Yobber AB jobb i Linköping

Hitta lediga jobb hos Yobber AB i Linköping. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Linköping.

Lönespecialist

Löneadministratör
Läs mer Okt 18
Vi på Maxi ICA Stormarknad i Linköping strävar hela tiden efter att ge service i världsklass och överträffa våra kunders förväntningar!


Då vår HR-specialist med inriktning mot lön går på föräldraledighet söker vi nu en vikarierande lönespecialist med start i början av januari 2023.


Om oss


Maxi ICA Stormarknad i Linköping är Östergötlands största dagligvaruhandel och idag arbetar ca 240 engagerade medarbetare hos oss. Vårt fokus är att ge våra kunder en kundupplevelse ut över det vanliga och detta gör vi alla tillsammans genom våra värderingar: Öppen kommunikation, Engagemang, Kundnöjdhet och inte minsta av allt Humor och glädje.


Nu söker vi dig som har erfarenhet inom lön och som vill bli en del av vårt engagerade HR-team!


Arbetsuppgifter


HR-avdelningen utgör ett stöd för våra chefer och medarbetare i HR- och lönerelaterade frågor.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som lönespecialist kommer att vara:


• Ansvara för, utföra och kvalitetssäkra hela löneprocessen inklusive pensionsavsättning, semesterårsskifte och årsskiftesrutiner


• Vara uppdaterad och delta i samordning mellan Lön, HR och Ekonomi i frågor såsom avtalsskrivning, bemanning, pension, försäkringar, tjänstebilar och andra personaladministrativa områden


• Bistå med din kunskap och administrera den årliga lönerevisionen


• Löpande utveckla och effektivisera arbetssätt och rutiner tillsammans med övriga HR-funktioner


• Bistå medarbetare med hjälp i lönerelaterade frågor


• Rapportera till myndigheter såsom SCB, Svensk Handel, Kronofogden, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Skatteverket etc


• Bistå med diverse lönerelaterad statistik


• Stötta ekonomichef med löpande bokföring vid behov


• Ansvara för passersystem och arbetskläder


Kvalifikationer


Vi söker dig som har erfarenhet som löneadministratör. Du har fullgjord gymnasieutbildning med vidareutbildning inom löneadministration (högskola eller likvärdigt). Har du dessutom erfarenhet av Handels och Unionens kollektivavtal samt av löneadministration i Softone ses detta som meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet av löpande bokföring.


En stor del av arbetet är också att ta fram rapporter och underlag varpå god datavana och goda kunskaper i excel är ett krav.


Personliga egenskaper


För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara noggrann och ha viljan att skapa god struktur. Vi ser att du sätter stort värde i att hålla deadlines.


Viktigt för oss är även att du är en flexibel teamspelare som upplevs prestigelös och är samarbetsvillig. Din servicekänsla kommer göra stor positiv skillnad då arbetet även innefattar andra förekommande arbetsuppgifter.


Vi erbjuder


Tjänsten är ett föräldravikariat på 100% som löper fram till augusti 2024.


Vi erbjuder en roll med innehåll av stor variation av arbetsuppgifter där din sociala förmåga värderas högt! Du kommer att ingå i ett HR-team innehållande HR-chef och schemaadministratör. Du kommer också att jobba nära ekonomichefen.


Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Kassaledare 30h/vecka ICA Maxi Linköping

Kassaledare, butik
Läs mer Okt 18
Gillar Du att ha många bollar i luften och uppskattar utmaningen att aldrig riktigt veta hur dagen kommer att arta sig?
Vill du bli en del av vårt härliga team?
Vi söker nu en kassaledare som tillsammans med kassachef och övriga kassaledare ska fortsätta att utveckla och förbättra vår kassalinje och förbutik. Med grunden i våra värderingar: Öppen kommunikation, Lagarbete, Humor & glädje, Engagemang samt Kundnöjdhet, är du ett föredöme för personalen och butikens ansikte utåt.


