Linköping: Extrapersonal Kundtjänst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrapersonal Kundtjänst i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet:

Studerar du på universitet och vill ha ett jobb på helger och kvällar och möjlighet till sommarjobb. Då kanske det här jobbet är perfekt för dig.
Onslip
Onslip utvecklar digitala kassa- och restaurangsystem för restauranger och affärer runt om hela Sverige. Med den senaste tekniken hjälper vi restaurangägare att förenkla deras vardag med minskad administration och ökad lönsamhet. Vårt kontor ligger i centrala Linköping och vi är ett tight team om 15. Läs mer om oss på onslip.com och spana in oss på facebook.
Jobbet
Vår kundtjänst vårdar det viktigaste vi har, våra kunder. Du kommer att hjälpa restauranger, caféer och andra företag med frågor och tekniska problem. Arbetet sker via telefon eller online när kunden tar kontakt med Onslip men du tar även proaktivt kontakt med kunder för att säkerställa att kunderna är nöjda och att dom har allt dom behöver för att bedriva en effektiv verksamhet. Du hanterar även frågor om avtal, fakturor och andra kundtjänstrelaterade ärenden.
Våra kunder
Vi har passionerade företagare som kunder över hela Sverige, framför allt inom restaurang. Våra kunders framgång är vår framgång och därför jobbar vi outtröttligt med att ha Sveriges nöjdaste kunder.
Vem är du?
Du är ansvarsfull, driven, serviceinriktad, gillar att jobba i team och har ett intresse för teknik. Vi ser att du har en gymnasial utbildning men utöver det finns inget krav på utbildning, på Onslip kommer du att få all utbildning som du behöver.
Arbetstider
Vi kommer tillsammans fram till ett schema under supportens öppettider. Goda möjligheter finns även för utökat arbete under sommaren. OB-ersättning tillkommer för obekväm arbetstid.


Supportens öppettider
Vardagar 09:00-18:00
Helger 11:00-15:00
#Helpdesktekniker #Supporttekniker #Kundtjänstmedarbetare #Telefoni #Support #Kundtjänst #IT #Helpdesk #Service #Kundvård #Teknisksupport #Avtalssupport #Fakturasupport #Rådgivare #Kundrådgivare #Kundservice

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

Säljande Kundservicemedarbetare

Läs mer Jul 16
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som säljande kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik försäljning. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad service och merförsäljning där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Alltid garanterad grundlön med en attraktiv provisionsmodell utan tak där du sätter ribban för din egen lön!


Kollektivavtal via Unionen och Almega.


Två veckors betald utbildning följt av åtta veckors onboarding med coachning och uppföljning.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag.


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!


Vi erbjuder regelbundna säljtävlingar som årets och månadens säljare - perfekta tillfällen att glänsa och belönas för dina insatser!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det.


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin säljkarriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Goda kunskaper i engelska


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: 2025-09-01


Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: 08.00-17.00 måndag-fredag



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Ansök nu

Säljande Kundservicemedarbetare

Läs mer Jul 18
Nytt
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som säljande kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik försäljning. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad service och merförsäljning där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Alltid garanterad grundlön med en attraktiv provisionsmodell utan tak där du sätter ribban för din egen lön!


Kollektivavtal via Unionen och Almega.


Två veckors betald utbildning följt av åtta veckors onboarding med coachning och uppföljning.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag.


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!


Vi erbjuder regelbundna säljtävlingar som årets och månadens säljare - perfekta tillfällen att glänsa och belönas för dina insatser!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det.


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin säljkarriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Goda kunskaper i engelska


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: 2025-09-01


Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: 08.00-17.00 måndag-fredag



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Ansök nu

Kundservice i Linköping - kommande uppdrag!

