktober eller enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot att höra från dig och utforska hur vi tillsammans kan bidra till vår gemensamma fortsatta framgång på A-hub!

Ansök nu

Säljare till KemRisk!

Läs mer Jun 10
Är du en utåtriktad, engagerad och resultatinriktad person som är duktig på att se möjligheter? Söker du en säljroll där du får chansen att utvecklas både personligt och yrkesmässigt samtidigt som du får bidra till att göra skillnad för dina kunder? Då är rollen som säljare på KemRisk något för dig!
OM BOLAGET KemRisk är experterinom kemikalieinformation och kemikaliehantering. Vi erbjuder allt från heltäckande tjänster, konsultuppdrag till moderna plattformar och SaaS-lösningar åt våra kunder. I vår produktportfölj ingår säkerhetsdatablad, byggvarudeklarationer, kemikaliehanteringssystem samt en bred uppsättning konsulttjänster inom området. Våra kunder finns främst i Norden men vår kundbas sträcker sig över hela Europa.
OM ROLLEN
Som säljare på KemRisk kommer du att vara delaktig i hela försäljningsprocessen, vilket inkluderar allt från att söka nya affärsmöjligheter, nå ut till kunder på telefon och boka möten till att leda samt delta i kundmöten. Försäljningsarbetet kommer riktas mot både nya och befintliga kunder för att tillgodose deras behov och önskemål framåt genom att erbjuda de bästa lösningarna utifrån deras verksamheter.
Du utgår från kontoret i Linköping och har främst mycket digitala möten, men även fysiska kundbesök förekommer. Resor kommer därmed vara en del av tjänsten. Du kommer tillhöra ett team där ni hjälps åt och samarbetar för bästa möjliga resultat.

VEM ÄR DU?
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och kompetenser! Vi söker dig som är full av energi och som drivs av att upptäcka och agera på nya möjligheter. Du är nyfiken och har ett stort driv, är kommunikativ och har lätt för att knyta nya kontakter. Du har också utvecklat en god förmåga att anpassa dig till nya miljöer och sammanhang samt att du är duktig på att anpassa ditt budskap efter vem du pratar med.
På KemRisk får du sälja tjänster och produkter som gör skillnad, därför tror vi att du motiveras av att bidra till samhällsnytta. Du har ett genuint intresse för kundernas verksamheter och behov samt drivs av att få hjälpa dem till en enklare vardag. Du arbetar strukturerat och noggrant.Du har en stark positiv grundinställning och helikopterperspektivet påkopplat när det kommer till affärer – du ser och förstår helheten och agerar på det.
För att kunna axla rollen på bästa sätt tror vi att du har 1-3 års arbetslivserfarenhet av B2B-försäljning samt att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet från liknande branscher som vår, relaterat till kemikalieinformation och kemikaliehantering.

VI ERBJUDER
KemRisk erbjuder dig en självständig och ansvarsfull rolliett engagerat och sammansvetsat sälj- och marknadsteam.Vi är ett härligt gäng som inspirerar och engagerar varandra,där tillväxt och framtidstro genomsyrar hela verksamheten. Vi är ett företag med stort fokus påatt möta våra kunders föränderliga behov ochmarknadens ökade efterfrågan. Du får en möjlighet att utvecklas både personligt och yrkesmässigt samt att påverka både din egen och företagets framtid.Varmt välkommen till en arbetsplats där du får trivas och växa!
ÖVRIGT
Upplägg: Anställning direkt hos KemRisk Sweden AB. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson pålove@a-hub.se eller Sebastian Dejler påsebastian@a-hub.se
Placering: På KemRisks kontor i centrala Linköping, Platensgatan 8.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Academic Work Sweden AB .

Ta chansen och bli miljökonsult hos Miljömätarna i Linköping!

Mättekniker, kemi
Läs mer Jul 11
Har du studerat naturvetenskap, teknik eller energi och är redo för nästa utmaning i karriären? Vill du dessutom arbeta på ett kvalitetsinriktat bolag där du i din tjänst får hjälpa företag till en minskad miljöpåverkan? Då kan rollen som miljökonsult hos Miljömätarna i Linköping vara något för dig! Miljömätarna har över 30 års erfarenhet av emissionsmätningar och bolagets kunder är några av Sveriges största energiproducenter såväl som mindre företag inom industrin. Du kommer välkomnas till ett familjärt bolag och erbjudas goda möjligheter till att utvecklas både i
din roll och inom företaget. Låter det som något för dig? Sök redan idag och bli en del av Miljömätarna!