Som kassaledare har du personalansvar där du stöttar och vägleder dina medarbetare genom återkoppling, medarbetarsamtal, lönesamtal samt uppföljning. Du strävar efter att utveckla både dig själv och dina medarbetare i mötet med kunden. För oss är det viktigt att du är noggrann, ansvarstagande och engagerad.


Om Tjänsten
Som kassaledare har du en mycket viktig roll i kassalinjen. Det är du som leder och fördelar arbetet i kassalinje, scanning och dess övriga ansvarsområde. Tillsammans med vår kassachef och övriga kassaledare har du ett ansvar i att driva avdelningen framåt. Detta genom att coacha dina kollegor, komma med förbättringsförslag, förnya och implementera nya avdelningsrutiner samt se till att de rutiner vi har efterlevs. Du är en förebild vad gäller kundbemötande och har en naturlig känsla för service och ledarskap.
Som kassaledare trivs du med att arbeta i ett högt tempo och du brinner för att ge rätt service till varje kund. Att hantera kundklagomål och reklamationer är en del av ditt arbete. Du är lösningsorienterad och en i grunden driven, glad och strukturerad person.
Som ledare skapar du förtroende och trygghet för dina medarbetare. Att ha ett helikopterperspektiv över driften i kassalinjen faller sig naturligt för dig.
Du kommer att arbeta både i självscanningen, kassan och i förbutiken under ditt pass. I dina arbetsuppgifter ingår även att lösa sjukdomar, fördela resurser i kassalinjen och vid behov i hela butiken, följa upp måltal för avdelningen och se till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda.
Att vara ledare hos oss innebär att du kommer vara ett bollplank för dina kollegor och närmsta chefer, du tar ansvar i stort och smått och är ärlig & hjälpsam. Du ser till butikens och kundernas bästa i alla beslut du fattar och du är bekväm med att ge feedback till de du arbetar med.
Arbetstiderna sträcker sig från klockan 06:45 fram till 22.30 och innefattar både vardags- och helgarbete.
Är du en ledare som vill ta ett nytt steg i din utveckling och jobba på Östergötlands största stormarknad är du mer än välkommen med din ansökan. Internt är det inte ett krav att ha sin tjänst i kassan idag utan sökande från hela butiken är välkomna.




Om Dig
Det är av största vikt att du som person är trygg och stabil, du bör ha lätt för att hantera olika situationer som uppstår samt ha en lösningsorienterad inställning. I din roll som kassaledare är det viktigt att du sprider glädje och positivitet samt att du coachar och uppmuntrar dina kollegor till att utvecklas och lära sig nya saker.
Meriterande
-Kassavana från ICA-butik
-Likvärdig ledarroll med personalansvar
Omfattning och tillräde
Tjänsten omfattar 30h/v, med en arbetstid som är förlagd till både vardag, kväll och helger.
Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
Lön enligt avtal.


Intervjuer sker löpande.
Frågor om tjänsten och uppdraget besvaras av Sophie 013-364763.


Senaste ansökningsdag:20221031


Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Säljchef Frukt och grönt

Säljledare
Läs mer Okt 18
Säljchef Frukt och grönt till ICA Maxi Linköping


Maxi ICA Stormarknad Linköping är Östergötlands största stormarknad och en av Sveriges största Maxi-butiker. Vi är övertygade att nyckeln till vår framgång är vår ständiga strävan efter att ge våra kunder bästa service och ett brett sortiment till låga priser.
Vår organisation är platt, prestigelös och bygger på ömsesidig respekt och arbetsglädje. Vi är värdegrundsdrivna med värderingarna; Engagemang, Humor & glädje, Lagarbete, Öppen kommunikation samt Kundnöjdhet som plattform. Tillsammans är vi ca 260 medarbetare.
Butiken har över 40 000 besökare i veckan som vill vi erbjuda en fräsch butik med förstklassig service, varför du bör gilla att arbeta i ett högt tempo. Vi tror att du är en positiv, lyhörd, noggrann och effektiv ledare som har förmåga att skapa engagemang. Du har ett vänligt sätt och lätt för att skapa goda kontakter med såväl medarbetare som kunder.


Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden


Det övergripande målet för dig blir att säkerställa att avdelningen Frukt och Grönt utvecklas både inom sälj och sortiment. Du håller dig a jour med trender och nyheter inom frukt och grönt men det är också viktigt att kunden alltid vet att den alltid kan hitta frukt och grönt till ett bra pris och bra kvalitet. Som säljchef är du ytterst ansvarig för den dagliga driften på fruktavdelningen, till din hjälp har du ca 20 medarbetarna på avdelningen vilka du har personalansvar över. Du arbetar operativ på avdelningen, nära dina medarbetare och har ett coachande ledarskap med tydlig riktning. Du utvecklar och driver avdelningen genom att sätta och följa upp rutiner och arbetssätt för att säkerställa att dessa fungerar optimalt. Du ansvarar för avdelningens budget, lönsamhet och de för avdelningen satta nyckeltalen, varpå du bör ha goda kunskaper i butiksekonomi. Du rapporterar till butikschefen. Någon eller några arbetspass varje månad kommer också innebära ansvar för driften av hela butiken.


Din bakgrund


För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av liknande tjänst i butik, gärna en ICA-butik. Du har känsla för frukt och grönt och säsonger och microsäsonger. Du har sinne för färg och form och ser säljmöjligheter överallt. Du har goda ledaregenskaper, är tydlig och kommunikativ som person. Att skapa goda förutsättningar för medarbetarna och ett effektivt team samt att prioritera rätt sak faller sig naturligt för dig och motiverar dig i det dagliga arbetet. Du är drivande, ser förbättringar, och är en bra förebild för dina medarbetare.
Vem är du


Du har en positiv inställning, brinner för kundupplevelsen och skapa välfungerande team. Du gillar att jobba i ett högt tempo och vill utveckla dig själv personligen och inom ditt ledarskap. Genom kommunikation bygger du välfungerande team, skapar engagemang samt förmedlar en tydlig målbild. Du är lösningsorienterad och hittar bra lösningar på problem som kan uppstå men kan också låta andras idéer bli verklighet och ge dem erkännande för en bra ide. Du är handlingskraftig vilket visar sig i att du har känsla för, och kan läsa av situationer när det behövs sättas in åtgärder.


Det är meriterande om du har god kunskap om AOB specifikt och i övrigt god datorvana.


Vi erbjuder


- Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Lön enligt överenskommelse.
- Tillträde snarast. Varierande arbetstider dagtid/kvällstid/helger.
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Josephine Brandt, josephine.brandt@maxi.ica.se eller telefon 013-364734.
Intervjuer kommer hållas löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 20221031
Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan vill att du registrerar din ansökan via vår hemsida.
Vi har marknadsföringsplanen klar för denna annons och undanber oss därför säljande samtal från rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

Ansök nu

Säljchef Frukt och grönt

Säljledare
Läs mer Okt 18
Säljchef Frukt och grönt till ICA Maxi Linköping


Maxi ICA Stormarknad Linköping är Östergötlands största stormarknad och en av Sveriges största Maxi-butiker. Vi är övertygade att nyckeln till vår framgång är vår ständiga strävan efter att ge våra kunder bästa service och ett brett sortiment till låga priser.
Vår organisation är platt, prestigelös och bygger på ömsesidig respekt och arbetsglädje. Vi är värdegrundsdrivna med värderingarna; Engagemang, Humor & glädje, Lagarbete, Öppen kommunikation samt Kundnöjdhet som plattform. Tillsammans är vi ca 260 medarbetare.
Butiken har över 40 000 besökare i veckan som vill vi erbjuda en fräsch butik med förstklassig service, varför du bör gilla att arbeta i ett högt tempo. Vi tror att du är en positiv, lyhörd, noggrann och effektiv ledare som har förmåga att skapa engagemang. Du har ett vänligt sätt och lätt för att skapa goda kontakter med såväl medarbetare som kunder.


Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden


Det övergripande målet för dig blir att säkerställa att avdelningen Frukt och Grönt utvecklas både inom sälj och sortiment. Du håller dig a jour med trender och nyheter inom frukt och grönt men det är också viktigt att kunden alltid vet att den alltid kan hitta frukt och grönt till ett bra pris och bra kvalitet. Som säljchef är du ytterst ansvarig för den dagliga driften på fruktavdelningen, till din hjälp har du ca 20 medarbetarna på avdelningen vilka du har personalansvar över. Du arbetar operativ på avdelningen, nära dina medarbetare och har ett coachande ledarskap med tydlig riktning. Du utvecklar och driver avdelningen genom att sätta och följa upp rutiner och arbetssätt för att säkerställa att dessa fungerar optimalt. Du ansvarar för avdelningens budget, lönsamhet och de för avdelningen satta nyckeltalen, varpå du bör ha goda kunskaper i butiksekonomi. Du rapporterar till butikschefen. Någon eller några arbetspass varje månad kommer också innebära ansvar för driften av hela butiken.


Din bakgrund


För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av liknande tjänst i butik, gärna en ICA-butik. Du har känsla för frukt och grönt och säsonger och microsäsonger. Du har sinne för färg och form och ser säljmöjligheter överallt. Du har goda ledaregenskaper, är tydlig och kommunikativ som person. Att skapa goda förutsättningar för medarbetarna och ett effektivt team samt att prioritera rätt sak faller sig naturligt för dig och motiverar dig i det dagliga arbetet. Du är drivande, ser förbättringar, och är en bra förebild för dina medarbetare.
Vem är du


Du har en positiv inställning, brinner för kundupplevelsen och skapa välfungerande team. Du gillar att jobba i ett högt tempo och vill utveckla dig själv personligen och inom ditt ledarskap. Genom kommunikation bygger du välfungerande team, skapar engagemang samt förmedlar en tydlig målbild. Du är lösningsorienterad och hittar bra lösningar på problem som kan uppstå men kan också låta andras idéer bli verklighet och ge dem erkännande för en bra ide. Du är handlingskraftig vilket visar sig i att du har känsla för, och kan läsa av situationer när det behövs sättas in åtgärder.


Det är meriterande om du har god kunskap om AOB specifikt och i övrigt god datorvana.


Vi erbjuder


- Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Lön enligt överenskommelse.
- Tillträde snarast. Varierande arbetstider dagtid/kvällstid/helger.
Vill du veta mer om rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Josephine Brandt, josephine.brandt@maxi.ica.se eller telefon 013-364734.
Intervjuer kommer hållas löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan så fort som möjligt, dock senast den 20221031
Vi tar inte emot ansökningar via e-post utan vill att du registrerar din ansökan via vår hemsida.
Vi har marknadsföringsplanen klar för denna annons och undanber oss därför säljande samtal från rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

Ansök nu

Kassaledare 30h/vecka ICA Maxi Linköping

Kassaledare, butik
Läs mer Okt 18
Gillar Du att ha många bollar i luften och uppskattar utmaningen att aldrig riktigt veta hur dagen kommer att arta sig?
Vill du bli en del av vårt härliga team?
Vi söker nu en kassaledare som tillsammans med kassachef och övriga kassaledare ska fortsätta att utveckla och förbättra vår kassalinje och förbutik. Med grunden i våra värderingar: Öppen kommunikation, Lagarbete, Humor & glädje, Engagemang samt Kundnöjdhet, är du ett föredöme för personalen och butikens ansikte utåt.


Som kassaledare har du personalansvar där du stöttar och vägleder dina medarbetare genom återkoppling, medarbetarsamtal, lönesamtal samt uppföljning. Du strävar efter att utveckla både dig själv och dina medarbetare i mötet med kunden. För oss är det viktigt att du är noggrann, ansvarstagande och engagerad.


Om Tjänsten
Som kassaledare har du en mycket viktig roll i kassalinjen. Det är du som leder och fördelar arbetet i kassalinje, scanning och dess övriga ansvarsområde. Tillsammans med vår kassachef och övriga kassaledare har du ett ansvar i att driva avdelningen framåt. Detta genom att coacha dina kollegor, komma med förbättringsförslag, förnya och implementera nya avdelningsrutiner samt se till att de rutiner vi har efterlevs. Du är en förebild vad gäller kundbemötande och har en naturlig känsla för service och ledarskap.
Som kassaledare trivs du med att arbeta i ett högt tempo och du brinner för att ge rätt service till varje kund. Att hantera kundklagomål och reklamationer är en del av ditt arbete. Du är lösningsorienterad och en i grunden driven, glad och strukturerad person.
Som ledare skapar du förtroende och trygghet för dina medarbetare. Att ha ett helikopterperspektiv över driften i kassalinjen faller sig naturligt för dig.
Du kommer att arbeta både i självscanningen, kassan och i förbutiken under ditt pass. I dina arbetsuppgifter ingår även att lösa sjukdomar, fördela resurser i kassalinjen och vid behov i hela butiken, följa upp måltal för avdelningen och se till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda.
Att vara ledare hos oss innebär att du kommer vara ett bollplank för dina kollegor och närmsta chefer, du tar ansvar i stort och smått och är ärlig & hjälpsam. Du ser till butikens och kundernas bästa i alla beslut du fattar och du är bekväm med att ge feedback till de du arbetar med.
Arbetstiderna sträcker sig från klockan 06:45 fram till 22.30 och innefattar både vardags- och helgarbete.
Är du en ledare som vill ta ett nytt steg i din utveckling och jobba på Östergötlands största stormarknad är du mer än välkommen med din ansökan. Internt är det inte ett krav att ha sin tjänst i kassan idag utan sökande från hela butiken är välkomna.




Om Dig
Det är av största vikt att du som person är trygg och stabil, du bör ha lätt för att hantera olika situationer som uppstår samt ha en lösningsorienterad inställning. I din roll som kassaledare är det viktigt att du sprider glädje och positivitet samt att du coachar och uppmuntrar dina kollegor till att utvecklas och lära sig nya saker.
Meriterande
-Kassavana från ICA-butik
-Likvärdig ledarroll med personalansvar
Omfattning och tillräde
Tjänsten omfattar 30h/v, med en arbetstid som är förlagd till både vardag, kväll och helger.
Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
Lön enligt avtal.


Intervjuer sker löpande.
Frågor om tjänsten och uppdraget besvaras av Sophie 013-364763.


Senaste ansökningsdag:20221031


Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Medarbetare Kassa/Färskvaror 20 timmar/vecka

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 20
OM OSS
Vi på ICA Supermarket Storgatan söker nu en ny kollega till vårt gäng!
Hos oss på ICA Supermarket Storgatan ska kunden få ett kundbemötande i världsklass.
En butik full av matglädje och inspiration utöver det vanliga med fokus på måltidslösningar i Linköpings mest moderna butik.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Att arbeta i vår kassalinje innebär att du är framåt i kundmötet och vågar ta första kontakten. I vårt Kök & beredning av smörgåstårtor, wraps och liknande behöver du kunna prioritera, ligga steget före och inte minst ha ett brinnande matintresse!
Vanliga arbetsuppgifter är att du arbetar i kassan, arbetar i delikatessen i butiken eller hjälper våra kunder att hitta det de letar efter.
Dagarna kan variera väldigt mycket och det är de som gör det så roligt att arbeta hos oss på ICA Storgatan!


Öppettiderna i butiken är mån-sön 07:00-22:00. Arbetet kan infalla under vardagar och helger samt innefatta morgonarbete, dag- och kvällsarbete. Tjänsten är på 20 timmar/vecka men möjlighet till utökad tid.


KVALIFIKATIONER
Tidigare erfarenheter av arbete i kassa & arbete med färskvaror såsom Deli & Chark.


DIN PROFIL
För att trivas hos oss bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ, vara öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter och ha ett helikopterperspektiv för att se var man kan tänkas behöva hjälpa till.
Du bör vara över 18 år för att arbeta hos oss.


OM REKRYTERINGEN
I din ansökan kommer du att få besvara tre videofrågor samt bifoga ditt cv och 1–2 st. referenser. Referenser kan t.ex. vara en tidigare arbetsgivare, kollega, lärare eller mentor. Intervjuer sker löpande, vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via Yobber.


TILLTÄDE
Omgående


Vi ser fram emot din ansökan!
Vi ber er inte komma in till butik med CV då vi endast sköter rekrytering via Yobber

Ansök nu

Medarbetare Kassa 20 timmar/vecka

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 20
OM OSS
Vi på ICA Supermarket Storgatan söker nu en ny kollega till vårt gäng!
Hos oss på ICA Supermarket Storgatan ska kunden få ett kundbemötande i världsklass.
En butik full av matglädje och inspiration utöver det vanliga med fokus på måltidslösningar i Linköpings mest moderna butik.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Att arbeta i vår kassalinje innebär att du är framåt i kundmötet och vågar ta första kontakten.
Vanliga arbetsuppgifter är att du arbetar i kassan, plockar varor ute i butiken eller hjälper våra kunder att hitta det de letar efter. Dagarna kan variera väldigt mycket och det är de som gör det så roligt att arbeta hos oss på ICA Storgatan!


Öppettiderna i butiken är mån-sön 07:00-22:00. Arbetet kan infalla under vardagar och helger samt innefatta morgonarbete, dag- och kvällsarbete. Tjänsten är på 20 timmar/vecka men möjlighet till utökad tid.


KVALIFIKATIONER
Tidigare erfarenheter av arbete i kassa & livsmedelsbutik


DIN PROFIL
För att trivas hos oss bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ, vara öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter och ha ett helikopterperspektiv för att se var man kan tänkas behöva hjälpa till.
Du bör vara över 18 år för att arbeta hos oss.


OM REKRYTERINGEN
I din ansökan kommer du att få besvara tre videofrågor samt bifoga ditt cv och 1–2 st. referenser. Referenser kan t.ex. vara en tidigare arbetsgivare, kollega, lärare eller mentor. Intervjuer sker löpande, vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via Yobber.


TILLTÄDE
Omgående


Vi ser fram emot din ansökan!
Vi ber er inte komma in till butik med CV då vi endast sköter rekrytering via Yobber

Ansök nu

SOMMARVIKARIAT Medarbetare Kassa 10-20 tim/v

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 20
OM OSS
Vi på ICA Supermarket Storgatan söker nu en ny kollega till vårt gäng!
Hos oss på ICA Supermarket Storgatan ska kunden få ett kundbemötande i världsklass.
En butik full av matglädje och inspiration utöver det vanliga med fokus på måltidslösningar i Linköpings mest moderna butik.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Att arbeta i vår kassalinje innebär att du är framåt i kundmötet och vågar ta första kontakten.
Vanliga arbetsuppgifter är att du arbetar i kassan, plockar varor ute i butiken eller hjälper våra kunder att hitta det de letar efter. Dagarna kan variera väldigt mycket och det är de som gör det så roligt att arbeta hos oss på ICA Storgatan!
Öppettiderna i butiken är mån-sön 07:00-22:00. Arbetet kan infalla under vardagar och helger samt innefatta morgonarbete, dag- och kvällsarbete. Tjänsten är ett SOMMARVIKARIAT på 10-20 timmar/vecka men möjlighet till utökad tid & ev förlängning.


KVALIFIKATIONER
Tidigare erfarenheter av arbete i kassa & livsmedelsbutik
DIN PROFIL
För att trivas hos oss bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ, vara öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter och ha ett helikopterperspektiv för att se var man kan tänkas behöva hjälpa till.
Du bör vara över 18 år för att arbeta hos oss.


OM REKRYTERINGEN
I din ansökan kommer du att få besvara tre videofrågor samt bifoga ditt cv och 1–2 st. referenser. Referenser kan t.ex. vara en tidigare arbetsgivare, kollega, lärare eller mentor. Intervjuer sker löpande, vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via Yobber.


TILLTÄDE
Möjlighet att börja tidigare utan schema finns.


Vi ser fram emot din ansökan!
Vi ber er inte komma in till butik med CV eller via mail då vi endast sköter rekrytering via Yobber

Ansök nu