Läs mer Jul 8
Redo för nästa steg inom kundservice? Vi söker engagerade kundservicemedarbetare till ett spännande uppdrag hos vår kund i Linköping med start till hösten. Här får du möjlighet att göra skillnad genom att skapa positiva kundupplevelser och utvecklas i en roll med fokus på kvalitet och service.
Om uppdraget
I rollen hanterar du kundfrågor via telefon och mejl, hittar lösningar och säkerställer att varje kund får bästa möjliga bemötande. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och noggrann.
Vi söker dig som:
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har fullständig gymnasieutbildning
- Har erfarenhet av eller starkt intresse för service
- Meriterande med kunskaper i andra nordiska språk
Vi erbjuder:
- En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy med certifiering inom kundservice
- Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig
- En trygg och utvecklande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling
Så här går processen till:
Efter din ansökan skickas ett kort test (max 12 minuter) till din e-post. Testet består av två delar och är avgörande för att gå vidare i rekryteringen. Vi fokuserar på din potential för rollen snarare än tidigare erfarenheter.
Är du intresserad? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Kontakta oss på rekrytering@workz.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Supportmedarbetare för kundspecifikt uppdrag

Läs mer Jul 7
Vi på Origo Group söker nu engagerade supportmedarbetare till vårt kontor i centrala Linköping. I denna roll kommer du att vara den viktiga länken mellan företagen och oss, där uppdraget är att supportera företag att rapportera in löneuppgifter samt att granska de inskickade uppgifterna noggrant.
Dina arbetsuppgifter:
Kommunicera tydligt och effektivt via telefon med olika företag för att stötta dem i deras rapportering av löneuppgifter. deras rapportering av löneuppgifter.
Genomföra noggranna granskningar av inskickad data för att säkerställa korrekthet och kvalitet.

Vem är du? Vi söker en person med förmåga att snabbt sätta sig in i nya uppgifter och som har en naturlig känsla för service. Du trivs i en snabb arbetsmiljö och är engagerad i att leverera högkvalitativ support.
För att passa i denna roll ser vi att du:
Har god datorvana och kan hantera olika system.
Hög kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
Besitter noggrannhet och ett analytiskt sinne med fokus på detaljer.
Är flexibel, stresstålig samt har god förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Övrig information:
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00.
Tjänsten sträcker sig från oktober till december, med möjlighet till förlängning.
Arbetet utförs helt på plats.
Obligatorisk utbildning sker under vecka 39 och 40.

Om oss: Origo Group är ett ledande insikts- och undersökningsföretag som stödjer beslutsfattare i att fatta välgrundade beslut. Vi erbjuder insikter om kundernas åsikter, marknadstrender, varumärkesuppfattning och medarbetarnöjdhet. Med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping söker vi nu förmågor som kan bidra till vår fortsatta framgång, på vårt kontor i Linköping
Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att ta emot din ansökan. Intervjuer kommer att hållas löpande mellan juli och september, så tveka inte att ansöka så snart som möjligt. Välkommen till Origo Group!

Ansök nu

Supportmedarbetare för kundspecifikt uppdrag

Läs mer Jul 7
Vi på Origo Group söker nu engagerade supportmedarbetare till vårt kontor i centrala Linköping. I denna roll kommer du att vara den viktiga länken mellan företagen och oss, där uppdraget är att supportera företag att rapportera in löneuppgifter samt att granska de inskickade uppgifterna noggrant.
Dina arbetsuppgifter:
Kommunicera tydligt och effektivt via telefon med olika företag för att stötta dem i deras rapportering av löneuppgifter. deras rapportering av löneuppgifter.
Genomföra noggranna granskningar av inskickad data för att säkerställa korrekthet och kvalitet.

Vem är du? Vi söker en person med förmåga att snabbt sätta sig in i nya uppgifter och som har en naturlig känsla för service. Du trivs i en snabb arbetsmiljö och är engagerad i att leverera högkvalitativ support.
För att passa i denna roll ser vi att du:
Har god datorvana och kan hantera olika system.
Hög kommunikationsförmåga i både tal och skrift.
Besitter noggrannhet och ett analytiskt sinne med fokus på detaljer.
Är flexibel, stresstålig samt har god förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Övrig information:
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00.
Tjänsten sträcker sig från oktober till december, med möjlighet till förlängning.
Arbetet utförs helt på plats.
Obligatorisk utbildning sker under vecka 39 och 40.

Om oss: Origo Group är ett ledande insikts- och undersökningsföretag som stödjer beslutsfattare i att fatta välgrundade beslut. Vi erbjuder insikter om kundernas åsikter, marknadstrender, varumärkesuppfattning och medarbetarnöjdhet. Med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping söker vi nu förmågor som kan bidra till vår fortsatta framgång, på vårt kontor i Linköping
Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att ta emot din ansökan. Intervjuer kommer att hållas löpande mellan juli och september, så tveka inte att ansöka så snart som möjligt. Välkommen till Origo Group!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Onslip Cloud AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Onslip Cloud AB .

Hjälp Sveriges restauranger växa – bli Account Manager på Onslip!

Account manager
Läs mer Jan 8
Vill du göra skillnad för restauranger i Sverige?
Som Account Manager hos Onslip hjälper du våra kunder att driva mer lönsamma och effektiva verksamheter. Vi är plattformen som verkar i bakgrunden och möjliggör för restauranger och besöksnäring att skapa miljontals glada stunder för sina gäster. Låter det här som en utmaning för dig? Då har vi en spännande möjlighet för dig!
Onslip Cloud är ledande inom digitala lösningar och kassasystem för restauranger och hotellbranschen. Vi växer snabbt och de senaste åren har varit våra mest framgångsrika år hittills – men vi siktar ännu högre för 2025 och framtiden. Därför letar vi nu efter en driven Account Manager till vårt säljteam i Linköping!
Vad kommer du göra?
Som Account Manager hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från att bearbeta nya leads till att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Din främsta kundbas finns inom restaurang- och besöksnäringen, där din roll är att hjälpa våra kunder nå ökad lönsamhet och en enklare vardag.
Du får en grundlig introduktion till vårt erbjudande och kontinuerlig coachning inom försäljning, branschkännedom och marknadstrender. Rollen är central i vår expansion, och du rapporterar direkt till försäljningschefen.
Varför jobba på Onslip?
En teknikdriven arbetsplats där ditt arbete gör stor skillnad för våra kunder.
En stöttande och positiv arbetsmiljö med sunda värderingar.
Möjlighet att jobba delvis från hemmakontor.
Daglig coaching och kompetensutveckling inom försäljning och produkt.
Generösa förmåner som 4000 kr i friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, AWoch kick-offer.

Är du den vi söker?
Erfarenhet av uppsökande försäljning (minst 1 år).
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande: Erfarenhet från restaurangbranschen.
Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi.

Låter det här som du? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Din ansökan ska innehålla CV samt personligt brev. Urval görs löpande.
För frågor om rollen mejla jobb@onslip.com

Ansök nu

Hjälp Sveriges restauranger växa – bli Account Manager på Onslip!

Account manager
Läs mer Nov 29
Vill du göra skillnad för restauranger i Sverige?
Som Account Manager hos Onslip hjälper du våra kunder att driva mer lönsamma och effektiva verksamheter. Vi är plattformen som verkar i bakgrunden och möjliggör för restauranger och besöksnäring att skapa miljontals glada stunder för sina gäster. Låter det här som en utmaning för dig? Då har vi en spännande möjlighet för dig!
Onslip Cloud är ledande inom digitala lösningar och kassasystem för restauranger och hotellbranschen. Vi växer snabbt och de senaste åren har varit våra mest framgångsrika år hittills – men vi siktar ännu högre för 2025 och framtiden. Därför letar vi nu efter en driven Account Manager till vårt säljteam i Linköping!
Vad kommer du göra?
Som Account Manager hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från att bearbeta nya leads till att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Din främsta kundbas finns inom restaurang- och besöksnäringen, där din roll är att hjälpa våra kunder nå ökad lönsamhet och en enklare vardag.
Du får en grundlig introduktion till vårt erbjudande och kontinuerlig coachning inom försäljning, branschkännedom och marknadstrender. Rollen är central i vår expansion, och du rapporterar direkt till försäljningschefen.
Varför jobba på Onslip?
En teknikdriven arbetsplats där ditt arbete gör stor skillnad för våra kunder.
En stöttande och positiv arbetsmiljö med sunda värderingar.
Möjlighet att jobba delvis från hemmakontor.
Daglig coaching och kompetensutveckling inom försäljning och produkt.
Generösa förmåner som 4000 kr i friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, AWoch kick-offer.

Är du den vi söker?
Erfarenhet av uppsökande försäljning (minst 1 år).
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande: Erfarenhet från restaurangbranschen.
Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi.

Låter det här som du? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Din ansökan ska innehålla CV samt personligt brev. Urval görs löpande.
För frågor om rollen mejla jobb@onslip.com

Ansök nu

Hjälp Sveriges restauranger växa – bli Account Manager på Onslip!

Account manager
Läs mer Okt 29
Vill du göra skillnad för restauranger i Sverige?
Som Account Manager hos Onslip hjälper du våra kunder att driva mer lönsamma och effektiva verksamheter. Vi är plattformen som verkar i bakgrunden och möjliggör för restauranger och besöksnäring att skapa miljontals glada stunder för sina gäster. Låter det här som en utmaning för dig? Då har vi en spännande möjlighet för dig!
Onslip Cloud är ledande inom digitala lösningar för restauranger och hotellbranschen. Vi växer snabbt och 2023 har varit vårt mest framgångsrika år hittills – men vi siktar ännu högre för 2024 och framtiden. Därför letar vi nu efter en driven Account Manager till vårt säljteam i Linköping!
Vad kommer du göra?
Som Account Manager hos oss ansvarar du för hela försäljningsprocessen – från att bearbeta nya leads till att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer. Din främsta kundbas finns inom restaurang- och besöksnäringen, där din roll är att hjälpa våra kunder nå ökad lönsamhet och en enklare vardag.
Du får en grundlig introduktion till vårt erbjudande och kontinuerlig coachning inom försäljning, branschkännedom och marknadstrender. Rollen är central i vår expansion, och du rapporterar direkt till försäljningschefen.
Varför jobba på Onslip?
En teknikdriven arbetsplats där ditt arbete gör stor skillnad för våra kunder.
En stöttande och positiv arbetsmiljö med sunda värderingar.
Möjlighet att jobba delvis från hemmakontor.
Daglig coaching och kompetensutveckling inom försäljning och produkt.
Generösa förmåner som 4000 kr i friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, AWoch kick-offer.

Är du den vi söker?
Erfarenhet av uppsökande försäljning (minst 1 år).
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande: Erfarenhet från restaurangbranschen.
Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi.

Låter det här som du? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Din ansökan ska innehålla CV samt personligt brev. Urval görs löpande.
För frågor om rollen mejla jobb@onslip.com

Ansök nu

Kodentusiast med passion för restauranginnovation

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 5
Om Onslip Cloud AB: Onslip Cloud AB är en innovatör inom restaurangteknologi, dedikerad till att skapa smarta lösningar som förenklar och förbättrar vardagen för entreprenörer inom restaurangbranchen. Vårt kassasystem hjälper restaurangägare att fokusera på vad de gör bäst – att leverera enastående service. Vi erbjuder det största utbudet av IT-lösningar för restauranger och ser till att dessa system fungerar sömlöst tillsammans. Genom vår plattform erbjuder vi ett bredare urval av tjänster och samarbeten, vilket ger våra kunder de verktyg de behöver för att optimera och digitalisera sin verksamhet.
Vad vi söker: Vi söker en utmaningssökande systemutvecklare som är driven att jobba med fullstack-utveckling. I takt med att vi växer och expanderar vårt erbjudande till restaurangbranschen, behöver vi en person som kan bidra till våra mål genom högkvalitativ kod. Vi ger utrymme för tid till personlig utveckling, experiment och innovation. Därför tillägnar vi mycket tid åt egen utveckling och testning, där du har frihet att utforska nya tekniker och idéer.
Att vara en del av vårt team innebär att du kommer att arbeta i en miljö där du stöttas av passionerade och kunniga kollegor. Vi letar efter dig som vill vara med och forma framtiden för restaurangbranschen genom utveckling och innovation.
Viktiga kvalifikationer:
Erfarenhet av programmering med Typescript, HTML, CSS och Javascript.
Erfarenhet med arbete i Node.js, Kubernetes, Docker, Git, Jenkins.
Erfarenhet av mjukvarudistribution på plattformar som iOS, Android och webb.

Personliga egenskaper:
Starkt intresse för teknik och att ständigt hålla sig uppdaterad med de senaste trenderna.
Driven att uppnå resultat och att överträffa förväntningarna.
Ett engagemang för att producera arbete av hög kvalitet med noggrannhet och kundfokus.

Vi erbjuder:
Möjlighet att arbeta i ett företag som står i teknikens framkant och formar framtidens restaurangupplevelse.
En dynamisk miljö där du har möjlighet att växa och utvecklas som utvecklare.
Chansen att bidra till produkter och tjänster som används av tusentals restauranger och påverkar miljontals gästers upplevelser.

Intresserad? Är du redo att bli en del av ett team som arbetar mot att uppfylla våra kunders drömmar och skapa glädjefyllda ögonblick? Skicka in din ansökan till oss på Onslip! Vi ser fram emot att höra från dig.

Ansök nu

Junior kodentusiast med passion för restauranginnovation

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Maj 7
Om Onslip Cloud AB
Onslip Cloud AB är en innovatör inom restaurangteknologi, dedikerad till att skapa smarta lösningar som förenklar och förbättrar vardagen för entreprenörer inom restaurangbranchen. Vårt kassasystem hjälper restaurangägare att fokusera på vad de gör bäst – att leverera enastående service. Vi erbjuder det största utbudet av IT-lösningar för restauranger och ser till att dessa system fungerar sömlöst tillsammans. Genom vår plattform erbjuder vi ett bredare urval av tjänster och samarbeten, vilket ger våra kunder de verktyg de behöver för att optimera och digitalisera sin verksamhet.
Vad vi söker:
Vi söker en nyfiken och utmaningssökande juniorutvecklare som är driven att jobba med frontend- och middleware-utveckling. I takt med att vi växer och expanderar vårt erbjudande till restaurangbranschen, behöver vi en person som kan bidra till våra mål genom högkvalitativ kod. Vi ger utrymme för tid till personlig utveckling, experiment och innovation. Därför tillägnar vi mycket tid åt egen utveckling och testning, där du har frihet att utforska nya tekniker och idéer.
Att vara en del av vårt team innebär att du kommer att arbeta i en miljö där du stöttas av passionerade och kunniga kollegor. Vi letar efter dig som vill vara med och forma framtiden för restaurangbranschen genom utveckling och innovation.


Viktiga kvalifikationer:
Erfarenhet av programmering med Typescript, HTML, CSS och Javascript.
Bekant med arbete i Node.js, Kubernetes, Docker, Git, Jenkins.
Intresse för eller erfarenhet av mjukvarudistribution på plattformar som iOS, Android och webb.



Personliga egenskaper:
Starkt intresse för teknik och att ständigt hålla sig uppdaterad med de senaste trenderna.
En problemlösare som trivs i en miljö där initiativ uppmuntras och värderas.
Ett engagemang för att producera arbete av hög kvalitet med noggrannhet och kundfokus.
En lagspelare som värderar öppen kommunikation och samarbete.



Vi erbjuder:
Möjlighet att arbeta i ett företag som står i teknikens framkant och formar framtidens restaurangupplevelse.
En dynamisk miljö där du har möjlighet att växa och utvecklas som utvecklare.
Chansen att bidra till produkter och tjänster som används av tusentals restauranger och påverkar miljontals gästers upplevelser.



Intresserad? Är du redo att bli en del av ett team som arbetar mot att uppfylla våra kunders drömmar och skapa glädjefyllda ögonblick? Skicka in din ansökan till oss på Onslip! Vi ser fram emot att höra från dig.
Vänligen skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver din erfarenhet med de tekniker och miljöer som nämnts ovan till jobb@onslip.com.
Besök vår hemsida för mer information om vårt företag och våra produkter.
Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig i vårt team.

Ansök nu