Linköping: Senior inköpare till Sisource

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior inköpare till Sisource i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sisource.

Om företaget:

En integrerad partner inom kemikalier
Sisource är en partner som tar hand om allt inom kemikaliehantering så att företag kan ägna sig åt sin kärnverksamhet. De effektiviserar försörjningen av kemikalier, inköp, logistik, distribution, import/export samt administration. Dessutom säkerställer de arbetsmiljön och tillsammans med sina kunder ser de till att alla legala aspekter uppfylls – samtidigt som de fokuserar på totalkostnaden.

Sisource är inte bundna till några specifika varumärken utan arbetar brett på marknaden med ett stort antal tillverkare och underleverantörer. I deras centrallager i Linköping lagerhålls de mest frekvent använda produkterna från en mängd olika leverantörer, och i deras kemikaliedatabas finns ytterligare tusentals produkter. Allt för att deras kunder ska få en stabil försörjning med god kontinuitet. Sisource kunder återfinns inom industrin där kemikalier är en viktig del i produktionsledet.

Sisource tillväxtresa fortsätter och de går under hösten 2024 ihop med Chemgroup Scandinavia och bildar Chemgroup. Tillsammans stärker de sitt erbjudande och kommer erbjuda en komplett helhetslösning inom kemikaliehantering; från strategi och inköp till systemlösningar för uppföljning och dokumentation.

Arbetsuppgifter:

I rollen som senior inköpare är du en stor del av Sisource inköpsfunktion. Vi söker dig som kan komma in med perspektiv och förslag för att optimera arbetet i Sisource inköpsfunktion och även vara med och utveckla samt stötta dina kollegor i områden för avtal och förhandlingsstrategier.

Du genomför analyser av marknadstrender och kostnadsstrukturer samt identifierar möjligheter till kostnadsbesparingar. Dessutom samarbetar du nära med andra avdelningar och förväntas komma med förslag och idéer för att säkerställa bästa möjliga resultat kopplat till arbetssätt och strukturer. I rollen kan det även förekomma ansvar för några av Sisource samarbeten och strategiska avtal med leverantörer. Då Sisource tillväxtresa fortsätter har du möjlighet att vara med och forma rollen framåt utifrån din kompetens och intresse.

• Bidra med förslag och idéer för att utveckla arbetssätt och strukturer på avdelningen
• Stöttar dina kollegor med kompetens inom avtal, förhandlingar, arbetssätt och interna processer
• Samarbetar och supporterar andra avdelningar i inköpsfrågor och prisförhandlingar
• Genomför analyser för marknadstrender och kostnadsstrukturer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad utbildning inom inköp
• Minst fem års erfarenhet som inköpare, med fördel från en teknisk bransch eller större organisation
• Goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av att jobba med försäljning

Vi söker dig som tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att arbetet blir slutfört i tid och med hög kvalitet. Du är bra på att sätta upp och hålla tidsramar samt att strukturera och prioritera rätt saker i ditt arbete. Du har en god affärsförståelse, gör analyser samt tar beslut utifrån vad som gynnar kunden och organisationen. Vidare drivs du av kontakt med kunder och leverantörer, har en god social förmåga och är duktig på att bygga långsiktiga relationer. I samarbeten bidrar du med idéer och nya perspektiv och du tycker att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående. Annonsen ligger publicerad löpande fram till att tjänsten är tillsatt. Vi påbörjar urvalsprocessen med telefonintervjuer från och med den 22/7. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Inköpare.

