Linköping: Regionchef till Toyota Financial Services

Hitta ansökningsinfo om jobbet Regionchef till Toyota Financial Services i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-27 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Som regionchef på Toyota Financial Services driver du, tillsammans med det övriga teamet som består av 15 personer, utvecklingen av Toyota Financial Services tjänster gentemot Toyota Sveriges återförsäljare på den lokala marknaden. Respektive regionchef har ett givet och uttalat antal kunder efter en regional uppdelning. Du ansvarar för att upprätthålla och driva affärsplaner tillsammans med våra återförsäljare samt implementera och följa upp marknads- och försäljningsaktiviteter mot dessa.

Du ansvarar för försäljningen i ditt distrikt och har eget budgetansvar med fokus på lönsam tillväxt.

• Budgetansvar
• Uppsöka framtida samt befintliga samarbetspartners
• Boka och genomföra säljbesök
• Teckna samarbetsavtal med bilåterförsäljare
• Vårda och utveckla samarbeten genom olika aktiviteter och utbildningsinsatser
• Aktivt arbeta med uppföljning av kundnöjdhet samt utveckling av befintliga affärer
• Omförhandla befintliga avtal
• Ekonomisk analys av kunder
• Implementera och följa upp marknads- och försäljningsaktiviteter mot dessa
• Vara en kugge i att driva våra försäkringslösningar

För upprätthålla ett nära samarbete med återförsäljarna kräver tjänsten en närvaro hos din kund och hög tillgänglighet vilket självfallet innebär ett visst antal resdagar per månad. Distriktet är MellanSverige och vi ser gärna att du är boende någonstans mellan Gävle, Linköping och Karlstad. Distriktet kan komma att förändras med tiden beroende på omständigheter.


Din Profil
För att matcha profilen har du tidigare erfarenhet inom finansiering och/eller försäkring, meriterande är inom bilbranschen. Vi ser att du antingen kan komma från en KAM-roll inom finansiering/försäkring, alternativt har du tidigare varit försäljningschef eller platschef på en bilåterförsäljare och innehar expertkunskaper inom bilfinansiering. Ett annat alternativ är att du har erfarenhet inom Operationell Leasing, gärna från ett Operationellt Finansbolag.

Som person är du en doer som är van att arbeta självständigt. För att lyckas i rollen bör du vara en förtroendeingivande person med ett tydligt affärssinne. Du har en god förmåga att identifiera och förstå kundens behov och är flexibel och lösningsinriktad. Du bidrar aktivt med din energi, entusiasm och nyfikenhet till kollegor och kunder. Då Toyota Financial Services ingår i en internationell organisation är goda kunskaper i svenska och engelska ett krav.

Om företaget
Toyota Kreditbank GmbH, Sverige filial är ett finansbolag som ingår i den världsomspännande koncernen Toyota Financial Services Corporation, ett helägt dotterbolag till Toyota Motor Corporation (TMC) i Japan. I Sverige marknadsför vi oss under namnet Toyota Financial Services.

Vår verksamhet består av att finansiera nya och begagnade bilar, via avbetalning och leasing, sålda av Toyotas återförsäljare. Vi startade vår verksamhet på den svenska marknaden år 2000 och är idag 54 anställda. Vi befinner oss i trevliga lokaler tillsammans med generalagenten Toyota Sweden AB, i Rissne.


Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Toyota Financial Services med Autorekrytering och frågor kring tjänsten och processen besvaras av ansvarig rekryterare June Pärnänen, tel. 070 622 60 19. Ansökningar bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Regionchef, försäkring

Nedan visas andra jobb i Linköping som Regionchef, försäkring.

Marknadsområdeschef

Läs mer Jan 9
Curonova Consulting arbetar med förändringsledning, kompetenskartläggningar och omställning. Vi stöttar individ, fack och företag i förändring, genom omställningsuppdrag för kollektivanställda och tjänstemän. Bland våra kunder kan nämnas Arbetsförmedlingen, TSL, TRR, Växjö-, Kalmar- och Örnsköldsviks kommun.

Är du Curonovas nästa Marknadsområdeschef?

Curonova stärker organisationen och söker dig som vill ta nästa steg i karriären och jobba som Marknadsområdeschef på ett av de ledande bolagen inom omställningsbranschen. Vi söker dig som vill bygga vår södra regioner som består av Småland, Östergötland och Blekinge. Vi ser gärna att du bor i denna region, men vilken ort som du utgår ifrån är flexibelt.

