Linköping: Lageroperatör till Scan

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lageroperatör till Scan i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Som Lageroperatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av truckkörning, ordersammanställning, plock av gods från kundorder samt att agera operatör av hanteringsautomationen. Vidare kommer din dag bestå av lastning/lossning, kontroller samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett lager. Du arbetar på ett kyllager, med en arbetstemperatur på +2-4ºC, beläget i Tornby. 

I din roll som Lageroperatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Orderplock
- Lastning, lossning

Tjänsten som lageroperatör är ett kortare uppdrag på heltid som startar vecka 33 och pågår till vecka 38, med möjlighet till förlänging. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. 

Om dig
För att lyckas i ditt arbete hos vår kund ser vi att du som person är serviceinriktad, positiv och har förmågan att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du är noggrann och kvalitetsmedveten samt att du har lätt för att samarbeta med andra. Du som söker har truckkörkort A+B samt goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. God datavana och ett intresse och förståelse för tekniska lösningar är meriterande då anläggningen delvis är automatiserad med tekniska lösningar. Kunskap i logistiksystem samt erfarenhet av arbete inom livsmedelsindustrin eller detaljhandeln är meriterande.

Viktigt för tjänsten är:

- Truckkort A+B
- Erfarenhet från liknande arbeten

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Ellinor Lindell via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. ellinor.lindell@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Lagerarbetare.

Materielredogörare till Livgrenadjärgruppen

Läs mer Maj 14
Materielredogörare till Livgrenadjärgruppen
på civil befattning med placering i Linköping

Som materielredogörare på Livgrenadjärgruppen har du möjlighet att arbeta i en spännande och dynamisk arbetsplats där framtidens hemvärn utvecklas och utbildas. Detta hos en arbetsgivare som värnar om en ansvarskultur som bygger på en väl utvecklad tillit mellan chefer och medarbetare. Befattningen förutsätter ett stort ansvarstagande och hög integritet i samklang med försvarsmaktens värdegrund.

Om enheten
Södra Militärregionen (MR S) är en av fyra militärregioner i Sverige, vilka representerar en permanent militärgeografisk indelning av Sveriges territorium. Militärregionen ansvarar för territoriell ledning & samordning av operationer, totalförsvarsplanering, försvarsplanering, underrättelse- och säkerhetstjänst samt stöd till samhället. Ansvaret omfattar även produktions- och insatsledning av MR S fem Militärregiongrupper med tillhörande elva hemvärnsbataljoner.

Livgrenadjärgruppen (LVG) är en militärregiongrupp (MR-grupp), ett krigsförband och en del av Södra militärregionens (MR S) ledningsförmåga. Förbandet är placerat på Malmen och dess främsta uppgift är att utbilda, utveckla och leda Hemvärnets två bataljoner i Östergötland. Hemvärnet har till uppgift att verka över hela konfliktskalan - från stöd till samhället vid svåra påfrestningar i fred till väpnad strid i krig. Hemvärnet är en del av Försvarsmaktens insatsorganisation och utgör nästan hälften av Försvarsmaktens personal. Hemvärnsförbanden är krigsförband med huvuduppgifterna skydda, bevaka, ytövervaka samt stödja samhället vid kris. På detta sätt bildar hemvärnsförbanden en nationell, territoriell basplatta för försvaret och skyddet av Sverige.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


• Inköp av materiel & tjänster.
• Utbilda i mindre omfattning.
• Beställa reparationer av materiel i bruk.
• Beställa materiel samt förnödenheter inför övningar.
• Arbeta praktiskt med logistik före, under och efter övningar.
• Följa upp materiel i bruk mot gällande krigsorganisation (KRO).
• Boka och genomföra inventeringar samt grundtillsyner av materiel i bruk.
• Arbeta för att optimera flödena kopplat till materielrörelser, exempelvis mot omfördelningar och underhåll.
• Stödja med monitorering av stödsystem. Exempelvis lån av materiel, godsmottag och underhåll.
• Arbeta nära krigsförbandens chefer och kvartermästare med omlagring av materiel både digitalt och fysiskt. Spenderar ca 30-40 % av arbetstiden ute i förråden.
• Delta i verksamhet och övningar på annan plats förutom Linköping under begränsad tid.