OM TJÄNSTEN
Miljömätarna är ett kvalitetsinriktat, ackrediterat luftlaboratorium med mer än 30 års erfarenhet av emissionsmätningar. Tyngdpunkten ligger inom kraft- och värmeproducerande industri men företaget utför mätningar inom alla typer av industrier. I takt med ökade krav i branschen expanderar Miljömätarna och som följd på det söker de nu en miljökonsult till deras kontor i Linköping. Detta är en chans för dig med ett kvalitetstänk och miljöengagemang som vill hjälpa företag till en minskad miljöpåverkan.

Som miljökonsult kommer du erbjudas en varierad och spännande roll med mycket frihet under ansvar. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och kvalitetsmedveten samt en god lagspelare. Vi ser gärna även att du är flexibel och gillar att resa i ditt arbete. Du kommer välkomnas till ett bolag med engagerade och kompetenta kollegor där samtliga medarbetare stöttar varandra.

Du erbjuds:
- En fot in i en spännande bransch där du får chans att bidra till ett ökat miljöarbete.
- En roll med goda utvecklingsmöjligheter där du erbjuds mycket frihet under ansvar.
- Möjligheten att arbeta på ett mindre och familjärt företag där du erbjuds chans till att vara med och påverka i bolaget.
- Engagerade och kompetenta kollegor på en arbetsplats där god sammanhållning och gott samarbete värderas högt.
- En tjänst där du får resa och se många anläggningar runt om i Sverige.
- Generösa förmåner och trygga anställningsvillkor.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* I rollen som miljökonsult kommer du att få arbeta brett och varierat och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå utav emissionsmätningar, resande, rapportskrivning, utvärdering av resultat samt kundkontakt. Du kommer främst att arbeta med kunder inom kraft- och värmeproducerande industri och tjänsten kommer innebära en del resande inom Sverige då Miljömätarnas kunder är geografiskt utspridda. Du kommer ha med dig en kollega när du genomför mätningar på kunds anläggning men annars självständigt ansvara för dina kunder när du kommit in väl i rollen. Innan dess kommer du att få gå parallellt med en erfaren kollega för att lära dig arbetsuppgifterna och få bästa möjliga förutsättningar att lyckas i rollen.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis teknik, kemi eller energi. Alternativt en annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med en gymnasieutbildning inom naturvetenskap.
- Har god datavana och goda kunskaper inom Office-paketet.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- Har B-körkort.

Tjänsten innebär fysiskt ansträngande lyft av utrustning.

Det är meriterande om du har:
- Har goda kunskaper inom matematik, fysik och kemi.
- Kunskap inom svensk lagstiftning.
- Erfarenhet från en roll inom processindustrin, exempelvis som drifttekniker.
- Tidigare erfarenhet av provtagning.
- Kunskap inom programmering och/eller statistik.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Kvalitetsmedveten
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Miljömätarna i Linköping är ett kvalitetsinriktat, ackrediterat luftlaboratorium med mer än 30 års erfarenhet av emissionsmätningar. Tyngdpunkten ligger inom kraft- och värmeproducerande industri men företaget utför mätningar inom alla typer av industri. Våra kunder är några av Sveriges största energiproducenter såväl som mindre företag inom industrin.

Ansök nu

Utvecklare till Fortnox AB i Linköping!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Jul 3
Brinner du för utveckling och har ett intresse för den svenska finansmarknaden? Då är denna tjänst som gjord för dig. Fortnox söker nu en ny stjärna till deras utvecklingsteam i Linköping!

OM TJÄNSTEN
Tillsammans med Fortnox i Linköping söker vi dig som brinner för utveckling och vill vara en del av ett av Sveriges mest innovativa fintech-företag. Fortnox grundades 2021 och erbjuder molnbaserade bokförings- och affärssystem som ger användarna en omfattande helhetslösning.

I din roll kommer du att arbeta i ett team på sju personer med fokus på att utveckla algoritmer för olika applikationer och deras funktioner. Ett av våra projekt inkluderar kreditbedömningar med hjälp av maskininlärning. För att passa i denna roll behöver du ett starkt intresse för utveckling och en nyfiken attityd. Vi arbetar med utveckling från ax till limpa, och dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer att anpassas efter dina styrkor.

Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs gärna mer om vårt konsulterbjudande!

VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det svenska och engelska språket både i tal och skrift. Krävs vid samarbeten internt samt dokumentation.
- Har en civilingenjörsexamen, gärna med inriktning mot maskininlärning
- Har minst ett års arbetslivserfarenhet av mjukvaruutveckling.
- Har arbetslivserfarenhet av ett eller flera programmeringsspråk: Kotlin, Typescript, python, React och Kafka

Det är meriterande om du har
- Utbildning/ intresse för ekonomi
- Läst omfattande kurser om machine learning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Intellektuellt nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Account Managers till Academic Work, Linköping!

