Linköping: ILS-Ingenjör till Saab

Hitta ansökningsinfo om jobbet ILS-Ingenjör till Saab i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-08 // Varaktighet: Heltid

Företagspresentation Saab är en innovativ leverantör av flygplanssystem och har ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Medarbetarna på Saab har ett gemensamt uppdrag att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle genom att bygga jaktflygplan, undervattensteknik, avancerade vapensystem, cybersäkerhet eller toppmoderna flygledningssystem.Nu söker vi en ILS Maintenance Design till Saab. I rollen som ILS-Ingenjör tillhör du avdelningen som ansvarar bland annat för att flygplanen klarar sig i drift. Detta kan i sin tur handla om att stötta kunder med komplexa systemfrågor, arbeta med att eftermarknaden av flygplanen flyter på samt genomföra olika insatser kopplat till underhållsanalys och beskrivning av underhållsdata.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Arbeta med tekniska och processrelaterade utredningar
- Förbättringar inom existerande arbetssätt med fokus på kostnadseffektivt underhåll
- Driva egna driftutredningar med hjälp av teknisk expertis
- Stötta andra avdelningars systemutvecklare med olika former av ILS-perspektiv

Din profil Vi söker dig som är intresserad av ILS (Integrated Logistics Support) och som vill vara med på en spännande resa på Saab Aeronautics. Antingen är du högskoleingenjör inom exempelvis maskin och/eller har några års erfarenhet från utvecklingsarbete. Som person bör du vara analytisk, kan ta ställning till teknik och kostnad och du skapar dig lätt en helhetssyn. Du bör även vara utåtriktad och kommunikativ då rollen innebär mycket kontakt med individer både internt och externt. Det är även av vikt att du är drivande, tar ett stort eget ansvar, gillar ordning och reda och är nyfiken!

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Linda Connbo070-7950189linda.connbo@unikresurs.se

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Civilingenjör, produktion, maskin

Nedan visas andra jobb i Linköping som Civilingenjör, produktion, maskin.

Produktionstekniker

Läs mer Jul 17
Din nya roll Vill du arbeta i en högteknologisk miljö där teknikutveckling och förbättringsarbete står i centrum? Vi söker nu engagerade produktionstekniker till vår kunds verksamhet inom försvarsindustrin i Linköping. Här får du vara med i en expansiv fas där flera nya projekt är på väg in i produktion, och där ditt tekniska kunnande blir en viktig del av deras fortsatta framgång.
Som produktionstekniker kommer du att ha en central roll i industrialiseringsarbetet, med fokus på producerbarhet, optimerade produktionsflöden och förbättring av maskiner, utrustning och produktionsunderlag. Du kommer att arbeta nära både konstruktion, produktion och andra stödfunktioner och bli en viktig länk mellan utveckling och tillverkning.
Deras produktion präglas av lågvolymstillverkning med hög komplexitet, där de tillverkar avancerade produkter inom robotik, missilsystem och kablage till försvarsapplikationer.
Exempel på arbetsuppgifter:
Granska och kravställa konstruktionsunderlag ur producerbarhets- och testbarhetsperspektiv.
Specificera behov av verktyg, fixturer och hjälpmedel.
Skapa och kvalitetssäkra tillverkningsberedningar, arbetsinstruktioner och produktionsunderlag.
Omhänderta ändringar från konstruktion och produktion enligt fastställd metodik.
Ge tekniskt stöd till monteringspersonal och operatörer i det dagliga arbetet.
Säkerställa att produktionsunderlag har rätt byggsekvens, monteringsmetod och tydliga instruktioner.
Delta aktivt i förbättringsarbete och utbilda personal i nya metoder och arbetssätt.