Strategic Sourcing Manager

Läs mer Maj 16
Din nya rollVill du arbeta i en strategisk och affärsnära roll där du får vara med och påverka utvecklingen av avancerad teknik? Vi söker nu en engagerad och affärsdriven Strategic Sourcing Manager till en högteknologisk verksamhet med internationella samarbeten i Linköping.
I den här rollen arbetar du nära verksamhet, projekt och leverantörer, med fokus på långsiktiga affärsrelationer och strategiska inköp. Du ansvarar för utvalda leverantörsrelationer med fokus på deras långsiktiga engagemang och delaktighet i företagets projekt. Tjänsten omfattar upphandling i både nya och befintliga utvecklingsprojekt, i nära samarbete med teknik- och ingenjörsteam. Du kan även komma att ha en projektledande roll för inköpsteamet inom ramen för större projekt, och förväntas aktivt driva utveckling och förbättringar inom ditt ansvarsområde.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för affärsrelationer med strategiskt viktiga leverantörer.
Leda upphandlingar i nya och pågående utvecklingsprojekt.
Bygga och underhålla ett brett professionellt nätverk, både externt och internt.
Driva förbättringsinitiativ och utveckla arbetssätt inom inköp och sourcing.
Stödja och samverka med tekniska och kommersiella funktioner i projektmiljö.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du En civilekonomexamen, civilingenjörsexamen, juristexamen eller motsvarande utbildning.
Erfarenhet av strategiska inköp och leverantörssamarbeten.
God förmåga att leda, driva och utveckla arbetssätt och affärsrelationer.
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift.
Ytterligare språkkunskaper eller internationell erfarenhet är meriterande. 
Vem är du?

Vi söker dig som har kommersiell erfarenhet och god kunskap inom strategisk sourcing. Du arbetar strukturerat, affärsmässigt och engagerat, och trivs i en roll där du bygger långsiktiga relationer med såväl leverantörer som interna samarbetspartners.

Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning med chans till överrekrytering hos kund. Start: Enligt överenskommelse Slut: 6-12 månader med god chans till direktanställning hos kund. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer.
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationVår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.

Ansök nu

Inköpare sökes till SAAB

Läs mer Maj 13
Har du erfarenhet av inköpsarbete och gillar att arbeta i team? Då kan det vara dig vi söker! På uppdrag av våra kunder söker vi inköpare till flera vakanser på Saab, så vi ser gärna både juniora och erfarna sökande. Välkommen in med din ansökan!
Om tjänsten
SAAB är ett ledande företag inom försvars- och ledningsindustrin. Här arbetar man innovativt för att utveckla avancerade teknologier och lösningar för att bidra till en bättre och säkrare värld. Du kommer att få arbeta med utmanande och spännande projekt på både nationell och global nivå, ett omväxlande arbete där du ges möjligheten att skapa ett omfattande nätverk av kontakter, såväl internt som externt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som strategisk inköpare har du en bred inköpsroll med fokus på leverantörsfrågor och marknadsövervakning. Utöver att förhandla, utveckla leverantörsrelationer och teckna avtal kommer även offertutvärdering samt upprättande av inköpsorder att vara centrala arbetsuppgifter. Du spelar en betydelsefull roll i det tvärfunktionella team som analyserar effektivitet, tillgänglighet och kostnadsreducering.
Som operativ inköpare, ofta med taktiska inslag, spelar du en betydelsefull roll i det inköpsteam som kontrollerar inköp och upphandling. Du kommer arbeta med och ta ansvar för, såväl nuvarande som framtida leverantörskontakter. Sedvanliga arbetsuppgifter som tillhör en operativ inköparroll ingår och både leveransprecision och kvalitetskontroll utgör viktiga delar av arbetet.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har förmåga att applicera såväl strategiska som operativa perspektiv i din roll som inköpare och fallenhet för att se inköpets totala kostnadsbild. Du är van vid att arbeta med komplexa frågor och har en bred utgångspunkt i dina analyser. Vi ser gärna att ditt arbetssätt präglas av struktur, energi och initiativrikedom samt att din omgivning uppfattar dig som affärsmässig och förtroendeingivande. För att trivas i rollen bör du därtill vara prestigelös, ha stor kommunikativ förmåga och uppskatta att arbeta i team.
Vi ser helst att du har högre utbildning inom relevant område eller dokumenterad erfarenhet av inköpsarbete, gärna från tillverkningsindustri och internationella leverantörer.
Tjänstens karaktär kräver att du har svenskt medborgarskap samt att du godkänns i en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Du behöver också ha goda språkkunskaper i, såväl muntligt som skriftligt, svenska och engelska.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder konsultuppdrag om minst 6 mån med mycket goda chanser till förlängning och / eller direkt anställning hos SAAB.
Det innebär att du blir anställd som medarbetare hos Sententia Rekrytering & Konsult AB, ett företag som tar sin arbetsgivarroll på stort allvar rörande såväl villkor som trivsel för dig som anställd. 
Placering: Linköping, Karlskoga, Järfälla, Arboga
Omfattning: Heltid

Vårt erbjudande
Sententia Rekrytering & Konsult erbjuder kvalitativ och personlig hjälp med rekrytering, interimslösningar och fördjupade personbedömningar till privata företag och offentliga organisationer. Företaget grundades 2011 och har ett mycket brett nätverk och många års erfarenhet av kompetensförsörjning i ledande positioner inom olika branscher. Vi på Sententia Rekrytering & Konsult inleder gärna kontakt med sig som önskar en direkt anställning hos företaget, eller till dig, som vill verka som interimkonsult med en inledande anställning hos Sententia. De interima uppdragen omfattas av kollektivavtal och innebär att du blir anställd som medarbetare hos Sententia, ett företag som tar sin arbetsgivarroll på stort allvar. Samtidigt erbjuder vår kund ett omväxlande arbete där du ges möjligheten att skapa ett omfattande nätverk av kontakter, såväl internt som externt.
Ansökan
Skicka in din ansökan via annonsen på www.sententiarekrytering.se, gärna omgående men senast 31 maj 2025.
Rekryteringsprocessen går via oss på Sententia Rekrytering & Konsult. Alla frågor och funderingar hänvisas till våra rekryteringskonsulter.
Linda Molin på tfn 0702-677332, alt linda.molin@sententia.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Sententia Rekrytering & Konsult AB är auktoriserad aktör inom rekrytering och bemanning av Kompetensföretagen och branschorganisationen Almega.

Ansök nu

Strategisk Inköpare med teknisk förståelse till kund inom försvarsindustrin

Läs mer Apr 7
Strategisk Inköpare med teknisk förståelse till kund inom försvarsindustrinOm uppdraget
Vår kund inom försvars- och säkerhetsindustrin söker nu en erfaren strategisk inköpare för ett längre uppdrag i Linköping. Rollen kräver god teknisk förståelse och vana att arbeta med internationella leverantörer – särskilt från USA – där kravbilden är hög och affärsmässigheten central.
Du kommer att arbeta tätt tillsammans med tekniska team och vara en nyckelperson i att säkerställa rätt kvalitet, leverans och kostnad i leverantörskedjan.
Dina ansvarsområden:- Driva och utveckla strategiska leverantörsrelationer
- Förhandla komplexa inköpsavtal
- Säkerställa affärsnytta och effektivitet i inköpskedjan
- Samarbeta nära med tekniska funktioner
- Arbeta mot internationella leverantörer, med fokus på USA

Vi söker dig som har:
- Flerårig erfarenhet av strategiskt inköp (medior till senior nivå)
- Bakgrund från industribolag
- God teknisk förståelse och vana att samarbeta med teknikorganisationer
- Erfarenhet av att hantera krävande internationella leverantörer, särskilt från USA
- Stark affärsmässighet och kommunikativ förmåga Plats: Linköping Start: 20250602 Uppdragslängd: 12 månader, med möjlighet till förlängning Arbetsmodell: På plats Säkerhetsprövning krävs (ej registerkontroll)

Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag eller hör av dig för mer information. Uppdraget är långsiktigt och en fantastisk möjlighet att arbeta i en affärskritisk roll hos ett högteknologiskt företag.

Ansök nu

Operativ Inköpare

Läs mer Jan 17
ArbetsuppgifterSom Operativ Inköparehos vår kund ansvarar du för alla operativa inköpsaktiviteter och leverantörskontakter relaterade till en inköpsorder, såsom inköpsförfrågningar, offertförfrågan, leveransövervakning, returer, reklamationer, fakturor mm. En viktig del av din roll är att övervaka och förbättra leverantörens prestanda. Du är involverad i upphandlingsaktiviteter i både nya och befintliga projekt i nära samarbete med Sourcing Manager och tekniska team. Du förväntas även initiera och driva den kontinuerliga utvecklingen inom ditt ansvarsområde.
Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet i rollen som Operativ Inköpare.
Du har en högskole- eller yrkesutbildning inom inköp eller upphandling.
Du har erfarenhet av att arbeta i ett ERP-system, gärna IFS.
Du har mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel.
Du är flytande i svenska i såväl tal som skrift.
Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift.


Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Operativ Inköpare så ser vi att du är engagerad och strukturerad i ditt arbetssätt.Du har förmågan att bygga varaktiga och långsiktiga relationer med leverantörer och interna kunder. Det är också viktigt att du tycker det är enkelt och roligt att samarbeta, både med medarbetare och med leverantörer.
Företagspresentation

Vår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.

När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start enligt överenskommelseoch uppdraget förväntas löpa under minst nio månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Linköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
För att bli tilldelad detta uppdrag krävs en godkänd säkerhetsintervju samt svenskt medborgarskap.

Ansök nu

Operativa inköpare till Saab

Läs mer Maj 23
Nytt
Om företaget Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 25 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av deras intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där mångfald ses som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
Dina arbetsuppgifter Som operativ inköpare på Saab kommer du att ha en central roll i att säkerställa att produktionen alltid har rätt material och komponenter för att möta höga krav på kvalitet och leveranstider. Du kommer att arbeta i projektform och samarbeta med ett engagerat team med ansvar för ett antal leverantörer inom ditt segment. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Ansvara för det operativa inköpsarbetet, orderläggning och uppföljning av leveranser i affärssystemet IFS.
Bygga och utveckla långsiktiga relationer med leverantörer.
Säkerställa att inköpen följer företagets interna riktlinjer och policies.
Hantera offerter och leveransbevakning.
Åtgärda avvikelser och hantera problem som kan uppstå i samband med leveranser.
Samarbeta nära andra avdelningar för att säkerställa en smidig och effektiv produktion.

Din profil Vi söker dig som har:
Relevant utbildning inom inköp, logistik eller motsvarande erfarenhet.
Erfarenhet av operativt inköpsarbete, minst 2 år.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Erfarenhet av inköpsadministration i affärssystem.
Goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.

Meriterande för tjänsten:
Erfarenhet från teknisk industrin eller annan angränsande bransch.
Kunskaper i affärssystemet IFS.

Som operativ inköpare på Saab behöver du vara självgående, ansvarstagande och ha förmåga att driva ditt arbete framåt. Samtidigt är det viktigt att du är en lagspelare och trivs med att samarbeta nära både kollegor och externa leverantörer.
Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.
Ansökningsförfarande Detta är ett konsultuppdrag på cirka ett år, med möjlighet till anställning på Saab efter en tids inhyrning. Tjänsten kan tillsättas omgående eller enligt överenskommelse, och urvalet sker löpande. Vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Isabelle Jerner på isabelle.jerner@skill.se eller 013-495 88 04.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Bravura Sverige AB .

Låstekniker till SafeTeam

Låssmed
Läs mer Maj 23
Nytt
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam.
Om företaget
SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus.
SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet.
Arbetsuppgifter
Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam.
Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Låstekniker till SafeTeam

Låssmed
Läs mer Maj 9
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam.
Om företaget
SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus.
SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet.
Arbetsuppgifter
Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam.
Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Affärsområdeschef för sälj och marknadsföring till framgångsrikt SaaS-bolag