Account manager
Läs mer Jul 6
Bli en del av vår magiska kultur! Hos oss hittar du inte bara fantastiska kollegor, utan även stor frihet att forma din arbetsdag, grymma stödfunktioner och en attraktiv lönemodell utan provisionstak.

OM TJÄNSTEN

Account Manager hos oss innebär att du har en social roll med många kontaktytor, här blir du snabbt en del av gänget och arbetar tillsammans med fantastiska kollegor och engagerade ledare på olika avdelningar internt. Men det absolut viktigaste kommer vara att bygga relationer med dina härliga kunder. Hur du driver ditt arbete med dina kunder och affärer är upp till dig, men du kan lita på att vi ger dig verktygen du behöver för att lyckas.

Ditt team och din utveckling:
Ditt team består av flera andra Account Managers och en engagerad Team Manager. Våra Team Managers är inte bara ledare, de är också mentorer och coacher och gör allt för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.
Vi tror på din potential och vilja att lyckas. Därför erbjuder vi en riktigt vass säljskola, inklusive en omfattande introduktion och onboarding, samt ett career steps program som hjälper dig att nå din fulla potential och utvecklas som Account Manager. Självklart har du hela tiden en hejaklack i ryggen som stöttar dig!

Vi erbjuder:

???? Lönemodell och förmåner: Vi tror på att belöna din prestation. Vår lönemodell ger dig möjlighet att tjäna mer i takt med din framgång. Vi har stor andel individuell provision och inget tak för hur mycket du kan tjäna. Utöver lön erbjuder vi ett generösa friskvårdsförmåner samt flexibilitet för att skapa en bra work life balance.

???? Teknisk innovation: Vi satsar stort på att bygga systemstöd i teknisk framkant och utvecklar det tillsammans med vår säljorganisation. Detta kommer hjälpa dig i ditt arbete att skapa goda resultat och framgångsrika kundrelationer.

Arbetsuppgifter:
Som Account Manager hos oss bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. En vanlig dag för dig i rollen innebär:


* Prospektering: Sökandet efter nya kundkontakter hos potentiella bolag som inte samarbetat med oss tidigare, men också bland kunder i vårt befintliga nätverk. Det är här som du verkligen kommer bidra med ditt krut, ”beat yesterday” - anda och nyttja ditt pannben för att nå resultat.
* Säljmöten: Det är här du skapar magi! Här sker införsäljningen av våra tjänster. Detta inkluderar ”cold calls” där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder. Du bygger goda kundrelation, gör behovsanalyser och lämnar ett starkt avtryck.
* Omvärldsbevakning: För att på ett strategiskt sätt kunna kartlägga våra etablerade kunders framtida behov. Vi kan erbjuda som mest värde när vi förutser kundernas behov och arbetar proaktivt i våra kundrelationer.


VI SÖKER DIG SOM

Har ambition och en vilja att lyckas! Det är inte ditt CV som är mest relevant för oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du känner igen dig i beskrivningen nedan kan vi vara en bra match:


* Resultatinriktad
* Relationsskapande
* Orädd
* Kommunikativ
* Samarbetsinriktad


Vi ser att du har:
- Gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå.
- Minst ett års arbetslivserfarenhet.
- B-körkort.
- Goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska.

För att lyckas som Account Manager bör du:
- Ha en hög ambitionsnivå och tycka om ett högt tempo.
- Tycka om att samarbeta och inte vara rädd för att knyta nya kontakter eller att stå i centrum.
- Vara öppen för nya saker och våga utmana dig själv.
- Kunna skapa förtroende i kommunikation med andra på ett ärligt och empatiskt sätt.

Därför är Academic Work en bra arbetsgivare:
Vårt mål är att erbjuda den bästa arbetsplatsen och vår företagskultur präglas av värme, energi, engagemang, öppenhet och kamratskap. Här finns en genuin vilja att hjälpa varandra, både när vi arbetar mot gemensamma och individuella mål. Vi ser vikten av att skapa starka band och ha roligt tillsammans och har en bred palett av sociala aktiviteter. Från spännande resor och stora fester till spontana After Works, gemensamma frukostar och träning.

Övrig information om rollen som Account Manager:
- Start: September 2024 eller enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel utan tak
- Placering: Linköping

Så söker du rollen som Account Manager:
Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: Ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
- Vår kultur på Academic Work
- CSR och miljö på Academic Work
- Rollen som Account Manager
- Instagram @Academic Work
- Facebook @Academic Work
- LinkedIn @Academic Work

Ansök nu

EKONOMISTUDENTER, SE HIT!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 21
Studerar du eller ska du börja studera ekonomi till hösten och vill skaffa dig värdefull arbetslivserfarenhet vid sidan av studierna? Då har du hamnat rätt!