Arbetet omfattar främst projekt inom flyg- och försvarssystem, men du kan även komma att delta i andra spännande utvecklingsprojekt. Här får du en utvecklande roll i ett teknikintensivt företag där du får arbeta med avancerade produkter och processer i framkant. Du blir en del av ett kompetent team som tillsammans arbetar för att leverera produkter med hög kvalitet till deras kunder.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Eftergymnasial utbildning som yrkeshögskola, konstruktör eller ingenjör.
Tidigare erfarenhet av produktionstekniskt arbete eller kunskap inom el och kablage
Arbetat i Delmia eller andra CAD-program
Behärska svenska och engelska i både i tal och skrift
Vem är du?
Som person krävs det att du är flexibel, utåtriktad och har god samarbetsförmåga. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Här har du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad. Du tycker om att lösa praktiska uppgifter, är proaktiv och letar förbättringar och har förmågan att lägga upp dit arbete på ett effektivt sätt.
Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning med chans till överrekrytering hos kund. Start: Enligt överenskommelse Slut: 6-12 månader med god chans till direktanställning hos kund. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Detta är en proaktiv annons för kommande behov hos vår kund. Här får du chans att bli först på uppdrag när skarpt behov uppstår!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationVår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.

Ansök nu

Systemingenjör inom försvarsindustrin

Läs mer Jul 3
Vill du arbeta nära tekniken – men också se helheten? Som systemingenjör i teamet som utvecklar navigationssystemet till Gripen E får du en unik möjlighet att kombinera teknik, testning och flygsäkerhet i ett av Sveriges mest avancerade försvarsprojekt.
Att jobba som Systemingenjör 
Du blir en del av ett team bestående av system- och mjukvaruingenjörer som arbetar tätt tillsammans i hela utvecklingscykeln. Rollen innebär stort ansvar för att krav uppfylls, funktioner testas korrekt och att både teknik och användarupplevelse hänger ihop.
Du kommer att arbeta i simulatormiljöer där du testar och utvärderar flygfunktioner – och ser till att systemen fungerar som tänkt, under realistiska förhållanden.
Huvudsakliga arbetsuppgifter: Testa och utvärdera funktioner i simulatorprov
Säkerställa att funktioner uppfyller tekniska krav och flygsäkerhetsstandarder
Ansvara för kravspårning, dokumentation och systemanalys
Delta i utredningar och ta fram lösningsförslag i samarbete med mjukvaruutvecklare
Arbeta med pilotåterkoppling – hur uppfattas funktionen av användaren? 
Bidra till dokumentation och analys i slutet av varje utvecklingscykel

Att vara konsult på Nexer Tech Talent
Nexer Tech Talent är specialister på att ge unga techtalanger den ultimata starten på arbetslivet. För denna roll kommer du att bli anställd av Nexer Tech Talent men arbeta hos vår kund  med start efter sommaren. 
Du kommer att coachas av en mentor hos vår kund samt en konsultchef på Nexer Tech Talent. Som konsult hos oss blir du väl omhändertagen och bjuds ofta in på gemensamma aktiviteter så som föreläsningar, afterwork och lunchträffar. Efter framgångsrikt genomförande av konsultuppdraget är intentionen att du erbjuds en anställning hos vår kund. 
Vi söker dig som:
Har en civil- eller masterexamen inom teknisk fysik, datateknik, matematik eller motsvarande
Har god teknisk förståelse och tycker om att se hur delar hänger ihop till ett system
Är analytisk, strukturerad och noggrann med dokumentation
Tycker om att testa, felsöka och lösa komplexa tekniska utmaningar
Är lyhörd och intresserad av hur tekniken upplevs av piloten
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande: Flygintresse eller erfarenhet av test/simulatorer
Förståelse för programmering eller kod (även om du inte själv programmerare
Tidigare erfarenhet av systemutveckling, kravhantering eller modellering

Ansökan
Låter detta som något för dig? Vi arbetar löpande med rekryteringen, så skicka in din ansökan snarast möjligt. Om du har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Tech Recruiter Lema Naderi på lema.naderi@nexergroup.com
Vi ser fram emot att höra från dig!  
Om Nexer Tech Talent
Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Tillsammans är vi över 2500 medarbetare i 15 länder som i mer än 35 år hjälpt våra kunder att ligga steget före både strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.

Ansök nu

Verktygskonstruktör till bolag inom försvarsindustrin

Läs mer Jul 2
Vår kund söker nu en erfaren och driven verktygskonstruktör med djup kunskap inom mekanisk konstruktion. Här får du möjlighet att arbeta i en spännande och utmanande roll där du får utnyttja och vidareutveckla din kompetens.

Att jobba som Verktygskonstruktör

Att jobba som verktygskonstruktör innebär att vara länken mellan idé och verklighet. Du tar fram tekniska lösningar som gör det möjligt att producera allt från plåt- och svetsdetaljer till avancerade maskinartiklar. Rollen är både kreativ och praktisk – du ritar i CAD, men har också nära kontakt med verkstaden för att förstå behoven och se till att verktygen fungerar i verkligheten. Det är ett arbete som kräver både teknisk förståelse och god kommunikationsförmåga, där du får följa hela kedjan från krav till färdig produkt, och där samarbetet med både kollegor och användare står i centrum. Rollen passar dig som gillar att vara hands-on, diskutera lösningar med kollegor och omsätta behov till färdiga konstruktioner. Här värderas din kompetens högt.

Att vara konsult på Nexer Tech Talent
Som konsult hos Nexer Tech Talent blir du en del av ett nätverk av erfarna specialister. Du kommer att vara anställd av Nexer Tech Talent och arbeta som konsult hos vår kund i Linköping med start efter sommaren. 
Vi kommer stötta och utmana dig genom hela uppdraget. Vi erbjuder också möjligheter att delta i nätverksträffar, inspirerande föreläsningar och sociala aktiviteter som stärker din roll i vårt konsultteam. Som konsult hos oss finns också möjlighet att bidra som mentor, där du kan dela med dig av din kunskap och erfarenhet till mer juniora kollegor. 


Vi söker dig som:
Har gedigen erfarenhet inom mekanisk konstruktion och en relevant examen.
Har ett driv, är nyfiken och gillar att lösa problem.
Gillar struktur och kan hantera flera synpunkter och granskningar i ett kvalitetssäkrat arbetsflöde.
Är självgående, kommunikativ och trygg i att samarbeta med olika personer.
Har goda kunskaper i [språk] samt erfarenhet av [teknisk kunskap].
Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av Catia V5


Ansökan
Låter detta som en spännande möjlighet? Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. 
På grund av semestertider kan det ta lite längre tid än vanligt innan du får svar. Tack för din förståelse.
Har du frågor, kontakta Talent Coordinator Agnes Sanne Öhrnell på agnes.sanneohrnell@nexergroup.com.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Nexer Tech Talent
Nexer Tech Talent är en del av Nexer Group – ett techbolag med djupa rötter i svenskt entreprenörskap och innovation. Med över 2 500 medarbetare i 15 länder och mer än 35 års erfarenhet hjälper vi våra kunder att ligga steget före strategiskt, teknologiskt och kommunikativt. Läs mer om Nexer Tech Talent här.

Ansök nu

Flygprovingenjör, Taktiska system och integration

Läs mer Jul 11
Vill du påverka och göra skillnad på riktigt? Här bidrar du till att skapa trygghet för människor och samhällen. Det du gör spelar roll.

Din roll

Saabs provverksamhet ökar i omfattning de närmaste åren och nu söker vi dig som vill vara med i den spännande utprovningen av Gripen. Arbetet som flygprovingenjör innebär en kombination av teoretiskt och praktiskt arbete. Du får bland annat ta fram provmetodik och provprogram, förbereda och leda prov i olika provstationer samt analysera och utvärdera resultaten. Provning genomförs i riggar, simulatorer och flygplan.

Du kommer bli en del av ett team som arbetar med provning inom ett brett spektrum av teknikområden så som avionik- och mjukvaruintegration, radar och elektrooptiska sensorer, cockpit och displaysystem (HMI), navigering, kommunikationssystem, telekrig/egenskydd (EW), spaning, vapenintegration, träningssystem och stödsystem. Arbetsgruppen har ett nära samarbete med utvecklingsavdelningen, övriga områden inom flygprovavdelningen samt leverantörer och kunder. Arbetsklimatet präglas av prestigelöshet, gott samarbete och att alla hjälper till där det behövs.

Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom vår verksamhet hanterar modern teknik som ständigt utvecklas. Rollen som flygprovingenjör innefattar ett utbildningsprogram som kommer ge dig en kontinuerlig möjlighet till utveckling. Det kan även finnas möjlighet att arbeta kortare eller längre tider utomlands då flera projekt innefattar internationellt samarbete.

Häng med en av våra provingenjörer en dag på jobbet via länken nedan:

https://www.linkedin.com/posts/saab_vi-på-saab-är-en-del-av-så-mycket-mer-än-activity-7062358061234946048-4JNC/?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

Din profil

Du är en nyfiken, positiv person med god samarbets- och kommunikationsförmåga eftersom rollen innebär koordinering och samarbete med intressenter som piloter, systemutvecklare och kunder. Du tar självständigt ansvar för att föra arbete framåt och du anpassar dig enkelt till ändrade förutsättningar i vardagen. Eftersom vi har både teknisk bredd och djup finns goda möjligheter till omväxlande arbetsuppgifter, personlig utveckling och karriärmöjligheter.

För att trivas i rollen bör du ha ett genuint teknikintresse och uppskatta ordning och reda, eftersom allt arbete dokumenteras noga. Dokumentation sker till övervägande delen på engelska och därför är det nödvändigt att du har kunskaper i engelska och är bekväm att använda språket i ditt dagliga arbete, framför allt i skrift.

Din utbildningsbakgrund bör vara civilingenjör, högskoleingenjör eller likvärdigt. Tidigare erfarenhet av systemutveckling eller provning kopplat till annat än mjukvara är meriterande.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Vad du blir en del av

Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan.

Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen.

Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25 500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld.

Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här

Med tanke på rådande semesterperiod kan du förvänta dig återkoppling på din ansökan efter sommaren. Om du tycker att tjänsten låter intressant är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

ILS Engineer Till Saab

Läs mer Jun 16
Din roll

I rollen som ILS-ingenjör hos oss kommer du att spela en central roll i att säkerställa att våra flygplan fungerar effektivt och hållbart under operativ drift. Ditt arbete fokuserar på att utveckla och vidmakthålla underhållslösningar för Gripen E/F och andra produktområden. Du kommer att arbeta med tekniska och processrelaterade utredningar för att skapa hög tillgänglighet över flygplanets livslängd.

Du blir en viktig länk mellan designutvecklingsarbetet för olika delsystem i flygplanet och de ingenjörer som tar fram teknisk dokumentation.

Vi tar även fram tekniska underlag, Service Bulletiner, för att utföra modifieringar på flygplan som är levererade till våra kunder.

Dina arbetsuppgifter kan bland annat inkludera:

* Arbeta med tekniska och processrelaterade utredningar inom ILS och anpassa arbetssätt för Gripen E/F
* Arbeta i gränssnitt mellan interna och externa aktörer för att säkerställa driftsäkerhet och tillgänglighet
* Stötta utvecklingen av Service Bulletiner för modifieringar och installationer
* Bidra till att bygga upp kompetens inom Gripen och driva egna driftutredningar


Din profil

Vi söker dig som har flera års relevant arbetslivserfarenhet inom ingenjörsarbete, men även nyexaminerade ingenjörer är välkomna att söka. Du har en analytisk förmåga och kan se helheten när det gäller teknik och kostnad. Du trivs med att ta egna initiativ och arbetar strukturerat, samtidigt som du är kommunikativ och trivs i ett teamorienterat arbete. Din nyfikenhet och vilja att utvecklas kommer att vara till stor fördel för dig i denna roll.

Vi tror att du har en bakgrund som högskoleingenjör inom t.ex. maskinteknik eller civilingenjör, eller motsvarande erfarenhet. För att lyckas i rollen behöver du också behärska både svenska och engelska, då vår dokumentation och kommunikation sker på båda språken.

Krav:

* Ingenjörsutbildning, t.ex. högskoleingenjör inom maskinteknik eller civilingenjör
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:

* Praktisk erfarenhet av att utföra underhåll eller reparationer
* Tidigare erfarenhet från ILS-området
* Erfarenhet från flygplans- eller apparatunderhåll
* Erfarenhet av att arbeta i projektteam

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Vad du blir en del av
Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan.

Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen.

Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld.

Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här.

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Unik Resurs i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Unik Resurs i Sverige AB .

Strategic Sourcing Manager

Inköpare
Läs mer Jul 10
Företagspresentation Vi söker nu en senior Strategic Sourcing Manager till vår kund inom flyg- och försvarsindustrin. Uppdraget innebär strategiskt inköpsarbete i nära samarbete med både leverantörer och interna utvecklingsteam, där fokus ligger på långsiktiga affärsrelationer och projektledning inom sourcing. Detta är ett konsultuppdrag via Unik Resurs med chans till förlängning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som Strategic Sourcing Manager kommer du att arbeta med affärs- och projektrelaterade inköpsfrågor kopplade till kundens flygprodukter, främst Gripen och T-7A Trainer. Du ansvarar för långsiktiga relationer med utvalda strategiska leverantörer och driver inköpsprocessen i både nya och befintliga projekt.Rollen innebär även att agera projektledare för sourcingteamet inom större utvecklingsprojekt samt att bidra till ständiga förbättringar av arbetssätt och metoder. Du förväntas bygga ett starkt nätverk – både internt och externt – och vara en nyckelperson i att säkra leveranser med rätt kvalitet, kostnad och tidsram.

Din profil
- Flera års erfarenhet av strategiskt inköp och affärsutveckling inom tekniskt komplexa verksamheter
- Relevant akademisk examen, exempelvis MBA, civilingenjör, jurist (LL.M.) eller motsvarande
- Dokumenterad förmåga att leda inköpsarbetet i stora utvecklingsprojekt
- Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift

Vi söker dig som har en stark affärsmässig förmåga och som trivs med att bygga och underhålla långsiktiga relationer, både med kunder och kollegor. Du är en person som ser möjligheter och arbetar aktivt för att skapa värde i varje affärssituation. Vidare har du god samarbetsförmåga och uppskattar att arbeta i team där du bidrar med dina idéer och erfarenheter. Du strävar ständigt efter förbättring och tvekar inte att driva förändring.

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Linda Connbolinda.connbo@unikresurs.se070-7950189

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Ansök nu

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Jul 8
Företagspresentation Unik Resurs i Sverige AB är ett expansivt bolag inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster med huvudkontor i Linköping. Med cirka 150 anställda och en omsättning på drygt 130 Mkr, är vi en etablerad aktör som arbetar för att skapa långsiktigt värdeskapande relationer. Ekonomi- och administrationsavdelningen består av fyra personer och ansvarar för hela det ekonomiska flödet i bolaget – från löpande redovisning till rapportering och systemstöd. Avdelningen är även ett nav för intern IT-administration samt jobbar nära ledningsgrupp och styrelsen. Detta är en ersättningsrekrytering då vår ekonomiassistent efter 10 år på Unik med våra allra bästa rekommendationer går vidare till en ny utmaning.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vill du vara en del av ett team som levererar ekonomi i toppklass? Unik Resurs söker dig som vill ta klivet in i en bred och självständig roll som ekonomiassistent – mitt i händelsernas centrum hos ett bolag med tydligt fokus på affärsstöd och utveckling. Hos oss blir du en del av en ekonomiavdelning som sätter ribban högt och samtidigt har kul tillsammans. Du erbjuds ett arbete där frihet under ansvar är på riktigt och där du får vara med och bidra till en verksamhet som fungerar som ett föredöme inom sin bransch.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som ekonomiassistent får du en bred och varierad roll där din huvudsakliga uppgift är att hantera både kund- och leverantörsreskontra. Du kommer bland annat att:
- Hantera inkommande leverantörsfakturor från mottagning till bokföring och utbetalning
- Sköta kundfakturering, inbetalningar och påminnelser
- Ansvara för kontoavstämningar och moms-/skattedeklarationer
- Säkerställa att våra system (Lime, Milient, Visma Administration) fungerar och är korrekt integrerade
- Bidra till löpande förbättringar i arbetssätt och rutiner
Utöver ekonomiadministrationen kommer du även ha ansvar för vissa kontorsadministrativa uppgifter samt samarbeta med övriga delar av verksamheten. Rollen innebär ett stort eget ansvar och varierande arbetsintensitet, med särskilt högt tempo vid månadsbokslut. Det kräver struktur, noggrannhet och en förmåga att hålla tempo utan att tappa kvalitet.

Din profil Din profil Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och trivs i en roll där du både får arbeta självständigt och vara en viktig del av ett team. Du är serviceinriktad, prestigelös och tycker om att samarbeta – hos oss bygger vi framgång tillsammans.
För att lyckas i rollen behöver du ha:
- Gymnasieexamen samt minst 2 års arbetslivserfarenhet inom redovisning eller ekonomiadministration
eller

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomiadministration
- Goda kunskaper i ekonomisystem och en trygghet i digitala verktyg
Meriterande är om du dessutom har:
- Erfarenhet av Visma Administration, Excel och Milient
- Jobbat i tjänsteproducerande bolag och/eller i mindre ekonomiavdelningar
- Förståelse för periodiseringar, bokföring, moms/skatt och CRM-uppföljning
Personliga egenskaper vi värdesätter högt:
- Noggrann och metodisk
- Självgående med hög arbetsmoral
- Flexibel, lösningsorienterad och med hög integritet
- Positiv och energisk – vi gillar att ha kul på jobbet!
Övrigt
- Omfattning: Heltid, med provanställning
- Placering: Linköping, med hybridmöjlighet (minst 3 dagar på kontoret)
- Lön: Enligt överenskommelse
- Förmåner: Enligt Unik Resurs riktlinjer

Ansök redan idag!
Ansökan

Låter det här som rätt steg för dig? Välkommen att söka och bli en del av ett team som gör skillnad – på riktigt.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Peter Undén och nås på 0703-408141 eller på peter.unden@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!




Relaterade taggar: #LI-Onsite

Ansök nu

Lönechef till kund i Linköping

HR-chef
Läs mer Jun 16
Företagspresentation Vår kund är ett globalt bolag med stark närvaro i flera länder och fokus på kvalité, regelefterlevnad och hållbarhet. Här får du möjlighet att stödja ett viktigt arbete – och stärka verksamhetens stöd inom lönehantering, belöning och förmåner på både operativ och strategisk nivå. Kontoret i Linköping är navet för flera viktiga stödfunktioner och kännetecknas av samarbete, högt tempo och stort engagemang.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden I denna roll får du personalansvar för ett mindre team inom Payroll och HR-administration. Du kommer att ha en central roll i att forma en effektiv och framtidssäkrad lönefunktion, som stöttar verksamheten i flera länder. Arbetet sker i nära samarbete med Ekonomi och HR – och lönen administreras både inhouse och via outsourcing, beroende på marknad. Dina huvudsakliga ansvarsområden:
- Personalansvar för ett mindre löneteam.
- Löneadministration och lönekörningar i samarbete med teamet.
- Stötta chefer och medarbetare i frågor om lön, avtal, ledighet, bonus, pension, försäkringar m.m.
- Samarbeta med HR, Ekonomi och externa partners för att utveckla arbetssätt, processer och rapportering.
- Driva förbättrings- och digitaliseringsprojekt inom Payroll och HR-admin.
- Utveckla och följa upp nyckeltal och KPI:er kopplat till lönefunktionen.

Din profil Du är en strukturerad och effektiv person som trivs med att ha flera bollar i luften. Du ser samband mellan människor, processer och teknik – och motiveras av att skapa struktur i förändring. Du har ett naturligt ledarskap och tycker det är inspirerande att bygga team och funktioner från grunden. Du är dessutom nyfiken på hur rätt system och ny teknik kan skapa värde i löne- och HR-processer, och har ett genuint intresse för strategisk lönebildning. Skallkrav
- Erfarenhet av löneadministration och/eller ekonomiarbete.
- God vana att ta fram och analysera nyckeltal och KPI:er.
- Erfarenhet av digitalisering och effektivisering av löne-/ekonomiprocesser.
- Erfarenhet av förändringsarbete.
- Mycket goda kunskaper i Excel (datahantering, rapporter och analyser).
- Engelska – i tal och skrift
- Dokumenterad ledarerfarenhet (formell chefsroll är meriterande, men inget krav).
Meriterande
- Erfarenhet av Agda och/eller Workday.
- Intresse för AI och tekniska lösningar inom stödfunktioner.
- Erfarenhet av internationell löneadministration.
- Intresse för analys av data och strategisk lönebildning.

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Alexandra Linderalexandra.linder@unikresurs.se070 727 49 79

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Ansök nu

IT-Säk - Uppdragsledare

IT-metodansvarig
Läs mer Apr 24
Företagspresentation Nu söker vi en erfaren IT-Säkerhetsuppdragsledare till ett spännande uppdrag hos vår kund inom försvars- och flygindustrin.Det här är inledningsvis ett konsultuppdrag på ca 12 månader via Unik Resurs med avsikt att tas över i anställning av kunden.
Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att uppdraget kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Vi söker en erfaren IT-Säkerhetsuppdragsledare till ett strategiskt och långsiktigt uppdrag i Linköping. Du får en nyckelroll i att leda och samordna uppdrag kopplade till IT-säkerhet för Gripen C/D och E – i en högteknologisk miljö där tillgänglighet och säkerhet är avgörande. Du ansvarar för att planera, samordna och kvalitetssäkra säkerhetsuppdrag inom Gripen-programmets markstödsystem. Rollen innebär både strategiskt ansvar och praktiskt genomförande, med ett tydligt uppdrag att skapa struktur, framdrift och kvalitet i alla faser – från koncept till leverans.
Dina huvudsakliga ansvarsområden: Samordna, fördela och följa upp inkommande IT-säkerhetsuppdrag Leda och stötta teamets arbete inom givna ramar för tid, ekonomi och resurser Säkerställa tydliga och ändamålsenliga arbetssätt enligt gällande krav Skapa tidplaner, kalkyler och budgetunderlag Vara ett strategiskt stöd till chef och samarbeta nära med andra teamledare Delta i nätverk med andra uppdrags-/projektledare Aktivt bidra till innovation och förbättringar inom området Hos vår kund uppmuntras nytänkande och lärande – du får bland annat delta i Learning & Innovation Days där du själv väljer fokus utifrån vad som driver dig och teamet framåt.

Din profil Utbildning & certifiering:Högskoleutbildning inom IT/data, civilingenjör eller motsvarandeProjektledarerfarenhet och uppdragsledarutbildningKunskap i Antura eller liknande projektverktyg
Erfarenhet & kompetens:Förståelse för tekniska system, IT-säkerhet och riskhanteringErfarenhet av hårdvara/mjukvara och systemutvecklingFörmåga att prioritera, organisera och fatta beslut med helhetssynGod förmåga att dokumentera och kommunicera på svenska och engelskaTidigare erfarenhet av kundkontakt och uppföljning är meriterande
Personliga egenskaper:Strukturerad, metodisk och ansvarstagandeProfessionell, lyhörd och affärsmässigKommunikativ och pedagogisk i samarbetet med andraÖppen för nya idéer och lösningar med fokus på kvalitet och resultat

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR.
För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;Jessica Ferm070-410 63 91jessica.ferm@unikresurs.se