KRAV
Kvalifikationer


• Några års erfarenhet av materialhantering, förrådsställning eller underhåll av materiel
• God förmåga MS office
• B körkort

Meriterande


• C körkort
• Militära förarbevis
• Materialkännedom
• Erfarenhet såsom GSS/K soldat
• Kunskaper om militär fordonstjänst
• Kunskap och erfarenhet om Hemvärnet
• Kunskap om Försvaktmaktens stödsystem
• Erfarenhet från arbete inom Försvarsmakten
• Militära kunskaper avseende ledning/samband

Personliga egenskaper
Då tjänsten innebär samverkan och samordning med flera interna aktörer inom Försvarsmakten söker vi dig som har mycket god förmåga till nätverkande och samverkan i olika sammanhag med hög integritet. Vi söker dig som är serviceinriktad, kan hantera många uppgifter samtidigt och är stresstålig. Problemlösning och initiativförmåga är viktiga egenskaper.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se).

Övrigt


• Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning för den som inte är anställd i myndigheten.
• Sysselsättningsgrad: Heltid. Tjänsten kan innebära helgtjänstgöring, kvällstjänster och resor.
• Arbetsort: Linköping
• Tillträdesdatum: Snarast
• Befattningen är civil och innebär att man blir krigsplacerad i sin tjänst.

För upplysningar om befattningen kontakta:
Mats Löfgren 072-362 29 87

För information om rekryteringsprocessen kontakta:
Ella Klingström 070-529 01-98

Fackliga företrädare:
OF: of-mrs@mil.se
OFRS: senadin.sela@mil.se
SEKO: sven-erik.borg@mil.se
SACO: saco-mrs@mil.se

Välkommen med din ansökan senast 2025-07-31. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Södra Militärregionen (MR S) är ett krigsförband och en Organisationsenhet där Chef och Stab är lokaliserad till Revingehed. Organisationen består av Chef med stab, fem militärregiongrupper för utbildning och stöd av hemvärn samt ca 7000 hemvärnssoldater organiserade i elva bataljoner och ett antal fristående enheter. C MR S med regional stab leder underställda förband, samverkar med regionala och lokala aktörer, leder säkerhets- och underrättelsetjänsten samt stödjer operativ- och taktisk chef som löser uppgift inom regionen.

Södra Militärregionens organisation och verksamhetsområde omfattar länen Östergötland, Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Blekinge och Skåne. Läs mer om Södra militärregionen här.

I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv.

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap.
Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Förrådspersonal

Läs mer Apr 30
Förrådspersonal till Försvarsmaktens förråd

 

Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar tillsammans med goda möjligheter att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och hos oss kommer du ha möjlighet att förena det professionella och det privata. 

Om enheten:

FMLOG Försörjning anskaffar, vidmakthåller och avvecklar förnödenheter åt Försvarsmakten. Logistiken ska vara effektiv och innebära en hög tillgänglighet för alla typer av förnödenheter, det innebär att lagerhållning, planering, transport, materiel hantering och kundsupport är viktiga delar i vårt arbete. Försvarsmaktens Förråd är en del av FMLOG Försörjning och som skapar nytta för Försvarsmakten genom att ta emot och leverera materiel i tid, till rätt kostnad och med rätt kvalitet. Genom kunskap om hur materielen ska tas emot, lagras, förrådsunderhållas, levereras och även avvecklas är vi delaktiga i att göra försvarsmaktens verksamhet möjlig. Våra attityder och arbetssätt präglas av ömsesidigt förtroende för att kunna leverera försvarslogistik när och där den behövs. Förråd verkar över hela landet och innehåller ett brett sortiment av FM materiel och vi verkar i flera flöden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Som förrådspersonal har du ansvar för att ta emot, förrådshålla, inventera och leverera Försvarsmaktens materiel i överenskommen mängd och kvalitet. Detta innebär både praktiskt samt administrativt arbete. Noggrannhet och ordningssinne är viktiga egenskaper att besitta. Du medverkar i verksamheten och tillsammans med kollegor ser ni till att lagar och regler efterlevs. Ett teknisk intresse och kunnande underlättar din dag i arbete hos oss.

Du kommer att arbeta både i grupp och självständigt. Tjänsten kan även medföra resor och tjänstgöring på annan ort både över dagen eller under längre perioder. Du behöver vara flexibel, kunna ta stort eget ansvar och trivas med att träffa olika människor och ställas inför olika uppgifter av olika tekniska svårigheter, på olika platser, både inne och ibland utomhus. Du skall varje dag känna att du arbetar i framkant i vår organisation. 

Kvalifikationer:


• Som lägst genomförd gymnasieutbildning
• Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
• Goda datakunskaper  
• Som lägst körkort B, manuell växel
• Truckförarbevis

Meriterande:


• Kunskap i systemen LIFT, PRIO, Fenix/UEF
• C/CE körkort
• Kunskap om Försvarsmaktens verksamhet och materiel
 

Personliga egenskaper:

Vi söker dig som har lätt för att kommunicera med andra människor, bygga nätverk och framföra dina åsikter på ett konstruktivt sätt. Du stimuleras av nya utmaningar, tar gärna initiativ och eget ansvar. Du är inte rädd för att ta i fysiskt.

Du är flexibel och kan hantera tillfälliga toppar i arbetsbelastning utan att bli pressad. Du är noggrann, prestigelös och en utpräglad lagspelare med god vana av att samarbeta med andra. Vi söker någon med Intresse och kunnande inom teknik och ordningssinne.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrigt:
Tjänsten är tillsvidareanställning med sex månaders provanställning  
Tillträde snarast enligt överenskommelse
Placeringsort Linköping

Kontakt
Vid frågor ber vi dig kontakta Sektionschef Daniel Hast  070-820 77 91

daniel.hast@mil.se

Fackliga representanter
Ola Andersson SEKO
Pernilla Kjellgren SACO
Håkan Antonsson OFR/S
Samtliga nås via växeln på 0589-40 400.




Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter.

FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet.

Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls.

I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv.

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap.
Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Förrådsman tillsvidare servicesektion Malmen

Läs mer Apr 1
Försvarsmaktens uppdrag är att försvara Sverige, våra allierade och vår frihet. Vårt uppdrag kräver en verksamhet med stor bredd av olika förmågor. Som anställd hos oss blir du en viktig del i logistikförsörjningen av svenska och allierade förband. Logistiken inom Försvarsmakten är under tillväxt och utvecklas, detta är viktig för att lyckas med vårt uppdrag.  Vi på Logistikenhet Malmen söker nu dig som har det som krävs!

Logistikenhet Malmen
Logistikenhet Malmen understödjer förbanden vid Linköpings garnisons, detta i normalläge, säkerhetspolitisk kris och väpnat angrepp.
Logistikenheten är organiserat med en stab som samordnar understödet och genomförandeavdelningar för förnödenhetsförsörjning respektive teknisk tjänst. Logistikenheten är en dynamisk arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och med möjlighet till personlig utveckling. Vi växer och vi behöver dig! 

Huvudsakliga arbetsuppgifter


Förrådsarbete avseende avsändning, utlämning, mottagning, inventering, 
vård och kontroll av Försvarsmaktens materiel.
Avrop och beställning av materiel och transporter.
Packning av beställningar.
Redovisning i Försvarsmaktens redovisningssystem.
Övriga arbetsuppgifter med anknytning till förrådstjänst kan förekomma.
Medverka i nätverk.
Jourarbete kan förekomma.
Tjänstgöring på annan ort i Sverige eller utomlands kan förekomma.
Tunga lyft förekommer

I övrigt deltar du i sektionens arbete gällande utveckling och förbättring
av verksamheten.

Kvalifikationer


• God datavana
• Du har B körkort (Manuell växellåda).
• Du uppfyller FM Baskrav när det gäller fysisk förmåga.

Personliga egenskaper

Du trivs med att jobba självständigt och i grupp, där du är drivande och
söker lösningar på de problem som uppkommer. Det är mycket viktigt
att du är noggrann, stresstålig och vill arbeta i en föränderlig arbetsmiljö.
Som person är du positiv, utåtriktad och tycker om att ha olika kontakter 
både inom och utom Försvarsmakten. Utlandstjänstgöring förekommer.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personal anställd i
Försvarsmakten kan ha företräde till befattningen.

Meriterande


• Kunskaper i Försvarsmaktens (FM) redovisningssystem LIFT och PRIO
• Kunskaper i annat redovisningssystem för lager
• Jobbat med lagerhantering
• Erfarenhet av FM materiel
• Hjullastare-/Truckförarbevis och ADR
• C körkort
• Militärt förarbevis för personbil, Minibuss, lastbil

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning.
Tjänsten är placerad på Försvarsmaktens Helikopterflottilj i Linköping, tjänsteresor och beredskap på kvällar och helger förekommer.
Tjänsten är civil.
Tillträde efter överenskommelse.

Under anställningsprocessen kommer det ske intervjuer, säkerhetsprövning, fysiska tester och hälsokontroller.


Tillträde m.m.:
Tillsvidare
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse

Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen
Rekryterande chef Jimmy Kvarnestedt, jimmy.kvarnestedt@mil.se


Fackliga företrädare:
Mats Häggström      OFR/O
Christoffer Willers    OFR/S
Anneli Helmersson   SACO
Urban Hellqvist       SEKO           

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2025-05-31. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.


Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Försvarsmaktens Helikopterflottilj är ett förband med både mark- och sjöoperativ inriktning som kan verka vid insatser i Sverige och internationellt.

Helikopterstöd är efterfrågat av många. Till exempel för person-, materiel-, eller sjukvårdstransporter, ledning, spaning eller bevakningsuppdrag. Helikopterflottiljen deltar därför ofta i uppdrag och övningar med andra förband men också som stöd till samhället i olika krissituationer.

Att vi verkar över hela Sverige, bredden på uppgifterna och flottiljens storlek med över 950 anställda ger en variation i arbetet och möjligheter till personlig utveckling. Huvuddelen av Helikopterflottiljen är placerad i Linköping (Malmen), där vi också ansvarar för Malmens flygplats och Linköpings garnison, med två stora enheter i Luleå (Kallax) samt Ronneby (Kallinge).

Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/hkpflj

Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen.

I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv.

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap.
Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Lagerarbetare Logent - SAAB

Läs mer Maj 9
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med lagerhantering i framtida uppdrag hos vår kund SAAB. Uppdragen kan komma att innefatta arbetsuppgifter som orderplock, truckkörning, packning samt administrativ hantering i lagersystem.
Vi letar efter dig som är noggrann och kvalitetsmedveten. Att arbeta tillsammans med andra och mot gemensamma mål är något du trivs med. Erfarenhet från lager eller liknande arbete är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att lära.
För att lyckas i rollen behöver du vara ansvarstagande och självgående. Du tar initiativ och strävar efter att uppnå både personliga och avdelningens mål. God samarbetsförmåga är viktigt, då arbetet sker i nära samverkan med dina kollegor. Eftersom både kommunikation och dokumentation är viktiga delar av arbetet, är det nödvändigt att du behärskar svenska i både tal och skrift.
Är du intresserad av att bli en del av ett engagerat team och bidra till ett effektivt och strukturerat lagerflöde? Då är du varmt välkommen att skicka in din intresseanmälan! Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag 7:00 - 16:00. Det kan även förekomma skiftarbete på vissa uppdrag. 
Anställningen för kommande uppdrag är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult
Krav:
Flytande i svenska språket i tal och skrift
Behärska engelska i tal och skrift
God datorvana
Tidigare erfarenhet av lagerarbete

Meriterande:
Truckkort 
B-körkort

Om ansökan:
Då arbetsplatsen är ett säkerhetsklassat område kräver befattningen att du genomgår och godkänns gällande bestämmelser för säkerhetsskydd.
Välkommen med din intresseanmälan!