Marknadsanalytiker
Läs mer Maj 7
Är du en resultatinriktad person med intresse för strategiskt arbete? Då har du nu möjligheten att spela en avgörande roll som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring på TaxiCaller. Här kommer du att utveckla och implementera strategier som driver företagets tillväxt och säkerställer dess långsiktiga framgång. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TaxiCaller.
Om företaget
TaxiCaller grundades år 2011 av svenska ingenjörer med bakgrund inom telekom och transport. Företaget har etablerat sig som en ledande leverantör av verksamhetskritisk mjukvara för taxi- och transportföretag världen över. Specialiserade på molnbaserade trafikledningssystem, har TaxiCaller blivit en central aktör inom branschen och är närvarande i över 60 länder på sex kontinenter. TaxiCaller erbjuder en innovativ och kostnadseffektiv lösning som inte bara omfattar en app utan en helhetsplattform. Med systemet kan taxibolagsägare och förare utöka sina bokningsalternativ med funktioner som onlinebokning och egna passagerar-appar. Företaget strävar efter att förenkla kundernas verksamhet genom skräddarsydda rapporter, fakturering, affärsanalys och andra verktyg som är kritiska för att hantera dagliga arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter
I rollen som affärsområdeschef för sälj och marknadsföring får du en central roll i att utveckla och genomföra strategier som säkerställer företagets kontinuerliga tillväxt och framgång. Du kommer att ansvara för att balansera strategisk planering med snabb och effektiv exekvering, vilket kräver både ledarskap och en analytisk förmåga.  Din roll inkluderar personalansvar för två nyckelpositioner inom teamet: säljchef och marknadschef. Tillsammans kommer ni att arbeta för att driva företagets affärsstrategi framåt genom att utveckla och implementera resultatdrivna åtgärder som syftar till att öka försäljningen och säkerställa långsiktig lönsamhet. Detta innebär att du både kommer att arbeta med den befintliga kundstocken och lägga stort fokus på att utveckla och stärka företagets uppsökande försäljning. Relationsbyggande är en viktig del av rollen, där betoningen ligger på att aktivt utveckla och underhålla långsiktiga samarbeten och förtroendefulla relationer med nyckelpersoner, kunder och partners. Att skapa och vårda dessa nätverk är av yttersta vikt för att inte bara identifiera nya affärsmöjligheter utan också för att säkerställa en stabil och hållbar tillväxt på bolaget. I rollen kommer du också att ha en nyckelroll i att aktivt kartlägga och analysera marknader, samt implementera strategier för tillväxt och expansion. Detta kommer att vara avgörande för att positionera företaget som ledande inom branschen. Din förmåga att navigera i en dynamisk affärsmiljö och din passion för att uppnå resultat kommer att vara centrala för att framgångsrikt leda sälj- och marknadsteamet mot gemensamma mål och strategisk utveckling.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning inkluderat datadriven försäljning, analys eller strategi • Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift • B-körkort • Meriterande med erfarenhet av mjukvaruförsäljning • Meriterande med erfarenhet inom internationell försäljning och export • Meriterande med erfarenhet av personalansvar & ledarskap
För att lyckas i rollen som affärsområdeschef hos TaxiCaller ser vi att du är resultatdriven, vilket innebär att du har en stark förmåga att fokusera på att uppnå konkreta resultat och mål. Det är viktigt att du också har en stark förmåga att bygga och underhålla relationer samt är skicklig på att nätverka och skapa långsiktiga samarbeten. Dessutom är det viktigt att du är agil och kan hantera snabba förändringar, samtidigt som du kan utveckla långsiktiga strategier för att stödja företagets tillväxt och framgång.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Linköping, 100% på plats Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Specialist

Ansök nu

Låstekniker till SafeTeam

Låssmed
Läs mer Apr 29
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam.
Om företaget
SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus.
SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet.
Arbetsuppgifter
Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam.
Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Låstekniker till SafeTeam

Låssmed
Läs mer Maj 2
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam.
Om företaget
SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus.
SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet.
Arbetsuppgifter
Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam.
Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Låstekniker till SafeTeam

Låssmed
Läs mer Apr 17
Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig!
Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam.
Om företaget
SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus.
SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet.
Arbetsuppgifter
Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam.
Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande
B-körkort
Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu