Linköping: Kundtjänstmedarbetare till Releasy med uppdrag mot SL

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Releasy med uppdrag mot SL i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-31 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal och mejl
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 12 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00. Utbildningsstart är 2 september
Kvalifikationer och färdigheter

- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- God dator- och systemkompetens
- Starka kommunikationsfärdigheter
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav

Vi söker dig som är självgående och har en stark passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservice med försäljning!

Läs mer Apr 29
Nytt
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vad erbjuder vi?
Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds:
Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum
Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling.
En engagerad och erfaren Team Manager
Om tjänsten
I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj.
Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice.
Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du:
Har ett stort intresse för kundservice
Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål.
Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt.
Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet.
Har erfarenhet av kundservice och försäljning
Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska

Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Ansök nu

Kundservice med försäljning!

Läs mer Apr 22
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vad erbjuder vi?
Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds:
Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum
Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling.
En engagerad och erfaren Team Manager
Om tjänsten
I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj.
Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice.
Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du:
Har ett stort intresse för kundservice
Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål.
Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt.
Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet.
Har erfarenhet av kundservice och försäljning
Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska

Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Läs mer Apr 22
VÅR KUND
Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. 
Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch!
OM ROLLEN
Som Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare!
I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material. Teamet ansvarar för att ta emot och väga in inkommande och utgående materialet på flera filialer och deltar även i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte.
OM DIG
Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmågan att vara tydlig och kravställa när det behövs. 
Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.
KVALIFIKATIONER
För att passa och trivas i rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service med god vana av kundkontakt och där du trivs med att bygga och förvalta relationer. Erfarenhet från kundtjänst med både inkommande och utgående samtal är därför mycket meriterande. 
För att vara aktuell behöver du även ha:
Avslutad gymnasieutbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
B-körkort
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping. 
Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16
Anställningsform: Visstidsanställning och konsultuppdrag via A-hub fram till 8/8, med goda möjligheter till förlängning!

Ansök nu

Säljande Kundservicemedarbetare med provision utan tak!

Läs mer Apr 17
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som säljande kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik försäljning. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad service och merförsäljning där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Alltid garanterad grundlön med en attraktiv provisionsmodell utan tak där du påverkar din egen lön!


Kollektivavtal via Unionen och Almega.


Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin säljkarriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Goda kunskaper i engelska


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: 2025-05-19


Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: 08.00-17.00 måndag-fredag



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Ansök nu

Logistiksupport till Stena Recycling

Läs mer Apr 10
VÅR KUND
Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. 
Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch!
OM ROLLEN
Som Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare!
I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material. Teamet ansvarar för att ta emot och väga in inkommande och utgående materialet på flera filialer och deltar även i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte.
OM DIG
Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmågan att vara tydlig och kravställa när det behövs. 
Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.
KVALIFIKATIONER
För att passa och trivas i rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service med god vana av kundkontakt och där du trivs med att bygga och förvalta relationer. Erfarenhet från kundtjänst med både inkommande och utgående samtal är därför mycket meriterande. 
För att vara aktuell behöver du även ha:
Avslutad gymnasieutbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
B-körkort
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping. 
Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16
Anställningsform: Visstidsanställning och konsultuppdrag via A-hub fram till 8/8, med goda möjligheter till förlängning!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Releasy Customer Management AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Releasy Customer Management AB .

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia med start 9 Juni

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 25
Vill du bli grym på kundservice och försäljning? Möta fantastiska kundupplevelser, jobba med den senaste AI-tekniken och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare på Releasy kommer du att:

- Representera Releasy och vår uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
- Vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal. Andra kommunikationskanaler som chatt och mail kan förekomma.
- Hantera kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov.
- Arbeta aktivt med merförsäljning och leverera lösningar som gör skillnad för kunden.
- Fokusera på service och support, inklusive administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
- Ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer.
- Arbeta aktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder.
För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.





Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är XX




Kvalifikationer och färdigheter


- Gymnasieexamen

- Flytande svenska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.



Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.





Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu

Business Manager till Releasy Linköping

Kundtjänstchef
Läs mer Apr 2
Vi söker en engagerad och driven Business Manager till vårt kontor i Linköping, som vill vara med och fortsätta utveckla vår verksamhet tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare. Hos oss på Releasy strävar vi efter att inte bara öka vår marknadsandel, utan även skapa en inkluderande, innovativ och samarbetsvillig arbetsmiljö där varje individ trivs och utvecklas.



Om tjänsten

Som Business Manager hos oss kommer du att:

- Vara ansvarig för samtliga uppdrag inom ditt Business Area och ingå i den lokala ledningsgruppen.
- Driva affärsstrategier, leda projekt och säkerställa att verksamheten kontinuerligt strävar efter framgång.
- Bygga och upprätthålla goda relationer med våra uppdragsgivare för att säkerställa hållbar affärsutveckling.
- Ha övergripande resultat- och personalansvar för samtliga Teamledare inom ditt Business Area.
- Fokusera på ledarskap genom att leda, utveckla och engagera Teamledarna i deras arbete.
- Arbeta både operativt och strategiskt med lönsamhet och budgetansvar.
- Kontinuerligt utveckla och kvalitetssäkra den operativa verksamheten.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och du kommer att rapportera till Platschef. Startdatum är enligt överenskommelse.



Vad vi erbjuder

På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Vi erbjuder en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss, oavsett roll.
Kvalifikationer och färdigheter


- Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande

- Flytande i svenska och engelska

- Erfarenhet inom affärsutveckling och strategisk ledning eller relaterade områden

- Erfarenhet av personalansvar/ledarskap

- Erfarenhet av arbete inom kundservice är meriterande

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida.



Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia 8 maj eller 9 juni

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 8
Vill du bli grym på kundservice och försäljning? Möta fantastiska kundupplevelser, jobba med den senaste AI-tekniken och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare på Releasy kommer du att:

- Representera Releasy och vår uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
- Vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal. Andra kommunikationskanaler som chatt och mail kan förekomma.
- Hantera kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov.
- Arbeta aktivt med merförsäljning och leverera lösningar som gör skillnad för kunden.
- Fokusera på service och support, inklusive administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
- Ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer.
- Arbeta aktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder.
För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.





Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är XX




Kvalifikationer och färdigheter


- Gymnasieexamen

- Flytande svenska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.



Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.





Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia med start i maj

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 22
Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser, jobba med den senaste AI-tekniken och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten


- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen

- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal och mejl.

- Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang

- Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med

- Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden

- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är 8 April eller maj.
Kvalifikationer och färdigheter


- Gymnasieexamen

- Flytande svenska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.



Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.



Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia med start den 6 Mars

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 3
Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten


- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen

- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal, mejl och chatt

- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov

- Fokus kommer att vara på service och support, även administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang

- Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer

- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15.
Kvalifikationer och färdigheter


- Gymnasieexamen

- Flytande svenska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.



Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.



Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia med start den 6 Mars

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 29
Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten


- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen

- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal, mejl och chatt

- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov

- Fokus kommer att vara på service och support, även administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang

- Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer

- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.



Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15.
Kvalifikationer och färdigheter


- Gymnasieexamen

- Flytande svenska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.



Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ansök nu