Ansök nu

Truckförare till Logent/SAAB, 3-skift

Läs mer Maj 6
Vi söker nu efter kvalificerade medarbetare med erfarenhet av truckkörning till en spännande roll på 3-skift hos SAAB i Tannefors. Som lagerarbetare på SAAB kommer du att vara en värdefull medlem i ett högpresterande team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av gods, plockning, packning, truckkörning samt administrativa uppgifter i lagersystemen.
Om du redan arbetar inom lagerverksamhet och är redo för nya utmaningar är detta din möjlighet. Vi söker dig som är noggrann och strävar efter att upprätthålla hög kvalitet i ditt arbete. Du trivs i teammiljöer och är redo att arbeta tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål. Vi värdesätter erfarenhet inom lager-, truck- eller distributionsarbete, så ett par års erfarenhet är meriterande.
För att lyckas i denna roll bör du vara tävlingsinriktad, initiativrik och noggrann. Du trivs med att ta eget ansvar och har en tydlig förståelse för avdelningens mål. Ditt arbete kräver också samarbete, både med dina kollegor och kunden. Eftersom det ingår mycket kommunikation och dokumenthantering i denna roll, förväntar vi oss att du har en flytande behärskning av svenska både i skrift och tal.
Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. 
Arbetstider, 3-skift rullande:
Natt:
Sön 20:18 – mån 06:18
Mån 22:00 – tis 07:00
Tis 22:00 – ons 07:00
Ons 22:00 – tors 07:00
Dag:
Mån – fre 06:00 – 15:00
Kväll:
Mån – tors 13:30 – 23:18
Krav:
Truckkort A+B samt erfarenhet av truckkörning
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
B-körkort
Flytande i svenska språket i tal och skrift
Behärska engelska i tal och skrift

Meriterande:
Tidigare erfarenhet inom servicebranschen
God datorvana

Om ansökan:
Då arbetsplatsen är ett säkerhetsklassat område kräver befattningen att du genomgår och godkänns gällande bestämmelser för säkerhetsskydd.
Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista dag för ansökan.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Adecco Sweden AB .

Är du Victoriahems nästa stjärna inom uthyrning?

Utesäljare
Läs mer Maj 15
Är du en person som älskar försäljning, bygga relationer och samtidigt har ett stort hjärta för att hjälpa människor? Vi letar nu efter en Uthyrare som inte bara ser till att hitta rätt hyresgäster utan också gör hela uthyrningsupplevelsen till något positivt och minnesvärt!

Vad kommer du att göra?
Som Uthyrare får du en nyckelroll i att säkerställa en hög uthyrningsgrad av våra bostäder. I rollen driver du uthyrningsprocessen från vakans till uthyrd lägenhet där administration är ett minne blott och du kan lägga tiden på det du trivs absolut bäst med.

• Matcha drömhem med rätt hyresgäst.
• Bygga relationer och skapa nätverk. Du kommer att vara Victoriahems ansikte utåt och den som bygger långsiktiga relationer med kunder och externa partners.
• Vara med och skapa trivsel. För oss är det viktigare än någonsin att skapa ett bra boende för alla våra hyresgäster, och du kommer att vara en viktig del av det!

Vad söker vi hos dig?

• Du har en säljande personlighet som tycker om att prata med människor och erbjuda lösningar. Du är en stjärna på att kommunicera, nätverka och har en naturlig förmåga att skapa goda relationer.
• Du är en problemlösare. När det kommer till uthyrning är du både proaktiv, effektiv och lösningsorienterad. Att arbeta målinriktat är något du drivs av.
• Du brinner för service. Du ser till att både hyresgäster och potentiella kunder känner sig sedda och hörda.
• Du är öppen för att arbeta flexibla arbetstider utifrån verksamhetens behov.
• Intresse av uthyrning eller fastighetsbranschen är ett plus, men rätt attityd och engagemang är det viktigaste!
• För att kunna ta dig ut till våra hyresgäster och olika områden innehar du körkort B.

Vad erbjuder vi?

• En rolig och dynamisk arbetsmiljö, där ingen dag är den andra lik.
• Fantastiska kollegor som är passionerade för sitt jobb och där lagandan är hög.
• En möjlighet att utvecklas inom både försäljning och fastighetsbranschen.
• Förmåner som gör att du känner dig uppskattad, både professionellt och privat.

Om du tycker att rollen som Uthyrare låter som din grej och vill vara med och skapa ett hem för många – då är det dig vi vill träffa!

Uppdraget är till en början på 3 månader med chans till förlängning. Start sker omgående efter överrenskommelse.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande.

Om Victoriahem
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb - Produktionsmedarbetare till Scan i Linköping

Produktionstekniker, maskin/Produktionstekniker, verkstad
Läs mer Maj 8
Om tjänsten

Som extrajobbare i vår studentpool kommer du arbeta med livsmedelsproduktion på Scan i Linköping. Tjänsten innebär att jobba som operatör på charkavdelningen där det tillverkas bland annat prinskorv, falukorv och kryddkorv. I arbetsuppgifterna ingår att tillverka, sortera, paketera och märka produkter samt att övervaka maskiner. Du kommer att arbeta såväl i team som självständigt där du är ansvarig för din del i arbetet. På den här avdelningen jobbar de 2-skift, förmiddag och eftermiddag, arbetet är förlagt måndag-fredag. Du kommer tillsammans med övriga medarbetare sträva mot företagets mål vilket ställer krav på hög kvalité, tempo och produktivitet. Arbetet är stundtals fysiskt krävande. 

Tjänsten som produktionsmedarbetare är ett konsultuppdrag med start omgående. För att vara aktuell för detta jobb är det viktigt att man kan arbeta i sommar. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Tillverkning
- Sortering
- Paketering
- Märkning av produkter
- Övervakning

Om dig

För att vara aktuell för extrajobb krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser att du som person tar stort ansvar för ditt arbete och dina arbetsuppgifter. Adecco och vår kund värdesätter egenskaper som att vara flexibel, snabbt komma in i arbetet samt att leverera med hög kvalité. Vi söker dig som är driven, har en hög arbetsmoral och en vilja att jobba och utvecklas.

Du är van att arbeta i team och har en förmåga att se helheten i produktionen och inte enbart det jobb som du utför. Du trivs med ett högt arbetstempo och glada kollegor!

Viktigt för tjänsten

- Annan huvudsaklig sysselsättning på 50%
- Tillgänglig för jobb minst 2 pass i veckan vid sidan av studier/annat jobb
- Goda kunskaper i svenska språket

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter 

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofia Gillberg via sofia.gillberg@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Ansök nu

Truckförare till Södra Wood i Kisa v.25-34

Produktionstekniker, maskin/Produktionstekniker, verkstad
Läs mer Maj 7
Truckförare till Södra Wood i Kisa – vecka 25–34

Södra Wood i Kisa söker nu en erfaren och ansvarstagande truckförare för ett sommarvikariat under veckorna 25 till 34. Vill du bli en del av ett engagerat team i en viktig roll så sök detta konsultuppdrag igenom Adecco idag! 

Om tjänsten

Detta är ett vikariat under sommaren där du arbetar med materialhantering på vår anläggning med hjälp av våra 12-tons motviktstruckar.
Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag på heltid med anställning hos Adecco. Tillsättning sker löpande.

Arbetet sker i 2-skift enligt följande tider:

• Förmiddagsskift: måndag till fredag, kl. 06:00–14:30
• Eftermiddagsskift: måndag till torsdag, kl. 14:25–23:55

Tjänsten kräver noggrannhet, ansvarstagande och ett högt säkerhetstänk.

Kravprofil

• Truckkort B med behörighet för tunga truckar (minst 10 ton)
• B-körkort
• Erfarenhet av att köra större truckar (meriterande om du har kört 12-tonstruck tidigare)
• Tillgänglig för arbete under hela perioden vecka 25–34
• Möjlighet att arbeta 2-skift

Personliga egenskaper

• Ansvarstagande och säkerhetsmedveten
• Flexibel och samarbetsvillig
• God fysisk form

Vi erbjuder

• Ett sommarvikariat i en stabil och välrenommerad organisation
• Möjlighet till erfarenhet inom industribranschen
• Trevliga kollegor och god arbetsmiljö

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marcus Björk, Adecco
0736-84 70 36
marcus.bjork@adecco.se

Vid frågor kring registrering, vänligen kontakta vår support via:
info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Montörer till TitanX i Linköping

Motormontör
Läs mer Maj 5
Är du praktiskt lagd och har erfarenhet av att arbeta med montering i tillverkande industri? Då ska du omgående söka tjänsten som Montör som vi har till TitanX i Linköping.

Hur ser din arbetsdag ut?

TitanX i Linköping tillverkar premiumprodukter av kylare till ledande tungfordonstillverkare där din insats som montör/produktionspersonal kommer göra skillnad i deras dagliga produktion. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som montör är montering av delar till kylare på din arbetsstation, du kommer jobbar både självständigt och i team.

Vi lägger stor vikt på lagarbete, kvalité och engagemang. Då det är montering som man kommer jobba med så är det en fördel att vara fingerfärdig, lättlärd och noggrann.

Du kommer jobba tätt med andra montörer på TitanX. I arbetsgrupperna finns mycket stor erfarenhet som hjälper dig att komma in i ditt arbete på bästa tänkbara sätt.
Arbetstid är 2-skift (Dag: 06:20-14:30 Kväll: mån-tors 14:20-00:15). Även natt kan bli aktuellt sönd-mån:17:00-06:30, tisdag- torsdag 00:00-06:30

Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Tjänsten är ett konsultuppdrag med löpande behov med placering hos vår kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Vem är du?

Vi vill att du har avslutat gymnasial utbildning gärna med industriinriktning. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av industriarbete och monteringsarbete.

Tillräckliga språkkunskaper för att kunna tillgodogöra sig säkerhetsinstruktioner på svenska är ett krav.

Som person är du engagerad, har lätt för att samarbeta och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Du drivs av att arbeta i ett högt tempo och har lätt för att kommunicera. Svenska i tal och skrift är en förutsättning för att lyckas i den dagliga kommunikationen.

För att vara aktuell för tjänsten är viktigt att du kan arbeta 2-skift och med start löpande. Vara lyhörd och kunna arbeta i team då man är beroende av att alla gör det man ska. Monteringen innebär en del plock så fingerfärdig är bara ett plus.

Om TitanX

TitanX Oil Cooling är en global leverantör av motor- och transmissionskylningslösningar till kommersiella fordon för OEM och den oberoende eftermarknaden. TitanX har en omsättning på över 1,6 miljarder kronor och 800 anställda världen över. Företaget har sitt huvudkontor i Sölvesborg och har tillverkningsanläggningar i Mjällby och Linköping, Jamestown (New York), Jaguariúna (Brasilien), Kunshan (Kina) och Saltillo (Mexiko). TitanX ägs av Tata AutoComp. www.titanx.com

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marcus Björk, marcus.bjork@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Vi strävar efter att skapa en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

IT-supporttekniker till myndighet i Norrköping

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Maj 20
Om tjänsten
Nu söker vi en IT-supporttekniker till en myndighet i Norrköping där IT-supportavdelningen är i behov av förstärkning. Du kommer att bli en del av sektionen IT Support, vars huvudsakliga uppdrag är att leverera förstklassig service genom att ta emot, hantera och följa upp IT-relaterade ärenden från verksamheten. Sektionen ansvarar även för utveckling och underhåll av IT:s självserviceportal inklusive tillhörande FAQ. Du kommer att arbeta i ett team om 12 engagerade medarbetare bestående av supporttekniker, uppdragsledare och tjänsteansvariga. Tillsammans strävar ni efter att erbjuda en så effektiv first- och second- line support som möjligt.

Som IT-supporttekniker i first- line support är du den första kontakten gentemot myndighetens användare. Du tar emot ärenden via telefon, ärendehanteringssystem och personliga besök i servicedesken. Ärendena varierar och kan omfatta felanmälningar, frågor och beställningar. Tjänsten innebär också vissa administrativa uppgifter såsom dokumentation, uppföljning av ärenden samt att stötta enheten inom dess samtliga ansvarsområden. Det kan exempelvis röra sig om praktiska uppgifter som att packa upp IT-utrustning eller hantera återvinning av utrustning.

Andra förekommande arbetsuppgifter
- Erbjuda support via telefon, ärendehanteringssystem och personlig kontakt mot användare avseende hård- och mjukvara
- Se till att IT-utrustning fungerar
- Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer)
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Vissa administrativa uppgifter i form av att t ex ta emot och lämna ut IT-utrustning, kontakta användare och gå igenom ärendeköer
- Hantera returer samt karantän av återlämnade datorer

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som IT-supporttekniker är ett konsultuppdrag på heltid som ska påbörjas 10 november 2025 och beräknas pågå till och med den 9 november 2026. Myndigheten kan komma att förlänga arbetet upp till trettiosex (36) månader. Totalt kan uppdragsperioden därmed omfatta fyra (4) år.

Arbetet utförs på myndighetens kontor i Norrköping. Möjlighet till distansarbete finns ej.

Krav för tjänsten:
• Gymnasium inom IT eller motsvarande
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin som utförts under de tre (3) senaste åren
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• Kunna inkomma med kontaktuppgifter till referens för tidigare utfört uppdrag/arbete av liknande arbete med goda resultat

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.

Om dig
För att lyckas i rollen är du lyhörd, tydlig och har god kommunikativ förmåga. Du har lätt för att samarbeta och visar god social kompetens. Du är initiativtagande, serviceinriktad och har ett starkt kundfokus. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, arbetar strukturerat och har sinne för ordning och reda. Beskriv gärna dina personliga egenskaper i ditt CV.

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Sista ansökningsdag 2025-06-05

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: anki.arnquist@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

C-chaufför till Ragn-Sells i Linköping

Distributionsförare
Läs mer Maj 2
Om tjänsten

Som C-Chaufför kommer du att arbeta med vardagliga arbetsuppgifter kopplade till baktömmande / sopbil och flakbil- styckegodsbil . Har du erfarenhet av slambil + släp är det värdefullt

Du kommer utgå från Ragn-Sells anläggning i Linköping

Tjänsten som C-Chaufför är ett konsultuppdrag hos Adecco med start så snart som möjligt. Urval sker löpande.

Om dig

Som person har du förmåga att arbeta självständigt och är ansvarsfull och noggrann i det du gör. Du är även en person som besitter goda sociala kunskaper. Du har en god fysik då det är en hel del fysiskt arbete i tjänsten.

Du har gymnasieutbildning och har tidigare yrkeserfarenhet av att köra lastbil. Du talar, läser och skriver obehindrat på svenska. Självklart har du ett intresse för miljö.

C-körkort, giltigt YKB samt förarkort till digital färdskrivare är ett krav.

Det är meriterande för tjänsten om du har kännedom om det geografiska lokalområdet samt om du har datorvana.

Viktigt för tjänsten är:
- C-körkort, YKB samt förarkort till digital färdskrivare
- Eget driv

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare Marcus Björk, marcus.bjork@adecco.se, 0736-84 70 36

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos support via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
C-Chaufför, återvinning, miljö, Linköping, Adecco,

Ansök nu