Rollen:

Vi söker dig som ser ett gott resultat som en nödvändighet för att kunna bibehålla och utveckla effektiva team. Du räds inte för att tävla, både som individ och med ditt team som medspelare! Det du tävlar om är att hjälpa flest människor till jobb och studier och du gör detta genom att tillsammans med ditt team arbeta med ett matchande förhållningssätt. Med matchande förhållningssätt menar vi att vi lyfter blicken mot den lokala arbetsmarknaden och skapar kontakter som leder till jobb eller studier för Curonovas deltagare. Därav ansvarar du också för att planera och genomföra lokala marknadsaktiviteter samt effektiva matchningsaktiviteter.

Denna roll är en utpräglad chefsroll och du har fullt ansvar för ditt team. Du engagerar och motiverar ditt team i med- och motgång, fungerar som en inspiratör. Du rapporterar direkt till Curonovas VD och kommer jobba med regelbunden resultatuppföljning. Utöver dialog med VD har du möjlighet att ta hjälp av våra olika stödfunktioner inom ekonomi, HR, marknad och tech. Du förväntas i denna roll även ha uppföljning med dina medarbetare och säkerställa att samtliga håller och gärna överträffar de mål som bolaget satt. I rollen ansvarar du för att förvalta och utveckla samtliga affärsområden i ditt marknadsområde. Du sitter också med i Curonovas operativa ledningsgrupp och har möjlighet att påverka vår utveckling framåt, samt att du kommer vara en viktig nyckelperson för vår framgång.

Curonova KAN arbetsmarknaden och har som mål att bli det bolag som hjälper flest människor till jobb eller studier. KAN står också för Kvalité, Ansvar och Närhet som är våra värdeord och som genomsyrar vår verksamhet. Vi ser det som en självklarhet att du delar vår värdegrund.

Kvalifikationer för rollen:

• Du har flera års arbetslivserfarenhet i rollen som chef för ett team samt har erfarenhet av personal- och arbetsmiljöansvar.
• Du har aktivt bidragit i budgetarbete samt arbetat med budgetuppföljning i din roll som chef.
• Du har erfarenhet av att följa upp resultat och mål för individ och team.
• Du skapar möjligheter vid nya möten och brinner för att knyta kontakter och skapa relationer
• Du har en stark analytisk förmåga
• Du är datadriven och har jobbat med analysverktyg för att dra slutsatser och fatta beslut

Meriterande för rollen:

• Du har erfarenhet av att arbeta inom omställningsbranschen
• Du har erfarenhet av att jobba inom rekrytering- och bemanningsbranschen.
• Du har jobbat med försäljning tidigare.

Vilka är vi?

Curonova Consulting AB stöttar individ, kommuner och företag i förändring, genom omställningsuppdrag och karriärväxling för kollektivanställda, tjänstemän och chefer. Vi har också lång erfarenhet av uppdrag på företag och offentliga arbetsgivare inom förändringsledning, processledning och chefscoaching. Vi är leverantörer till Omställningsfonden TSL, Arbetsförmedlingens Rusta och matcha samt Arbetsträning. Vi har också avtal med offentliga arbetsgivare och företag när det gäller omställning, rehabomställning, karriärväxling och förändringsledning.

Genom alla fantastiska kollegor på våra 80 kontor gör Curonova skillnad för arbetssökande varje dag! Curonova har även vågat gå före för att digitalisera branschen och satsa på att utveckla en unik digital matchningsplattform som gör det möjligt att ännu fler snabbt kan få hjälp att komma in på den svenska arbetsmarknaden.

Under slutet av 2022 blev Curonova utsedda till Gasellföretag enligt Dagens Industri. Med en tillväxt på 931% under 2018-2021 lyckades Curonova knipa plats nummer 16 av 745 Gasellföretag i hela Sverige.

Vill du också vara med på vår resa?

Skicka in din ansökan via formuläret redan idag! Vi går löpande igenom ansökningar och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Svensk Autorekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Svensk Autorekrytering AB .

Fälttekniker till Liebherr i Linköping

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Apr 19
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett internationellt välkänt bolag med passion för teknik, kvalitet och kund? Är du själv en tekniskt kunnig person som gillar att arbeta ute på fält? Då har du just nu möjligheten att bli Liebherrs nya fälttekniker i Linköpingsområdet.

Som fälttekniker kommer du att arbeta med service och reparationer på entreprenadmaskiner. Du arbetar med allt ifrån akuta reparationer, förebyggande underhåll till större reparationer som utförs på plats hos våra kunder. Du kommer ha daglig kontakt med kollegor och kunder. Som fälttekniker är du vårt ansikte utåt och en del av Liebherrs varumärke.


Din Profil
Vi söker dig som är tekniskt lagd och har ett intresse för maskiner och teknik. Du har erfarenhet av tyngre fordon och vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat som servicetekniker av entreprenadmaskiner, skogsmaskiner eller lantbruksmaskiner. Har du också kännedom om hydraulik och fordonselektronik är detta högt meriterande. Vidare har du god datorvana, goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift. Du innehar B-körkort och det är meriterande om du även har C-körkort.

Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och lämplighet där vi värdesätter att du är självständig, serviceinriktad och en god problemlösare. Vi ser också att du är lugn och har ett förtroendeingivande uppträdande då kunden står i fokus.


Om företaget
Liebherr-Sverige AB är ett privatägt företag som sedan 2006 ansvarar för försäljningen av entreprenadmaskiner, bandkranar, hamnkranar och grundläggningsmaskiner i Sverige. Runt om i landet finns fälttekniker och fyra olika serviceanläggningar. Alla maskiner levererade från Liebherr-Sverige är utrustade enligt kundens specifika önskemål samt med svensk standard. De individuellt anpassade maskinerna säkerställer en effektiv och tillförlitlig drift.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryterare Elin Karlssonl på Elin.karlsson@autorekrytering.se.
Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Svensk Försvarskompetens

Administrativ chef
Läs mer Nov 1
Arbetsbeskrivning
Svensk Försvarskompetens förmedlar rekryteringstjänster och konsultuppdrag inom försvarsföretagen. Vi arbetar för att säkerställa en trygg och säker kompetensförsörjning till svensk försvarsindustri och dess leverantörer och samarbetspartners. Vi arbetar med både direktrekrytering, konsultuppdrag och interimslösningar.

Din Profil
Vi söker dig som har erfarnenhet inom försvarsföretagen eller gränsliggande områden. Vi har uppdrag av alla typer från produktionspersonal till chefs- och specialist rekryteringar.
Registrera ditt CV så tar vi kontakt med dig när vi har uppdrag som matschar din profil.

Om företaget
I över 20 år har vi, genom Svensk försvarskompetens och Autorekrytering, specialiserat oss på att kompetensförsörja branscher med personalbrist. Med en djup förankring i motorbranschen har vi etablerat omfattande nätverk inom bland annat verkstadsteknisk kompetens. Denna erfarenhet ger oss insikt i teknisk kompetens som är omställningsbar till försvarsindustrins krav. Vi avsätter tid och resurser för att förstå och bli en del av varje bransch, vilket gör oss till en oumbärlig partner i kompetensförsörjningsfrågor. Genom nära samarbeten med branschorganisationer, innovationsbolag och utbildningsinstitutioner, samt vår fokus på omställningsbarhet, säkerställer vi att rätt kompetens matchas med rätt behov.
Försvarssektorns breda behovsbild drar nytta av våra nätverk och vår flexibilitet. Med tanke på den skiftande geopolitiken är denna satsning avgörande. Globala spänningar och osäkerheter understryker behovet av en stark försvarsindustri, redo att möta morgondagens utmaningar. Vårt engagemang och expertis positionerar oss som en central länk
mellan teknisk expertis och Sveriges växande försvarsbehov, garanterande att tekniska talanger bidrar till nationens säkerhet och stabilitet på den internationella arenan.

Ansök nu

Kundmottagare till kommande uppdrag

Kundmottagare/Verkmästare, bilverkstad
Läs mer Nov 17
Arbetsbeskrivning
Har du ett brinnande fordonsintresse och är duktig i administrativa roller med mycket kundkontakt?
Är du intressarad av att testa dina erfarenheter i en spännande bransch med stor utvecklingspotential till vidare karriärssteg?

Testa då att ta steget in i fordonsbranschen och använd dina erfarenheter till att ta en roll som kundmottagare till någon av alla våra kunder som arbetar med bilar.

som kundmottagare har du en central roll i verksamheten där du är företagets ansikte utåt och stor vikt läggs på service och kundbemötande. Du företräder ett företag med starka varumärken, hög kompetens och starkt engagemang för kunderna och det är därför viktigt att du som söker drivs av att lämna den bästa servicen till kunderna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka in kunder, ta emot kundens bil, prissätta utfört arbete, hantera försäkringsskador och återkoppla utfört arbetet för kunden i samband med utlämning av kundens bil. Med tiden kommer du även att bedöma garantianspråk, bearbeta kundreklamationer och vägleda kunderna i tekniska frågor. Placering för tjänsten kan variera men kommer anpassas utifrån vart du är bosatt.

Din Profil
Som person är du noggrann, positiv och hjälpsam. Du har ett väl utvecklat ordningssinne, gillar att jobba med människor och har lätt för att skapa långsiktiga relationer. Du är van att ha både telefonen och datorn som hjälpmedel i ditt arbete och är snabblärd gällande nya system. Du är flexibel inför olika arbetsuppgifter och kan även under tidspress ha förmågan att självständigt organisera det dagliga arbetet.

Vi söker dig med tidigare arbetslivserfarenhet från en roll med stort kundfokus gärna från fordonsbranschen. Har du erfarenhet från en liknande roll ser vi det som mycket meriterande, likaså är kännedom om fordonsrelaterade system så som kobra, Automaster eller cabas. Du har goda data- och systemkunskaper och uttrycker dig väl på svenska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om företaget
Autorekrytering är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag nichat inom motorbranschen. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande!

Våra kunder representerar flera av de mest kända återförsäljarna, verkstäderna och generalagenterna i denna dynamiska bransch. Vi är mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping. Vi utför uppdrag i hela Sverige.


Kontaktuppgifter
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchef, Tor Linné på tor.linne@autorekrytering.se

Ansök nu

Svensk Försvarskompetens

Administrativ chef
Läs mer Nov 16
Arbetsbeskrivning
Svensk Försvarskompetens förmedlar rekryteringstjänster och konsultuppdrag inom försvarsföretagen. Vi arbetar för att säkerställa en trygg och säker kompetensförsörjning till svensk försvarsindustri och dess leverantörer och samarbetspartners. Vi arbetar med både direktrekrytering, konsultuppdrag och interimslösningar.

Din Profil
Vi söker dig som har erfarnenhet inom försvarsföretagen eller gränsliggande områden. Vi har uppdrag av alla typer från produktionspersonal till chefs- och specialist rekryteringar.
Registrera ditt CV så tar vi kontakt med dig när vi har uppdrag som matschar din profil.

Om företaget
I över 20 år har vi, genom Svensk försvarskompetens och Autorekrytering, specialiserat oss på att kompetensförsörja branscher med personalbrist. Med en djup förankring i motorbranschen har vi etablerat omfattande nätverk inom bland annat verkstadsteknisk kompetens. Denna erfarenhet ger oss insikt i teknisk kompetens som är omställningsbar till försvarsindustrins krav. Vi avsätter tid och resurser för att förstå och bli en del av varje bransch, vilket gör oss till en oumbärlig partner i kompetensförsörjningsfrågor. Genom nära samarbeten med branschorganisationer, innovationsbolag och utbildningsinstitutioner, samt vår fokus på omställningsbarhet, säkerställer vi att rätt kompetens matchas med rätt behov.
Försvarssektorns breda behovsbild drar nytta av våra nätverk och vår flexibilitet. Med tanke på den skiftande geopolitiken är denna satsning avgörande. Globala spänningar och osäkerheter understryker behovet av en stark försvarsindustri, redo att möta morgondagens utmaningar. Vårt engagemang och expertis positionerar oss som en central länk
mellan teknisk expertis och Sveriges växande försvarsbehov, garanterande att tekniska talanger bidrar till nationens säkerhet och stabilitet på den internationella arenan.

Ansök nu

Fordonstekniker för BMW till Holmgrens Bil Norrköping

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Dec 4
Arbetsbeskrivning
Nu har du chans att bli en del av Holmgrens Bil! Vi vill utöka teamet med en erfaren fordonstekniker som strävar efter att fortsätta utvecklas. Vi vill satsa på dig som vill bli riktig duktig tekniker för BMW och du kommer få gå flertalet utbildningar inom BMW för att bli en expert inom märket.

Välkommen att skicka in din ansökan redan idag och få möjligheten att jobba på vår fräscha och moderna anläggning som är anpassad efter dagens teknik. Holmgrens Bil är ett heltägt familjeföretag som erbjuder trygga anställningar, kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter och många andra fördelar.

Arbetsuppgifter:
• I uppgiften ingår felsökning, åtgärdande av fel, kontroll av åtgärderna, provkörning och in- och utkörning av fordon
• Ansvar att regelbundet utföra analys och reflektion kring utfallet kopplat till Holmgrens Bil strategiska plan och mål
• Arbetet genomförs enligt arbetsorder, service- och reparationsinstruktioner enligt Holmgrens gemensamma sätt att arbeta

Vi tror på en öppen kultur med hög transparens. Vårt varumärkeslöfte är att ”Vi bryr oss”, både om vår personal och om våra kunder.

Din Profil
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet som fordonstekniker och som har ambitionen att fortsätta utvecklas för att bli expert inom ditt område. Du bör kunna utföra alla typer av arbeten självständigt, inklusive avancerad felsökning. Har du erfarenhet från BMW är det meriterande, men inte ett krav. Vi är auktoriserade för märkena BMW, MINI, Ford och MG.

Som person gillar du ordning och reda. Du har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Du drivs av att arbeta för att alla runtom dig ska må bra och lyckas med sitt arbete.

Vidare krav för tjänsten är att du:
• Har B-körkort
• Slutförd fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet
• Kunskaper inom diagnostik och felsökning
• Älskar utmaningar och att finna lösningar samt ta egna initiativ
• Har god datorvana
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Om företaget
Holmgrens Bil är en av Sveriges största privata bilhandlare som idag drivs av tredje generationen Holmgren. Vi finns idag på 13 orter och totalt har vi 15 anläggningar. Vi erbjuder allt från service till fritidsfordon och mobilitetstjänster. Holmgrens Bil har idag ca 530 medarbetare och en omsättning på 4,5 miljarder SEK.

Vi erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte är Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Key Account Manager till Galwin Bildelar AB

Key account manager
Läs mer Nov 29
Arbetsbeskrivning
Är du redo för en spännande säljutmaning som Key Account Manager? Då har vi den perfekta möjligheten för dig att ta nästa steg i din karriär!

I rollen som Key Account Manager kommer du att spela en avgörande roll i vår organisation. Din huvudsakliga uppgift är att vårda och utveckla vårt värdefulla återförsäljarnätverk över hela Sverige. Det innebär att du kommer att ha möjlighet att bygga starka och långsiktiga kundrelationer med våra partners.

Tjänsten inkluderar ungefär 2-3 resdagar per vecka och blir en avgörande del i rollen som KAM. Under dessa besök kommer du att presentera företagets produkter och diskutera hur de kan uppfylla kundernas behov. Du ansvarar också för att samla in marknadsinformation och analysera konkurrensen för att hjälpa företaget att anpassa sin strategi och produkter efter marknadens behov. Utöver resandet tillkommer kommer en del administrativt arbete där du ansvarar för kundtjänstrelaterade ärenden, orderhantering och utveckling av CRM-systemet.

Vi har vårt huvudkontor i Jönköping, men flexibilitet är viktigt för oss. Du har möjligheten att utgå från en annan ort om det passar dig bättre. Vi ser fram emot att välkomna en driven och engagerad Key Account Manager till vårt team!

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

• Att vårda och utveckla vårt återförsäljarnätverk
• Ansvar för marknadsföring och ökad synlighet i sociala medier
• Utveckling och hantering av vårt CRM-system
• Effektiv planering och strukturering av dina resor
• Orderhantering och kundservice
• Deltagande i branschkonferenser och mässor för att öka vår närvaro på marknaden


Din Profil
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet som säljare på fältet, helst inom grossistbranschen. Det är en fördel om du har kunskap om fordon eller ett genuint intresse för bilar. Som individ är du ambitiös och passionerad när det kommer till att skapa och underhålla starka kundrelationer. Du trivs med att arbeta självständigt och ta fullt ansvar för att planera dina arbetsdagar. Vi ser gärna att du har ett intresse för digital marknadsföring och att du vill vara med och utveckla våra sociala medieplattformar. Om du tidigare har hanterat CRM-system är det definitivt en fördel. Vi är en platt organisation där samarbete är nyckeln, och vi värdesätter ödmjukhet och att du är en lagspelare utan prestige.

För den här rollen är det viktigt att du har utmärkta färdigheter i både svenska och engelska samt B-körkort. Tjänstebil ingår i rollen.


Om företaget
Galwin Bildelar AB är ett etablerat och fristående grossistföretag med en historia som sträcker sig tillbaka till 1986. Vi specialiserar oss på import och distribution av bilreservdelar från hela världen och har ett omfattande nätverk av återförsäljare över hela Sverige. Med ett sortiment på över 50 000 artiklar där våra största produktgrupper är belysning, karosseri, bränsletankar, sidospeglar, kylare/värme/AC, katalysatorer och dieselpartikelfilter. Vi har kollektivavtal, friskvårdsbidrag och bonusavtal. Bli en del av oss och var med på en spännande resa.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Kajsa Fyhr kajsa.fyhr@autorekrytering.se Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu