Linköping: Jobba med kundtjänst för Tele2 hemifrån

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba med kundtjänst för Tele2 hemifrån i Linköping. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Linköping inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-22 // Varaktighet: Heltid

Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då söker vi dig! För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du inte ha någon tidigare kunskap eller erfarenhet om varesig kundservice eller försäljning - vi är övertygade om att med rätt inställning och engagemang kan vem som helst lyckas med vad som helst! Vi rekryterar nu med start den 7:e Augusti! I denna tjänst har du möjlighet att välja anställningsgrad utifrån vad som passar dig bäst, antingen 80% eller 100%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning på heltid som är 2 veckor lång och 3 dagars utbildning inom teknisk support.
Utbildningen varvar teoretiska och praktiska moment inom allmän kundservice, fakturafrågor och teknisk support. Under utbildningen kommer du att arbeta heltid för att du ska känna dig trygg och säker i din arbetsroll.
_____________________________________________________________________________________
Detta erbjuder vi dig!
???? Betald utbildning
????Kompetensutveckling
???? Provision utan tak
????????? Kontinuerlig uppföljning och coachning
???? Personalrabatt på mobilabonnemang
För att vara aktuell för denna tjänst uppfyller du följande kriterier:
?? Godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5
?? Du har fyllt 18 år
?? Du kan uppge 1-2 referenser
??Kan arbeta från din folkbokförda adress
_____________________________________________________________________________________
START: 2023-08-07
PLACERINGSORT: Hemifrån, på din folkbokförda adress
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder fasta anställningar med möjlighet att arbeta antingen 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-28
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!
_____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Alla platsannonser →

Andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Linköping som Kundtjänstmedarbetare.

2nd Line Technical Support Agent to TaxiCaller

Läs mer Maj 14
TaxiCaller is on a mission to transform the transportation industry, providing our cloud services to taxi and bus companies around the world. We grow at a good pace and we are profitable.
We are now looking for a new 2nd line support person to our growing customer support team in Linköping.


About you
? You have excellent problem-solving skills and the ability to think “outside the box”.
? You possess great computing skills and are interested in all things technical.
? You provide a high level of customer service and have a full understanding of its importance.
? You are a curious and fast learner.
? You communicate clearly, both verbally and in writing (fluency in English is a requirement).
This is considered an entry-level position and although we don’t believe that you need specific qualifications to succeed in this role, it is very important that you are interested in tech, and have a basic understanding of computing, cloud-based services, and mobile technology.


About the position
As a 2nd line support agent, no two days will look the same. Your daily focus will be advising and guiding our 1st line support team, providing them with advanced technical support and assisting them with account management. Over time, you will become an expert in the system and point of contact for anyone internally, you’ll be providing operational and technical support to teams across all of our departments.


Your daily tasks will include
? Providing operational, technical and account management support to our 1st line support, sales and KAM teams.
? Supporting our marketing team in content creation, ensuring technical accuracy.
? Supporting our sales teams in sales demos and general technical support.
? Content creation for support resources such as user guides and manual inserts.
? Quality assurance and the development of internal training material.
? Contribution to developing new internal processes and policies.


It will be considered an advantage if
? You speak additional languages, especially Swedish, Finnish, French, or Spanish.
? You have experience in technical support, ideally in an international environment.
? You have a basic understanding of software, APIs and mobile applications.


This is a great opportunity to work as part of an ambitious team whose goals are centred around growth and scalability with a strong focus on the customer experience. Your efforts will have a direct influence on how we develop and you will help to shape TaxiCaller for the future. We’re a young company and the possibilities and career opportunities will only grow along with our success.


You can learn more about working with us here: https://www.taxicaller.com/en/careers and here www.linkedin.com/company/taxicaller.
Recruitment will continue until we feel we’ve found the right fit, so we recommend applying as soon as possible and we look forward to hearing from you!

Ansök nu

Teknisk administratör till Bravida!

Läs mer Dec 20
Söker du en roll där du får tillhöra ett härligt team, jobba administrativt och ha mycket kundkontakt? Brinner du för att ta ansvar och bidra till samhällsnytta? Läs vidare! Nu söker vi en Teknisk administratör till Bravida i Linköping.

OM ROLLEN?
I rollen som Teknisk administratör jobbar du bland annat med kundärenden och felanmälningar för säkerhetsverksamheten kopplad till Linköpings Universitetssjukhus och Vrinnevisjukhuset i Norrköping, som Bravida har ett nära samarbete med idag. Ärendena hanteras främst via mail och ärendehanteringssystem men också telefon.

Du kommer ingå i ett erfaret och sammansvetsat team med kollegor som hjälps åt och stöttar varandra. Du får ta del av en gedigen introduktion med handledning från mentorer och tekniska utbildningar för att komma in i systemen på bästa sätt. Du introduceras även till kunder, externa parter och entreprenörer för att skapa de bästa förutsättningarna för ett gott samarbete. Därefter får du successivt ta mer ansvar och utvecklas i din yrkesroll.?

Rollen är varierande och ingen dag kommer vara den andra lik. Tillsammans med dina kollegor prioriterar du ärenden utifrån vad som är viktigast. Du och teamet ansvarar för följande arbetsuppgifter:

- Ta emot felanmälningar och verkställa arbetsorder, beställningar och rekvisitioner

- Följa upp och säkerställa kvaliteten på leveranserna

- Ta emot återrapporteringar

- Förbereda faktureringsunderlag

- Åtgärda fel med tillträden och passerkort

- Ta fram underlag och sammanställa statistik

- Genomföra förändringar i säkerhetsanläggningar efter kundens önskemål

VEM ÄR DU???
Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser! Vi tror att du är serviceinriktad och relationsskapande för att nå ut till kunderna på bästa sätt. Du är driven och har en stark vilja att lära dig. Du är också självgående och van vid att strukturera ditt eget arbete samtidigt som du är samarbetsvillig. Du kommunicerar väl, både internt och mot kund på ett professionellt sätt. Du är lugn och trygg i dig själv samt har förmågan att arbeta metodiskt och kvalitetsmässigt trots att oväntade ärenden och uppgifter dyker upp när du minst anar det.

Utöver detta tror vi att följande punkter stämmer in på dig:

- Gymnasieexamen

- Tekniskt intresse samt en god vana av datorer och system

- Erfarenhet av tjänster med administration och kundkontakt

- B-körkort (tjänsten kan kräva resor inom Östergötland)

- Flytande svenska, såväl i tal som skrift

Tjänsten omfattas av särskilda säkerhetskrav och därför kommer utdrag ur belastningsregistret samlas in. Svenskt medborgarskap är ett krav. ?

OM BOLAGET?
Bravida är Nordens ledande leverantör av helhetslösningar för service och installation av el, VVS, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Genom välfungerande och resurseffektiva fastigheter hjälper de sina kunder i omställningen till ett mer hållbart samhälle. På kontoret i Tornby jobbar 150 medarbetare och du kommer tillhöra ett team med fyra trevliga kollegor.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT?
Start: Snarast eller enligt överenskommelse.??

Placering: På Bravidas kontor i Tornby, Linköping.

Arbetstider: Vardagar 8-17 eller 7-16, tiderna varierar över tid.

Anställnigsform: Konsultuppdrag på A-hub med goda möjligheter till överrekrytering till kund.

Övrigt: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta?love@a-hub.se?eller sebastian@a-hub.se?vid frågor kring tjänsten eller processen.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Läs mer Maj 13
Om jobbet

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Ditt uppdrag kommer vara att jobba med kundservice mot våra företagskunder. Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har mycket god teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och van att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan behålla fokus. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Utöver friskvårdsförmåner erbjuder vi en konkurrenskraftig grundlön och möjlighet till bonus. Kollektivbärande fackförbund är Transportarbetareförbundet. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag och varierar mellan 07.00-17.00. Anställningen inleds med en 4 veckors obligatorisk heltidsutbildning och är planerad att starta 19/8.

 

Grundkrav för anställning är att du har fyllt 18 år, har tidigare arbetslivserfarenheter, fullt färgseende, behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt genomgår en säkerhetskontroll via Länsstyrelsen.

 

Skicka din ansökan med personligt brev där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med, samt ditt CV. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan, dock senast 3/6.

 

För ytterligare information eller frågor kontakta rekryterare Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

 

Om oss

Verisure och Securitas Direct är en ledande leverantör av professionellt övervakade larm. Vi har 5 miljoner kunder i 17 länder i Europa och Latinamerika, 26?000 anställda och med över 35 års insikt, erfarenhet och innovation är vi på Verisure kända för våra innovativa produkter och tjänster.  
 
Som anställd på Verisure är du en del i ett branschledande och innovativt företag med stark framåtanda där vi drivs av att göra skillnad på riktigt! I Linköping har vi vårt huvudkontor och säkerhetscenter där bland annat vår larmcentral, kundservice och säljorganisation finns. Runt om i landet har vi larmtekniker och säljare som dagligen träffar våra drygt 500.000 kunder som vi har i Sverige!

Ansök nu

Servicerådgivare

Läs mer Maj 17
Nu söker vi dig som bli en del av vårt gladateam och gevårakunder bästa tänkbara service. Uppskattar du varierande arbetsdagarochmycket kundkontakt? Välkommen med din ansökan!
Om dig Vi söker dig som på ett naturligt sätt skapar goda relationer och som genom lyhördhet och nyfikenhet hittar rätt lösningar för kundens behov. Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och har god insikt i att noggrannhet samt ordning och reda leder till kvalitet och effektivitet i flera led.I mer intensiva stunder behåller du både ditt lugn, fokus och goda humör.Du har lätt för att skapa arbetsglädje, är engagerad och har en vilja till att utmana och utveckla dig själv.
Vi ser gärna att du som söker tidigare har arbetat med service och/eller i en kundnära roll. Om du har erfarenhet från Fordonsdatas affärssystem Kobra, Cabas eller annat verkstadssystem är det meriterande. B-körkort och goda kunskaper i svenska är en förutsättning för tjänsten.
Om jobbetSom servicerådgivare på Holmgrens Bilfår du följa med på en resa där du med ditt driv, initiativförmåga och engagemang får möjlighet att hjälpa kunden till ett tryggare liv genom att lösa deras problem. Tillsammans med kollegorna i teamet skapar du en atmosfär i kundmottagningen som imponerar på våra kunder. I Linköping arbetar vi med två av Holmgrens Bils sex nybilsmärken: BMW och Ford.
Arbetsuppgifter Sköta kundbokningar Verkstadsplanera Göra kalkyler i Cabas Skapa och lämna offerter Fakturering och hantering av försäkrings- och garantiärenden Vid behov arbeta med reservdelshantering
För rätt person finns även möjlighet att utvecklas med arbetsuppgifter såsom styrning av verkstadens dagsplanering och göra kalkyler gentemot våra försäkringsbolag.
Omfattning: HeltidArbetstider: Enligt schemaPlaceringsort: LinköpingTillträde: Enligt överenskommelse
Vad Holmgrens Bil erbjuderHolmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal!
Lär känna oss bättre genom att besöka vår Instagram och karriärsida.
AnsökanAnsök senast2 juni2024.Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta servicechef Sasa Maricpå mejl sasa.maric@holmgrensbil.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicerådgivare

Läs mer Maj 6
Nu söker vi dig som bli en del av vårt gladateam och gevårakunder bästa tänkbara service. Trivs du med varierande arbetsdagarochmycket kundkontakt? Välkommen med din ansökan!
Om dig Vi söker dig som på ett naturligt sätt skapar goda relationer och som genom lyhördhet och nyfikenhet hittar rätt lösningar för kundens behov. Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och har god insikt i att noggrannhet samt ordning och reda leder till kvalitet och effektivitet i flera led.I mer intensiva stunder behåller du både ditt lugn, fokus och goda humör.Du har lätt för att skapa arbetsglädje, är engagerad och har en vilja till att utmana och utveckla dig själv.
Vi ser gärna att du som söker tidigare har arbetat med service och/eller i en kundnära roll. Om du har erfarenhet från Fordonsdatas affärssystem Kobra, Cabas eller annat verkstadssystem är det meriterande. B-körkort och goda kunskaper i svenska är en förutsättning för tjänsten.
Om jobbetSom servicerådgivare på Holmgrens Bilfår du följa med på en resa där du med ditt driv, initiativförmåga och engagemang får möjlighet att hjälpa kunden till ett tryggare liv genom att lösa deras problem. Tillsammans med kollegorna i teamet skapar du en atmosfär i kundmottagningen som imponerar på våra kunder. I Linköping arbetar vi med två av Holmgrens Bils sex nybilsmärken: BMW och Ford.
Arbetsuppgifter Sköta kundbokningar Verkstadsplanera Göra kalkyler i Cabas Skapa och lämna offerter Fakturering och hantering av försäkrings- och garantiärenden Vid behov arbeta med reservdelshantering
För rätt person finns även möjlighet att utvecklas med arbetsuppgifter såsom styrning av verkstadens dagsplanering och göra kalkyler gentemot våra försäkringsbolag.
Omfattning: HeltidArbetstider: Enligt schemaPlaceringsort: LinköpingTillträde: Enligt överenskommelse
Vad Holmgrens Bil erbjuderHolmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal!
Lär känna oss bättre genom att besöka vår Instagram och karriärsida.
AnsökanAnsök senast2 juni2024.Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta servicechef Sasa Maricpå mejl sasa.maric@holmgrensbil.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Linköping från Webhelp Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Linköping från Webhelp Sweden AB .

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 18
Vi söker nya stjärnor till vår kundserviceavdelning på Telenor! För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad, social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.


Så här kan din framtida vardag se ut!
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt övriga abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av varken kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!


Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att t.ex. spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen

Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj!


START: 2023-10-02
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Inleds med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-09-20
Notera att vi genomför löpande rekrytering och således kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan!


Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi ser fram emot din ansökan! ????


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Vi söker nya stjärnor till vårt säljteam på Telenor i Norrköping

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 27
Telenor expanderar och behöver förstärkning till sitt säljteam! Är du på jakt efter en ny utmaning till hösten och känner att ett socialt jobb där du får chansen att utveckla dina försäljningsskills hade passat dig? Tveka då inte på att söka!


Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team som består av ca 15 kollegor och en Team Manager som finns där för att hjälpa er utvecklas! Det ska vara kul att jobba och därför anordnar vi kontinuerligt tävlingar för att motivera och inspirera våra medarbetare till att vilja prestera så bra som möjligt. För dig finns inget annat alternativ än att komma först.????
Du kommer i denna roll arbeta i en säljande kundservice där du hanterar inkommande samtal från Telenors kunder. Du vet precis som vi att försäljning är ett resultat av god kundservice och nöjda kunder, därför ligger även ett stort fokus på att skapa nöjda kunder genom att erbjuda service i världsklass.
Skulle du ha tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning betraktar vi det som meriterande men har du inte det behöver du inte vara orolig - hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll! Det enda vi önskar av dig är en bra inställning och en vilja att lära, resten löser vi!


Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.


Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
?Möjligheten att diplomeras och certifieras via Webhelp Academy när du jobbat ett år hos oss!
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen

Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.


START: 2023-09-11
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-29


Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 14
Så här kan din framtida vardag se ut!
För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad , social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!

Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.
Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen
Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.
___________________________________________________________________________________
START: 2023-08-21
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-07
Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!
___________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Telenor söker kundservicestjärnor till kontoret i Norrköping!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 14
Så här kan din framtida vardag se ut!
För att trivas och lyckas hos oss är du engagerad , social och en lagspelare av rang! Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan, utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker.
Som kundservicemedarbetare på Telenor sitter du i våra ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Norrköping tillsammans med ditt team på ca 15 kollegor och din Team Manager. Dina arbetsuppgifter består av att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor samt andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i din roll!

Vi söker dig som
???? Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del av varje samtal!
?Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.
Webhelp erbjuder dig
???? Provision utan tak
???? Friskvårdsbidrag
????????? Goda utvecklingsmöjligheter inom Telenor
???? Unik möjlighet att utvecklas inom vårt interna karriärsprogram på Webhelp
???? En tät gemenskap där vi umgås genom att spela spel eller korpenfotboll
??????? Rabatt på gymmet i kontoretsbyggnaden
???? Goda kollektivförbindelser till vårt kontor i Norrköping
???? Kollektivavtal med Unionen
Varför Webhelp?
Teamwork är av absolut största vikt för oss! Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar och vi drivs av nyfikenhet! Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Vem vet, kanske är det just du som blir en del av vår familj.
___________________________________________________________________________________
START: 2023-08-21
PLACERINGSORT: Från vårt kontor i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna som är förlagda måndag till fredag mellan 08.00-18.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-07
Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi hörs!
___________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#Swedish

Ansök nu

Jobba med kundtjänst för Tele2 hemifrån!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 22
Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då söker vi dig! För att lyckas och trivas i denna tjänst behöver du inte ha någon tidigare kunskap eller erfarenhet om varesig kundservice eller försäljning - vi är övertygade om att med rätt inställning och engagemang kan vem som helst lyckas med vad som helst! Vi rekryterar nu med start den 7:e Augusti! I denna tjänst har du möjlighet att välja anställningsgrad utifrån vad som passar dig bäst, antingen 80% eller 100%!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning på heltid som är 2 veckor lång och 3 dagars utbildning inom teknisk support.
Utbildningen varvar teoretiska och praktiska moment inom allmän kundservice, fakturafrågor och teknisk support. Under utbildningen kommer du att arbeta heltid för att du ska känna dig trygg och säker i din arbetsroll.
_____________________________________________________________________________________
Detta erbjuder vi dig!
???? Betald utbildning
????Kompetensutveckling
???? Provision utan tak
????????? Kontinuerlig uppföljning och coachning
???? Personalrabatt på mobilabonnemang
För att vara aktuell för denna tjänst uppfyller du följande kriterier:
?? Godkända betyg i Svenska A/1 och Engelska A/5
?? Du har fyllt 18 år
?? Du kan uppge 1-2 referenser
??Kan arbeta från din folkbokförda adress
_____________________________________________________________________________________
START: 2023-08-07
PLACERINGSORT: Hemifrån, på din folkbokförda adress
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder fasta anställningar med möjlighet att arbeta antingen 80% eller 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-07-28
Urval sker löpande så vänta inte med att söka!
_____________________________________________________________________________________
Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Ansök nu

Vi söker säljande kundservicestjärnor till Telenor!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 5
Du kommer tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder.
Som medarbetare inom kundservice arbetar du med att lösa kundärenden inom faktura- och leveransfrågor och andra abonnemangsfrågor. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Du kommer arbeta i en säljande kundservice, vilket innnebär att försäljning kommer vara en naturlig del i ditt dagliga arbete. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

Vi söker dig som...
Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal!
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska
Inte förekommer i belastningsregistret



Vad vi erbjuder!
Kontinuerlig uppföljning och coachning
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.
Goda chanser till utveckling med interna karriärsmöjligheter!

Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

START: 2023-06-12
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-02
(Vi har löpande rekrytering och platsen kan ersättas innan sista ansökningsdatum)

Ansök nu