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Ansök nu

Produktionsberedare

Produktionsplanerare, tillverkningsindustri
Läs mer Jun 16
Företagspresentation Vi söker nu en erfaren och självgående Produktionsberedare till ett konsultuppdrag hos vår kund inom tillverkningsindustrin. Rollen är en viktig del av ett litet utvecklingsteam och innebär stort ansvar och möjlighet att påverka. Uppdraget är på heltid och utförs på plats i Linköping.Det här är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader via Unik Resurs med mycket god möjlighet till förlängning. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att uppdraget kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som Produktionsberedare blir du en nyckelperson i produktutvecklingen, där du ensam ansvarar för beredningsfunktionen på plats i Linköping. Du arbetar nära kollegor inom produktutveckling och verktygskonstruktion, och förväntas kunna driva arbetet framåt självständigt utifrån uppsatta mål. Eftersom teamet är litet förekommer överlappning mellan olika kompetensområden, och du bidrar även vid behov inom närliggande arbetsuppgifter.
I rollen ingår bland annat:
- Produktionsberedning och planering av artiklar och produkter.
- Kalkylering av produktionskostnader i samarbete med säljorganisationen.
- Granskning och godkännande av konstruktionsunderlag.
- Medverkan i utveckling av interna metoder, processer och verktyg.
- Stöd till produktionen i samband med mätanalyser.
- Framtagning av ritningsunderlag vid behov.

Din profil Kravprofil

- Ingenjörsexamen inom relevant område, eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Minst 5 års relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper inom Form & Läge samt MSA.
- Erfarenhet av mät- och analysverktyg samt beräkningsverktyg.
- Kunskap om mekaniska och industriella standarder.
- Goda kunskaper i svenska & engelska, både i tal och skrift.
Meriterande:
- CAD: Autodesk Inventor
- PLM: Autodesk Fusion Manage
- PDM: Autodesk Vault
- ERP: M3
- Planeringsverktyg: Asana
- Övrigt: Windows-miljö och Office 365

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Linda Connbo 0707-95 01 89
linda.connbo@unikresurs.se

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Ansök nu

Produktionstekniker till försvarsindustrin

Produktionstekniker, maskin/Produktionstekniker, verkstad
Läs mer Maj 26
Företagspresentation Är du en erfaren produktionstekniker med passion för verktygsberedning och ett öga för smarta tillverkningslösningar? Nu söker vi en konsult till ett spännande uppdrag inom försvarsindustrin – där din tekniska kompetens kommer göra skillnad i utvecklingen av verktyg till flygplansproduktion. Det här är inledningsvis ett konsultuppdrag på ca 9 månader via Unik Resurs med mycket god möjlighet till förlängning.
Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att uppdraget kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden Hos vår kund, ett ledande bolag inom försvars- och säkerhetsindustrin, blir du en del av ett dedikerat team som arbetar tätt mellan konstruktion, logistik, produktion och stödjande funktioner. Ditt fokus ligger på beredning av underlag för tillverkning samt inköp av verktyg och testutrustning till flygplansproduktion. Du ansvarar för att analysera konstruktionsunderlag, identifiera optimala tillverkningsmetoder för ingående artiklar och samverka med inköpsfunktionen för att hitta rätt leverantörer. Rollen ger även möjlighet att bidra till förbättring och utveckling av befintliga arbetssätt med målet att säkerställa en effektiv och kvalitetssäkrad produktion. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd.

Din profil - 3–7 års erfarenhet av produktionstekniskt arbete, gärna med inriktning mot verktyg- Produktionsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet- Erfarenhet av att arbeta med konstruktionsunderlag- Gärna vana av Catia V5 och Delmia V5- Flytande svenska och engelska i tal och skrift- Erfarenhet av beredning i affärssystem (meriterande)- Bakgrund från verkstadsarbete (meriterande)
Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där företaget har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.

Vårt erbjudande:

- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.

Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!

Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR.
För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Jessica Ferm070-410 63 91jessica.ferm@unikresurs.se

Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite

Ansök nu