OM TJÄNSTEN
Vi söker kontinuerligt efter ambitiösa studenter med intresse för ekonomi och öppnar nu upp för nya spontanansökningar för kommande behov till hösten. Vi kommer kontinuerligt under sommaren stämma av ansökningar med våra kunders behov och kommer återkoppla till dig om vi hittar ett passande uppdrag som matchar dina erfarenheter och önskemål.

Hur gör jag för att skicka en spontan ansökan? Klicka på Ansök för att komma till ansökningsformuläret, därefter skapar du ett konto för att sedan fylla i din profil med information från ditt CV. Där har du även möjlighet att bifoga fler valfria filer och dokument. Du kan när som helst uppdatera din spontanansökan genom att logga in i din profil. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV och eventuellt telefon avstämning.

Som konsult hos oss på Academic work får du möjlighet att bygga på din kompetens, knyta nya kontakter och skaffa värdefull erfarenhet vid sidan av studierna. Med flexibla arbetstider ges du möjligheten att kombinera jobb med studier får du möjligheten att ta det första steget mot en växande karriär. Här kan du läsa mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar ekonomi eller likande på eftergymnasial nivå
- Tar examen tidigast 2026
- Finns tillgänglig för jobb i Östergötland

Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Stresstolerant
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Då detta avser en intresseanmälan kommer vi hantera din ansökan när ett passande behov dykt upp.

Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Spontanansökan heltidstjänster inom ekonomi

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 21
Vi söker kontinuerligt efter kandidater med och/eller utbildning/erfarenhet för tjänster inom ekonomi så som AML, redovisning och lön mm. Söker du jobb inom detta område och är redo för nya utmaningar ser vi gärna att du skickar in en spontanansökan till oss redan idag!

OM TJÄNSTEN
Hur gör jag för att skicka en intresseanmälan? Klicka på Ansök för att komma till ansökningsformuläret, därefter skapar du ett konto för att sedan fylla i din profil med information från ditt CV. Där har du också möjlighet att bifoga fler valfria filer och dokument. Du kan när som helst uppdatera din spontanansökan genom att logga in i din profil. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV.

Vi stämmer kontinuerligt av inkomna spontanansökningar med organisationens behov och möjligheter, och återkommer till dig om vi hittar ett passande jobbförslag. Det viktiga är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Är nyutbildad ekonom eller liknande
- Har 1-5 års erfarenhet av att jobba inom detta affärsområde
- Kan behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
- Har god datavana
- Finns tillgänglig för jobb inom Östergötland
- En del av våra uppdrag inom detta affärsområde kräver även ett godkänt belastningsregister och UC.

Det är meriterande om du har
- Licenser, exempelvis swedsec
- Någon typ av speficik systemvana, exemeplvis fortnox eller visma.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Målmedveten
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Då detta avser en intresseanmälan kommer vi hantera din ansökan när ett passande behov dykt upp.

Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Spontanansökan deltidsjobb

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 21
Är du student eller har en annan sysselsättning på minst 50 % och vill ha ett deltidsarbete under hösten?
Då har du möjlighet att nu skicka in en spontanansökan till oss så matchar vi ihop det med våra behov och möjligheter.

OM TJÄNSTEN
Vi söker kontinuerligt efter ambitiösa kandidater som vill ha ett meriterande deltidsjobb därför öppnar vi nu upp för nya spontanansökningar för kommande behov till hösten. Vi kommer kontinuerligt under sommaren stämma av ansökningar med våra kunders behov och kommer återkoppla till dig om vi hittar ett passande uppdrag som matchar dina erfarenheter och önskemål.

Hur gör jag för att skicka en spontan ansökan? Klicka på Ansök för att komma till ansökningsformuläret, därefter skapar du ett konto för att sedan fylla i din profil med information från ditt CV. Där har du även möjlighet att bifoga fler valfria filer och dokument. Du kan när som helst uppdatera din spontanansökan genom att logga in i din profil. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV och eventuellt telefon avstämning.

Som konsult hos oss på Academic work får du möjlighet att bygga på din kompetens, knyta nya kontakter och skaffa värdefull erfarenhet vid sidan av studierna. Med flexibla arbetstider ges du möjligheten att kombinera jobb med studier får du möjligheten att ta det första steget mot en växande karriär. Här kan du läsa mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå med minst 1,5 år kvar eller har annan sysselsättning på minst 50 %
- Finns tillgänglig för jobb i Östergötland

Det är meriterande om du har
- Har erfarenhet av serviceyrken sedan innan
- Har B körkort
- Har truckkort

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Stresstolerant
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Då detta avser en intresseanmälan kommer vi hantera din ansökan när ett passande behov dykt upp.

Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu