Linköping: Kundtjänst/Backoffice sökes till Spännande bolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst/Backoffice sökes till Spännande bolag i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-29 // Varaktighet: Heltid

Bli en del av Officetel – där innovation och kundfokus möts!
Officetel är en återförsäljare av telefoni- och kommunikationslösningar, som specialiserar sig på segmentet med 5 till 250 anställda. Vår ambition är att arbeta nära varje kund för att förstå deras unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar som driver tillväxt och framgång. Genom att samarbeta med ledande leverantörer kan vi erbjuda marknadens bästa och mest kostnadseffektiva lösningar.
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder! Med en enda kontaktpunkt tar vi hand om all teknisk hantering, vilket frigör våra kunder att fokusera helt på sin kärnverksamhet.
Nu söker vi engagerade samt resultat fokuserade och skickliga medarbetare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Är du den vi söker?
Skall krav:
Minst 2 års erfarenhet av liknande tjänster. Kundtjänst / order hantering
Lösningsorienterad
Van att ha många bollar i luften
Stresstålig
Meriterande om man har jobbat i samma bransch tidigare



Arbetsuppgifter:
Vara ?relationsbyggande mot våra befintliga kunder
Sätta upp strukturer för enklare hantering
Hålla relation med partnersupport och leverantörer
Orderhantering av hårdvara
Leverans ledare för drift av kunder
Implementering av avtal och uppföljning
Agera problemlösare vid problem som inkommer via vår kundservice



Varför Officetel?
Innovativ arbetsmiljö: Arbeta med den senaste tekniken inom kommunikationslösningar.
Kundfokus: Hjälper företag att växa genom skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar.
Karriärmöjligheter: Vi värdesätter utveckling och erbjuder dig möjligheter att växa inom företaget.
Starka partnerskap: Samarbeta med ledande leverantörer för att leverera toppmoderna lösningar.
Dynamiskt team: Bli en del av en passionerad och engagerad arbetsgrupp.
Det tillämpas 6 månaders provanställning därefter tillsvidare anställning.
Tjänsten är på heltid med start i Oktober eller enligt överenskommelse.
Denna rekrytering genomförs i samarbete med Feldtmann Group AB
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag!
För att söka tjänsten, eller vid frågor och funderingar kontakta:
Nese@feldtmanngroup.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Kundsupportkoordinator till SGS Analytics (I&E)

Läs mer Feb 3
Vill du vara den som gör skillnad på SGS Analytics? Som kundsupportkoordinator blir du central i att knyta samman våra kunder med vår verksamhet. Om du är en flexibel problemlösare med ett brinnande intresse för kundservice, ser vi fram emot att höra från dig! Om SGS Analytics SGS Analytics Sweden AB är en del av SGS Group, en global ledare inom laboratorietjänster för medicinska, miljö- och livsmedelsanalyser. Med en stark närvaro i Sverige, inklusive huvudkontor i Linköping och kontor i flera större städer, erbjuder vi högkvalitativa analyser och insikter med fokus på kvalitet och hållbarhet.
Vi erbjuderVi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas med oss på SGS Analytics, affärsområde Industries & Environmental (I&E). Du får en omfattande utbildning via Workz, kombinerat med en strukturerad onboarding och intern utbildning hos SGS Analytics. Det ger dig en stark grund för att lyckas i rollen. Du blir en del av ett positivt och stöttande team där vi tillsammans strävar efter framgång.
För rätt person finns det goda chanser till förlängning och utveckling inom företaget. Vi är måna om att skapa en arbetsmiljö där du kan växa och trivas långsiktigt. Om rollen Som kundsupportkoordinator kommer du att vara en central länk mellan kund, marknad och produktion, med ansvar för att guida och hantera kundens resa från beställning till faktura. Du ser till att kundens processer uppfyller våra kvalitetskrav och bygger starka kundrelationer genom smidig kommunikation och effektiv ärendehantering. Du stödjer kunder via våra etablerade kommunikationskanaler och fungerar som en viktig kontakt mellan produktion, försäljning och kund.
I denna roll kommer du att:
Förbereda och anpassa kundens processer för att säkerställa kvalitet
Stötta kunder med användarsupport inom alla våra kundsegment
Hantera betalningsuppföljning och lösa eventuella avvikelser
Ansvara för att välkomna besökare och bemanna receptionen under öppettider
Arbeta i ett engagerat team i Sverige, Danmark och Norge.


Vi söker dig: Vi söker dig som trivs med att hjälpa andra och har lätt för att kommunicera både med kunder och internt. Du är positiv och flexibel, anpassar dig snabbt till förändringar och hanterar deras konsekvenser effektivt. Du uttrycker dig klart och korrekt i både tal och skrift och följer rutiner för dokumentation. Du arbetar självständigt, är strukturerad och kan hantera stress samtidigt som du prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Vi ser också att du har:
En fullständig gymnasial utbildning, gärna med naturvetenskaplig inriktning.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Kunskaper i Microsoft Office.

Det är meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem, en högskoleutbildning inom kemi och miljö, eller erfarenhet från liknande roller eller branscher. Erfarenhet av analytiskt arbete eller laborativt arbete är också en fördel. Vidare är det meriterande om du har arbetat inom service, försäljning eller kundkontakt. Vi ser fram emot att se hur du kan stärka vårt team!
Praktisk information Uppdragsgivare: SGS Analytics Start: Omgående Placering: Linköping Omfattning: Tidsbegränsad anställning på heltid, med goda chanser till förlängning. Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras för att bli en aktuell kandidat

Ansök nu

Kundrådgivare till Danske Bank!

Läs mer Jan 30
Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder!
OM DANSKE BANK:
Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster.
OM TJÄNSTEN:
I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper.
I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete.
För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt.
Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens.
VI SÖKER DIG SOM:
- Har en fullständig gymnasieutbildning
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda dator- och systemkunskaper
Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav.
PRAKTISK INFORMATION:
Start: 1/3Placering: LinköpingAnställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 – 18:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt:rekrytering@workz.se
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice.
Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult.
Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – kommande uppdrag i Linköping

Läs mer Jan 27
Är du redo för nästa steg inom kundservice? Vi söker nu engagerade medarbetare för ett spännande uppdrag hos vår kund i Linköping med start inom kort. Om du trivs med att skapa positiva kundupplevelser och vill utvecklas i en roll där din insats gör skillnad, kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Om uppdraget
I denna roll kommer du att hantera kundfrågor, hitta lösningar och säkerställa att varje kund får bästa möjliga service via telefon och mejl. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och som har ett öga för detaljer.Vi berättar mer vid nästa steg i rekryteringsprocessen.
Vi söker dig som:
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
• Har en fullständig gymnasieutbildning.
• Har erfarenhet av eller ett stort intresse för kundservice. Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus!
Vad vi erbjuder dig:
• En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice.
• Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll.
• En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt.
Så här går processen till:
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra.
Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Linköping? Skicka in din ansökan redan idag!
Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Skandiabanken söker handläggare inom kundservice

Läs mer Jan 14
Skandiabanken - Det mesta för de flesta
Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan!

Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping

Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega?

Om tjänsten
Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp.

Arbetsuppgifter


- Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler

- Samarbeta med andra avdelningar

- Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter

Du erbjuds


- En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll

- Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö

- Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan



- En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först

- Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens

Vi söker dig som


- Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service

- Har ett intresse för ekonomi

- Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Meriterande


- Erfarenhet inom finansbranschen

- Akademisk utbildning inom ekonomi

Startdatum: Snarast möjligt

Anställningstyp: Heltidsanställning

Arbetstider: 08:30 -17:00

OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC

Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt.

Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa.

Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra.

Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning.

Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia.

Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

Ansök nu

Associate Support Specialist inom e-hälsa.

Läs mer Jan 21
Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 1200 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler!
Din roll och teamet
Är du passionerad för mjukvara, vård och tycker om att hjälpa andra? Gå med i vårt team som Associate Support Specialist, där du kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder genom att säkerställa att deras system fungerar smidigt och effektivt.
Vad du kommer att göra
Hantera inkommande supportförfrågningar via telefon, e-post och ITSM-verktyg
Ge praktisk support för e-hälsotillämpningar och säkerställa en sömlös driftupplevelse för användarna
Förstå och känna empati för användarnas situationer, säkerställa att de känner sig hörda och stöttade
Eventhantering och konfiguration av mjukvara

På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio.
Om Dig
Detta är en fantastisk möjlighet för juniora kandidater som vill starta sin karriär inom mjukvarusupport. Om du är entusiastisk, anpassningsbar, flytande i svenska och redo att växa.
Krav
Flytande svenska, både i tal och skrift, är ett måste, samt goda kunskaper i engelska.
En vänlig, kundfokuserad person som verkligen tycker om att hjälpa andra och få dem att känna sig värdefulla.
Någon som är ivrig att lära sig nya verktyg, applikationer och tekniker för att ständigt förbättra supporttjänsterna.
Ett intresse för mjukvara och en vilja att utveckla din tekniska kunskap.
Starka multitasking-färdigheter och förmågan att hålla sig lugn under press i en dynamisk miljö.
Ett ansvarsfullt och teamorienterat tänkesätt, redo att samarbeta och uppnå gemensamma mål.
Erfarenhet från kundsupport



Placeringsort: Linköping och Stockholm
För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi uppmuntrartill och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång.
På slutkandidaten kommer en bakgrundskontroll att genomföras.
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs mer om osshär!
Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Feldtmann Group AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Feldtmann Group AB .

Kundtjänst/Backoffice sökes till Spännande bolag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 29
Bli en del av Officetel – där innovation och kundfokus möts!
Officetel är en återförsäljare av telefoni- och kommunikationslösningar, som specialiserar sig på segmentet med 5 till 250 anställda. Vår ambition är att arbeta nära varje kund för att förstå deras unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar som driver tillväxt och framgång. Genom att samarbeta med ledande leverantörer kan vi erbjuda marknadens bästa och mest kostnadseffektiva lösningar.
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder! Med en enda kontaktpunkt tar vi hand om all teknisk hantering, vilket frigör våra kunder att fokusera helt på sin kärnverksamhet.
Nu söker vi engagerade samt resultat fokuserade och skickliga medarbetare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Är du den vi söker?
Skall krav:
Minst 2 års erfarenhet av liknande tjänster. Kundtjänst / order hantering
Lösningsorienterad
Van att ha många bollar i luften
Stresstålig
Meriterande om man har jobbat i samma bransch tidigare



Arbetsuppgifter:
Vara ?relationsbyggande mot våra befintliga kunder
Sätta upp strukturer för enklare hantering
Hålla relation med partnersupport och leverantörer
Orderhantering av hårdvara
Leverans ledare för drift av kunder
Implementering av avtal och uppföljning
Agera problemlösare vid problem som inkommer via vår kundservice



Varför Officetel?
Innovativ arbetsmiljö: Arbeta med den senaste tekniken inom kommunikationslösningar.
Kundfokus: Hjälper företag att växa genom skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar.
Karriärmöjligheter: Vi värdesätter utveckling och erbjuder dig möjligheter att växa inom företaget.
Starka partnerskap: Samarbeta med ledande leverantörer för att leverera toppmoderna lösningar.
Dynamiskt team: Bli en del av en passionerad och engagerad arbetsgrupp.
Det tillämpas 6 månaders provanställning därefter tillsvidare anställning.
Tjänsten är på heltid med start i Oktober eller enligt överenskommelse.
Denna rekrytering genomförs i samarbete med Feldtmann Group AB
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag!
För att söka tjänsten, eller vid frågor och funderingar kontakta:
Nese@feldtmanngroup.com

Ansök nu

3 stycken Account Managers till spännande bolag sökes

Account manager
Läs mer Maj 21
Bli en del av Officetel – där innovation och kundfokus möts!
Officetel är en återförsäljare av telefoni- och kommunikationslösningar, som specialiserar sig på segmentet med 5 till 250 anställda. Vår ambition är att arbeta nära varje kund för att förstå deras unika behov och utveckla skräddarsydda lösningar som driver tillväxt och framgång. Genom att samarbeta med ledande leverantörer kan vi erbjuda marknadens bästa och mest kostnadseffektiva lösningar.
Vi strävar efter att göra det enkelt för våra kunder! Med en enda kontaktpunkt tar vi hand om all teknisk hantering, vilket frigör våra kunder att fokusera helt på sin kärnverksamhet.
Nu söker vi engagerade samt resultat fokuserade och skickliga medarbetare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Är du den vi söker?
Utbildning:
Ingen utbildning krävs
Meriterande kan vara yrkesutbildning inom försäljning/account manager eller affärsstrategier.

Erfarenhet:
Minst 1 års erfarenhet av liknande tjänster
Jobbat inom Telecom sedan tidigare (hos annan återförsäljare) eller Butik som säljer liknande tjänster.
Van att budgetera sin försäljning

Kunskaper:
Hantera excel.
Meriterande om man har jobbat i ett CRM system sedan tidigare, exempel notyfile, upsales, hubspot etc.
Meriterande om man jobbat i Tele2s system sedan tidigare.
Flytande svenska i tal och skrift.
Mejl och datorvana

Färdigheter & Personlighet:
Erfarenhet av cold calling.
Älskar att göra affärer.
Är en lösnings orienterad relations byggare som sätter kunden i fokus.
Social, utåtriktad och har en utstickande personlighet.
Tävlingsinriktad teamplayer.
Är självgående
Driven
Gillar att jobba i ett högt tempo
Strävar alltid att jobba mot uppsatta mål

Meriterande/Önskvärda kompetenser:
Körkort B

Varför Officetel?
Innovativ arbetsmiljö: Arbeta med den senaste tekniken inom kommunikationslösningar.
Kundfokus: Hjälper företag att växa genom skräddarsydda och kostnadseffektiva lösningar.
Karriärmöjligheter: Vi värdesätter utveckling och erbjuder dig möjligheter att växa inom företaget.
Starka partnerskap: Samarbeta med ledande leverantörer för att leverera toppmoderna lösningar.
Dynamiskt team: Bli en del av en passionerad och engagerad arbetsgrupp.
Det tillämpas 6 månaders provanställning därefter tillsvidare anställning.
Tjänsten är på heltid med start i Augusti eller enligt överenskommelse.
Annan information om Tjänsten:
Mån – tors 09.00 till 17.00, Fre 09.00 till 16.00.
Garantilön & provisionsbaserad lön.

Huvudsakliga Arbetsuppgifter:
Som Account Manager är din huvudsakliga uppgift att bygga och utveckla din egen kundbas genom att skapa starka och långsiktiga relationer. Det handlar om att vara proaktiv i din försäljning gentemot både nya och befintliga kunder. Genom att nätverka och utforska olika marknader, strävar du efter att bredda din kundbas över hela landet, och engagerar dig i företag av alla storlekar och inom olika branscher. Din roll innebär att hantera en mångsidig portfölj av produkter och tjänster och ta fullt ansvar för hela säljprocessen. Det innebär att du inte bara identifierar potentiella kunder utan också leder dem genom varje steg av köpprocessen, från att skapa intresse till att säkra affären. För att lyckas i rollen som Account Manager krävs det att du är strategisk, kommunikativ och har förmågan att skapa förtroende. Du behöver vara flexibel och kunna anpassa dig till olika kundbehov och marknadstrender. Med din passion för försäljning och affärsutveckling är du redo att ta dig an utmaningen att driva tillväxt och skapa värdefulla partnerskap.


Denna rekrytering genomförs i samarbete med Feldtmann Group AB
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan redan idag!
För att söka tjänsten, eller vid frågor och funderingar kontakta:
Nese@feldtmanngroup.com

Ansök nu